Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Φλατζα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Φλατζα

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 25 Σεπ 2007, 00:45

Γυρω γυρω ολο το καρτερ του Δισκου ειναι τον τελευταιο καιρο λαδωμενο. Ψυλιαζομαι οτι ειναι η φλαντζα του καρτερ. Που τη βρισκω? Μπορει να ειναι κατι αλλο?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Φλατζα

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 11:45

αν δεν βλεπεις να γλυφει απο καπου αλλου, τοτε μαλλον οχι.

το εχεις πλυνει για να το παρακολουθησεις?

φλαντζες μην ανησυχεις, βρισκεις απο πολλες πηγες, Rpi, Paddock και αλλους που δεν ενθυμουμαι προσωρινως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 25 Σεπ 2007, 12:00

Βασικά επειδή πρόσφατα το έβγαλα το κάρτερ και βρήκα διάφορα πραγματάκια μέσα :evil: :evil: , και έβγαλα το σωληνάκι με ένα σαν φιλτράκι που έχει και τραβάει το λάδι, η φλάντζα που έχει γύρω γύρω το κάρτερ είναι λαστιχένια(οπότε αν δεν είναι σκισμένη πιστεύω πως ίσως να θέλει λίγο σφίξιμο για αρχή το κάρτερ).
Τα λύνω όλα τα καθαρίζω , βάζω την ίδια φλάντζα, τα βιδώνω, βάζω καινούργια λάδια και μετά διαπιστώνω οτι ξέχασα να ξανα βάλω το σωληνάκι με το φιλτράκι μέσα(τελείως κάφρος!!!!!:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: ) οπότε ξανα κατεβάζω κάρτερ βάζω σωληνάκι, και μετά βάζω την ίδια λαστιχένια φλαντζούλα με φλαντζόκολλα (μαύρη όχι κόκκινη) και απο τότες ποτέ δεν παρατήρησα διαρροή!!!!
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 12:32

αρχη του νικαν το θαρρειν
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 15:20

Και η καλή μνήμη (γεροξεκούτη!!!!!!<χιχιχιχιχιχιχιχι>)

---------------------------------------------------

Φίλε mudnolis
Φυσικά και μπορείς να γίνεις χορηγός των Αγγλικών ταχυδρομείων και της UPS αγοράζοντας από την Rpi και τον Paddock την φλάντζα για το Mpi όμως το πρόβλημα είναι ότι οι πιό πάνω δεν προμηθεύουν ανταλλακτικά για τα Μpi.

Mία πιθανή πηγή ενίσχυσης των Αγγλικών ταχυδρομείων και των couriers για το ανταλλακτικό αυτό από Αγγλία είναι οι Rimmers αλλά εκεί η φλάντζα του κάρτερ στοιχίζει 12.07 λίρες Αγγλίας (18 Eυρώ) συν τα μεταφορικά (υπολογίζω γύρω στις 12 λίρες ακόμη λόγω διαστάσεων, αν δεν πηγαίνει στην κανονική συνηθισμένη minimum χρέωση των 28.2 λιρών Αγγλίας) δηλαδή θα σου κοστίσει από 22.07 έως 40.9 λίρες Αγγλίας δηλαδή στρογγυλά 60 Ευρώ και με μία καθυστέρηση της τάξεως των 5 με 10 εργασίμων ημερών τουλάχιστον.

Αν την αγοράσεις γνήσια από την αντιπροσωπεία θα σου στοιχίσει 25 Ευρώ ή 22 με την έκπτωση που μας γίνεται και υπάρχει ΑΜΕΣΑ διαθέσιμη ή αν υπάρχει έλλειψη (που δεν υπάρχει) έρχεται σε τρεις εργάσιμες ημέρες και χωρίς συμπληρωματική επιβάρυνση.
Για να αναφερθώ και σε ένα θέμα που έθιξε ο Γιώργος (Freelander) σε άλλη ενότητα αυτό είναι ένα από τα απτά παραδείγματα αλλαγών στην αντιπροσωπεία. Η ταχύτητα διάθεσης ανταλλακτικών από το εξωτερικό και η μη χρέωσή τους με έξτρα επιβάρυνση τις περισσότερες φορές (αυτό εξαρτάται από τον όγκο και τις συν αυτής παραγγελίες)
Συμπληρωματικά το ανταλλακτικό της αντιπροσωπείας είναι γνήσιο και όχι aftermarket ή ακόμη imitation (να μοιάζει οπτικά δηλαδή και όχι σίγουρα και όσον αφορά τις προδιαγραφές) όπως τις περισσότερες φορές συμβαίνει σε εκτός δικτύου προμηθευτές στην Αγγλία.
Συγκεκριμένα βέβαια, από όσο ξέρω το ανταλλακτικό αυτό υπάρχει μόνο σε γνήσιο άρα στην περίπτωση αυτή δεν γεννάται τέτοιο θέμα. Ομως πρέπει πάντα να το προσέχεις όταν αγοράζεις εκτός του επισήμου δικτύου και καλό θα είναι να ρωτάς την προέλευση του ανταλλακτικού που πληρώνεις αν δεν είναι γνήσιο της LR. Tα imitation Toυρκίας, Ιραν, Πακιστάν και Κίνας έχουν κατακλύσει την αγορά και σε πολλές περιπτώσεις ΔΕΝ έχουν καν την ποιότητα που αναλογικά πληρώνεις πόσο μάλλον την ποιότητα του γνησίου ανταλλακτικού ή του aftermarket.
(αν θέλεις βοήθεια για τις διαφορές στο τί σημαίνει aftermarket, imitation και γνήσιο ρώτα ελεύθερα και τα λέμε)


Οπως καταλαβαίνεις η σωστή επιλογή ΔΕΝ βρίσκεται πάντα στην Αγγλία ή στο Ουζμπεκιστάν (γειά σου Borat Παλληκάρι !!!!) αλλά στο να ξέρεις πού και πώς να κινηθείς. Και μην μου πεις ότι 25 Ευρώ (ή 22 αν σε πιάνουν οι τσιγκουνιές και επιζητάς τις "δικές μου" καλύτερες τιμές) είναι ακριβή τιμή για μία τσιμούχα που καλύπτει τέτοια επιφάνεια.
Για να αναφερθώ και στο θέμα των τιμών των ανταλλακτικών που άπτεται επίσης ουσιαστικά στο θέμα των αλλαγών τακτικής της αντιπροσωπείας απλώς να σας πω ότι η τιμή λιανικής αυτού του ανταλλακτικού στην Αγγλία μέσω του επισήμου δικτύου της LR είναι στις 19 λίρες σχεδόν, δηλαδή στα 27,5 Ευρώ. Αρα ακριβότερα από την Ελλάδα και χωρίς να υπολογίζουμε και το κόστος των μεταφορικών που κανονικά πρέπει να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το τελικό κόστος για τον Ελληνα τελικό αγοραστή.
Παρ' όλα αυτά η τιμή του είναι 10% φθηνότερη από ότι στην λιανική της Αγγλίας στο επίσημο δίκτυο και μπορεί να γίνει έως και 18% σχεδόν φθηνότερη αν αγορασθει με τις εκπτώσεις που έχουμε.

Συγγνώμη αν γράφω πολλά αλλά απλά μερικές φορές πρέπει να μιλάμε με στοιχεία και όχι χωρίς να βουτάμε την πένα μας στο μυαλό μας πρώτα.
Αφορισμοί και τυχαίες προτάσεις είναι ευχάριστα μεν αλλά φίλε mudnolis ζήτησες νομίζω βοήθεια και όχι τρόπους να παιδεύεσαι και να ξοδεύεσαι παραπάνω.

-----------------

Τώρα όσον αφορά το καθαρά τεχνικό θέμα του γιατί και από πού μπορεί να χάνεις λάδια και να έχει δημιουργηθεί η μάκα γύρω από το σημείο της φλάντζας η πιθανότερη εκδοχή είναι όντως να έχει αρχίσει να έχει διαρροές (μπορεί και διάρροια <χιχιχιχιχιχιχι>, κρύο αστειάκι) η φλάντζα σου. Επειδή είναι ελαστική μάλλον έχει αρχίσει και κουράζεται από τα τόσα χρόνια που πιθανόν να βρίσκεται στο ίδιο σημείο και να αρχίζει να χάνει. Μην ξεχνάς ότι το λάδι μέσα στο κάρτερ έχει υψηλές θερμοκρασίες, δημιουργεί αναθυμιάσεις και συνεχώς χτυπιέται από τον στρόφαλο ή κουνιέται πέρα δώθε όπως κινείται το αυτοκίνητο. Ακόμη και πολύ μικρές ατέλειες που δημιουργούνται από την παρατεταμένη χρήση της φλάντζας επί χρόνια σε συνθήκες αυξομειουμένων θερμοκρασιών και κραδασμών, λειτουργίας σε συνθήκες με αυξημένα ποσοστά οξέων κλπ μπορούν τελικά να εμφανίσουν την μάκα αυτή που έχεις και τις γνωστές σταγόνες που διακοσμούν το χώρο που παρκάρεις.
Από την άλλη πλευρά αν έχει τύχει να αφαιρεθεί το καρτερ υπάρχουν πολλές πιθανότητες ο μάστορας που το ξανατοποθέτησε να μην χρησιμοποίησε καινούργια φλάντζα αλλά την ίδια με φλαντζόκολλα. Κάτι που μπορείς να κάνεις με αρκετά ποσοστά επιτυχίας όταν η φλάντζα δεν έχει δουλευτεί και δεν έχει πατηθεί για καιρό (Στέφανε για ποιόν χτυπάει η καμπάνα????). Οταν όμως συζητάμε για αυτοκίνητα που έχουν την φλάντζα τοποθετημένη για καιρό ΠΑΝΤΑ δημιουργεί πρόβλημα καθώς το ξεκόλλημα της φλάντζας από κινητήρα στον οποίο έχει μείνει καιρό της δημιουργεί πρόβλημα αύξησης των διαστάσεών της. Αυτό συνήθως γίνεται μιάς και το λάστιχο στην ουσία χάνει την ελαστικότητά του μια και ξεραίνεται σε ορισμένα σημεία και από την άλλη μπορεί να την διατηρεί ή την αυξάνει σε άλλα (τα φαινόμενα βουλκανισμού όπως μου εξηγούσε κατά σύμπτωση προ ημερών φίλος από την Κω). Και φυσικά υπάρχει ΠΑΝΤΑ η πιθανότητα να μην έχουν βιδωθεί οι βίδες του κάρτερ με την σωστή σειρά, ροπή και διαδικασία.
Συνήθως η μή αλλαγή της φλάντζας συμβαίνει σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία καθώς τα εξουσιοδοτημένα έχουν σίγουρα σε στοκ το απαιτούμενο ανταλλακτικό και σίγουρα θέλουν να στο πουλήσουν.
Εξειδικευμένα συνεργεία επίσης κανονικά θα την αλλάξουν καθώς θεωρητικά έχουν ή μπορούν να βρουν το ανταλλακτικό και θέλουν και αυτά να στο πουλήσουν.
Το θέμα του σωστού σφιξίματος των βιδών που συγκρατούν το κάρτερ όμως μπορεί να συμβαίνει παντού.

Αν τώρα το πρόβλημα δεν έγκειται στην φλάντζα σου θα πρέπει να κοιτάξεις πιό επάνω προς τους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής μήπως και υπάρχει πρόβλημα στις βαλβίδες και τους οδηγούς τους, στο σύστημα διαχείρισης των αναθυμιάσεων του κινητήρα και τέλος στην φλάντζα κεφαλής. Θεωρώ όμως σαφώς πιθανότερη αιτία την παλαιότητα ή την μή σωστή εγκατάσταση ή επαναχρησιμοποίηση της φλάντζας του καρτερ.

Συγγνώμη για την μακροσκελή ανάπτυξη του θέματος προμηθείας του ανταλλακτικού που χρειάζεσαι ίσως και της πιθανής αιτίας του προβλήματος αλλά είπαμε να τα γράφουμε σωστά και αναλυτικά και τεκμηριωμένα και όχι να αερολογούμε

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 25 Σεπ 2007, 15:41

Το παράκανες...
Ο άνθρωπος έκανε μια απλή ερώτηση 2 γραμμών και πήρε για απάντηση το Μπεν Χουρ.. :lol:
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Σεπ 2007, 16:52

Κι όμως .....κι όμως έτσι χτίζονται η σωστές σχέσεις πελάτη - εμπόρου 8)
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 17:09

pantq,χωρίς πλάκα σε θαυμάζω!Όλα σου τα πόστ είναι τεράστια,χαρά στο κουράγιο σου..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 19:03

blackchris έγραψε:Κι όμως .....κι όμως έτσι χτίζονται η σωστές σχέσεις πελάτη - εμπόρου 8)


Καλώς τον και ας άργησε,

έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκαιο. Αλλωστε ήδη προσπάθησα να πουλήσω JATEs στον φίλο griou αλλά αφού είχε ενημερωθεί πληρως για το τί συμβαίνει (έτσι δεν είναι φίλε griou?)

Ετσι όμως χτίζονται και τα fora που τα διαβάζουμε οι ενδιαφέρομενοι όχι μόνο για τις αερολογίες ή τις πλάκες (με την καλή έννοια) και το χαβαλέ αλλά γιατί μπορούν να μάθουμε κάτι σωστό και με αποδείξεις.

Και έτσι πρέπει να γίνεται η ανάπτυξη θεμάτων που έχουν να κάνουν με την τσέπη μας και κυρίως με την ασφάλειά μας ως καταναλωτές. Και ως τέτοιος και όχι μόνο ως επαγγελματίας τα γράφω. Ξέρεις πολλούς άλλους επαγγελματίες που αφιερώνουν τόσο χρόνο στο να εξηγήσουν ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ και ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ αυτά που γράφουν?
Τον δρόμο που οι περισσότεροι βαδίζουμε ψάχνοντας τον έχουν βαδίσει πολλοί περισσότεροι πριν από εμάς. Μερικοί το κατανοούν και μαθαίνουν και μετά μοιράζονται τις γνώσεις τους. Μερικοί αρέσκονται στο να μαθαίνουν από τα λάθη τους. Ολοι μας θέλουμε να γλυτώνουμε τα λάθη μας, να μαθαίνουμε από αυτά και αν μας επιτρέπεται και μας ρωτάνε να προτείνουμε λύσεις για να γλυτώνουν και οι άλλοι. Οσοι θέλουν ακούνε, όσοι θέλουν μπορούν να διαβάζουν και να κάνουν το δικό τους. Δικά τους τα λεφτά, δικός τους ο χρόνος, δικές τους οι επιλογές. Απλώς δεν μπορούν μετά να πουν ότι δεν ήξεραν.
Το γνωστό "δεν ήξερες. Δεν ρώταγες?" για να το βάζουμε και σε πιό καθημερινή και εύθυμη βάση.

Φιλε nicolas_L200 δυστυχώς εκεί που έχουμε φτάσει πρέπει συνεχώς να χρειάζεται να αποδεικνύεις τα λεγόμενά σου.
Οι αφορισμοί και τα φθηνά λόγια είναι πάντα εύκολα. Και πάντα είναι πιό σύντομα.
Υπάρχουν όμως πράγματα που πρέπει να αναλύονται και να εκτίθενται στην πλήρη τους έκταση για να μην δίνεται η δυνατότητα παρανοήσεων.
Στο κάτω κάτω της γραφής όταν κάποιος ζητάει βοήθεια σε κάτι δεν είναι σωστό να του δίνουμε λάθος οδηγίες ή πράγματα τυχαία που πιθανόν να τον βλάψουν καθ' οιονδήποτε τρόπο.
Και όταν κάποιος τυχαίνει να μπορεί να δακτυλογραφεί γρήγορα, και έχει κάτι ουσιαστικό, ελπίζω, να πει γιατί να κάνει τσιγκουνιές στα πλήκτρα?


(Σπύρο στείλε το και αυτό εκεί που πρέπει αν νομίζεις ότι δεν ανήκει εδώ.)

Χαιρετώ και συνάδελφε στο φόρουμ blackchris χάρηκα πολύ που τα ξαναλέμε.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 20:19

Freelander έγραψε:Το παράκανες...
Ο άνθρωπος έκανε μια απλή ερώτηση 2 γραμμών και πήρε για απάντηση το Μπεν Χουρ.. :lol:


Μπά !!!!!!

αυτό είναι απλό δοκίμιο.

Ομως οι μακροσκελείς απαντήσεις δεν οφείλονταν στην ερώτηση του φίλου griou αλλά στις απαντήσεις που του δόθηκαν και θα τον οδηγούσαν ίσως σε λάθος επιλογές.

Δυστυχώς εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα όποτε γράφω κάτι ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να το αποδεικνύω κιόλας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Σεπ 2007, 21:50

(
Σπύρο στείλε το και αυτό εκεί που πρέπει αν νομίζεις ότι δεν ανήκει εδώ.)


Τρελλός είναι. Μετά την νέκρα, άρχισε πάλι να χτυπά τηλεθεάσεις !!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 06:49

Την ΑGB, την ΑGB !!!!!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Σεπ 2007, 09:37

Ποια ηταν η ερωτηση ρε παιδια?
Αυτα τα κωλο Land Rover εχουν βαλθει να μας διχασουν,στην πυρα στην πυρα!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2007, 10:39

Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 10:51

Γιώργο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!!!!!

Αντρίκο η φλάντζα και τα λάδια που υπάρχουν γύρω της ήταν η ερώτηση (η πολύ δίαιτα βλάπτει. Επειγόντως να κανονίσουμε LandRoverοσυνάντηση για φαγητό. Dimitrios για κάποια από τις επόμενες Τετάρτες μέσα?)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες