Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τούνελ...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Τούνελ...

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Μάιος 2008, 23:09

θα έχετε διαπιστώσει την ζέστη που αναδύει από το τούνελ (κιβώτιο - βοηθητικό) τις πολύ ζεστές ημέρες στην εθνική?

Είναι σίγουρα εύκολη η μόνωση (το 110 μου είχε συμβατική αρκετού πάχους από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και ήταν πολύ δροσερό)

Τώρα βλέπω πολλά νέα υλικά, ειδικά και πανάκριβα.

Χρησιμοποίησε κάποιος κάτι ?

Αν ναι τότε για διαφωτήστε παρακαλώ γιατί έχω αργήσει πολλά χρόνια ν΄ασχοληθώ αλλά τώρα η οικογένεια μεγάλωσε και δεν χωρά στην μοτοσυκλέτα τα καλοκαίρια...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Amateur » 21 Μάιος 2008, 20:46

Μανόλη,

είμαι και εγώ σε φάση Ηχομόνωσης - Θερμομόνωσης αλλά στο σύνολο του αυτοκινήτου (εκεί που μπορώ τουλάχιστον)

Τα υλικά που έχω επιλέξει πάντως είναι φύλλα πολυεθυλαινίου για θερμομόνωση και φύλλα αφρώδους ηχομονωτικού με επικάλυψη θερμομονωτικού αλουμινίου για ηχομόνωση.
Το πρώτο είναι πολύ φθηνό (1,5€ στο Leroy Marlin το φύλλο 100Χ50cm) ενώ το δεύτερο είναι λίγο πιο τσουχτερό (περίπου 9€ στο practiker το φύλλο 100Χ50cm)

Για αποτελεσματικότητα θα σου πω συγκεκριμένα σε λίγες μέρες...

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Re: Τούνελ...

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 13:35

ekarpod έγραψε:θα έχετε διαπιστώσει την ζέστη που αναδύει από το τούνελ (κιβώτιο - βοηθητικό) τις πολύ ζεστές ημέρες στην εθνική?

Είναι σίγουρα εύκολη η μόνωση (το 110 μου είχε συμβατική αρκετού πάχους από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και ήταν πολύ δροσερό)

Τώρα βλέπω πολλά νέα υλικά, ειδικά και πανάκριβα.

Χρησιμοποίησε κάποιος κάτι ?

Αν ναι τότε για διαφωτήστε παρακαλώ γιατί έχω αργήσει πολλά χρόνια ν΄ασχοληθώ αλλά τώρα η οικογένεια μεγάλωσε και δεν χωρά στην μοτοσυκλέτα τα καλοκαίρια...


Μανώλη γειά,

ρίξε μιά ματιά εδώ:
www.noisekiller.co.uk
Πήγαινε στα materials και θα δεις διάφορα.

Αν και έχουν κυρίως ηχομονωτική δράση, τα υλικά με το φύλλο αλουμινίου λειτουργούν εξαιρετικά καλα και για θερμομόνωση.
Για την περιοχή που σε ενδιαφέρει προτείνεται το barrier mat και αν έχει διάθεση για εξαιρετικά αποτελέσματα το κατάλληλο υλικό είναι το lead sandwich. ΟΜΩΣ απαιτεί και την απαραίτητη σωστή στερέωση καθώς είναι βαρύ και παρόλο που είναι αυτοκόλλητο για ασφάλεια και διάρκεια ζωής χωρίς να ξεκολλήσει μετά από χρόνια προτείνεται η στερέωσή του με πηχάκια ή την μεταλλική λωρίδα στερέωσης (αυτή την περίεργη γαλβανισμένη με τις τρύπες που πουλάνε σε ρολλό των 40 μέτρων στα καταστήματα εργαλείων κλπ)

Τα υλικά αυτά είναι φτιαγμένα με διαφορετικές στρώσεις υλικών ανάλογα με το πεδίο εφαρμογής τους και αποτελούνται κυρίως από λάστιχο σε διάφορες μορφές και επεξεργασμένο με διάφορους τρόπους. Οι αφρώδεις εκδοχές του έχουν εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή απορρόφησης υγρασία και νερού. Ολα είναι πιστοποιημένα για χρήση σε αυτοκίνητα και δεν αναφλέγονται από μόνα τους κοντά σε πηγές υψηλών θερμοκρασιών.

Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα δουλεύει πολύ καλά η ταινία μόνωσης του σωλήνα της εξατμίσεως και τέλος θα σου πρότεινα και μία μεταλλική ασπίδα/ανακλαστήρα θερμοκρασίας.

Η πιό σύγχρονη τεχνολογικά πρόταση ακούει στο όνομα κεραμική επίστρωση του σωλήνα της εξατμίσεως αλλά δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει από πλευράς κόστους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 13:42

Πάνο γειά,

σίγουρα το τελικό κόστος των λύσεών σου είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χαμηλό με τις τιμές που ανέφερες.

Προσεξε όμως τις προδιαγραφές των υλικών που διάλεξες έτσι ώστε να έχουν χαμηλό συντελεστή απορρόφησης υγρών και υγρασίας και κυρίως να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά ασφάλειας για αντοχή σε ανάφλεξη και δυσκολία καύσης σε ανοικτή φλόγα.

Αν θέλεις πατρόν πές μου.

Το κόστος ενός ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ σετ ηχομόνωσης κυμαίνεται γύρω στα 500 Ευρώ συν μεταφορικά και καλύπτει ολο το αυτοκίνητο και το καπώ της μηχανής (μαζί και τις πόρτες)

Τα κομμάτια στα πόδια οδηγού, συνοδηγού και του χώρου φόρτωσης κάνε τα αφαιρούμενα.

Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στο σαμάρι (το σημείο όπου βρίσκονται επάνω τα καθίσματα οδηγού συνοδηγού), στους θόλους των πίσω φτερών και στο καμπυλωτό τμήμα του εσωτερικού των πίσω φτερών, το χώρο γύρω από τα πίσω φώτα στο εσωτερικό του οχήματος και αν μπορείς βγάλε το ταμπλώ και μόνωσε και εκεί.
Μόνωσε επίσης και το εσωτερικό μέρος του καπώ.

Η καλύτερη δουλειά γίνεται όμως αν μονώσεις το χώρο του κινητήρα το τούνελ του κιβωτίου ταχυτήτων.
(πρέπει όμως να βγει το μοτέρ για να κάνεις σωστή δουλειά)

Αν κάποιος ενδιαφέρεται έχω πλήρη σειρά φωτογραφιών

Χαιρετώ



Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 22 Μάιος 2008, 14:53

Παντελή,
θυμάμαι την συζήτηση για το Noisekiller αλλά αποφάσισα σε 1η φάση να μην επενδύσω τόσα χρήματα για ηχομόνωση - εάν δεν λειτουργήσει η "σπιτική" βλέπουμε.

Το κόστος όντως θα είναι αρκετά χαμηλό - αλλά το κριτήριο δεν ήταν σε καμία περίπτωση το χαμηλό κόστος...απλά έτυχε να τα βρω σχετικά φθηνά.

Για την απορρόφηση υγρασίας αλλά και νερού μιας και το Defender δεν είναι και το ορόσημο της στεγανότητας, έχω καταφύγει σε μία πρόχειρη στεγανοποίηση των pads (ελπίζω να φανεί αρκετή) και όσον αφορά τις προδιαγραφές - σε όσα υλικά είχαν πάνω τους κάποιες πληροφορίες - ήταν ειδικά για αυτοκίνητο....οπότε υποθέτω είμαστε οκ.

Ευχαριστώ για τα πατρόν - μέχρι στιγμής χρησιμοποιώ την μοκέτα και τον κετσε σαν πατρόν...

Για την εύκολη αφαίρεση των μονωτικών αλλά και της μοκέτας, κετσέ κλπ... σε όλα τα μέρη και όχι μόνο στις κασόνες οδηγού και συνοδηγού (γιατί το ότι κάποια στιγμή θα βραχούν το έχω σίγουρο) έχω ουσιαστικά κολλήσει την μόνωση, τον κετσέ και την μοκέτα εφαρμόζοντας σε όλες τις επιφάνειες κομμάτια Velcro heavy duty το οποίο πωλείται σε ρολό και κρατάει σημειακά μέχρι και 10 κιλά βάρος - οπότε και γερό δέσιμο και εύκολη αφαίρεση με ένα απλό τράβηγμα.

Τα κομμάτια που αναφέρεις τα θεωρώ όλα δεδομένα - εκτός από τις πόρτες που μία δερματίνη που έχει βάλει ο ταπετσιέρης στον καπλαμά με εμποδίζει να τον βγάλω χωρίς να σπάσω κάποια από τα κλιπάκια που έχουν μόνο οι ταπετσιέρηδες.

Αυτό που μου έχει πάρει και τον περισσότερο χρόνο και κόπο είναι η καμπάνα του κιβωτίου ταχυτήτων την οποία μάλλον κατάφερα...απλά βγάζοντας το κάλυμμα του κιβωτίου και βάζοντας μόνωση και από μέσα και από έξω...

Ξέρω ότι σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει τόσο αποτελεσματικό όσο αυτό της Noisekiller ή σε κάποιες περιπτώσεις και τόσο καλαίσθητο.....αλλά θα το έχω φτιάξει με τα χεράκια μου τα οποία όπως θυμάσαι πριν 1 χρόνο που πήρα το αμάξι δεν έπιαναν ούτε πένσα νυχιών (τόσο άσχετος...)

Θα βάλω όμως οπωσδήποτε φωτογραφίες της όλης διαδικασίας σε λίγες μέρες για να δώσω κουράγιο στους απανταχού άσχετους του φόρουμ...

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 15:37

Πάνο γειά,

το σίγουρο είναι πως αφού το κάνεις μόνος σου και προσεκτικά θα γίνει όχι μόνο το ίδιο καλό αλλά και καλύτερο από της NOISEKILLER αλλα και από οποιασδήποτε άλλη εταιρείας.

Ο προσωπικός μόχθος και το μεράκι είναι ΠΑΝΤΟΤΕ καλύτερα από οποιαδήποτε έτοιμη λύση και ίδιως όταν το αντικείμενο δεν έχει σχέση με ασφάλεια ή με πράγματα που απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις.

Αν το υλικό που βρήκες είναι κατάλληλο για χρήση σε αυτοκίνητο τότε τα πράγματα είναι έως και τέλεια.

Το VELCRO μην το εμπιστεύεσαι πολύ όμως από μόνο του και ιδίως μην εμπιστεύεσαι την αυτοκόλλητη του πλευρά.
Βάλε, αν μπορείς ανοξείδωτα κουμπώματα τουλάχιστον σε δύο σημεία κάτω από μέρος που βρίσκονται τα γόνατά σου. Όπως μπαίνεις/βγαίνεις από το αυτοκίνητο αλλά και όπως όλοι μας στηρίζουμε τα πόδια μας ΠΑΝΤΑ σπρώχνουμε τα πατάκια και τις μοκέτες προς την μεριά της μηχανής.
Το velcro δεν πιστεύω ότι θα αντέξει. Μακάρι στην δική σου εφαρμογή να αντέξει αλλά προσωπικά όπου το έχω βάλει (και το λατρεύω σαν υλικό) σε σημεία με θερμοκρασία, υγρασία/νερά και σκόνες/λασπες τελικά δεν άντεξε για καιρό.

Τα κλιπς για τις πόρτες υπάρχουν σαν ανταλλακτικό από την αντιπροσωπεία και δεν κοστίζουν πολύ.
Αν όμως θέλεις μπορείς να φτιάξεις και μόνος σου ένα απλό εργαλείο για να αφαιρείς τους καπλαμάδες χωρίς να τα σπας. Πάρε ένα κομμάτι σκληρό μέταλλο πλάτους περίπου τριών εκατοστών και μήκους τουλάχιστον 20 εκατοστών και άνοιξε ένα V στην μία του άκρη.
Τρίψε την άκρη με το V έτσι ώστε να γίνει σαν σφήνα για να γλυστράει καλά ανάμεσα στον καπλαμά και τον σκελετό του αμαξώματος και βάλε το V γύρω από το κλιπ που θέλεις να αφαιρεθεί.
Θα έχει γωνιάσει και το μέταλλο περίπου 5 πόντους από την άκρη που βρίσκεται το V έτσι ώστε να κάνει μοχλό και να σου δίνει και πρόσθετη δύναμη αλλά και ευχέρεια χώρου.
Με το εργαλειάκι αυτό θα περιορισθούν τα σπασμένα κλιπς κατά 75% και βάλε......

Η μεγάλη διαφορά στα υλικά της Noisekiller είναι ότι αυτά εκτός από το αφρώδες λάστιχο έχουν και μία ή δύο πλευρές με σκληρό λάστιχο και έτσι είναι ιδιαίτερα ανθετικά αλλά και ακόμη περισσότερο αποτελεσματικά στην ικανότητά τους να απορροφούν ακουστικές συχνότητες αλλά και θερμοκρασίες μέχρι των αντιστοίχων ορίων τους ανάλογα με τις προδιαγραφές εφαρμογής τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 22 Μάιος 2008, 16:00

Για το Velcro και εγώ έχω μία μικρή επιφύλαξη αλλά εάν χρειαστεί θα βάλω και ένα δύο κουμπώματα - ευχαριστώ, σωστή η ιδέα σου.

Για τον καπλαμά νομίζω το έχω δει το αντίστοιχο εργαλειάκι και κατάλαβα τι πρέπει να φτιάξω....

Τέλος για extra ηχομόνωση σκεφτόμουνα να πέρναγα ένα επιπλέον φύλλο ασφαλτόπανο αλλά δεν ειμαι σίγουρος πως αντιφρά στην φλόγα...αν και δουλεύεται με φλόγα νομίζω είναι αυτοσβηνόμενο.... κανείς καμιά ιδέα για αυτό;

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 16:33

Πάνο το ασφαλτόπανο έχει πολύ καλά αποτελέσματα στον περιορισμό των ακουστικών συχνοτήτων από τον συντονισμό του φύλλου αλουμινίου στις πόρτες και στα πίσω αλλά και τα εμπρός φτερά.

Το ελάττωμά του είναι ότι ξεκολλάει σχετικά εύκολα και όταν σκληρύνει ΔΕΝ είναι τόσο αποτελεσματικό όσο τα εξειδικευμένα υλικά (το barrier mat).

Oμως είναι σαφώς καλύτερο από το τίποτε.

-------------

Οσο για τις ιδιότητές του όσον αφορά την αντοχή σε φωτιά άμα δημιουργηθεί τέτοιο πρόβλημα στο ύψος των θυρών και των φτερών πάει να πει ότι το "παιχνίδι" έχει ήδη χαθεί.......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Μάιος 2008, 17:39

Να σημειώσουμε ότι υπάρχουν και εξαιρετικά υλικά ηχομόνωσης σε σπραυ για τα σημεία που δεν έχουν εκολη προσβαση.

Το είχα ψαξει παλιά με το νιβα αλλα εχω χάσει τα link.

Ειχα βρει αρκετά υλικά (αμερικάνικα) και για ηχο και για ζεστη.

Πάντως για να είμαι ειλικρινής βαριέμαι να κάνω τη δουλειά.

Επιπλέον έχω κακή παρελθοντικη εμπειρια απο λύσιμο - δεσιμο εξαρτημάτων (ταμπλό, πορτες κλπ) σε σχέση με μετέπειτα τριγμούς και λυγμους.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Μάιος 2008, 17:52

Επίσης να συμπληρώσω ότι πολύ καλή τεχνογωσία επι του αντικειμένου έχουν αυτοί που τοποθετούνε ηχητικά συστήματα με μερικές χιλιάδες βατ (αυτά που όταν περνάνε τα αυτοκίνητα αναρώτιέσαι πως είναι δυνατόν να επιβιώνει ανθρωπος εκει μέσα).

Μεταξύ άλλων, χρησημοποιούν ένα παχύρευστο υλικό (αυτό που έχεται στο μυαλό σας δεν επαρκεί σε ποσότητα, εκτός και αν είσαι ελέφαντας) σα κόλλα με το οποίο περνάνε τις λαμαρίνες (πχ πορτες, πορτ - μπαγαζ κλπ), για να μειώσουν κραδασμούς και τριγμούς.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 18:08

Δημήτρη γειά,

το υλικό στο οποίο αναφέρεσαι είναι το noisekiller Liquid και έχει εξαιρετικές ιδιότητες σε εφαρμογές με δύσκολη πρόσβαση.

Ομως πρέπει να ειναι απολύτως καθαρό από λάδια, γράσσα, σκόνες κλπ (θέλει εξαιρετικά προσεκτική προετοιμασία και καθαρισμό)
Πρέπει επίσης η περιοχή που θα καλυφθεί να μην δέχεται μηχανικά φορτία (τριβή, πίεση) και να μην εκτίθεται σε νερά, λιπαντικά, καύσιμα κλπ.

Φυσικά υπάρχει και η άλλη εναλλακτική λύση της επικάλυψης της περιοχής αυτή με μείγμα εποξειδικών (ή εποξικών) ρητινών.
Αυτά έχουν επίσης ΑΡΙΣΤΕΣ ηχομονωτικές και μηχανικές ιδιότητες και είναι και πολύ ανθεκτικά. Δεν κάνουν όμως καλή δουλειά για τις θερμοκρασίες.

---------

Οσον αφορά το σπραίυ που πολύ σωστά αναφέρεις στην πρώτη καταχώρηση είναι στην ουσία μία βολικότερη έκδοση (αλλά και σαφώς ακριβότερη) του απλού υγρού. Το κόστος του υγρού είναι στις 60 λίρες Αγγλίας συν ΦΠΑ και μεταφορικά για τα 3 λίτρα (αρκούν για 3 πόρτες, ουρανό και πίσω φτερά)

----------

Το να αφαιρέσεις τις ταπετσαρίες κλπ συνήθως, αν κάνεις την επανατοποθέτηση ο ίδιος, έχει θετικά αποτελέσματα στην μείωση των τριγμών, κραδασμών και τελικά δίνει και καλύτερα αισθητικά αποτελέσματα.
Φτάνει να τοποθετήσεις σωστά ή να συμπληρώσεις τα αφρολέξ εκεί που πρέπει, να βάλεις ΟΛΑ τα κλιπς σωστού τύπου στην σωστή τους θέση και να προσέξεις την εφαρμογή τους.
Το θέμα είναι άντε βρες μάστορα που θα αφιερώσει χρόνο και κόπο να το κάνει αυτό σε αυτοκίνητο πελάτη.
Για αυτό και τα κάνουμε μόνοι μας αυτά.

Χαιρετώ

[/list]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 23 Μάιος 2008, 16:02

το υλικό στο οποίο αναφέρεσαι είναι το noisekiller Liquid και έχει εξαιρετικές ιδιότητες σε εφαρμογές με δύσκολη πρόσβαση.


Και όχι μόνο. Είχα βρεί τουλάχιστον 3 -4 υλικά.

Το να αφαιρέσεις τις ταπετσαρίες κλπ συνήθως, αν κάνεις την επανατοποθέτηση ο ίδιος, έχει θετικά αποτελέσματα στην μείωση των τριγμών, κραδασμών και τελικά δίνει και καλύτερα αισθητικά αποτελέσματα.
Φτάνει να τοποθετήσεις σωστά ή να συμπληρώσεις τα αφρολέξ εκεί που πρέπει, να βάλεις ΟΛΑ τα κλιπς σωστού τύπου στην σωστή τους θέση και να προσέξεις την εφαρμογή τους.


Οταν απο-συναρμολογώ κάτι, αργότερα στη συναρμολόγηση πάντα μου περισσευουν βίδες, παξιμάδια κλπ ......

Η εξήγηση απλή. Πάντα υπάρχει τρόπος να βελτιώσεις με την μέθοδο της απλοποίησης οποιονδήποτε σχεδιασμό.


Το θέμα είναι άντε βρες μάστορα που θα αφιερώσει χρόνο και κόπο να το κάνει αυτό σε αυτοκίνητο πελάτη.
Για αυτό και τα κάνουμε μόνοι μας αυτά.


Με συγχωρήτε, αλλά έχω μια δουλίτσα να τακτοποιήσω ..............
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μάιος 2008, 16:29

Δημήτρη γειά,

από αυτά που έχω δουλέψει το άλλο εξίσου καλό είναι το Lizard Skin.

=============================

To kαλύτερο είναι να αφαιρέσεις εντελώς το εσωτερικό και να μείνουν μόνο το τιμόνι, το κάθισμα οδηγού και τα πεντάλ. Ακόμη και οι πόρτες το καλοκαίρι δεν είναι απαραίτητες !!!! (χιχιχιχιχιχιχι)

=============================

Αν θέλεις καμμιά βαρυοπούλα, καν'α σιδηροπρίονο κλπ σφύριξε. Αν είναι για διάλυση είμαι πάντα μέσα. Στο "δέσιμο" και την συναρμολόγηση είναι τα δύσκολα..... (χιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ και καλό Σ.Κ.
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες