Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ραγες

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ραγες

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 08 Νοέμ 2007, 01:49

Πως μπορω αφαιρεσω τελειως τις ραγες απο το Δισκο? Ετσι κι αλλιως σχεδον διακοσμητικες ειναι! Πρεπει να κατεβασω ολο τον ουρανο οπως υποψιαζομαι?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Ραγες

Δημοσίευσηαπό fatman » 08 Νοέμ 2007, 08:57

Δυστυχως και δεν ειναι ο ουρανος το δυσκολο,αλλα τα υπολοιπα διακοσμητικα που πιανουν με κλιπς-καρφακια.
Δες και εδω http://www.discoweb.org/roofrails/index.htm
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Νοέμ 2007, 21:14

Συνάδελφε mudnolis γιατί να τις αφαιρέσεις?

Είναι ιδιαιτέρως χρήσιμες ιδίως αν έχεις και τα κάθετά τους στοιχεία. Λέω ΑΝ γιατί σε πολλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα δεν υπάρχουν.

Αν λοιπόν τις έχεις είναι πολύ βολικές για να φορτώνεις ακόμη και σχετικά βαριά πράγματα.

Αν σε εμποδίζουν για να βάλεις σχάρα οροφής τότε εντάξει αλλά θα μείνουν τρύπες στην οροφή σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 08 Νοέμ 2007, 22:03

Φιλε Παντελη

τα καθετα στοιχεια τα εχω, αλλα επειδη θελω να κατεβασω οσο πιο χαμηλα γινεται την σχαρα που εχω φτιαξει (βλεπε καλοκαιρι) πρεπει να τα αφαιρεσω. Ασε που τα πλαστικα δοντια των καθετων στοιχειων δεν τα πολυεμπιστευομαι!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 09 Νοέμ 2007, 08:29

Mudnolis έγραψε: Ασε που τα πλαστικα δοντια των καθετων στοιχειων δεν τα πολυεμπιστευομαι!



Σε αυτά τα πλαστικά δοντια έχω φορτώσει 3 ντουλάπες και 1 συρταριερα (Συσκευαζμενα) απο τα ΙΚΕΑ - Πειραια :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Νοέμ 2007, 09:05

H' μερικά Kayak με τα κουπιά, σωσσίβια, κράνη και λοιπό εξοπλισμό κλπ κλπ.
Ιδίως αν το βάρος μοιρασθεί ομοιόμορφα και δεθεί με ιμάντες με καστάνια στις οριζόντιες δοκούς και τα κάθετα στοιχεία χρησιμοποιηθούν ως απλό στήριγμα μπορούν να σηκώσουν αρκετό βάρος παραπάνω από τα 50 κιλά που συστήνει το εργοστάσιο για χρήση σε δρόμο και τα 30 κιλά για εκτός δρόμου κίνηση. (δεν το συστήνω απλώς αναφέρω ότι έχει τύχει να τις φορτώσω με μεγαλύτερο βάρος και άντεξαν)

Τα δόντια όντως δείχνουν "ασθενικά" αλλά αν προσέξεις τα κάθετα στοιχεία είναι καμπυλωτά. Οταν λοιπόν το βάρος "κάθεται" επάνω τους τα ισιώνει με αποτέλεσμα να εκτείνονται ελάχιστα μεν αλλά όσο χρειάζεται για να εφαρμόζουν με μεγαλύτερη πίεση στα οριζόντια στοιχεία που είναι βιδωμένα επάνω στην οροφή.

Η σχάρα οροφής που έχεις φτιάξει μπορεί ίσως να σηκώνει τελικά λιγότερο βάρος από τις εργοστασιακές μπάρες. Μην ξεχνάς ότι το βάρος της σχάρας σου μοιράζεται στα λούκια και τα λούκια στραβώνουν ιδίως σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου όπου οι κραδασμοί και τα χτυπήματα είναι σοβαρά.

Χαιρετώ
[/url]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Νοέμ 2007, 11:39

εκτος αν του χωσεις δυο Θουλομπαρες και μια Θουλοσχαρα, παιρνει υψος η ολη υποθεση αλλα αφαιρουντα απαντα σε χρονο ντετε, δεν ουρλιαζει καθοδον και δεν αφαιρεις τιποτα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 12 Νοέμ 2007, 02:31

.

Η σχάρα οροφής που έχεις φτιάξει μπορεί ίσως να σηκώνει τελικά λιγότερο βάρος από τις εργοστασιακές μπάρες. Μην ξεχνάς ότι το βάρος της σχάρας σου μοιράζεται στα λούκια και τα λούκια στραβώνουν ιδίως σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου όπου οι κραδασμοί και τα χτυπήματα είναι σοβαρά.

Η σχαρα δοκιμαστηκε αρκετα φετος στη Κρητη οπου εκανα γυρω στα 600 χλμ χωμα, με φορτωμα γυρω στα 100 κιλα συν το βαρος της σχαρας χωρις το παραμικρο προβλημα και σε σταση ανεβαινα πανω για να κατεβασω πραγματα.Το μοναδικο προβλημα ειναι το υψος της καθως με τις ραγες αναγκαστικα πρεπει να σηκωνεται ψηλα. Γι αυτο θελω και να τις βγαλω
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Νοέμ 2007, 08:08

Φίλε Mudnolis καλημέρα,

αν πρόκειται να φορτώνεις τόσο την σχάρα σου υπάρχει και ένα "κολπάκι" που μπορείς να κάνεις για να ενισχύσεις τα "λούκια" της οροφής.

Αγόρασε πήχυ διατομής U που χωράει μεν ανάμεσα στο "λούκι" αλλά μπορεί να δεχθεί και το ποδαράκι της σχάρας.
Ετσι θα μοιράσεις το βάρος από τα ποδαράκια της σχάρας σου σε όλο το μήκος του λουκιού της οροφής και θα υπάρχει σαφώς λιγότερη πιθανότητα να στραβώσει κάτι.
Οσο για το θέμα της αντοχής ελπίζω να μην σου συμβεί το πολύ ενδιαφέρον της αποκόλλησης της σχάρας ενώ κινείσαι και εκείνη είναι φορτωμένη.
Το είχα πάθει στα νειάτα μου (βλ πριν από 24 χρόνια) με το Niva που είχα τότε φορτωμένο με 5 surf (τώρα θέλω λιμενοβραχίωνα για να με σηκώσει σε θάλασσα) στην Κω σε εκτός δρόμου διαδρομή προς την παραλία..... Χάλια κατάσταση !!!!!

Να σου θυμίσω επίσης ότι τα βαριά πράγματα τα βάζουμε όσο πιό χαμηλά μπορούμε στο αυτοκίνητο και τα πιό ελαφριά και ογκώδη μόνο μπαίνουν ψηλά. Δηλαδή εντελώς αντίθετα από ότι βλέπουμε όλοι πολύ συχνά να γίνεται με την τοποθέτηση τροχών, εργαλείων, Hi-Lifts, καυσίμων και νερού ψηλά. (αυτό φυσικά και το γνωρίζεις αλλά μιά και διαβάζουν το forum μας και φίλοι που τους ενδιαφέρει να μαθαίνουν είπα να το αναφέρω)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες