από pantg » 14 Δεκ 2007, 08:05
Φίλε Mudnolis καλημέρα,
πριν αλλάξεις το αντιψύκτικό σου θα πρότεινα να κάνεις έναν πολύ προσεκτικό έλεγχο στα κολλάρα, τα σφιγκτηράκια, τις σωληνώσεις, το ψυγείο και την αντλία νερού στο αυτοκίνητό σου.
Συνήθως τα αυτοκινήτα αυτής της ηλικίας αρχίζουν να έχουν προβλήματα με σαπισμένα κολλάρα, βουλωμένες κυψέλες στο ψυγείο, ραγισμένα δοχεία συστολής/διαστολής, κολλημένες βαλβίδες στην τάπα του δοχείου και τέλος με φαγωμένα λαστιχάκια στην αντλία νερού.
Πριν δώσεις λεφτά για το αντιψυκτικό κάνε έναν έλεγχο.
Συνήθως αυτά που θέλουν πρώτα αλλαγή είναι τα κολλάρα, ιδίως αν έχει ήδη αλλαχθεί το δοχείο συστολής/διαστολής.
Οσον αφορά για το αντιψυκτικό ΟΤΙ και αν βάλεις μην ανακατέψεις τα χρώματα και ιδίως τα πράσινα και μπλέ μαζί με πορτοκαλί.
Αν έχεις μέσα μόνο νερό άδειασέ το όσο πιό γρήγορα μπορείς καθώς είναι ότι χειρότερο όσον αφορά την ηλεκτρολυτική διάβρωση του συστήματος ψύξης του αυτοκινήτου.
Βάλε ΑΜΕΣΑ αντιψυκτικό. Είτε μπλέ/πράσινο είτε πορτοκαλί.
Το πράσινο/πορτοκαλί υπάρχει και σε ήδη αραιωμένη έκδοση. Αν θέλεις να το αραιώσεις κι άλλο βάζει απεσταγμένο νερό.
Το πορτοκαλί το αραιώνεις με νερό βρύσης και θέλει αλλαγή πιό συχνά από ότι το μπλέ/πράσινο.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μπερδέψεις το μπλέ/πράσινο με το πορτοκαλί (το έχουμε ξαναγράψει αλλά καλό κάνει να το επαναλάβουμε γιατί αν γίνει την "βάψαμε")
Οσον αφορά το ποσοστό αραίωσης αυτό που ήδη πρότεινε ο Βαγγέλης (καλημέρα Βαγγέλη !!!) είναι απολύτως λογικό (τί έγινε Βαγγέλη???? Τόσα χρόνια LandRoverάκιας και ακόμη έχεις δείγματα λογικής???? Χαλάς την πιάτσα συνάδελφε !!!)
Χαιρετώ