Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ανεμιστηρας ..

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ανεμιστηρας ..

Δημοσίευσηαπό rodi » 10 Απρ 2008, 17:57

καλησπερα φιλοι μου !
μετα την δευτερη προγραμματισμενη αλλαγη φλατζας ( η πρωτη στα 87,000 χλμ) στα 151,000 χλμ παρατηρησα οτι οποτε βρισκεται σε λειτουργια ο κλιματισμος , ΔΕΝ λειτουργει πλεον ο δευτερος ανεμιστηρας μπροστα απο το ψυγειο , κατι που συνεβαινε σχεδον παντα πριν.
να υποθεσω οτι πλεον ειμαστε ΟΚ με την θερμοκρασια ή οτι κατι δεν παει καλα ?
χαιρετω .
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

ανεμιστηρας ..

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Απρ 2008, 19:09

Κοίταξε το καλύτερα γιατι νομίζω οτι όταν ξεκινάει o κλιματισμός πάντα ξεκινάει και το βεντιλατέρ του. Λογικά δεν θα έχει και καλή απόδοση ο κλιματισμός σου εκτος και αν φταίνε για όλα αυτα οι χαμηλές θερμοκρασίες της εποχής.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ανεμιστηρας ..

Δημοσίευσηαπό simoboy » 10 Απρ 2008, 19:21

Όταν λες προγραμματισμένη αλλαγή φλάντζα τι εννοείς?
Εγώ έχω 84.000χλμ. στο δικό μου , δηλαδή πρέπει σε λίγα χιλιόμετρα να αλλάξω οπωσδήποτε φλάντζα?
ΣΙΜΟΣ
FREELANDER 2003
ΑΘΗΝΑ , ΠΑΤΗΣΙΑ
http://www.myfreelander.blogspot.com/
Άβαταρ μέλους
simoboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 06 Απρ 2008, 19:38
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2008, 20:57

Φίλε rodi γειά,

μάλλον θα πρέπει να σου έχει καεί κάποια ασφάλεια.
Αν δεν είναι κάτι τόσο απλό τότε δες την καλωδίωση και τέλος το μοτέρ του ανεμιστήρα.

Κανονικά με την έναρξη λειτουργίας του A/C θα έπρεπε να ανάβει και το δεύτερο βεντιλατέρ.

Στέλιο/Γιώργο????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2008, 20:59

Φίλε simoboy καλώς ήλθες στο φόρουμ.

Θέλεις να ακούσεις το τί συμβαίνει πολύ συχνά ή να είμαστε απλώς ευγενικοί μαζί σου?????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό simoboy » 10 Απρ 2008, 21:22

Καλησπέρα Παντελή ,
Σκεφτόμουν να σου γράψω κάποια στιγμή επειδή οπ’ότι κατάλαβα είσαι πολύ έμπυρος με τα Land Rover. Ενδιαφέρουμε πολύ να μάθω τι ακριβός συμβαίνει με το συγκεκριμένο μοντέλο , γιατί τόσο άσχημα λόγια για αυτό το υπέροχο τζιπ.
ΣΙΜΟΣ
ΣΙΜΟΣ
FREELANDER 2003
ΑΘΗΝΑ , ΠΑΤΗΣΙΑ
http://www.myfreelander.blogspot.com/
Άβαταρ μέλους
simoboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 06 Απρ 2008, 19:38
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2008, 21:36

Σίμο γειά,

LAND ROVER όχι "jeep"/"τζιπ".

Τα Land Rovers είναι Land Rovers.
Tα τζιπ είναι Jeep.

Tα άσχημα λόγια είναι το φυσικό αποτέλεσμα προβλημάτων που έχουν εμφανισθεί σε πολύ μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων αυτού του μοντέλου. Και υπάρχει δυστυχώς πολύ συχνή επανάληψή τους.

Εμπειρία προσωπική με το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχω καθώς ποτέ δεν επεδίωξα να το αποκτήσω (πολύ μικρό για τις διαστάσεις και τις ανάγκες της οικογένειάς μου και πολύ προσανατολισμένο προς οδική χρήση για τα γούστα του υπογράφοντος)

Ομως τα σχόλια φίλων συναδέλφων landroverάδων και οι ιστορίες ταλαιπωρίας που έχουν υποστεί από το μοντέλο αυτό δυστυχώς είναι πολύ αρνητικά και δυσάρεστες αντιστοίχως από τα θετικά.

Ψάξε λίγο στο forum και θα δεις.

H επίσημη στάση της εταιρείας έχει να κάνει με την μη σωστή, τακτική και επαρκή συντήρηση του συστήματος ψύξεως του κινητήρα, όσον αφορά τα προβλήματα υπερθέρμανσης και φλάντζας. Ενέργειες έγιναν για να επιτευχθεί βελτίωση της αντοχής. Το πρόβλημα είναι όμως ότι πολλές φορές αυτές δεν φτάνουν στο επίπεδο των τελικών χρηστών των αυτοκινήτων.

Για το θέμα των προβλημάτων του συστήματος μεταδόσεως έγιναν και εκεί προσπάθειες για αναβάθμιση και περιορισμό των αιτίων που δημιουργούσαν τις αστοχίες και πρόωρες φθορές. Εκεί όντως τα αποτελέσματα είναι πιό ουσιαστικά φτάνει όμως να γίνεται συνολική αναβάθμιση και όχι μερική επισκευή του ενός μόνο υποσυνόλου.

Για τις ηλιοροφές, τις ντίζες, τους αισθητήρες, το καντράν του ρολογιού/ένδειξης σταθμού του στερεοφωνικού θα δεις στο φορουμ. Για άλλα έχει βρεθεί λύση για άλλα όχι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό simoboy » 10 Απρ 2008, 21:54

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση Παντελή.
Θα ήθελα κάποια στιγμή να συναντηθούμε και να τα πούμε από κοντά.
Φιλικά ,
ΣΙΜΙΟΣ
Άβαταρ μέλους
simoboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 06 Απρ 2008, 19:38
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Απρ 2008, 22:35

Ο ανεμιστήρας στα φριλάντερς ελέγχεται από τον εγκέφαλο (ECΜ) ο οποίος μέσω σένσορα στέλνει σήμα για την εκκίνηση/ταχύτητα του, πράγμα που κάνει πολύπλοκα τα πράγματα. Φυσικά υπάρχουν ενδιάμεσα ασφάλειες και καλωδιώσεις που μπορούν να ελεγχθούν οπτικά.
Εμπειρικά μπορώ να σου πω οτι όταν το Α/C λειτουργεί ο ανεμιστήρας γυρίζει. Τσέκαρε λοιπόν με τη μηχανή στο ρελαντί για αρκετή ώρα και μετά από λίγο με το κουμπί του A/C στο ON αν:
α)παγώνει κανονικά όπως πριν
β)ξεκινά ο ανεμιστήρας του A/C (ο οποίος βρίσκεται δεξιά και χαμηλά όπως κοιτάς τους 2 ανεμιστήρες μπροστά από το καπό)
Διαφορετικά πήγαινε άμεσα στο συνεργείο που σου άλλαξαν την (2η) φλάντζα για έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Απρ 2008, 22:53

Και κάτι για να ευθυμήσουμε που μου ανέφερε ένας εγγλέζος σε ένα ταξίδι μου πρίν λίγες μέρες στην αγγλία είναι οτι ο κάτοχος φριλάντερ γνωρίζει δύο μεγάλες χαρές. Μια όταν αγοράζει το φριλάντερ και μια όταν το πουλάει. :D
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Απρ 2008, 23:56

Καλο..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 11 Απρ 2008, 00:41

Εγώ πάλι είμαι (σχεδόν) βέβαιος οτι οι ανεμίστήρες λειτουργούν πάντα παράλληλα. Και λέω σχεδόν διότι με κλόνησε ο (guru) freelander. Θα το τσεκάρω αύριο και θα επανέλθω. Ίσως να λειτουργούν διαφορετικά τα μοντέλα μέχρι το 2000. Rodi τί χρονολογίας είναι το δικό σου?
Πάντως μπορείς να τσεκάρεις τις καλωδιώσεις που πάνε στους ανεμιστήρες. Νομίζω οτι φεύγουν απο τον ένα και πάνε στον άλλο δηλ. συνδέονται παράλληλα. Θα τα δώ όλα αύριο και θα επανέλθω με προτάσεις για περεταίρω ελέγχους και δοκιμές.
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Απρ 2008, 07:13

Freelander έγραψε:Και κάτι για να ευθυμήσουμε που μου ανέφερε ένας εγγλέζος σε ένα ταξίδι μου πρίν λίγες μέρες στην αγγλία είναι οτι ο κάτοχος φριλάντερ γνωρίζει δύο μεγάλες χαρές. Μια όταν αγοράζει το φριλάντερ και μια όταν το πουλάει. :D


Αυτο ειναι παλιο και λεγοταν για τα σκαφη,οπως και το καλυτερο σκαφος ειναι του φιλου μου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό rodi » 11 Απρ 2008, 16:36

καλησπερα και παλι . το δικο μου freebie ειναι μοντελο παραγωγης 2003,και η αληθεια ειναι οτι ο μηχανικος μου ειχε προτεινει αλλαγη ιμαντα κλιματιστικου οταν με το καλο αρχισουν οι ζεστες , ομως δε ξερω αν εχει σχεση αυτο με τον ανεμιστηρα .
η αποδοση δε φενεται μειωμενη , αλλα στη σκαλα 1 ακουγεται ενας ηχος ο οποπιος συμφωνα με το μηχανικο μου ωφειλεται στον ιμαντα που ειναι χαλαρος .
περισσοτερα απο αυριο που θα κανω οπτικο ελεγχο.
οταν λεω προγραμματισμενη αλλαγη φλατζας , εννοω οτι εγινε με τα πρωτα σημαδια της κακιας αρρωστειας , επειδη εχω καει με τον χυλο και φυσαω πλεον και το γιαουρτι .
ευχαριστω ..
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 14 Απρ 2008, 00:17

Λοιπόν το κοίταξα. Οι ανεμιστήρες δεν συνδέονται παράλληλα (έχουν δική του παροχή ο καθένας) αλλά δουλεύουν μαζί. Τουλάχιστον στα μοντέλα μέχρι το 2000. Γενικότερα τώρα, πιστεύω οτι σε όλα τα αυτοκίνητα όταν υπάρχουν δύο δουλεύουν μαζί αφού τα δύο ψυγεία είναι "κολλημένα" το ένα πάνω στο άλλο. Δεν θα υπήρχε λογική να δουλεύουν χωριστά. Οπότε μάλλον πρέπει να αρχίσεις την έρευνα. Πρώτος έλεγχος να δώσεις ρεύμα με καλώδια κατευθείαν στον ανεμιστήρα για να δεις αν δουλεύει ή έχει καεί.
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης