ekarpod έγραψε:θα έχετε διαπιστώσει την ζέστη που αναδύει από το τούνελ (κιβώτιο - βοηθητικό) τις πολύ ζεστές ημέρες στην εθνική?
Είναι σίγουρα εύκολη η μόνωση (το 110 μου είχε συμβατική αρκετού πάχους από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και ήταν πολύ δροσερό)
Τώρα βλέπω πολλά νέα υλικά, ειδικά και πανάκριβα.
Χρησιμοποίησε κάποιος κάτι ?
Αν ναι τότε για διαφωτήστε παρακαλώ γιατί έχω αργήσει πολλά χρόνια ν΄ασχοληθώ αλλά τώρα η οικογένεια μεγάλωσε και δεν χωρά στην μοτοσυκλέτα τα καλοκαίρια...
Μανώλη γειά,
ρίξε μιά ματιά εδώ:
www.noisekiller.co.uk
Πήγαινε στα materials και θα δεις διάφορα.
Αν και έχουν κυρίως ηχομονωτική δράση, τα υλικά με το φύλλο αλουμινίου λειτουργούν εξαιρετικά καλα και για θερμομόνωση.
Για την περιοχή που σε ενδιαφέρει προτείνεται το barrier mat και αν έχει διάθεση για εξαιρετικά αποτελέσματα το κατάλληλο υλικό είναι το lead sandwich. ΟΜΩΣ απαιτεί και την απαραίτητη σωστή στερέωση καθώς είναι βαρύ και παρόλο που είναι αυτοκόλλητο για ασφάλεια και διάρκεια ζωής χωρίς να ξεκολλήσει μετά από χρόνια προτείνεται η στερέωσή του με πηχάκια ή την μεταλλική λωρίδα στερέωσης (αυτή την περίεργη γαλβανισμένη με τις τρύπες που πουλάνε σε ρολλό των 40 μέτρων στα καταστήματα εργαλείων κλπ)
Τα υλικά αυτά είναι φτιαγμένα με διαφορετικές στρώσεις υλικών ανάλογα με το πεδίο εφαρμογής τους και αποτελούνται κυρίως από λάστιχο σε διάφορες μορφές και επεξεργασμένο με διάφορους τρόπους. Οι αφρώδεις εκδοχές του έχουν εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή απορρόφησης υγρασία και νερού. Ολα είναι πιστοποιημένα για χρήση σε αυτοκίνητα και δεν αναφλέγονται από μόνα τους κοντά σε πηγές υψηλών θερμοκρασιών.
Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα δουλεύει πολύ καλά η ταινία μόνωσης του σωλήνα της εξατμίσεως και τέλος θα σου πρότεινα και μία μεταλλική ασπίδα/ανακλαστήρα θερμοκρασίας.
Η πιό σύγχρονη τεχνολογικά πρόταση ακούει στο όνομα κεραμική επίστρωση του σωλήνα της εξατμίσεως αλλά δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει από πλευράς κόστους.
Χαιρετώ