Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό grvit » 15 Ιούλ 2009, 12:53

Βρε χιλιες φορες "φτωχολογιά" παρά λούσο και προσευχές,αυτοσυγκεντρωσεις,βουντού,ευχέλαια,και φυσικα να πληρωνω για να μπαλωνω.....
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Ιούλ 2009, 12:55

Ουπς τωρα ειδα το πμ,σου απανταω..στειλε και κανα τηλεφωνο σου να τα πουμε καποια στιγμη.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pouf » 15 Ιούλ 2009, 13:12

αυτο το ΑΛΛΟ να το παρω ως καλο ή κακο?

και κατι αλλο, μια ιστορια την προηγουμενη βδομαδα στον σχοινια. κολαει μια μεγαλη καντινα στους αμμους,δεκα ατομα να σκαβουμε να βαζουμε μαδερια,να το παμε μπρος να παρει φορα, να κολλα ποιο πολυ, να να να ..... και σκαει το defender κανει ενα ουρλιαχτο το V8- αυτο που σου γαργαλα τα αυτια ντε, ξερετε εσεις - μπουχος η καντινα, βγαινει ο τυπος εξω να λυσει το σχοινι και λεει ''αφου βγαλαμε και αυτο'' δεν το πιστευε ουτε ο ιδιος. εγω εβγαλα σπυρια στα νηχια,αρρωστησα!!!!!!!!!!!!
θελω V8!!
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό grvit » 15 Ιούλ 2009, 14:33

Αντε παλι με τα V8.......

Παρακολουθω αρκετα forum με 4χ4 ,ελληνικα,αγγλικα και κυριως αμερικανικα με κορυφη το Pirate4x4,και μεχρι προτινος οτιδηποτε αφορουσε Suzuki και Toyota.

Ε λοιπόν αυτο που επαθα εδω ,δεν το εχω παθει σε σε κανενα αλλο 8 χρόνια τωρα.Πρωτη φορά μου συμβαινει με τα Land να αλλαζω απόφαση στο τι να παρω τελικά ,καθε λιγες ώρες..... :shock: :? :shock:

Μου φαινεται πως στο τελος τα χαπια που ελεγε ο Κωστας προηγουμενως θα τα χρειαστω......... :?
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Ιούλ 2009, 15:20

αγαπητέ grvit,

με πήρε τηλέφωνο ο fatman και με ρώτησε για το disco του φίλου μου,

στα γράφω κατευθείαν για να σε ενημερώσω,

αγοράστηκε πριν 1,5 χρόνο για εκδρομικό αυτοκίνητο και χρησιμοποιήθηκε μόνο σε ταξίδια εκδρομές,

υπήρχε και ένας προηγούμενος ιδοκτήτης ο οποίος είχε και βιβλίο service,

το αυτοκίνητο είναι 3.5 ΕFI, επταθέσιο, με aircon, ηλεκτρικά παράθυρα-καθρέπτες, 2 χειροκίνητες ηλιοροφές κλπ καλούδια

Ολα δουλεύουν κανονικά, δεν καίει λάδια, έχει ελεχθεί από εμάς η συμπίεση κινητήρα και έχουν πρόσφατα καθαριστεί, μπεκ και εισαγωγή.

Αλλάχθηκε επίσης ψυγείο νερού (μεγαλύτερο για καλύτερη απόδοση).

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε πατήσει μάλλον χώμα και η μετάδοση τιμόνια κλπ είναι σαν καινούρια (πολύ σφιχτά με άριστη αίσθηση, έχουν αλλαχτεί πρόσφατα και φρένα - κάποια ακρόμπαρα που είχαν φθορά στις φούσκες).

Δεν έχει διαρροές, εκτός από μιά μικρή στο τιμόνι (χαρακτηριστικό των περισσοτέρων LR) ή οποία δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχουμε ασχοληθεί για να την γιατρέψουμε.

Φοράει επίσης πέντε καινούρια σχεδόν χωμάτινα λάστιχα (Malatesta Kaiman)

Μελλοντικά από αυτά που ξέρουμε θέλει ελατήρια ανάρτησης (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ και χρειάζονται σε οχήματα κάποιας ηλικίας) και κάποια στιγμή και εξάτμιση, αντέχει ακόμη αλλά όχι πάρα πολύ...

Αν θέλεις να ρωτήσεις άλλα συγκεκριμένα πράγματα, ρώτα από εδώ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Ιούλ 2009, 15:21

Α ξέχασα και έχει και κεντρικό ντουλαπάκι να βάζεις τα χάπια....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό grvit » 16 Ιούλ 2009, 11:05

ekarpod ,σε ευχαριστω για την αναλυτική περιγραφή σχετικα με την κατάσταση του συγκεκριμενου αυτοκινήτου.Οπωσδήποτε πολυ καλό εφοσον τα αναφέρεις ανοιχτά στο φορουν,λύνει καθε αμφιβολία και καχυποψία ενος υποψήφιου αγοραστή περι της καταστασης του αυτοκινήτου.

Το εχω στη λίστα,με ενδιαφερει αλλα συνεχιζω λιγο το ψαξιμο,θελω να εχω περισσοτερες επιλογές και να δω τελικά σε τι θα καταλήξω.Ακομα δεν εχω ξεκαθαρισει Mpi ή μεγαλυτερο αν και κλίνω προς το μεγαλύτερο γιατι θεωρω οτι κινει καλύτερα το Disco.To καλυτερο θα ηταν ενα 2.5 TD αλλα που ειναι .....
Απο τη μία δεν καιγομαι να παρω άμεσα το Disco αλλα απο την αλλη , επειδη ενδεχεται να παω ταξίδι στη Βουλγαρια αρχες Σεπ , το σκεπτομαι να παω με αυτο που θα παρω αντι με ενα πατικωμενο επιβατικο.Αρκει να βρω αυτο που θελω βεβαια.

Εχω μια απορια σχετικα με τα 3.5 ΕFI. (90-93)
Τα γραφόμενα λενε για 3528 κ.εκ με 153 hp/4.750 και 260Nm/3.000

Το mpi εχει (89-93) 1994κ.εκ με 134hp/6.000 και 186Nm/2.500 .

Εχοντας γνωση για το αδυναμο του 2.0 ΜPi για το βαρυ αμαξωμα του Disco ,αλλα και το γεγονός οτι με καποιες ευκολες σχετικα βελτιώσεις -απο οσο διάβασα εδω και σε σχετικά αρθρα- φτανει τα 150 hp με σιγουρα καπως βελτιωμενη και τη ροπή του,απο την αποψη ενος ασχετου σαν εμενα περι Disco (και Land γενικότερα) ,εχω το ερώτημα:

Εαν ειναι πραγματικη η αυξηση της ιπποδύναμης του Mpi στα 150 hp,ειναι τοσο εμφανής η διαφορά στην πράξη σε οτι αφορα την απόδοση των 2 Disco εντος /εκτός σε σχεση με τη μικρή πλεον διαφορά σε ιπποδύναμη (pανω κατω 3 hp) ,και δικαιολογείται η αγορά του 3.5 με δεδομενο την αυξημενη καταναλωση του V8i 3.5 σε σχεση με του Mpi ?

Δεν παω να διυλίσω τον κώνωπα αλλα εχω αυτη την απορία προφανως ισως λόγω του οτι δεν εχω οδηγησει ποτε αυτοκινητο παραπανω απο 4 κυλίνδρους και 1800κ.εκ και δεν εχω την εμπειρία οδηγησης ενος V8....

Σε προηγουμενα σχόλια εδω ή σε αλλο thread στο φορουμ,ειδα σύγκριση καταναλώσεων Mpi και V8i το οποίο νομιζω οτι αφορούσε το 3.9.
To 3.5 σε σχεση με το 3.9 εχει σχεδον ιδια κατανάλωση η υπαρχει εμφανής διαφορά ,ξερει κανείς ?
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 17 Ιούλ 2009, 10:37

Εκανα μια ερευνα στα αγγλικα sites περι Land Rover να δω λιγο τι γίνεται εκει.....και γενικα τι αντιμετωπίζουν με τα αυτοκινητα.....

:shock: :shock: :shock:

Κωστα........ τα χάπια γρήγορα !!!!
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 17 Ιούλ 2009, 13:03

Αδελφέ τα είπαμε: love it or leave it...!!!Εχουν "χαρακτήρα" σαν τις ιταλικές μοτοσυκλέτες...Τι να πώ.Οσες φορές έχω πάει βόλτα με Landies από την μιά θαυμάζω την ικανότητά τους στα "εκτός" από την άλλη μένω άναυδος με τα απίστευτα προβληματάκια που σου σπάνε τα νεύρα
Τελικώς είναι θέμα επιλογής.Σήμερα, εάν πούλαγα το Vit θα έπαιρνα ένα 110 Def. σε κατάσταση "χρέπι" (Βαγγέλη μην τσιμπάς...) και θα το μετέτρεπα σε αυτοκινούμενο γνωρίζοντας ότι θα έκανα συμβιβασμούς.Δεν ξέρω φίλε...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 17 Ιούλ 2009, 13:49

Eνα εχω να πω,αν αγοραζα τωρα αμαξι,παλι land rover θα ηταν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό grvit » 17 Ιούλ 2009, 13:52

Μου φαινεται πιο πολυ συμφερει να χτυπήσω ενα καινουριο 110.....

Ειμαι ειλικρινα πολυ περιεργος να δω που θα καταλήξω......

Αυτη τη στιγμή δεν εχω ιδέα και η φαντασία μου ψόφησε..........
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 17 Ιούλ 2009, 16:47

Αγαπητέ Αποστόλη,

άμα αρχίσεις να ψάχνεις σε site για προβλήματα, χάθηκες...

δεν μπορείς να εκτιμήσεις ούτε αυτά που γράφει ο καθένας, ούτε γνωρίζεις το αντικείμενο, ούτε τα μοντέλα, άστο καλύτερα δεν θα βγάλεις άκρη.

για τα LAND ROVER υπάρχουν αυτήν την στιγμή πάνω από 4 μηνιαία περιοδικά αφιερωμένα αποκλειστικά στην μάρκα.

αυτό κάτι λέει, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι αρρώστεια, είναι πανδημία...

τώρα για το αν θα σ' αρέσει, κανείς άλλος εκτός από εσένα δεν μπορεί να πεί,

εγώ προσωπικά μετά από 12+ χρόνια συμβίωσης με 2 LR (defender+Disco, παράλληλη σχέση) δηλώνω με γνώση των συνεπειών του νόμου ότι και να τα άλλαζα πάλι LandRover θά έπαιρνα και σίγουρα χωρίς ηλεκτρονικές βλακείες γιατί από κάποια χρονιά και μετά δεν μου αρέσουν καθόλου τα μοντέλα με τα ηλεκτρονικά (γενικής φύσεως αλλά και ελέγχου πρόσφυσης)...

νομίζω και αντικειμενικά πάντως αυτοκίνητα με μόνιμη τετρακίνηση (κεντρικό διαφορικό), σοβαρή ανάρτηση και στήριξη αξόνων, αργό πραγματικό (3,5:1), πραγματικά εύκολη συντήρηση δεν υπάρχουν και πολλά...

τώρα για τα μοντέλα που σε απασχολούν, ν' απαντήσω σε μερικά από τα προηγούμενα θέματα που έθιξες:

οι καταναλώσεις 3.5 και 3.9 είναι παραπλήσιες από ότι ξέρω.

το 3.5 είναι χαμηλής συμπίεσης με πλεονέκτημα την χρήση οποιασδήποτε βενζίνης (δεν ενδιαφέρει σήμερα) και σίγουρα την μακροζωία του κινητήρα.

τα 3.9 είναι υψηλής συμπίεσης, σαφώς πολύ ζωηρότερα, αλλά το αδυνατισμένο μπλοκ είναι πιό επίφοβο σε κρακ (έχουν αναφερθεί κάποια προβλήματα)

όσον αφορά την αξιοπιστία, μπορώ από την δική μου εμπειρία να αναφέρω ενδεικτικά τα εξής για να πάρεις μιά ιδέα:

100.000 στο defender στα χέρια μου και
180.000 στο disco στα χέρια μου
(συνολικά έχουν 125 και 300.000 αντίστοιχα σήμερα)

Ηλεκτρικά (που τόσα λένε για τα LR), ούτε μία καμμένη λάμπα, ούτε μία καμμένη ασφάλεια τόσα χρόνια, μόνο τρόμπες βενζίνης από την χρήση (και την καταπληκτική ποιότητα βενζίνης),
μία τρόμπα βενζίνης στο defender, 2 στο disco, αλλά θεωρούνται αναλώσιμα και είναι και αστείο το κόστος (40Ευρώ)
καταλύτες μεταλλικοί στα 10 χρόνια περίπου και λόγω περίπλου ποταμών...(περίπου 500 Ευρώ)
σωληνάκια βενζίνης στο disco στα 17 χρόνια λόγω εσωτερικής σκουριάς πιθανότατα από νερά στην βενζίνη (250 ευρώ)
ένα δυναμό στο disco (150Ευρώ)
μία αντλία τιμονιού στο disco περίπου (250Ευρώ)
μία τρόμπα νερού και μεταχειρισμένο καθρέπτη (60 και 100ευρώ αντίστοιχα)
τα υπόλοιπα (σταυροί λόγω ψηλώματος κάθε 100.000 περίπου) φρένα (κάποια πιστονάκια στα 15 χρόνια), silent blocks, κάποια ακρόμπαρα και τακάκια περίπου κάθε 100.000, να μην τα λέμε...

έτσι για να πάρεις μιά ιδέα, και να ξέρεις ότι ειδικά το disco όταν το αγόρασα, ήταν φθηνό μέν, αλλά ήταν από εταιρεία και γενικά το είχαν λιώσει...

κουβαλάω μαζί μου χρόνια μιά ηλεκτρονική (50Ευρώ) - δεν έχει χρειαστεί, ένα μοτεράκι τρόμπας βενζίνης, ένα καπάκι ντιστριμπιτέρ και ράουλο καθώς και καποια άλλα μικροπράγματα και είμαι σίγουρος (όσο μπορώ) ότι δεν θα μείνω στο δρόμο από χαζομάρα....

επίσης δεν θα μείνω στο δρόμο αν κοπεί ημιαξόνιο (δεν το έχω καταφέρει ακόμη παρόλο το ζόρισμα - θα ακούσεις κάποιους που τα κόβουν καθημερινά...) λόγω συστήματος μετάδοσης όπως όλα σχεδόν τα σύγχρονα αυτοκίνητα off road, δεν θα μείνω από ECU γιατί είναι απλούστατο και ακόμη και να δημιουργήσει πρόβλημα δεν σ' αφήνει εύκολα στον δρόμο, είμαι ευτυχής που το αυτοκινητό μου, ακούει όταν πατάω το γκάζι και το φρένο αντίστοιχα (καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι εννοώ) και γενικά η συμπεριφορά του τόσο στο ταξίδι στο δρόμο, όσο το κυριότερο στα δύσκολα με ικανοποιεί σε πολύ μεγάλο βαθμό (για αυτό και θα ξανάπαιρνα...)

Για τις ιπποδυνάμεις πάλι τα χαρτιά δεν λένε όλη την αλήθεια, συνηθισμένος από το V8 μου, οδήγησα το νέο Defender (Puma-TurboDiesel 2400) με την υποτιθέμενη μεγαλύτερη και σε χαμηλότερες στροφές ροπή...

Καμμία σχέση στην πραγματικότητα, παρότι στον δρόμο είναι πολύ ωραίο και ταξιδεύει σαν disco, ζωηρά και ωραία, πρέπει οι στροφές να είναι πάντα από 2500 μέχρι 4000. Χαμηλά απλά δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το ατμοσφαιρικό V8 και θεωρώ ότι αν μπορείς να πληρώνεις την ακριβότερη κατανάλωση του V8, είναι γενικά πιό ολοκληρωμένος κινητήρας για την χρήση του αυτοκινήτου και πολύ απλός για να συντηρηθεί στο σπίτι (για μένα πολύ βασικό)

...ουφ, τα υπόλοιπα με απάντηση στο π.μ. σου μόλις ξεκουραστώ από την φρικτή μου εβδομάδα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιούλ 2009, 18:32

...ουφ.... Βρε μανολιο.... πάλι θα με κάνεις να αλλάξω αυτοκίνητο.... Πάλι Landrover ;
Μήπως αντί για το 110 έπρεπε να παρω το παλιό - καλό 109; Θυμάστε;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 18 Ιούλ 2009, 12:32

Ερωτηση: Mpi σε V8 ,ειπαμε το ξεχναμε.

off the record..... ανακατασκευασμένο tdi 300 μοτερ μπαινει σε Mpi και τι αλλες αλλαγές θέλει ? περιπου κόστος μετατροπής ?
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό fatman » 19 Ιούλ 2009, 19:52

Αφου σκοπευεις να παιξεις με μεγαλα λαστιχα,μετατροπες κλπ ξεκινα με V8,ειναι μια πολυ καλη βαση.
Προπερσυσι εφερα ενα μοτερ 200 tdi για να το βαλω στο mpi,τελικα ηταν αχρηστο,γλυτωσα περιπετειες(και ας το ειχα παρει αποφαση τοτε) καθως κοβεις βασεις μοτερ στο σασι,πρεπει να συνοδευεται απο σαζμαν αντιστοιχο,ενταξει αφου τα εκανες ολα αυτα θα ειναι παιχνιδι να προσαρμοσεις το a/c,κατι ψιλοηλεκτρικα για τους προθερμαντηρες,ενοηται δεν πρεπει να λειπει τιποτα απο το μοτερ κλπ,κλπ - ΞΕΧΝΑ ΤΟ.
Πωλειται ενα tdi αυτο τον καιρο στην xe.gr ή στο car.gr αλλα πρεπει να ειναι 3πορτο - με παιδι λιγο δυσχρηστο.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες