Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βαση εργατη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 09 Ιαν 2008, 16:52

Στο θεμα των ελατηριων,αν εχεις mpi φοραγε ηδη ελατηρια v8-αν μιλαμε για νορμαλ ελατηρια.
θα χρειαστεις κατι σε medium-heavy duty μπροστα.
Παντως το δικο μου με ελατηρια ironman(πακετο Β για βαρια εξτρα),εκατσε 1 ποντο(απο εργατη 45κιλα και προφυλακτηρα περιπου 35-40 κιλα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Ιαν 2008, 23:32

Αντρέα νομίζω το MPI είχε άλλα ελατήρια από το V8... θα το τσεκάρω....

Σχετικά με τους εργάτες και τις βάσεις....

Μέχρι τώρα "ξελάσπωνα" με έναν Warn 5000. OK δεν το "κρέμαγα" από πουθενά αλλά δεν είχα και κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Με ένα snatch block η δουλειά ήταν ΟΚ.

Τώρα που πήρα έναν 9500 ΤMax μάλλον θα "στήσω" βάση για τη μέση.... Απλά πρέπει να βρώ το χρόνο....

Στον προηγούμενο είχα φτιάξει βάση κάτω από τον προφυλακτήρα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Ιαν 2008, 15:23

Μπροστα η Land Rover εδινε τα ιδια ελατηρια V8-mpi,πισω το mpi φοραγε κατι ιδιαιτερα-δεν θυμασαι που ψαχνομασταν με τα χρωματα,τα μαμισια που φοραγαμε δεν αναφεροντουσαν πουθενα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Ιαν 2008, 20:47

Αντρέα τα ελατήρια του Mpi αναφέρονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ στο workshop manual που είχε βγει για το αυτοκίνητο αυτό.

Θα τα δω αργότερα και αναφέρω λεπτομέρειες.


-----------------


Σπύρο και Μανώλη κάντε λίγο υπομονή γιατί μάλλον θα φτιάξουμε βάσεις με τον Μάριο (τον γνωστό αυτόν τρελλό με το 90άρι καγκουρώ)


------------------

Στέφανε το συνθετικό σχοινί είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ επιλογή τόσο για ερασιτέχνες όσο και για αγωνιζομένους. Τα μόνα σημεία στα οποία μειονεκτεί είναι ότι θέλει προσοχή στο πώς το δρομολογείς έτσι ώστε να μην έρχεται σε επαφή με πράγματα που μπορεί να το κόψουν και δεύτερον και ουσιαστικότερο να μην το χρησιμοποιείς σε εργάτες που ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες (βλ. φθηνούς κινεζοταϊβανέζικους) και έχουν ταμπούρο φρένου μέσα στο τύμπανο που τυλίγεται το σχοινί.
Οι πιό νέου σχεδιασμού ΚΑΛΟΙ εργάτες έχουν σημαντικά μειωμένα χαρακτηριστικά αποβολής θερμοκρασίας από το τύμπανο και κυρίως τα πιό πρόσφατα φτιαγμένα συνθετικά σχοινιά έχουν σαφώς μεγαλύτερο σημείο τήξης (λιώσιμο στα νεοελληνικά).
Τα πρώτης γενιάς συνθετικά σχοινιά (ΑmSteel Blue, Plasma 12 strands) είχαν κάποιο σχετικό πρόβλημα και για αυτό δούλευαν με απόλυτη ασφάλεια μόνο με τους Husky, Warn8274 και υδραυλικούς εργάτες.
Τα πιό καινούργια όμως (Dyneema, Marlow) έχουν σαφώς αυξημένη αντοχή.
ΚΑι φυσικά μην ξεχνάμε ότι το συνθετικό σχοινί και αν κοπεί επισκευάζεται επί τόπου και μάλιστα στο σημείο που "ματίζεται" γίνεται και ισχυρότερο.


Δουλεύω συνθετικό σχοινί από το 1998, όταν έφερα ίσως το πρώτο συνθετικό σχοινί που μπήκε στο Ελλαδιστάν και δούλεψε σε αυτοκίνητο (ένα AmSteel Blue) και ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
(θυμάμαι μάλιστα και φίλο του χώρου να επιμένει ότι τα συνθετικά σχοινιά είναι επικίνδυνα γιατί έλεγε τότε ότι έχουν ακόμη χειρότερα χαρακτηριστικά αποθήκευσης ενέργειας και όταν σπάσουν κάνουν περισσότερη ζημιά. Μέχρι που είδε μάλλον στην πράξη πόσο πιό ακίνδυνα είναι και από τότε τα αγάπησε, αλλά τα ονόμασε και λάθος.....)
Θέλει απλώς προσοχή στο θέμα της τριβής και αυτό λύνεται εύκολα με μερικά κομμάτια λαμαρίνα, πλαστικό ή λάστιχο στο πορτ μπαγκαζ.
Το δεύτερο σχοινί που έχω (ένα Marlow σαν αυτό που έχεις Αντρέα) είναι επίσης πολύ καλό και έχει δείξει μέχρι τώρα άριστα αποτελέσματα.
Το σχοινί του 1998 ΑΚΟΜΗ δουλεύει χωρίς προβλήματα αν και έχει τραβήξει διάφορα και έχει μείνει πλέον σχεδόν 10 χρόνια εκτεθειμένο στον δυνατό ελληνικό ήλιο (για το λόγο αυτό και τα πρώτα σχοινιά ήταν σε μπλέ αποχρώσεις, για να μην προσβάλονται εύκολα από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου που έχουν την τάση να σκληραίνουν τις συνθετικές ίνες).
Το Marlow δεν έχει τύχει να ζορισθεί αρκετά ακόμη (το να τραβήξεις ένα αυτοκίνητο για να βγει από χαντάκι δεν είναι κάτι το σοβαρό)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό phassapis » 11 Ιαν 2008, 19:00

Καλή χρονιά σε όλους σας.Δεν γνωριζόμαστε (προς το παρόν ελπίζω),εκτός από τον Παντελή,άν θυμάται μια ασήμαντη ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τη νόμιμη έλξη τρέιλερ βαρέως τύπου.
Επιτρέψτε μου μια μικρή παρέμβαση σχετικά με τις ιδιότητες των σχοινιών.
Από τα συνθετικά, τα πολυεστερικά δεν προσβάλλονται από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου.Η ελαστικότητά τους είναι μέτρια.
Τά πολυεθυλαινίου καίγονται στόν ηλιο,εκτός άν έχουν τύχει ειδικής προστασίας,η οποία όμως έχει περιορισμένη ζωή.Εχουν περίπου ίδια ελαστικότητα καί είναι σημαντικά ελαφρύτερα.
Τα νάυλον βρίσκονται σε ενδιάμεση θέση από πλευράς ανθεκτικότητας στόν ήλιο και βάρους,αλλά έχουν μεγάλη ελαστικότητα.
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό phassapis » 11 Ιαν 2008, 21:36

Διορθώνω καί συμπληρωνω την αμέσως προηγούμενη καταχώρησή μου.
Οχι πολυεθυλαινίου αλλά πολυπροπυλενίου είναι τα συνθετικά σχοινιά που προσβάλλει η ηλιακή ακτινοβολία.
το πρόβλημα της ελαστικότητας αντιμετωπίζεται (άν είναι ανεπιθύμητη) ζητώντας προενταμένο σχοινί.Αυτό νομίζω ότι διατίθεται μόνο σε πλεκτά σχοινιά και πάντως όχι στα νάυλον.
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιαν 2008, 10:15

Φίλε phassappis καλημέρα και καλώς μας ήλθες και πάλι,

τα ΚΑΛΑ και επώνυμα συνθετικά σχοινιά έλξης έχουν εξαιρετικά μικρό συντελεστή ελαστικότητας εκ κατασκευής τους.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν αποθηκεύουν και κινητική ενέργεια και έτσι όταν σπάνε δεν παρατηρείται το φαινόμενο του "μαστιγίου" (Σπύρο αυτό το "διαμελισμός" στο άρθρο πολύ μακάβριο βρε συνάδελφε Land Roverά, έλα όμως που είναι ακριβώς η λέξη που πρέπει.....)


Α ναι και κάτι άλλο. Φίλε phassappis λόγω του λάθους (πολυαιθυλένιο αντί για πολυπροπυλένιο) προτείνω να σε μαστιγώσουμε δημοσίως στην επομένη LandRoverοσυνάντηση (εδώ ο ollram θα ρωτήσει πότε πρόκειται να γίνει αυτό)

(φυσικά αστειεύομαι για το μαστίγωμα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2008, 12:25

Aγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι Discoverάδες,

για ευκολία αρχειοθέτησης θα γράψω τις πληροφορίες που υπάρχουν στο workshop manual (και αργότερα και άλλες που θα μπορέσω να προσθέσω) σε ειδική καταχώρηση με τίτλο "Ελατήρια για Disco"

Oσοι μπορείτε να προσθέσετε τεκμηριωμένα στοιχεία και πληροφορίες σας παρακαλώ όπως βοηθήσετε στο να κρατήσουμε τα δεδομένα και αυτά που θα γράψουμε στο θέμα μας.

Χαιρετώ και ευχαριστώ εκ των προτέρων
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Απρ 2008, 22:09

Λοιπον το πρωτο προτζεκτ τελειωσε. Η βαση του εργατη φτιαχθηκε απο 6 χιλιοστα λαμαρινα και ουσιαστικα ειναι ενα ταψι το οποιο κολληθηκε πανω στην ποδια απο το Paddock, οποτε ετσι δεν ειναι δεμενη μονο σε δυο σημεια στα ραμφη μπροστα αλλα σε τεσσερα. Ο εργατης τοποθετηθηκε αναμεσα στα δυο ραμφη, οποτε οταν λειτουργει η πιεση θα ασκειται σε ευθεια γραμμη ως προς το σασσι και οχι υπο γωνια. Ο προφυλακτηρας κοπηκε για να χωρεσουν τα ραουλα ενω τα κοψηματα εκλεισαν με λαμαρινα. Εξω απο τις εργοστασιακες διαστασεις του αυτοκινητου δεν βρισκεται τιποτα, οποτε ειμαι και νομιμος ως προς το κτεο. Συνολικο κοστος κατασκευης 35 Ευρω για τη στρατζα και 3 ευρω για τις βιδες. Ως εργατη τελικα επελεξα τον Τ-Μαξ 9500, μετα απο προτροπη αρκετων φιλων που χρησιμοποιουν το συγκεκριμενο εργατη αρκετο καιρο χωρις παραπονο. Ηρθε απο Αγγλια σε λογικη τιμη. Επισης σε λογικοτατη τιμη πηρα απο το Paddock σετ εργατη, με ιμαντα (10 Τον.) για το δεντρο, 2 ναυτικα κλειδια, ραουλο (8000 Τον.), γαντζο επιστροφης δερματινα γαντια και τσαντα μεταφορας για 40 λιρες με ΦΠΑ (χωρις τα μεταφορικα). Εδω ηθελα 70 ευρω μονο για το ραουλο....

Φωτο http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... =649708294
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Απρ 2008, 12:18

Μανώλη πάρα πολύ ωραία δουλειά και δείχνει και εξαιρετικά γερή.

με το τρόπο που την έχεις στηρίξει μοιάζει δυνατό να μπορείς να βάλεις και το πλαστικό κάλυμα στο μέσο του προφυλακτήρα και να καλύψεις και το αισθητικό θέμα της διαφοροποίησης του "ταψιού" (πολυ γούστο έχει η λέξη που επέλεξες να το περιγράψεις και όντως μοιάζει με τέτοιο) από τα άκρα του προφυλακτήρα αλλά και να καλύψεις και τις βίδες στήριξης της μπάρας για τους προβολείς.

Αν θέλεις μην ξεχάσεις να βάλεις και το δεύτερο ναυτικό κλειδί εμπρός έτσι ώστε να μπορείς να έχεις άμεσα και τα δύο σημεία αγκύρωσης/έλξης διαθέσιμα.

Μιά και έβγαλες τα άκρα του προφυλακτήρα απλώς να σου προτείνω να ενισχύσεις και αυτά με κρυφό σίδερο από την μέσα πλευρά του.


Πολύ καλή δουλειά !!!!!

Χαιρετώ και καλό Πάσχα σε όλους.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Απρ 2008, 19:16

Mudnolis έγραψε:.......... Η βαση του εργατη φτιαχθηκε απο 6 χιλιοστα λαμαρινα και ουσιαστικα ειναι ενα ταψι το οποιο κολληθηκε πανω στην ποδια απο το Paddock, οποτε ετσι δεν ειναι δεμενη μονο σε δυο σημεια στα ραμφη μπροστα αλλα σε τεσσερα. ........




Μανώλη να σου κάνω μία μικρή διόρθωση που μου ξέφυγε εχθές μέσα στον ενθουσιασμό για το πολύ καλό αποτέλεσμα της βάσης του εργάτη σου.

Η εργοστασιακή βάση εργάτη πιάνει σε ΔΕΚΑ σημεία και όχι σε δύο όπως γράφεις χωρίς μάλλον να προσέξεις καλά τις φωτογραφίες που σου είχα στείλει. Ετσι ασφαλίζεται προς και τις τρεις διαστάσεις και καλύπτει, όπως νομίζω ότι διακρίνω και στην δική σου, όλο το διαθέσιμο χώρο ανάμεσα στα "ράμφη" του σασσί και την κάθετη δοκό (crossmember)

Αυτά προς χάριν της ακρίβειας που όλοι θέλουμε να έχουμε στα στοιχεία που παραθέτουμε.

Πάντως η τιμή των 35 ευρώ είναι πάμφθηνη για τόσο όγκο σιδήρου, κόψιμο, στραντζάρισμα και συγκόλληση στις διαστάσεις που απαιτούνται.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Απρ 2008, 00:25

Καλησπερα Παντελη

Η τιμη των 35 ευρω ειναι μονο για το υλικο και το στρατζαρισμα. Τα κολληματα τα εκανα ο ιδιος. Αληθεια τα δεκα σημεια ποια ειναι γιατι δεν μπορεσα να τα διακρινω απο τις φωτο. Πιανει και πανω στην καθετη δοκο?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Απρ 2008, 20:15

Μανώλη γειά σου,

υπάρχουν τέσσερα πλευρικά σημεία στήριξης δεξιά και άλλα τέσσερα αριστερά και επίσης δύο σημεία που εφαρμόζουν στην βάση (από κάτω) της καθέτου δοκού εμποδίζοντας έτσι την βάση να παίζει προς τα κάτω όταν υπάρχει τάση προς την κατεύθυνση αυτή.

Η ιδέα σου όμως να την κολλήσεις στο πλαίσιο στερέωσης της ποδιάς ακούγεται πάρα πολύ καλή. Απλώς ίσως να σου δημιουργήσει την ανάγκη εξαγωγής όλης της βάσης και του εργάτη αν στο μέλλον χρειαστεί να βγάλεις την ποδιά για κάποια εργασία συντήρησης.

Την κόλληση την έκανες με ηλεκτροκόλληση ή κάποιον άλλο τρόπο?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Απρ 2008, 20:43

Καλησπερα Παντελη

Ολες οι κολλησεις εγιναν με μηχανη Argon. Την ηλεκτροκοληση δεν την πολυεμπιστευομαι (αν και σε τοσο χοντρα σιδερα δεν υπαρχει θεμα)!

Χαιρετισμους
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Απρ 2008, 22:41

Mανώλη ένα ένα μας τα βγάζεις.......

Αν ξέρεις να κάνεις συγκολλήσεις με argon και έχεις και τον εξοπλισμό τί συζητάγαμε τόσο καιρό για πατέντες και φοβήθηκα?????

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες