Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MANUAL επισκευής καρμπυρατερ SU και υδρ. τιμονιου

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

MANUAL επισκευής καρμπυρατερ SU και υδρ. τιμονιου

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Μάιος 2008, 09:37

Αγαπητοί φίλοι,

μπορεί το site να αναφέρεται αυτή τη στιγμή και στα προτεινόμενα του forum αλλά πιστεύω ότι λίγοι θα έχετε ψάξει για λεπτομέρειες.

Από την άλλη πλευρά σίγουρα όσοι έχετε καρμπυρατέρ SU (Δρακος, "κοτοπουλάκι" .....) μάλλον θα βρείτε πολύ ενδιαφέρον το ακόλουθο που πραγματατεύεται τα της επισκευής και ρύθμισης των SU.

Και σαν κερασάκι στο ίδιο αρχείο ακολουθεί και η διαδικασία επισκευής και ρύθμισης και του γκρουπ υδραυλικού τιμονιού. Αναφέρετε σε αυτό με τις έξη βίδες αλλά αρκετά βασικά σημεία είναι ίδια.

http://www.landrover.ee/est/files/manua ... er_PAS.pdf

Ελπίζω να βοηθήσουν και πιστεύω ότι δεν είναι κακή ιδία η αντιγραφή του αρχείου στον σκληρό σας δίσκο για μελλοντική εύκολη πρόσβαση.

Χαιρετώ
pantg
 

MANUAL επισκευής καρμπυρατερ SU και υδρ. τιμονιου

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 17 Μάιος 2008, 12:24

Καλοδεχούμενο Παντελή, αλλά αχρείαστο να είναι.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Μάιος 2008, 15:17

Tάσο γειά,

κάτι σαν τους γιατρούς και τους δικηγόρους.......

Καλό είναι να τους ξέρεις, να είναι και φίλοι σου αλλά μακρυά τους αν είσαι (από πλευράς επαγγελματικών σχέσεων) είναι καλύτερα

Μόνο τον λογιστή/φοροτεχνικό δεν γίνεται να αποφύγεις (χιχιχιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 17 Μάιος 2008, 21:24

Παντελή να σαι καλά....
Νομίζω αυτό του υδραυλικού τιμονιού σίγουρα θα το κρατήσω ας είναι αχρείαστο...για το "κοτοπουλάκι"
Τώρα για τα καρμπυρατέρ μιας και έχω βρει μάστορα (μετά από δοκιμή 3 διαφορετικών) που κατά την άποψή μου είναι πάρα πολύ καλός αποφεύγω να τα πειράζω....και τα θεωρώ λιγάκι πλέον του "διαβόλου πράματα" για το δικό μου επίπεδο!!!
1-2 φορές που τα έχω πειράξει δυσκολεύθηκα πολύ να τα επαναφέρω!

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Μάιος 2008, 09:03

Πάνο καλημέρα,

τα καλορυθμισμένα καρμπυρατέρ εκτός από καλό στον κινητήρα και στην αίσθηση του αυτοκινήτου κάνουν και καλό στην τσέπη του οδηγού καθώς μειώνουν την κατανάλωση. Και με τις τωρινές τιμές των καυσίμων αυτό έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία......

-----------

Τελικά η επισκευή του τιμονιού δεν είναι και ακριβώς πυραυλική επιστήμη ε???

Από την άλλη πλευρά όμως το τιμόνι είναι ένα από τα υποσύνολα του αυτοκινήτου που καλό είναι να τα αφήνουμε σε εξειδικευμένους τεχνικούς (αν και το να γνωρίζουμε τί πρέπει να κάνουν είναι καλό για να είμαστε σίγουροι ότι δεν κάνουν "μαϊμουδιές" )

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Μάιος 2008, 09:04

Amateur έγραψε:Π.......
Τώρα για τα καρμπυρατέρ μιας και έχω βρει μάστορα (μετά από δοκιμή 3 διαφορετικών) που κατά την άποψή μου είναι πάρα πολύ καλός .............

Πάνος


Πάνο δώσε στοιχεία και συντεταγμένες.

Οι καλοί και ικανοί μάστορες είναι δημόσιος θησαυρός και χρήσιμοι σε όλους μας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 18 Μάιος 2008, 12:36

Παντελή έχω επισκεφθεί μία φορά τον άνθρωπο για τον οποίο είχαμε συζητήσει στο παρελθόν στην Μεταμόρφωση και νομίζω είναι μια χαρά, ενώ ο άλλος που μου είχες πει στην Ρεγκουκου σταμάτησε πλέον να αναλαμβάνει διπλά καρμπυρατέρ μιας και τα θεωρεί όπως μου είπε μπελά....

Ωστόσο, νομίζω ότι αυτός που είναι μακράν ο καλύτερος από αυτούς που εγώ έχω δει είναι Ο Ν. Ασκιάν, πάλι στην μεταμόρφωση στην Πεύκων 152. (210 28 28 041)
Βέβαια ο τιμοκατάλογός του ποικίλει περιέργως…(την μία φορά μου είχε ζητήσει 10€ ενώ για την ίδια δουλειά μου ζήτησε την επόμενη φορά 40€ - εκτός αν δεν θυμάμαι εγώ καλά) γεγονός το οποίο μου έκανε μάλλον αρνητική εντύπωση.
Φυσικά η πρόταση είναι με κάθε επιφύλαξη μιας και δεν είμαι και ο καλύτερος γνώστης των διπλών καρμπυρατέρ.

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Μάιος 2008, 15:00

Πάνο γειά,

στοιχεία και σχόλια σημειώθηκαν.

Αν κρίνω από όσα ξέρω, έχω ζήσει σε δικά μου αυτοκίνητα και ξέρω από αυτοκίνητα γνωστών είναι όντως μπελάς ιδίως όταν είναι δύο ξεχωριστές μονάδες (όπως στον κινητήρα σου)

Ευχαριστώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες