Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BigFoot Disco

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

BigFoot Disco

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Νοέμ 2007, 10:42

Ο Στέφανος έχει ρίξει πολύ προσωπική εργασία στο Disco του.

Φωτογραφίες εδω: http://www.off-road.gr/article1183.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 27 Νοέμ 2007, 11:43

TΡΟΜΕΡΟ !!!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Συγχαρητηρια....εχει ριξει ΠΑΡΑ πολυ δουλεια !!

:o :o :o
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Νοέμ 2007, 16:20

Εξαιρετικό (το οχημα).

Και το τοπίο ακόμη πιο εξαιρετικό. Απίστευτα χρώματα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 27 Νοέμ 2007, 17:23

Μονο ενα πραγμα με ξαφνιασε πραγματικα τα δυο αμορτισερ τιμονιου αλλα πραγματικα ειναι ενα θηριο (ελπιζω να το χωνης ισαξια σε τιποτα βολτες). Πολυ καλη δουλεια μπραβο.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Νοέμ 2007, 20:12

ευγε Στεφανε! Αν και παλληκαρι μου Τιραμολας πρεπει να γινεις για να καβαλας χωρις το σαμαρι!

Απο την αλλη αφου σε φτιαχνει ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΜΠΡΕ!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Νοέμ 2007, 22:07

ποσο τρομερο ειναι στην τσεπη ? για πες τι στοιχισε?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Νοέμ 2007, 10:06

Καλημέρα discoman

Ολα μαζί το εσωτερικό του δίσκο και εξωτερικό 10350 ευρώ όλα τα περαστικά τα έκανα εγώ οπότε γλυτωσα απο κεί πάρα πολλά πιστεύω!!!


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 29 Νοέμ 2007, 13:23

Παρα πολυ καλο!! Αξιος!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Νοέμ 2007, 14:06

Τα ευρά είναι για τα έξτρα ή μαζι με το disco?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Νοέμ 2007, 15:42

NIKOLAS_L200 έγραψε:Τα ευρά είναι για τα έξτρα ή μαζι με το disco?


Νικόλα γειά σου, δεν κατάλαβα τί λές??

το δισκο το έχω 11 χρόνια τώρα.
Τα λεφτά που είπα είναι όλα τα εξτρά μέσα και έξω με το σημερινό αποτέλεσμα( καμμιά 45 πόντους ψήλωμα και 40άρια λάστιχα(με ότι αλλαγές συνεπάγονται με αυτά!!!))


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Νοέμ 2007, 19:37

Αυτο ήθελα να μάθω. Οραίο το "αμαξάκι" σου! Όλοι μέσα μας καπου εκέι θέλουμε να φτάσουμε. Στην πραγματικότητα πάντα θα θέλουμε κατι ακόμα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 29 Νοέμ 2007, 23:32

Αληθεια τι μπορει να κανει κανεις με ενα τοσο μεταλλαγμενο αυτοκινητο? Εκτος απο εντυπωση βεβαια. Δε συζητω για ασφαλτινη συμπεριφορα η κτεο... Αλλα για το χωμα? Σε δασικο-μονοπατια σιγουρα δε χωρα.. Μονο για trial θα ελεγα, ωστοσο ακομα και για κατι τετοιο, παλι υπερβολικο το βρισκω. Ωστοσο απο θεμα τεχνολογικο και προσωπικης δουλειας respect!!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Νοέμ 2007, 08:12

Φίλε mudnolis καλημέρα,

Το αυτοκίνητο του Στέφανου ΕΧΕΙ περάσει προσφάτως ΚΤΕΟ και με απολύτως νόμιμο τρόπο καθώς ΟΛΕΣ οι μετατροπές του ελέγχθηκαν και κρίθηκε ότι δεν αποτελούν επέμβαση επικίνδυνη για την ασφάλεια τόσο των επιβαινόντων όσο και των άλλων οδηγών.

Το αυτοκινητο ταξιδεύει με ταχύτητες εντός των επιτρεπομένων ορίων για κίνηση σε αυτοκινητόδρομο (120 χαω). Βλέπεις οι μετατροπές/αλλαγές/ ενισχύσεις που έχουν γίνει δεν αφορούν μόνο αυτά που ο φωτογραφικός φακός δείχνει αλλά και στα μηχανικά μέρη μετάδοσης κλπ. (για αυτό και τα δύο αμορτισέρ, θέμα που τέθηκε σαν ερώτηση)

Το μόνο πρόβλημα είναι οι κραδασμοί λόγω των συγκεκριμένων πολύ μεγάλων νέων ελαστικών αλλά αυτά τοποθετούνται μόνο όταν ο Στέφανος "παίζει" με αυτό.
Υπάρχουν άλλα τρια τουλάχιστον σετ ελαστικών και ζαντών σε μικρότερες σε διάμετρο ή πλάτος διαστάσεις.

Εντύπωση σαφώς και κάνει. Αλλωστε μην ξεχνάς ότι πρέπει να φαίνεται και ο χορηγός του.

Οσο για το πλάτος βρίσκεται στα πλαίσια ενός H2.

Το πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στο ύψος και στην λύση του ξύλινου σκαλακίου. Ομως και για αυτό κάτι μας ετοιμάζει ο πολυμήχανος Σερραίος. (Υδραυλικό ασανσέρ άραγε????? Πτυσσόμενη ανεμόσκαλα???? Κυλιόμενες???? <χιχιχιχιχιχι>)

Οσον αφορά τώρα το γιατί απαντώ εγώ και όχι ο Στέφανος ας πούμε ότι τον έχω ζαλίσει για να μην γίνει ΤΟΣΟ υπερβολικό το Iπτάμενο Disco. (αν έχεις αφιερώσει λίγο χρόνο στο να ενημερωθείς για το τί γίνεται στο φόρουμ και τις πεποιθήσεις των μελών του θα έχεις δει ότι πάντα γκρινιάζω σαν κακή πεθερά για τα ψηλώματα των αυτοκινήτων ακόμη και στις 2 ίντσες όταν δεν γίνονται όπως πρέπει)
Oμως ο χρόνος και η προσωπική εργασία που έχει αφιερωθεί στο όχημα αυτό, όπως και οι πολλές προσπάθειες που έχουν γίνει, έχουν αποτύχει, έχουν αλλάξει σχεδιασμό, υλικά, τοποθέτηση, ρύθμιση το έκαναν τελικά ένα απολύτως ασφαλές όχημα για κίνηση. Και εκεί είναι που αξίζει κανείς να μπει ένα μπράβο στον Στέφανο.
Εντυπωσιακά αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά λόγω του ακραίου σχεδιασμού τους. Αυτό όμως ταξιδεύει τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα και δουλεύει σωστά.

(για να ευθυμήσουμε λίγο μην πηγαίνεις κόντρα στο Στέφανο γιατί θα στείλει τον χορηγό του να σε ανατινάξει !!!!! <χιχιχιχιχιχιχιχι>)

Αντε καλό μας ΣΚ και καλό μήνα από αύριο

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 30 Νοέμ 2007, 10:36

Νομίζω πως ο Στέφανος είχε αναφέρει οτι όταν χρειάστηκε να περάσει ΚΤΕΟ το χαμήλωσε αρκετά (!)

Παντελή, το Η2 δηλαδή χωράει άνετα στα ελληνικά δασικά μονοπάτια για τα οποία ρώτησε ο mudnolis;
Ασφαλές ταξίδι στην άσφαλτο με 120; Δε νομίζω οτι προορίζεται για εκεί αυτό το όχημα που φαίνεται στις φωτό.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 01 Δεκ 2007, 11:12

καλημέρα και καλό μήνα παίδες,

πρώτον να πώ οτι το δισκο αυτό ΔΕΝ μπορεί να μπεί σε τριαλ!! συνολικό φάρδος 235εκατοστά περίπου!!!!

Η παρέα εδώ πάνω έχει και άλλα φαρδιά τζιπάκια με τεράστιες ρόδες! και όμως πάμε και απο μονοπάτια και απο "στενά" δρομάκια που πολύ πολύ οριακά περνάμε(σε σημείο που ζορίζονται τα λαστιχα επειδή βρίσκουν τα πλαινά!!). Οι δασικοί δρόμοι έχουν γίνει για κάποιο σκοπό, δεν νομίζω οτι είναι τόσο στενοί για να περνάνε μόνο γκρέιντερ!!
Οταν κάνεις μια δύσκολη(!!) βόλτα δεν πάς απο δρόμο, ανοίγεις ¨δρόμο¨ άρα με οποιονδήποτε τρόπο περνάς!

οταν κάνεις μια τέτοια κατασκευή λογικό είναι να συμβιβάζεσαι με κάποια πράγματα.
Ο ουρανός του δίσκο είναι φυσικό να είναι γδαρμένος αλλλά και τί να κάνουμε!! Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!!

Για το ταξίδι φυσικά και μπορεί να πάει μέχρι και 150 αλλά προτιμώ να μην το ζορίζω και δεν πιστεύω οτι με χαλάει να πηγαίνει ένα τέτοιο όχημα με ασφάλεια με 120 χιλιόμετρα την ώρα!!!
και τί έγινε αν φτάσεις μετά απο μισή ώρα ή μια ώρα??
οταν οδηγώ το δισκο αυτό δεν με ενδιαφέρει άν άργησα ενα τέταρτο ή δυο ώρες. Με ενδιαφέρει και με τρελλαίνει(απο χαρά) που πάω βόλτα - ταξίδι και κάνω το κέφι μου!!!

όσο για το κτέο είχαν αλλαχτεί μόνο οι προσθήκες. Ολα τα υπόλοιπα έμειναν όπως είναι και σήμερα!!

χαιρετώ και καλό σαββατοκύριακο
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες