Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 19 Ιούλ 2009, 19:55

Α! και σωληνωσεις τροφοδοσιας απο πισω μεχρι εμπρος μαζι με φιλτρο-υδατοπαγιδα,κατι πατεντες και εκει,mpi ηλεκ/κη τρομπα - tdi μηχανικη,αν επιμενεις θα γραψω και αλλα - κανονισε!
Χαιρετω.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 19 Ιούλ 2009, 20:38

Μαλιστα.... ευχαριστω fatman.
το εχω δει αυτο που λες ,ειναι διπορτο.

Σε οτι αφορα τις εξελιξεις...αν και αλλαζα γνωμη καθε 6ωρο,τελικα εχω (μεγαλη κουβεντα) κατεληξει στο εξης

1- Αποκλειω το Mpi.
2- Ειτε καινουριο 110 5πορτο αλλα θα φερει λιγο οικονομικο στριμωγμα,δεν εχει δειξει ακομα διαγωγή (εχουν ξηλωθει πολλα σασμαν απο οσο διαβαζω,και εχουν τρυπησει πολλα καρτερ απο αμελεια προβλεψης του εργοστασιου αλλα σημερα εχουν ολα ρυθμιστει) ,και θα με αγχωνει στο βουνο λογω καινουριου που αποκτηθηκε με ενα σκασμο λεφτα.

3-Μεταχειρισμενο Disco V8 σε καλη κατασταση καθότι το μοτερ εχει προοπτικες (οσο χαλια και να ειναι ,το κανεις σχεδον καινουργιο).Δυο επιλογες,ειτε λουξ (DISCO II) ,ειτε οσο πιο απλο γινεται.Μετα απο τη διατριβη που εκανα 5 μερες τωρα στα Land Rover (δεχομαι και να εξεταστω ε... :D ) ,μαλλον καταληγω σε οσο πιο απλο γινεται να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Ουτε πολλα μπλιμπλικια,φωτακια,λαμπακια,ουτε αγχος.Σκουριες να μην εχει,καλο σαλονι να εχει ,καλο μοτερ και γενικα να ειναι σε αξιοπρεπη κατασταση.Εχω και ενα φιλο εδω που ειναι σκληροπυρηνικος Landroverakias,που το δικο του το ξηλωνει και το δενει στο αψε σβήσε,θα εχω βοηθεια οταν χρειαστει και θα εκπαιδευτω κιολας.....
:D
Οποτε απλα χρειαζομαι μια καλή βαση να ξεκινήσω.Εκει καταληγω.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Ιούλ 2009, 00:56

superspy έγραψε:...ουφ.... Βρε μανολιο.... πάλι θα με κάνεις να αλλάξω αυτοκίνητο.... Πάλι Landrover ;
Μήπως αντί για το 110 έπρεπε να παρω το παλιό - καλό 109; Θυμάστε;


Σπύρο,

το ξέρω τα καινούρια είναι ωραία, αλλά τα παλιά είναι και ομορφότερα και καλύτερα :P :P :P
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Ιούλ 2009, 00:58

grvit έγραψε:Μαλιστα.... ευχαριστω fatman.
το εχω δει αυτο που λες ,ειναι διπορτο.

Σε οτι αφορα τις εξελιξεις...αν και αλλαζα γνωμη καθε 6ωρο,τελικα εχω (μεγαλη κουβεντα) κατεληξει στο εξης

1- Αποκλειω το Mpi.
2- Ειτε καινουριο 110 5πορτο αλλα θα φερει λιγο οικονομικο στριμωγμα,δεν εχει δειξει ακομα διαγωγή (εχουν ξηλωθει πολλα σασμαν απο οσο διαβαζω,και εχουν τρυπησει πολλα καρτερ απο αμελεια προβλεψης του εργοστασιου αλλα σημερα εχουν ολα ρυθμιστει) ,και θα με αγχωνει στο βουνο λογω καινουριου που αποκτηθηκε με ενα σκασμο λεφτα.

3-Μεταχειρισμενο Disco V8 σε καλη κατασταση καθότι το μοτερ εχει προοπτικες (οσο χαλια και να ειναι ,το κανεις σχεδον καινουργιο).Δυο επιλογες,ειτε λουξ (DISCO II) ,ειτε οσο πιο απλο γινεται.Μετα απο τη διατριβη που εκανα 5 μερες τωρα στα Land Rover (δεχομαι και να εξεταστω ε... :D ) ,μαλλον καταληγω σε οσο πιο απλο γινεται να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Ουτε πολλα μπλιμπλικια,φωτακια,λαμπακια,ουτε αγχος.Σκουριες να μην εχει,καλο σαλονι να εχει ,καλο μοτερ και γενικα να ειναι σε αξιοπρεπη κατασταση.Εχω και ενα φιλο εδω που ειναι σκληροπυρηνικος Landroverakias,που το δικο του το ξηλωνει και το δενει στο αψε σβήσε,θα εχω βοηθεια οταν χρειαστει και θα εκπαιδευτω κιολας.....
:D
Οποτε απλα χρειαζομαι μια καλή βαση να ξεκινήσω.Εκει καταληγω.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Ιούλ 2009, 01:00

grvit έγραψε:Μαλιστα.... ευχαριστω fatman.
το εχω δει αυτο που λες ,ειναι διπορτο.

Σε οτι αφορα τις εξελιξεις...αν και αλλαζα γνωμη καθε 6ωρο,τελικα εχω (μεγαλη κουβεντα) κατεληξει στο εξης

1- Αποκλειω το Mpi.
2- Ειτε καινουριο 110 5πορτο αλλα θα φερει λιγο οικονομικο στριμωγμα,δεν εχει δειξει ακομα διαγωγή (εχουν ξηλωθει πολλα σασμαν απο οσο διαβαζω,και εχουν τρυπησει πολλα καρτερ απο αμελεια προβλεψης του εργοστασιου αλλα σημερα εχουν ολα ρυθμιστει) ,και θα με αγχωνει στο βουνο λογω καινουριου που αποκτηθηκε με ενα σκασμο λεφτα.

3-Μεταχειρισμενο Disco V8 σε καλη κατασταση καθότι το μοτερ εχει προοπτικες (οσο χαλια και να ειναι ,το κανεις σχεδον καινουργιο).Δυο επιλογες,ειτε λουξ (DISCO II) ,ειτε οσο πιο απλο γινεται.Μετα απο τη διατριβη που εκανα 5 μερες τωρα στα Land Rover (δεχομαι και να εξεταστω ε... :D ) ,μαλλον καταληγω σε οσο πιο απλο γινεται να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Ουτε πολλα μπλιμπλικια,φωτακια,λαμπακια,ουτε αγχος.Σκουριες να μην εχει,καλο σαλονι να εχει ,καλο μοτερ και γενικα να ειναι σε αξιοπρεπη κατασταση.Εχω και ενα φιλο εδω που ειναι σκληροπυρηνικος Landroverakias,που το δικο του το ξηλωνει και το δενει στο αψε σβήσε,θα εχω βοηθεια οταν χρειαστει και θα εκπαιδευτω κιολας.....
:D
Οποτε απλα χρειαζομαι μια καλή βαση να ξεκινήσω.Εκει καταληγω.


Είσαι σε καλό δρόμο,

πάρε τον άρρωστο φίλο σου και πήγαινε να δείς κανένα παλιό.

να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό grvit » 20 Ιούλ 2009, 16:33

Παντως ευτυχως που υπαρχει και αυτη

http://www.youtube.com/watch?v=n2hwGQWCkkI

και μου φτιαχνει λιγο το κεφι και τη διαθεση .......
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 20 Ιούλ 2009, 18:25

Και είπαμε, τα χαπάκια άμεσα διαθέσιμα για το μπροστινό ντουλαπάκι.
(σε πειράζω έτσι;)
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 21 Ιούλ 2009, 20:57

Φιλε grvit παρε ενα mpi εχω ενα του 97 λιγα χιλιομετρα σχετικα το αγορασα καθοτι μεγαλωσε και η οικογενεια και ηθελα και το βουνο .Το αμαξι ειναι ζαχαρη τι να το κανω το 4λιτρο αφου και με αυτο κανω την δουλεια μου ασε που σε ανηφορες της εθνικης πεφτει η ταχυτητα και ο αερας και αναβεις ανετα και τσιγαρο.Δεν καει τα αντερα του και καποια στιγμη φτανω εκει που θελω μετα απο τους αλλους αλλα εχω ετοιμο τον καφε σερβιρισμενο.Προβληματα δεν ειχα σοβαρα μεχρι τωρα και τα περισσοτερα τα εφτιαξα μονος.Σκεψου το σαν αυτοκινητο που μαθαινεις και 5 πραγματα πανω σε αυτο οσο για ανταλακτικα παρε να χεις απο την χωρα με τις συκιες :D Αν αλλαζα αυτοκινητο παλι land rover θα επαιρνα μαλλον σε ντηζελ και μαλλον 110 td4 οποτε αν σου κανει κλικ καποιο λαντ ροβερ παρτο και μην αγχωνεσαι καντου τα χατηρια και θα σε αποζημιωσει με το παραπανω :)
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 21 Ιούλ 2009, 22:34

Λοιπον παιδιά,για μενα τελος το ενδιαφερον για V8.

Γιατι ετσι ξαφνικα ?

Ο λόγος ειναι η κατανάλωση.Και θα σας πω μια ιστορία.
Δεν ξερω ποσοι εδω ξερετε το αυτοκινητό μου,ειναι ενα Vitara κοντο ,ανοιχτό ,που το εφτιαξα μόνος μου.Εχει αξονα εμπρός (ψαλιδια αλέ) ,2 βοηθητικές (Vitara και Samurai) ,33χ12,5χ15 ΜΤ και οι πλαινοί δοκοί του σασι ειναι στους 60 ποντους απο το εδαφος,για να καταλαβετε το υψος.
Η υψηλή μου σχεση -τα μακριά δηλαδη- ειναι περιπου 1,57:1.Εμπρός ειναι 3 link με πανάρ με μονή στήριξη καθε βραχίονα στον αξονα για περισσότερη ελευθερία κινησεων του αξονα και ευκολη ρύθμιση κάστερ και πισω 4 link triangulated.Ο κινητήρας ειναι ο μαμά 1.6 16V ,με χταπόδι γυαλί μέσα (Calmini) και καλή εξάτμιση.Κορωνοπήνια 5,12:1.Και εχει και snorkel.Και αεροδυναμική του κ@λου βεβαίως.

Επίσης πρεπει να γνωρίζετε οτι επειδη το αυτοκινητο το ζόριζα εκτός,φροντιζα να το κρατω οσο πιο καλοσυντηρημενο γινεται.Ετσι αλλαζα λαδια -τα καλυτερα παντα- καθε 5.000 χιλιομ,μηχανη -σασμαν-αξονες,με εξαίρεση το χειμωνα οπου μπορει και να αλλαζα λαδια στους αξονες (διαφορικά) μια φορα το μηνα η και στις 2 εβδομάδες ,λογω λασπομαχιών.Αυτα σε οτι αφορά την κατάσταση του αυτοκινήτου.
Λοιπον....
Συζηταγα τοσες μερες για τον V8 ,και ελεγα οτι μπορω να αντεξω τα 15-16 λιτρα διότι ειχα την εντυπωση οτι και το δικο μου θα καίει καπου εκει.Δεν το ειχα μετρησει ποτε ,δεν με ενδιέφερε εξάλου καθότι ειναι αυτο που ειναι και δεν αλλαζει.
Για να λυσω το θεμα της καταναλωσης λοιπον που με απασχολουσε,ειπα ας δω τι καει το δικό μου ,γιατι η αληθεια ειναι οτι με ενοχλούσε λιγο η κατανάλωσή του εδω και 4 μηνες που αυξηθηκαν οι βενζίνες.Οποτε ειπα,αν καει π.χ 12-13-14 λογω των μετατροπων, (το νεο GV 1.6 αλλα και το JLX καίνε κοντα στα 9Lit/100 κατα μεσο ορο) ,ε δεν θα μου κακοφανούν τα 16 του V8.

Παω στο φιλο μου βενζινά,του ειπα τι θελω να κανω,σημειωνει τα χιλιόμετρα , 88.676 και γεμίζει μεχρι την τάπα που λεμε.Φεύγω,κανω κανα μισάωρο στην πόλη,κανω μια μακρινή ασφαλτάδα με ταχυτητες 60-80-100,κανω και ενα χωματόδρομο γυρω στα 10 χιλιόμετρα και επιστρεφω στο βενζινά (πριν λιγο μπηκα σπιτι).Σημειώνει 88.791 και γεμίζει παλι μεχρι την τάπα που λεμε.
Λοιπον,εβαλε 9,3 λίτρα ,τα χιλιόμετρα που εκανα ηταν 115 ,που σημαίνει οτι το τερας μου ,καίει 8,08 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα...
Και μου κακοφαινόταν κιόλας......

Α οχι ....δεν τον πληρωνω με τιποτα τον V8 και τα 16 του λίτρα και ας κανει οσο χουρχουρητό θέλει..... :twisted:
Σας ευχαριστω οσους με βοηθήσατε με εξηγήσεις και συμβουλές στο θεμα αυτό και σας ζητω συγνώμη αν σας ταλαιπώρησα με τις πολλές ερωτήσεις μου.Κακώς, επρεπε πρωτα να κανω αυτό που εκανα σήμερα,και να δω τι καίω.
Και παλι συγνώμη,το ενδιαφερον μενει πλέον μονο στο Mpi και εφοσον μπορει να δυναμωσει λίγο και να ανεβασει και λίγο ροπή .Καπου διάβασα οτι μπορει να φτασει τα 150 αλογα και με λιγο καλυτερη ροπή.
Αλλιως αν επιμείνω σε Land Rover , θα κοιταξω και το θεμα να βρω Diesel με υπομονή και χωρίς αγχος.

Αλλά αν μου κακοφαινοταν τα 8,08 στα 100 ,στα 16 θα το ειχα φουντάρει στο λιμάνι.
Και παλι συγνώμη που μερικούς σας επρηξα παιδιά και ευχαριστώ για οσα μου μαθατε.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό fatman » 22 Ιούλ 2009, 07:52

Grvit,αυτο που εκανες δεν ηταν μετρηση καταναλωσης,απλα μια ωραιοποιηση των πραγματων.
Το V8 στην ιδια διαδρομη,το υπολογιζω να σου εκαιγε κανα 13αρι-14αρι λτρ.
Καπως αξιοπιστη μετρηση γινεται τουλαχιστον για ενα φουλ τεποζιτο,μην σου πω 2-3 φουλαρισματα για να βγαλεις ενα μεσο ορο,δηλαδη σου εβγαλε 8 λιτρα για τα πρωτα 115χλμ και μπορει να σου βγαλει 12 λτρ/100χλμ για τα επομενα 115,εξαρταται τις συνθηκες,θερμοκρασιες κλπ.,μπορει ομως να συμβει και το αντιστροφο(πολυ καταναλωση στην αρχη,λιγη μεχρι το τελος του τεποζιτου)
Αναμφιβολα το V8 καιει πολλα (εως παρα πολλα ωρες-ωρες) αλλα κινει με περισια χαρη τους 2 τονους αμαξωματος.
Για αυξηση ιπποδυναμης στο mpi ασ'το,το παιρνεις και το αφηνεις ως εχει,απλα διαλεγεις το πρωτο μοντελο για καλυτερη αποδοση στα χαμηλα ή το επομενο για τα πιο ψηλα.
Ενταξει οι πιο πολλοι εδω μεσα παραπονεθηκαν καποια στιγμη για την ελλειψη δυναμης,αλλα δεν το πουλησε κανεις για αυτο - αντιθετως οι πιο πολλοι κρατησαν τα mpi για πολλα χρονια-χλμ.
Ξεκινα λοιπον με το αρχικο budget των 7-9 χιλ ευρω,βρες ενα προσεγμενο(οσο μπορεις) mpi,σαν εισαγωγη στον κοσμο των Land Rover και μετα προχωρας-τουμπανιαζεις-αναβαθμιζεσαι σε αλλο μοντελο,ξανατουμπανιαζεις (το Land Rover - οχι εσυ!) κλπ.Χαιρετω.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 08:23

GRVit αν στεναχωριέσαι με τα 8,5 λίτρα που να δεις τα 24+ εκτός :-)
Τέλος πάντων. Ξέχνα το πείραγμα του MPI. Μπορείς (ατμοσφαιρικό) να βγάλεις 200+ ίππους αλλά στο θεό.
Με Turbo πάλι τα ίδια (φίλος έχει) αλλά θα πρέπει να είσαι γνώστης και καλύτερα να μην μπλέξεις. (είναι και μακριά η Μυτιλήνη).

Ο Ανδρέας στα ωραιοποίησε και αυτός με τα 13-14 του V8 :-) αλλά αυτό που σου είπε για το MPI είναι έτσι.

Βρες ένα μοντέλο της πρώτης σειράς και ξεκίνα :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mytilini » 22 Ιούλ 2009, 09:01

Εύγε! Είδες τελικά πώς πρυτανεύει η λογική;Ασε που δεν στάζει κιόλας, άσε που το φτιάχνεις μόνος σου, άσε που βρίσκεις ανταλλακτικά και στα περίπτερα, άσε που και όπου να σταθείς ακόμα και σε στάνη κάποιος θα βρεθεί να βοηθήσει.Και για μην παρεξηγηθώ από τους αγαπητούς φίλους Landroverάκηδες, αν ζούσαμε σε άλλη χώρα, τότε και γώ-μακράν-Land Rover και μάλιστα παλαιό μοντέλο.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιούλ 2009, 09:30

O Αντρέας τα είπε σωστά.

Δεν ωραιοποίησε τίποτε Σπύρο, το 14 το έχω δεί πολλές φορές σε διαδρομή 350 χλμ με 2/3 εθνική υψηλών ταχυτήτων (για LR) 120-150 και 1/3 επαρχιακή 80-100 και καλοκαίρι με aircondition...

Το 24+ μόνο σε σκληροπυρηνικές συνθήκες, εκεί που και τα jimny φτάνουν (σύμφωνα με τα γραφομενά τους σε 15-16 λίτρα...)

Όσο για το νέο diesel, καίει μέσον όρον 10-11 λίτρα πετρέλαιο, το πετρέλαιο είναι περίπου 10% ακριβότερο από την βενζίνη, δηλ, αντιστοιχία 12 λίτρων βενζίνης στα 100, δηλαδή διαφορά από τα 16 μέσον όρο του V8, 4 λίτρα διαφορά δηλ, για 15.000 χλμ το χρόνο είναι 600 λίτρα το χρόνο, θές 1.000, με 1.000 ευρώ το χρόνο διαφορά, απόσβεση διαφοράς τιμής (το νέο diesel έχει αγορά 45.000) στον αιώνα τον άπαντα, εκτός αν κάποιος κάνει 60.000 χλμ το χρόνο...

Και δεν έχεις ούτε το γκάζι, ούτε την ροπή, ούτε την απλότητα συντήρησης του V8...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Ιούλ 2009, 09:35

Ανδρέα ,συμφωνοι για τη μετρηση,αλλα εχε υπόψιν οτι και να το μετραγα σε 3 γεμισματα (δεν εχω χρόνο τωρα να κόβω βόλτες όμως :)) ,δεν νομιζω πως θα εβρισκα κατι πολυ διαφορετικο γιατι οι συνθηκες και ο τροπος οδηγησης εδω,δεν θα διαφερουν πολυ,καθότι μποτιλιαρισματα δεν εχουμε,δεν ψαχνω ουτε 5 λεπτα για να παρκαρω,ο τροπος που οδηγω ειναι στάνταρ,δηλ ειμαι σχεδον συνεχεια γυρω στις 3000 με 3500 στροφες, και σπανίως περνάω τα 100.

(π.χ απο τις χτεσινες σημειωσεις
3 ταχυτητα - 3000 στροφες-56 χ/ω
4 ταχυτητα - 2000 στροφες- 55 χ/ω
4 ταχυτητα - 2.500 στροφες- 65 χ/ω
4 ταχυτητα-3000 στροφες - 75 χ/ω
4 ταχυτητα - 3500 στροφες- 87 χ/ω
5 ταχυτητα - 2000 στροφες - 66 χ/ω
5 ταχυτητα - 3000 στροφες - 95 χ/ω)


Αν ειμουν Αθηνα,παω πασο,δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα 100% με 115 χιλιομ καθότι εχεις να αντιμετωπισεις πολλους ασταθμητους παραγοντες.Αλλες συνθηκες ,αλλες αποστάσεις.

Αλλα θα σου πω,αντε να παει 9 αντε 10 σπασμενο.....μεχρι τα 20 ενος V8 σπασμενου,ειναι μεγαλη η διαφορα για μενα τουλαχιστον,τη χρηση που κανω και την περιοχη που ζω.Συνεπως για μενα τωρα που ψαχνομαι η καλυτερη περιπτωση ειναι ενα diesel 2500 λογω επαρχίας,ενω για καποιον στην Αθηνα κατανοώ οτι εχει περιορισμενες επιλογές,δηλ ειτε να συμβιβαστει με το Mpi με τα γνωστα συν και πλην,ειτε με ενα V8.

Απο εκεί και πέρα πάντως παιδιά , αν ειμουν στην Αθηνα,που μπορεις να κανεις και ταξιδια μεγαλα πιο ευκολα απο οτι εδω,και ειχα και απαιτησεις για δυνατες περιπετειες εκτος δρόμου και μεγαλα ταξιδια καραφορτωμενος,το πιθανοτερο ειναι να κατεληγα σε ενα V8 αποδεχομενος την παραπανω καταναλωση καθως επιλογή diesel δεν υπάρχει.Απλως δεν θα το κυκλοφοραγα καθε μερα,παρα μονο για ταξιδια και παιχνίδι,συμψηφιζοντας ετσι την υψηλοτερη καταναλωση με λιγοτερα και λιγοτερο ενεργοβορα χιλιόμετρα,και θα ειχα ενα μικρο για καθε μερα.
Δηλαδη θα πει κανεις,αφου τα 13-14 ειναι στανταρ σε ενα Mpi για/με καθημερινη χρηση ,και θα την φαω που θα την φαω,τοτε ας παρω ενα V8 ,
με 3 λιτρα παραπανω καταναλωση,να εχω τη δυναμη τουλαχιστον.

Εγω ομως θα το χρησιμοποιω για καθημερινη χρήση,ειτε λεγεται παω στη δουλειά,στην πόλη,ειτε παω βολτα το σκυλί στο βουνό,ειτε τους χωνω ολους βολτα και παμε βολτα καπου στα 80 χιλιομ μακριά και πισω.Μικρες αποστασεις,πολλες στροφές,ανηφορες,κατηφόρες,πιστευω τελικα οτι εδω ενα V8 (η τετραλιτρο αν θελετε) ειναι πλεονασμός.Με το σκεπτικό οτι εχει τη δυναμη αλλα δεν θα χρειαστει να τη χρησιμοποιησει συχνά.Σερνει ομως μαζι του υψηλά καταναλωσεις,τελη,εκτ.εισφορές,κ.τ.λ.Λογικά φαινεται οτι η επιλογη κινητήρα /κυβικών εχει αμεση σχεση με το που ζεις,πως οδηγεις και τι χρήση θα κανεις με το αυτοκινητο.
Αυτά με τη λογική ,γιατι αν θίξουμε π.χ το θεμα,μπαινω μεσα,και ειτε τραβαω μια γκαζιά γερή να πω καλημερα στο γείτονα ,ειτε σκαλφαλωνω για πλάκα εκειιιιιιιιι παααααανωωωω να δω τι εχει και γυαλίζει ή ξεκολάω το τρίσμοιρο διτονο SUV με τους ωραίους επιβάτες :wink: που πηγε κατω κατω στην παραλία να δει αν εχει καβούρια και ανατριχιαζω χαμογελώντας πονηρά απο την ικανοποίηση της στιγμής,ενδέχεται τα παραπανω να πανε περίπατο......λεμε τώρα..... :wink:
Είναι και ποσο σε παίρνει τελικά να κανεις την .....αυτην.....ξέρετε.... και τι συμβιβασμούς εισαι διατεθειμενος να κανεις για ........παλι αυτην που ξέρετε:wink:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 09:56

mytilini έγραψε:Εύγε! Είδες τελικά πώς πρυτανεύει η λογική;Ασε που δεν στάζει κιόλας....


E.... συγνώμη αλλά και το MPI στάζει, ειδικά αν βλέπει λάσπη και περιπέτεια του τρέχουν τα σάλια :twisted: )
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες