Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Neo Defender 90

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Neo Defender 90

Δημοσίευσηαπό ins » 15 Σεπ 2007, 12:45

Χαιρετω ολους τους Land Roverakides του forum..
Ειμαι πολυ κοντα στο να γινω ιδιοκτητης ενος defender 90 και ειπα να σας ενοχλησω με μερικες ερωτησεις..
Πριν λιγες μερες επισκευτηκα μια εκθεση Land Rover για να δω το νεο 90αρι και ....Απο εκεινη την μερα δεν εχω ξεκολλησει απο περιοδικα , sites κλπ κλπ.. :D Η εκδοση που σκεφτομαι να παρω ειναι το pick up το επαγγελματικο..Μια πρωτη απορια που εχω ειναι εαν αξιζει το ETC που μαζι με το ΑΒS εχει 2 χιλιαρικα...Αξιζει να υπαρχει αυτο το συστημα πανω στο αμαξι η βαζω ενα aftermarket μπλοκε και εχω καθαρισει? Αυτα προς το παρων και ελπιζω απο βδομαδα να κανω την κινηση και να το παραγγειλω μιας και θελει και 3 μηνες παραδοση... :cry:
Άβαταρ μέλους
ins
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 09 Οκτ 2006, 21:29

Neo Defender 90

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Σεπ 2007, 13:11

Αν το χρησιμοποιεις για εκτος δρομου απολαυσεις δεν αξιζει και πολλες φορες ενοχλει,για ασφαλτο ομως λεει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Σεπ 2007, 17:50

Φίλε ins γειά,

τόσο το ABS όσο και το ETC έχουν πρακτικά οφέλη στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.
Ιδίως το ΑΒS λειτουργεί πλέον όπως πρέπει (χωρίς να χαζεύει τα φρένα) και στο χώμα (κάτι που δυστυχώς δεν συνέβαινε στις πρώτες εκδόσεις του συστήματος αυτού στα Discovery πρώτης γενιάς πίσω στα μέσα της δεκαετίας του 1990)
Το Traction Control είναι ένα καλό υποκατάστατο του μπλοκέ αλλά δεν είναι πανάκεια. Για πολύ σοβαρές καταστάσεις ένα μπλοκέ είναι πιό αποδοτικό. Ομως το θέμα είναι πόσες φορές ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα φτάσεις το αυτοκίνητο στο σημείο που θα χρειάζεται όντως το μπλοκέ και όχι το traction control.

To μόνο σημείο πραγματικής ανησυχίας είναι τα ηλεκτρονικά που αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια (και δεν συζητάμε για 3 με 5 αλλά για δεκαετία και βάλε...) ίσως τότε να δημιουργήσουν προβλήματα, όπως και όλα τα ηλεκτρονικά.

Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα για το ABS και το ETC θα σου έλεγα ότι αξίζει να τα δώσεις καθώς τελικά θα βοηθήσουν και το αυτοκίνητο να πουληθεί πιό εύκολα όταν/άμα θελήσεις να το δώσεις στο μέλλον.

Από πλευράς απόδοσης το ABS είναι πραγματικά καλό και βοηθά σε περίεργες καταστάσεις.
Το ETC δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα καλό μπλοκέ αλλά από την άλλη πλευρά δουλεύει και όταν εσύ έχεις ξεχαστεί. Αυτό βέβαια το κάνει και ένα καλό μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης και αυτόματης λειτουργίας. Το 100% κατ' επιλογή μπλοκέ όμως (και νομίζω ότι αυτό εννοείς?) θέλει να το επιλέξεις εσύ. Φυσικά υπάρχουν πλέον και μπλοκέ που είναι και αυτόματης αλλά και κατ' επιλογήν 100% λειτουργίας αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αν ζητάς μία τελική άποψη θα σου έλεγα ότι στην θέση σου θα έπαιρνα το ABS γιατί αξίζει η ασφάλειά μας τα χρήματα αυτά και μαζί θεώρησε ότι σου δίνουν και το ETC σαν δώρο.

(τα μπλοκέ μπαίνουν και σε αυτοκίνητα με ABS και ETC αν στο μέλλον δεις ότι το traction control από μόνο του δεν επαρκεί για τα "δύσκολα")

Χαιρετώ
pantg
 

Neo Defender 90

Δημοσίευσηαπό iatros » 16 Σεπ 2007, 00:16

Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα.
Ο ins πολυ εύλογα διερωτάται για το άν πρέπει να παραγγείλει το νέο Defender 90 με ΑBS και ETC.
Και φυσικά αξίζει τον κόπο να το παραγγείλεις με αυτά τα συστήματα από όποια άποψη και να το δείς.
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Παντελή. Όλα τα παραπάνω συστήματα καθώς και τα νέα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης διευκολύνουν πολύ την οδήγηση τόσο ΕΝΤΟΣ όσο και εκτός δρόμου και σε αρκετές περιπτώσεις επεμβαίνουν ποιό αποτελεσματικά από τα παλαιά γνωστά μπλοκέ συστήματα (είτε λόγω αφηρημάδας είτε λόγω απειρίας).
Πολύς κόσμος έχει λίγο πολύ παρερμηνεύσει το ρόλο του μπλοκέ διαφορικού που ναι μεν σε βγάζει από τα δύσκολα (όταν χρησιμοποιείται σωστά), εύκολα όμως σε "σπρώχνει" στα χειρότερα, όπως το "στρίβω αλλά δεν στρίβει" η "το συνεργείο" με όλα τα επακόλουθα της ταλαιπωρίας κυρίως οικονομικής φύσεως. Σε όσα νέα τετρακίνητα με κεντρικό διαφορικό μοντέλα το εργοστάσιο τοποθετεί μπλοκέ πίσω διαφορικό, υπάρχει σύστημα στον έλεγχο του διαφορικού και της ταχύτητας του αυτοκινήτου όπου το μλποκέ πάνω από τα 7χ/ω., απενεροποιείται αυτόματα.
Αγαπητέ μου Παντελή έχεις κάποια πληροφορία για το άν μπορεί να τοποθετηθεί μπλοκέ πίσω διαφορικό στο LR3;. Περιμένω απάντηση.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Σεπ 2007, 10:06

Γιατρέ μου καλημέρα,

Το LR3 προσφέρεται από το εργοστάσιο με δυνατότητα επιλογής μπλοκέ πίσω διαφορικού στον συμπληρωματικό του εξοπλισμό.
Πριν από περίπου ένα χρόνο είχαμε ερευνήσει με την ελληνική αντιπροσωπεία και τους υπευθύνους του τεχνικού τμήματος την πιθανότητα να μπορεί να τοποθετηθεί το εργοστασιακό μπλοκέ διαφορικό εκ των υστέρων.

Δυστυχώς όμως η έκταση των αλλαγών στα εξαρτήματα του αυτοκινήτου το κάνει μη συμφέρον ως επιλογή.

Πιό συγκεκριμένα το πρόβλημα δεν έγκειται στην ίδια την μονάδα του πίσω διαφορικού, δηλαδή την αλλαγή του ελευθέρου διαφορικό με αυτό που εμπεριέχει τον μηχανισμό εμπλοκής.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται κυρίως στο ότι διαφέρει η καλωδίωση του αυτοκινήτου ανάμεσα σε αυτά που έχουν ή δεν έχουν εφοδιασθεί με μπλοκέ από το εργοστάσιο. Για να γίνει η αλλαγή της καλωδίωσης θέλει "ξήλωμα" όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Συμπληρωματικά υπαρχει και το θέμα της αλλαγής/αναβάθμισης του software καθώς το πίσω μπλοκέ στα LR3 ελέγχεται από το ΤR τελικά. Το μπλοκέ αυτό λειτουργεί με δίσκους τριβής. Το ποσοστό εμπλοκής εξαρτάται από την πίεση που ασκεί στους δίσκους τριβής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο με την σειρά του ενεργοποιείται ανάλογα από το λογισμικό του terrain response όταν ζητηθεί η λειτουργία του μπλοκέ.

Σαν πολύ σύντομη απάντηση λοιπόν θα σου έλεγα ότι όταν είχε διερευνηθεί η δυνατότητα να τοποθετηθεί εκ των υστέρων το πίσω μπλοκέ στα LR3 φάνηκε ότι είναι οικονομικά ασύμφορο.

Αυτό βεβαίως ισχύει για τα αυτοκίνητα με Terrain Response.
Πιστεύω ότι στα αυτοκίνητα χωρίς το TR τα πράγματα μπορεί να είναι σαφώς πιό εύκολα και άρα πολύ πιθανόν να τοποθετείται. Ομως στην Ελλάδα το μόνο αυτοκίνητο χωρίς TR είναι αυτό με το οποίο ταξιδεύει τώρα ο φίλος μας ο Ακης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 16 Σεπ 2007, 17:21

Παντελή,

ευχαριστούμε για την πληροφορία :?
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό ins » 16 Σεπ 2007, 20:58

Παντελη και Παναγιωτη ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια..Τις επομενες μερες λογικα αν ολα πανε καλα θα παραγγειλω το Defender (με ABS & ETC)...Θα σας κρατησω ενημερους..

Μπορειτε να μου προτεινετε καποιο καταστημα η και site ακομα για να ψαξω για κουκουλα? Το πρωτο πραγμα που θα ηθελα να κανω ειναι να ξηλωσω την πλατη να βαλω κουκουλα και να βαλω 2 αλλα καθισματα λιγο πιο πισω γιατι ειμαι ολιγον ευσωμος..
Άβαταρ μέλους
ins
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 09 Οκτ 2006, 21:29

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Σεπ 2007, 09:16

Φίλε ins,

αν θέλεις να κινηθείς σε εξαρτήματα εργοστασιακών προδιαγραφών και σχεδιασμού τότε ρίξε μιά ματιά στο www.exmoortrim.co.uk

Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις τους αντιπροσωπεύω στην Ελλάδα.
Θεωρώ όμως ότι είναι καλύτεροι στην δουλειά αυτή και για αυτό και η συνεργασία.

Χαιρετώ
pantg
 

Neo Defender 90

Δημοσίευσηαπό iatros » 18 Σεπ 2007, 22:56

Φίλε Παντελή, ευχαριστώ πολύ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες όσο αφορά την τοποθέτηση εκ των υστέρων του μπλοκέ πίσω διαφορικού στο LR3. Ίσως να είναι υπερβολή τελικά.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Σεπ 2007, 06:37

Γιάτρέ μου καλημέρα,

Το μπλοκέ δεν είναι κάτι που τα καλά τετρακίνητα χρειάζονται απαραίτητα.
Ιδίως τα αυτοκίνητα που διαθέτουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σχεδόν αναπληρώνουν την όποια ανάγκη για αυτά.
Ομως σε πολύ δύσκολες ή ειδικές καταστάσεις μπορεί να χρειαστεί.

Ομως για την χρήση που οι περισσότεροι κάνουμε στα αυτοκίνητά μας το μπλοκέ δεν είναι κάτι με το οποίο δεν μπορούμε να ζήσουμε. Και τελικά και όσοι τα τοποθετούν μάλλον τα χρησιμοποιούν πολύ σπάνια ή χωρίς να υπάρχει και απόλυτα σοβαρός λόγος (αυτό που οι φίλοι μας οι εγγλέζοι αποκαλούν Overkill)

Πάντως πιστεύω ότι στο μέλλον, όταν τα LR3, τα RRS και μάλλον και τα FR2, θα βρούν το δρόμο τους στην κοινότητα των επομένων ιδιοκτητών τους (δεύτερο και τρίτο χέρι) σίγουρα κάποιος βελτιωτής θα βρει τον τρόπο θα συνδέσει ένα μπλοκέ διαφορικό με τα ηλεκτρονικά του Terrain Response με κάποιο interface και όχι αλλάζοντας την καλωδίωση.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες