Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πριν την αλλαγή λιπαντικών

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Πριν την αλλαγή λιπαντικών

Δημοσίευσηαπό Amateur » 04 Φεβ 2008, 20:43

Παιδια καλησπέρα!

Είμαι σε φάση συνολικής αλλαγής λιπαντικών - τόσο επειδή για κάποια έφτασε η ώρα τους, όσο και για την βελτίωση κάποιων άλλων, με σκοπό την μακροζωία του "κοτοπουλου" όπως αποκαλεί ο Παντελής το χαριτωμένο μου αυτοκινητάκι.

Μετά από μελέτη προηγούμενων συζητήσεων από εδώ και παίρνοντας ιδέες από τον Μανόλη (Ekarpod) τον Παντελή, τον freelander αλλά και άλλους που αναφέρθηκαν στο θέμα, έχω καταλήξει στις εξής επιλογές για τα λιπαντικά και θα ήθελα την γνώμη σας - επιβεβαίωσή για αυτά.

Θυμίζω - Defender V8 - ανακατασκευή κινητήρα και σασμάν πριν περίπου 1 χρόνο - τα οποία είχαν ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα!
Κιβώτιο θα το τσεκάρω αύριο αλλά εάν το θυμάμαι καλά βάση των περιγραφών του Μανόλη μάλλον το LT 85


Κινητήρας:
Βάση Manual: 15-40
Δική μου επιλογή: ένα φτηνό 15-40 με συχνές αλλαγές του (έχουμε και μία μικρή διαρροή)- μαζί με αλλαγή φίλτρου και ενδεχομένως προσθήκη Motor –kote

Κιβώτιο (ΚΥΡΙΟ ΚΙΒΩΤΙΟ)
Βάση Manual: 15-40 (το ίδιο με μηχανή)
Δική μου επιλογή: Red Line MTL

Κιβώτιο (ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ)
Βάση Manual: βαλβολίνη 80 -90
Δική μου επιλογή: Red Line MTL ή Red Line Heavy Weight Shockproof

Διαφορικά:
Βάση Manual: Βαλβολίνη 80-90
Δική μου επιλογή: Red Line Heavy Weight Shockproof

(για το βοηθητικό και τα διαφορικά δεν είμαι σίγουρος και ήθελα την βοήθειά σας...αλλά εάν υπάρχει αμφιβολία και για τα άλλα θα ήθελα να την ακούσω)

Προτάσεις ....συμβουλές;
- πως λειτουργούν μαζί MTL και Motor Kote ;;;

Τέλος ...αναρωτιέμαι γενικά μήπως δεν αξίζει τόσο εξελιγμένα λιπαντικά για το κοτόπουλο και να συνεχίζω να βάζω τα απλά....???

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

Ευχαριστώ,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 04 Φεβ 2008, 22:49

Πάνο καλησπέρα,

καλά λάδια μόνο για το κιβώτιο που υποφέρει ας πούμε - αν και μετά πολλά χρόνια και αρκετά χλμ - πιστεύω ότι δεν είναι τα λάδια τόσο που θα κρατήσουν το κιβώτιο όσο η καλή χρήση. Βάλε λοιπόν το καλύτερο (MTL) και νομίζω δεν χρειάζεται να προσθέσεις τίποτε άλλο (motor kote κλπ)

Ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα με ορυκτέλαιο 15W-40 ή και 15W-50, εγώ τον δουλεύω χρόνια με ARAL 15W-50 (μιά εποχή που έβαλα συνθετικά να δοκιμάσω, μόλις ζεσταινόταν, άρχιζε η χορωδία των tappets που δεν μπορούσαν να κρατήσουν την απαιτούμενη πίεση για την ρύθμιση του διακένου...)

motor kote επίσης βάζω, παρότι δεν πιστεύω στο "μάτι" και στα πρόσθετα, αλλά το έβαλα σε μιά στιγμή αδυναμίας και συνεχίζω. Μετά από 10 χρόνια μπορώ να πω ότι δεν κάνει κακό. Καλό δεν ξέρω (σίγουρα κάνει καλό στον εισαγωγέα...)

στο βοηθητικό μπορείς αν θές να βάλεις μιά καλύτερη συνθετική βαλβολίνη. Όχι όμως MTL, είναι πολύ λεπτόρευστο (70W-80), ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ, μπορείς να πας μέχρι 75W-90 (υπάρχουν άλλα προιόντα και από REDLINE), αλλά και η απλή 80W-90 δουλέυει μιά χαρά.

Στα διαφορικά θα έλεγα μην βάλεις τίποτε άλλο από απλή βαλβολίνη 80W-90, κοίτα απλά τις προδιαγραφές και βοηθητικό και διαφορικά να είναι GL-5 γιατί υπάρχουν πολλές απλές βαλβολίνες με υποδεέστερες (GL-3, GL-4).
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Φεβ 2008, 19:56

Παναγιώτη γειά,

Αν πρόκειται να πηγαίνεις βόλτες στα νερά, σκόνες κλπ ίσως είναι καλύτερη επιλογή τα φθηνά λιπαντικά και συχνές αλλαγές τους και για το σύστημα μετάδοσης.
Για τον κινητήρα, όπως είπε ήδη και ο Μανώλης, το συμβατικό δεινοσαυρόζουμο δουλεύει καλύτερα.
Βάλε του και ένα καλό πρόσθετο για να είσαι και ψυχολογικά καλυμένος.
Για το MotorKote δεν μπορώ να σου πω από προσωπική πείρα αλλά μπορώ να σου πω ότι από το Slick50 έχω μείνει 25 χρόνια τώρα απόλυτα ευχαριστημένος και έχει δοκιμασθεί με επιτυχία σε συνθήκες λειτουργίας κινητήρα NIVA για πάνω από ένα μήνα με 1.5 λίτρο λάδι μόνο, σε FIAT UNO Turbo που μετά από 120.000 χλμ με άτσαλη και απρόσεκτη οδήγηση είχε τελικά την εργοστασιακή συμπίεση σε ΟΛΟΥΣ τους κυλίνδρους αν και δούλευε στα 1.3 bar (το είχα "κουρδίσει" και έβγαζε γύρω στους 125 ίππους τουλάχιστον ανάλογα με το φίλτρο αέρος και την εποχή του χρόνου αντί για 105). Και η λίστα θετικών εντυπώσεων τραβάει μέχρι και τις τωρινές καμήλες και το RS2 αλλά και αυτοκίνητα που έχω φτιάξει και όντως έχει κάνει διαφορά στην αίσθηση αλλά και την κατανάλωση.

---------------------

Κατά τα άλλα ο Μανώλης ήδη τα είπε όλα (ευχαριστώ Μανώλη !!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 06 Φεβ 2008, 21:04

Μανόλη - Παντελή,
ευχαριστώ πολύ! Άργησα να απαντήσω γιατί έτρωγα λίγο «ξύλο» στην δουλειά και είχα πέσει με τα μούτρα.
Νομίζω θα ακολουθήσω την λογική των συχνών αλλαγών σε μηχανή + Motor Kote , διαφορικά και βοηθητικό και την λύση του MTL για το κιβώτιο.
...είναι άλλωστε και πιο οικονομική λύση από αυτή που είχα στο μυαλό μου αλλά μάλλον είχα και λάθος εικόνα για κάποια από αυτά.

ΥΓ. 1: Μανόλη τελικά το όνομά σου είναι με "ο" ή με "ω";
ΥΓ. 2: Σε κάποια μπριζολο- μάζωξη πρέπει να μου κάνετε ένα ιδιαίτερο για κάποια τεχνικά κομμάτια που δεν καταλαβαίνω.

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2008, 21:52

Amateur έγραψε:Μανόλη - Παντελή,
ευχαριστώ πολύ! Άργησα να απαντήσω γιατί έτρωγα λίγο «ξύλο» στην δουλειά και είχα πέσει με τα μούτρα.
Νομίζω θα ακολουθήσω την λογική των συχνών αλλαγών σε μηχανή + Motor Kote , διαφορικά και βοηθητικό και την λύση του MTL για το κιβώτιο.
...είναι άλλωστε και πιο οικονομική λύση από αυτή που είχα στο μυαλό μου αλλά μάλλον είχα και λάθος εικόνα για κάποια από αυτά.

ΥΓ. 1: Μανόλη τελικά το όνομά σου είναι με "ο" ή με "ω";
ΥΓ. 2: Σε κάποια μπριζολο- μάζωξη πρέπει να μου κάνετε ένα ιδιαίτερο για κάποια τεχνικά κομμάτια που δεν καταλαβαίνω.

Πάνος


Και με ο και με ω σωστό είναι.

Στην δημοτική με ο.

ΥΓ1 : μην ξανα-αργήσεις να απαντήσεις. Και εμείς δουλεύουμε πάρα πολύ, αλλά χρειάζεται και λίγη ξεκούραση...

ΥΓ2 : για τα τεχνικά, ρώτα μην περιμένεις το φαγητό, για αυτό είναι το forum
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες