Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εκθεση executive cars και Land Rover

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Εκθεση executive cars και Land Rover

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Απρ 2008, 13:35

Κατοπιν προσκλησεως της ΚΕΔΟ μεσω του pantg και του Ελληνικου συλλογου Land Rover(ευχριστω Παντελη!),πηγα στην εκθεση την Παρασκευη που μας περασε.
Αφου εριξα μια ματια στα υπολοιπα(πφφφ) αυτ/τα πηγα στο περιπτερο της Land Rover,που πρεπει να ειχε και τον πιο πολυ κοσμο.
Ειδα πολλους-καλους-γνωστους Land Roverαδες και μη.
Το κλιμα της παρεας ειναι τελικα αυτο που σε φτιαχνει στα οχηματα με το πρασινο οβαλ σημα.
Πηγα στις 18.00 εφυγα κατα τις 21.00 και διαπιστωσα μετα απο συζητησεις με αλλους που πηγαν στην εκθεση,οτι δεν ειδα τους μισους εκθετες,αλλα δεν με νοιαζει-περασα πολυ ωραια,καποιος εβγαλε και φωτο (ο Pantg?),για να τις δουμε..
Αν και προσωρινα ειμαι χωρις Land Rover,μετα (και) απο αυτο,παλι με Landy με βλεπω(λες και δεν το ηξερα..)
Χαιρετισμους σε ολους..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ollram » 15 Απρ 2008, 19:56

Και εγώ πέρασα ΚΑΛΑ το Σάββατο!!!
Και οι δύο γιοί μου ανέβηκαν στο SVX το οποίο ήταν εντυπωσιακό!!!!

Αλλά και τα 56000 δεν είναι λίγα!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 16 Απρ 2008, 14:44

Το συγκεκριμενο μοντελο περα απο τα εξωτερικα χαρακτηριστικα ειχε και καποια αλλαγη στο εσωτερικο?Παντως πολυ ομορφο ειναι το ατιμο :D
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Re: Εκθεση executive cars και Land Rover

Δημοσίευσηαπό diman » 16 Απρ 2008, 16:15

fatman έγραψε:Κατοπιν προσκλησεως της ΚΕΔΟ μεσω του pantg και του Ελληνικου συλλογου Land Rover(ευχaριστω Παντελη!)


Να ευχαριστησω και εγω τον Παντελη για την προσκληση, και να ζητησω συγνωμη που δεν ηρθα....
απο τη μια ο κουμπαρος (Jaguar-Tata) με οξεια σκωληκοειδιτιδα (το εγραψα σωστα??) και απο την αλλη το παιδι μου με ιωση που το ταλαιπωρει μερες τωρα, δεν μου επετρεψαν να ερθω.
Απο την αλλη βεβαια γλυτωσα 46000 ευρω (ηγουν: 56000 το Defender μειον 10000 to Disco μου), να πως τα γλυτωσα!
Γιατι θα το παρω, που θα μου παει, θα το παρω....(σε Matchbox... :banging: )

Ευτυχειτε!
Δ.
Άβαταρ μέλους
diman
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 12:15

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 17 Απρ 2008, 13:26

Γεια σας παιδιά

Καταρχήν να ευχαριστήσω και εγώ τον Παντελή για την πρόσκληση. Απλά θέλω να αναφέρω ένα σχόλιο για το Defender. ΕΛΕΟΣ! Οι άνθρωποι ζητούν 56,000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξης 20 χρόνια πριν.

Παιδιά, με απλή λογική ας μου πει κάποιος για ποιον ακριβώς λόγο θα προτιμούσε την αγορά του συγκεκριμένου Defender από ένα Disco 3 (SE), που κάνει τα ίδια περίπου χρήματα. Το Disco κάνει σχεδόν ότι και το Defender εκτός δρόμου, ενώ εντός απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Επιπλέον άνθρωπος άνω του 1,80μ δεν χωράει στο Defender. Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αλλά εγώ (1,97) προσπάθησα, επαναλαμβάνω προσπάθησα να μπω στην θέση του οδηγού και δεν τα κατάφερα. Πίσω κάθησα με προσπάθεια αλλά και πάλι έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή. Αν είναι δυνατόν, σε αυτοκίνητο με 2+ μέτρα ύψος να βρίσκει το κεφάλι.

Δεν λέω, ωραία η κλασσική ομορφιά αλλά μέχρι εκεί. Καπου θα πρέπει να συμβαδίζει το κόστος με την πρακτική αξία, την άνεση, την ασφάλεια, τις επιδόσεις κτλ. Με άλλα λόγια το Value for Money του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ χαμηλό. Χίλιες φορές να αγοράσει κανείς ένα παλιό Defender με λίγα χρήματα ή ακόμα καλύτερα ένα RRC ή Disco.

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ollram » 17 Απρ 2008, 13:54

savourdaman έγραψε:Το συγκεκριμενο μοντελο περα απο τα εξωτερικα χαρακτηριστικα ειχε και καποια αλλαγη στο εσωτερικο?Παντως πολυ ομορφο ειναι το ατιμο :D


IΔΟΥ:

Interior
•Recaro front seats for Soft Top
•New seat trim for Station Wagon’s with Recaro front seats
•New ICE unit and speaker kit
•Alloy gear knob
•Unique interior switch pack finish
•Accessory satellite navigation
•IPOD interface cradle

Exterior
•Accessory wheel
•Soft Top hood and support cage
•Titan finish air and heater intakes
•Gloss/satin black. Body will be gloss black with ‘panel wrap’ technology to create satinareas
•Commemorative Plaque
•Accessory front grille and headlamp surround
•Accessory front under shield
•Accessory sidesteps
•LED Bulbs

Πάντως μέχρι τώρα υπάρχουν 5-6 έλληνες που το ...αναμένουν....
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 18 Απρ 2008, 09:22

ollram σε ευχαριστω. Αν δεν κερδισω κανενα joker δεν βλεπω να γινονται 7 οι Ελληνες :D :D
Επισης ειμαι και 1,92 οποτε μαλλον δεν χωραω και μεσα κριμα... :cry:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ollram » 18 Απρ 2008, 10:19

savourdaman έγραψε:ollram σε ευχαριστω. Αν δεν κερδισω κανενα joker δεν βλεπω να γινονται 7 οι Ελληνες :D :D
Επισης ειμαι και 1,92 οποτε μαλλον δεν χωραω και μεσα κριμα... :cry:


Να σου πω την "αμαρτία" μου, και εγώ το γλυκοέβλεπα, όταν ακόμη η τιμή ήταν 50.500 (μείον για μένα το 50% του Ε.Τ.Τ. λόγω τρίτεκνου)...αλλά τώρα με τα 56000....και εγώ σε ένα ΛΟΤΤΟ ελπίζω.......
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Απρ 2008, 16:02

KT4X4 έγραψε:Γεια σας παιδιά

Καταρχήν να ευχαριστήσω και εγώ τον Παντελή για την πρόσκληση. Απλά θέλω να αναφέρω ένα σχόλιο για το Defender. ΕΛΕΟΣ! Οι άνθρωποι ζητούν 56,000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξης 20 χρόνια πριν.

Παιδιά, με απλή λογική ας μου πει κάποιος για ποιον ακριβώς λόγο θα προτιμούσε την αγορά του συγκεκριμένου Defender από ένα Disco 3 (SE), που κάνει τα ίδια περίπου χρήματα. Το Disco κάνει σχεδόν ότι και το Defender εκτός δρόμου, ενώ εντός απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Επιπλέον άνθρωπος άνω του 1,80μ δεν χωράει στο Defender. Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αλλά εγώ (1,97) προσπάθησα, επαναλαμβάνω προσπάθησα να μπω στην θέση του οδηγού και δεν τα κατάφερα. Πίσω κάθησα με προσπάθεια αλλά και πάλι έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή. Αν είναι δυνατόν, σε αυτοκίνητο με 2+ μέτρα ύψος να βρίσκει το κεφάλι.

Δεν λέω, ωραία η κλασσική ομορφιά αλλά μέχρι εκεί. Καπου θα πρέπει να συμβαδίζει το κόστος με την πρακτική αξία, την άνεση, την ασφάλεια, τις επιδόσεις κτλ. Με άλλα λόγια το Value for Money του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ χαμηλό. Χίλιες φορές να αγοράσει κανείς ένα παλιό Defender με λίγα χρήματα ή ακόμα καλύτερα ένα RRC ή Disco.

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος



Kωνσταντίνε γειά,

το Defender, όσο και αν ακούγεται περίεργο κοστίζει πολλά λεφτά για να παραχθεί καθώς ακόμη είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό του χειροποίητο.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η τιμή του δεν θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη.

ΟΜΩΣ ειδικά (προσοχή στο ειδικά) το SVX κοστίζει ακριβότερα γιατί είναι επετειακό και έχει και τον παραπάνω/διαφορετικό εξοπλισμό.

================

Για το πρόβλημα του ύψους σου υπάρχει λύση αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω να κάνει κάτι για τα διαφορετικά εμπρός καθίσματα του SVX. Eίναι οι ράγες/σιδηρόδρομοι που επιτρέπουν στα εμπρός καθίσματα να πάνε πιό πίσω και επάνω. Οσο και αν ακούγεται περίεργο παρόλο που το κάθισμα ανεβαίνει κατά περίπου 15 χιλιοστά τελικά επειδή η πλάτη του καθίσματος πάει πολύ πιό πίσω και κυρίως επιτρέπουν να αυξηθεί και η κλίση της (ιδίως στα 90άρια) δίνουν πολύ περισσότερο χώρο τόσο στο κεφάλι όσο και στα γόνατα και τον αριστερό ώμο του οδηγού.

Αυτά όμως για τα κανονικά 90/110. Το SVX νομίζω ότι θα το έχει το πρόβλημα με το ύψος καθώς το διαφορετικό κάθισμα μοιάζει να είναι ψηλότερο από τα απλά εργοστασιακό.

Αλήθεια σκέφθηκε κανείς να δει πώς έχει πρόσβαση ο οδηγός/συνοδηγός/μάστορας στην μπαταρία και τον εγκέφαλο κλπ κάτω από τα εμπρός καθίσματα? Κανονικά δεν θα πρέπει να βγαίνει η βάση του καθίσματος στο SVX (οπως στα κανονικά 90/110)

================

Να σας ευχαριστώσω όλους για την παρουσία σας στην έκθεση και την αποδοχή της πρόσκλησης της αντιπροσωπείας για να γιορτάσουμε τα 60 χρόνια της LR στο μικρό μας Ελλαδιστάν.

Ειναι σίγουρο ότι οι φίλοι τετρακίνητοι από το περίπτερο της Jeep θα ζήλεψαν την αγάπη και την αφοσίωση των αρρωστημένων ιδιοκτητών LR προς την μάρκα που τους ταλαιπωρεί αλλά και τους κάνει να αισθάνονται με τέτοιο τρόπο για τα αυτοκίνητά της/τους (οι εγγλέζοι λένε ότι η γραμμή ανάμεσα στην αγάπη και το μίσος είναι πολύ λεπτή....)

Η ανταπόκριση σας ήταν άμεση (καθώς και των μελών εκτός του φόρουμ) παρόλο το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα που δόθηκε για την οργάνωση της διαδικασίας διανομής των προσκλήσεων.
Ομως η επιτυχία της συνάντησης και τα συμπεράσματα που βγήκαν μετά από συζήτηση με τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας νομίζω ότι μπορούν να μας επιτρέψουν να προσβλέπουμε σε σύντομη επανάληψη τέτοιων συναντήσεων και μάλλον και σε άλλες κοινές ενέργειες μεταξύ του συλλόγου, της αντιπροσωπείας και του φόρουμ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Απρ 2008, 18:02

KT4X4 έγραψε:Γεια σας παιδιά

Καταρχήν να ευχαριστήσω και εγώ τον Παντελή για την πρόσκληση. Απλά θέλω να αναφέρω ένα σχόλιο για το Defender. ΕΛΕΟΣ! Οι άνθρωποι ζητούν 56,000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξης 20 χρόνια πριν.

Παιδιά, με απλή λογική ας μου πει κάποιος για ποιον ακριβώς λόγο θα προτιμούσε την αγορά του συγκεκριμένου Defender από ένα Disco 3 (SE), που κάνει τα ίδια περίπου χρήματα. Το Disco κάνει σχεδόν ότι και το Defender εκτός δρόμου, ενώ εντός απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Επιπλέον άνθρωπος άνω του 1,80μ δεν χωράει στο Defender. Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αλλά εγώ (1,97) προσπάθησα, επαναλαμβάνω προσπάθησα να μπω στην θέση του οδηγού και δεν τα κατάφερα. Πίσω κάθησα με προσπάθεια αλλά και πάλι έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή. Αν είναι δυνατόν, σε αυτοκίνητο με 2+ μέτρα ύψος να βρίσκει το κεφάλι.

Δεν λέω, ωραία η κλασσική ομορφιά αλλά μέχρι εκεί. Καπου θα πρέπει να συμβαδίζει το κόστος με την πρακτική αξία, την άνεση, την ασφάλεια, τις επιδόσεις κτλ. Με άλλα λόγια το Value for Money του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ χαμηλό. Χίλιες φορές να αγοράσει κανείς ένα παλιό Defender με λίγα χρήματα ή ακόμα καλύτερα ένα RRC ή Disco.

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος



Kωνσταντίνε γειά,

το Defender, όσο και αν ακούγεται περίεργο κοστίζει πολλά λεφτά για να παραχθεί καθώς ακόμη είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό του χειροποίητο.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η τιμή του δεν θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη.

ΟΜΩΣ ειδικά (προσοχή στο ειδικά) το SVX κοστίζει ακριβότερα γιατί είναι επετειακό και έχει και τον παραπάνω/διαφορετικό εξοπλισμό.

================

Για το πρόβλημα του ύψους σου υπάρχει λύση αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω να κάνει κάτι για τα διαφορετικά εμπρός καθίσματα του SVX. Eίναι οι ράγες/σιδηρόδρομοι που επιτρέπουν στα εμπρός καθίσματα να πάνε πιό πίσω και επάνω. Οσο και αν ακούγεται περίεργο παρόλο που το κάθισμα ανεβαίνει κατά περίπου 15 χιλιοστά τελικά επειδή η πλάτη του καθίσματος πάει πολύ πιό πίσω και κυρίως επιτρέπουν να αυξηθεί και η κλίση της (ιδίως στα 90άρια) δίνουν πολύ περισσότερο χώρο τόσο στο κεφάλι όσο και στα γόνατα και τον αριστερό ώμο του οδηγού.

Αυτά όμως για τα κανονικά 90/110. Το SVX νομίζω ότι θα το έχει το πρόβλημα με το ύψος καθώς το διαφορετικό κάθισμα μοιάζει να είναι ψηλότερο από τα απλά εργοστασιακό.

Αλήθεια σκέφθηκε κανείς να δει πώς έχει πρόσβαση ο οδηγός/συνοδηγός/μάστορας στην μπαταρία και τον εγκέφαλο κλπ κάτω από τα εμπρός καθίσματα? Κανονικά δεν θα πρέπει να βγαίνει η βάση του καθίσματος στο SVX (οπως στα κανονικά 90/110)

================

Να σας ευχαριστώσω όλους για την παρουσία σας στην έκθεση και την αποδοχή της πρόσκλησης της αντιπροσωπείας για να γιορτάσουμε τα 60 χρόνια της LR στο μικρό μας Ελλαδιστάν.

Ειναι σίγουρο ότι οι φίλοι τετρακίνητοι από το περίπτερο της Jeep θα ζήλεψαν την αγάπη και την αφοσίωση των αρρωστημένων ιδιοκτητών LR προς την μάρκα που τους ταλαιπωρεί αλλά και τους κάνει να αισθάνονται με τέτοιο τρόπο για τα αυτοκίνητά της/τους (οι εγγλέζοι λένε ότι η γραμμή ανάμεσα στην αγάπη και το μίσος είναι πολύ λεπτή....)

Η ανταπόκριση σας ήταν άμεση (καθώς και των μελών εκτός του φόρουμ) παρόλο το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα που δόθηκε για την οργάνωση της διαδικασίας διανομής των προσκλήσεων.
Ομως η επιτυχία της συνάντησης και τα συμπεράσματα που βγήκαν μετά από συζήτηση με τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας νομίζω ότι μπορούν να μας επιτρέψουν να προσβλέπουμε σε σύντομη επανάληψη τέτοιων συναντήσεων και μάλλον και σε άλλες κοινές ενέργειες μεταξύ του συλλόγου, της αντιπροσωπείας και του φόρουμ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Tomby » 18 Μάιος 2008, 19:45

pantg έγραψε:Αλήθεια σκέφθηκε κανείς να δει πώς έχει πρόσβαση ο οδηγός/συνοδηγός/μάστορας στην μπαταρία και τον εγκέφαλο κλπ κάτω από τα εμπρός καθίσματα? Κανονικά δεν θα πρέπει να βγαίνει η βάση του καθίσματος στο SVX (οπως στα κανονικά 90/110)



Εγω το δοκίμασα. Και βγαίνει. Η πλάτη είναι κανονικό Recaro και η βάση είναι ίδια με το δικό μας Defender. Απλά έχει καλύτερη πλευρική στήριξη στα πόδια. Ευτυχώς (αυτό) το σκέφτηκαν.


Παντελή για κάποιο λόγο δεν εμφανίζει τις φωτο. Είναι εύκολο να μου την στείλεις μαζί με την άλλη που είναι και ο κ.Μπέλος στο gtombras@gmail.com ? Να την εκτυπώσω, να έχω την "δική" μας επετειακή αφίσα!

Ευχαριστώ πολύ.
They go fast we go everywhere
Άβαταρ μέλους
Tomby
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:13

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 18 Μάιος 2008, 21:45

Ολα καλα ρε παιδια με το Defender αλλα ποτε δεν καταλαβα τον τρελλο ντορο που παντα γινεται. Προσωπικα πιστευω το Disco 1 (με το πετρελαιοκινητηρα 200) ειναι οτι καλυτερο χρειαζεται η ειδικη/ δικη μας κατηγορια. Απλο στην κατασκευη, χωρις ηλεκτονικα, χωρους για κυνηγητο-κρυφτο, επισκευασιμο πραγματικα παντου με ανταλλακτικα και αξεσουαρ σε λογικες τιμες. Τιμες αγορας λογικοτατες... Τι αλλο θελει κανεις? Πραγματικα ας μου πει καποιος σε τι υπερτερει ενα Defender 110 σε σχεση με ενα Disco 1 (λεω 1 λογω ελλειψης ηλεκτρονικων, ενεργων αντιστρεπτικων, ελλειψη κλειδωματος κλπ). Ισως η γωνια διαφυγης να ειναι λιγο καλυτερη.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό Landless » 18 Μάιος 2008, 23:51

Mudnolis έγραψε:Πραγματικα ας μου πει καποιος σε τι υπερτερει ενα Defender 110 σε σχεση με ενα Disco 1


Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα συγκρίσεων δυνατοτήτων. Κάποιος άλλος μπορεί να κάνει περισσότερο εύστοχα σχόλια από 'μένα στο θέμα αυτό.

Σκέψου όμως οτι το Defender είναι το αρχέτυπο Land Rover, έχει ένα σχήμα που κουβαλά πάνω του 60 χρόνια ιστορία, και αυτό το κάνει ένα ζωντανό (ακόμα) μύθο, όχι μόνο στα εκτός δρόμου οχήματα, αλλά και στα αυτοκίνητα γενικότερα. Από 'κει και πέρα υπάρχουν κάποιοι που στην κυριολεξία μεγάλωσαν παρέα με αυτά τα οχήματα, και το σχήμα τους, τους είναι τόσο οικείο που θα το προτιμούσαν σε σχέση με κάτι άλλο, έστω και της ίδιας εταιρείας. Εδώ κατατάσω και το εαυτό μου, που τρέφω ελπίδες ακόμα να συμμαζέψω και να φτιάξω κάποια στιγμή ένα Series II Station Wagon (αν δεν ποινικοποιηθεί η κυκλοφορία παλαιών αυτοκινήτων μέχρι τότε...).

Βέβαια, οχήματα όπως το Defender γίνονται κάποια στιγμή αναπόφευκτα και ένα είδος μόδας οπότε ελκύουν και άλλου είδους κόσμο, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Μάιος 2008, 08:44

Mudnolis έγραψε: Πραγματικα ας μου πει καποιος σε τι υπερτερει ενα Defender 110 σε σχεση με ενα Disco 1 (λεω 1 λογω ελλειψης ηλεκτρονικων, ενεργων αντιστρεπτικων, ελλειψη κλειδωματος κλπ). Ισως η γωνια διαφυγης να ειναι λιγο καλυτερη.


Κατά τη δική μου άποψη δεν μπορεί να συγκριθεί ένα εργοστασιακό Defender μ΄ένα εργοστασιακό Discovery χωρίς βελτιώσεις. Οταν η Land Rover έφτιαξε το Discovery σίγουρα είχε στο μυαλό της καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και ένα πιο οικογενειακό χαρακτήρα απ' ότι το σπαρτιάτικο και πιο σκληροτράχηλο Defender που σίγουρα υπερτερεί εκτός δρόμου με μεγαλύτερη απόσταση απ΄το έδαφος, καλύτερες γωνίες προσέγγισης-ράμπας-διαφυγής, ισχυρότερο σασί και ανάρτηση, αλουμινένια πάνελς κλπ. Ο πιό οικογενειακός και ασφάλτινος χαρακτήρας του Disvovery φαίνεται άλλωστε και απ' την πορεία εξέλιξής του με το χρόνο.
Οντως μπορεί κανείς να βελτιώσει ένα Discovery εύκολα και να το φέρει λίγο πολύ στο επίπεδο του Defender (αμέτρητα ίσως παραδείγματα) όσο αφορά στις εκτός δρόμου δυνατότητες, αν εξαιρέσουμε και πάλι το σασί, αλλά εγώ μιλάω πάντα για normal αυτοκίνητα όπως βγαίνουν απ΄το εργοστάσιο.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μάιος 2008, 18:13

Tomby έγραψε:Παντελή για κάποιο λόγο δεν εμφανίζει τις φωτο. Είναι εύκολο να μου την στείλεις μαζί με την άλλη ........ να έχω την "δική" μας επετειακή αφίσα!


Γιώργη συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.

Σου στέλνω την φωτογραφία που ζήτησες μέσω του e-mail που αναφέρεις.

Χαιρετώ και σε ευχαριστώ για το ταξίδι που έκανες για να είσαι μαζί μας εκείνη την ημέρα
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες