Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το ΝΕΟ Land Rover Discovery

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό discoman » 01 Νοέμ 2004, 16:53

Αλλος ενας αγοραστης που δεν προτιμα τα LR3 :lol: :twisted: :twisted: ΓΕΝΙΚΟΣ
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Νοέμ 2004, 10:42

Συνονόματε γειά,

η μή προτίμησή μου στο LR3 δεν έχει γενικό χαρακτήρα αλλά στρέφεται αποκλειστικά στον τομέα των ηλεκτρονικών για τα οποία όπως νομίζω ότι ήδη έγινε σαφές έχω τις αντιρρήσεις μου όχι όσον αφορά την αποτελεσματικότητά τους αλλά την αντοχή τους στο χρόνο και την χρήση και κυρίως το κόστος επισκευής και αντικατάστασης μετά την παρέλευση της εγγυήσεως του οχήματος.

Αν το όχημα συνοδευόταν από εγγύηση 6 ή 9 ετών μεταβιβαζόμενη στους επόμενους ιδιοκτήτες και όχι μόνο στον πρώτο αγοραστή τότε δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να το αγοράσω.

Οπως ήδη έγραψα ευχαρίστως θα το οδηγούσα για καθημερινό αυτοκίνητο αν κάποιος άλλος αναλάμβανε την συντήρηση και την επισκευή σε περιπτώσεις βλαβών. Σαν συσκευή (γιατί άλλωστε αυτό είναι όλα τα αυτοκίνητα) πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά καλό και ικανό.
Απλώς δεν θα το αγόραζα λόγω του προαναφερομένου θέματος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 06 Νοέμ 2004, 16:31

για το LR 4 ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ? :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Νοέμ 2004, 20:41

Πητικάκι ντεν τσέρει LR4.

Οσον αφορά μοντέλα που πρόκειται να εμφανιστούν προσεχώς.....

Το γρήγορο Range Rover σε δίπορτη έκδοση.
Φήμες για γρήγορο Range Rover και σε τετράπορτη έκδοση για να μην τους "μπαίνει" πολύ η VW με το Touareg V10 και W12 καθώς και η Porsche με το τουρμπισμένο κοκκινοπίπερο.
Καινούργιο μικρό SUV αποκλειστικά και μόνο για την αμερικανική αγορά και βασισμένο σε μικρό Ford (μήπως στο Maverick?) Aυτό δεν το πιστεύω και πολύ.
Αλλα νέα και αρκετά ενδιαφέροντα ότι το Defender θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 2008 τελικά και αναμένεται η παρουσίαση καινούργιου μοτέρ (πετρέλαιο μάλλον και πάλι) το 2005.
Το παρόν μοντέλο του Range Rover επωφελείται απο την παρουσίαση της οθόνης ενεργούς πληροφόρησης συστημάτων τετρακίνησης, ανάρτησης και διεύθυνσης μαζί με οθόνη τηλεόρασης DVD κλπ του νέου Discovery και την αποκτά και αυτό (το RaRo) αλλά μαζί με σύστημα με κάμερες που ελέγχουν περιμετρικά τον χώρο εξωτερικά από το αυτοκίνητο.

Για αυτούς που αισθάνονται ανασφαλείς παρέχονται και καινούργια και πιό ενισχυμένα προγράμματα για αλεξίσφαιρα και θωρακισμένα μοντέλα καθώς και σαφώς πιό ενισχυμένα συστήματα φρένων (για το RaRo).

Φτάνουν αυτά για σε φτιάξουν συνονόματε (γιατί εμένα δεν μου αρέσει να σε χαλάνε, μόνο να σε φτιάχνουν για να έχεις κέφια)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 08 Νοέμ 2004, 18:51

LAND ROVER ΕΧΟΥΜΕ αλλα θελουμε και τα αλλα για να ανεβουμε ψυχολογικα
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 09 Νοέμ 2004, 14:15

Καλημέρα

Αυτός είναι και ο λόγος που το απόρριψα ενώ μου άρεσε πολλά ηλεκτρονικά μικρή εγγύηση για τα λεφτά που πληρώνεις πήρα γιαπωνέζο με 6 χρόνια εγγύηση εάν το αμάξι είναι να βγάλει κάτι θα το έχει βγάλει μέχρι τότε η θα το έχω πούληση
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Νοέμ 2004, 22:11

Και γω τοιδιο θα εκανα .για καινουριο .
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Νοέμ 2004, 11:47

Φίλε J-Land,

συμφωνώ και εγώ απολύτως μαζί σου.
Θεωρώ ότι την στιγμή που ο ανταγωνισμός δίνει εγγυήσεις 6 και παραπάνω ετών είναι κρίμα κάποιος να συμβιβάζεται με εγγύηση μόνο 3 ετών.
Από την άλλη μεριά αν το αυτοκίνητο αγοράζεται με leasing ή χρονομίσθωση μέχρι 3 ετών τότε είναι κατάτι λογικότερο καθώς ούτως ή άλλως μετά την παρέλευση της εγγυήσεως το όχημα περιέρχεται στην κυριότητα της εταιρείας, άρα δεν υφίσταται και πρόβλημα εγγυήσεως για τον χρήστη κατά την διάρκεια της μίσθωσης εκτός και αν προτιμήσει να το εξαγοράσει.

Πάντως και εγώ αν αυτή τη στιγμή έψαχνα για αυτοκίνητο που θα το πλήρωνα μόνος μου ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα αγόραζα κάτι με λιγότερο χρόνο εγγύησης από 6 χρόνια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 15 Νοέμ 2004, 16:42

Παντελή καλημέρα

Μιας και σε πέτυχα μήπως έμαθες πόσο κοστίζει το σχοινί για εργάτη σκέπτομαι για έναν warm 9.5xp η 9.5 ti

Σχετικά με το σκοινί μου είπαν ότι άμα σύρει σε βράχο κόβετε ενώ το συρματόσχοινο σε λογικά πλαίσια όχι τη λέει η πολύτιμη πείρα σου

Ευχαριστώ,
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Νοέμ 2004, 10:47

To θέμα της τιμής παίζει ανάλογα με τον τύπο και την διάμετρο του συνθετικού σχοινιού.
Υπολόγισε περίπου 12 Ευρώ το μέτρο περίπου.

Οσον αφορά το θέμα της αντοχής σε τριβή σε βράχους και αιχμηρές/τραχιές επιφάνειες πράγματι το συνθετικό σχοινί είναι πιό ευαίσθητο από το συρματόσχοινο.
Ομως και το συρματόσχοινο κανονικά πρέπει να το προστατεύεις με κάποιον τρόπο (ξύλο, κομμάτι πλαστικού/μετάλλου κλπ)
Η λύση την οποία εφαρμόζω είναι να έχω δύο κομμάτια σωλήνα και ένα κομμάτι μέταλλο (χωρίς γωνίες). Ιδανική λύση επίσης είναι και ένα παλιό fairlead το οποίο το τοποθετείς στο σημείο που "γωνιάζει" το σχοινί (ή και το συρματόσχοινο) και πιθανόν να φθαρεί.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Νοέμ 2004, 11:21

pantg έγραψε:Από την άλλη μεριά αν το αυτοκίνητο αγοράζεται με leasing ή χρονομίσθωση μέχρι 3 ετών τότε είναι κατάτι λογικότερο ...........................


ωπ..... εδω ειμαστε.... παιδια οτι αποριες υπαρχουν για leasing ή χρονομισθωσεις, ρωτηστε ελευθερα, η δουλεια μας ειναι ....... :wink:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό IKE » 27 Νοέμ 2004, 01:02

Eίδα σήμερα απο κοντά το LR3 στην έκθεση executive και μπορώ να πώ πως με εξέπληξε θετικά.

Απο κοντά φαίνεται πολύ πιο ωραίο και είναι πολύ καλοφτιαγμένο με ωραίο εσωτερικό.Αναρτήσεις και μηχανικά μέρη φαίνονται πολύ ανθεκτικά και απ'όσο λέει και ο pantg μάλλον θα είναι φανταστικό εκτός δρόμου.

Η εγγύησή του είναι 3 χρόνια για μηχανικά μέρη, αλλα ελπίζω να μην έχει πρόβλημα, τα ηλεκτρονικά του πάντως πιστευω ή θα χαλάσουν μέσα στον πρώτο χρόνο ή δεν θα χαλάσουν ποτέ, άλλωστε η "καινοτομία" του συγκεκριμένου μοντέλου δεν είναι στο hardware τόσο αλλα στο software στο οτι δηλαδή όλα τα ηλεκτρικά συστήματα (το ABS και το κλείδωμα των διαφορικών δηλαδή) συνεργάζονται με όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου αλλα και μεταξύ τους.

Εδωσα τα στοιχεία μου για τεστ drive αν και δεν ξέρω πόσο τους εμπνέω για πιθανός πελάτης :roll: *

Αν μου τηλεφωνήσουν πάντως θα πάω και θα σας πώ εντυπώσεις.

*=και που να μου πούνε: "εσύ είσαι ο διάσημος ΙΚΕ απο το off-road? πάρτο για 3 μέρες και σκίστο!"
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Νοέμ 2004, 01:06

παρακολουθω την συζητηση σας σχετικα με τα ηλεκτρονικα του LR3 και νομιζω οτι ακουω καποιους γερους που συμφωνουν οτι τα παλια καλα καρμπυρατερ ειναι τα καλυτερα και δεν τα αλλαζουν με τιποτα.Και καλα οpantg εχει δηλωσει περι γεραματων. Οι νεοι ομως ειναι συνηθως πιο τολμηροι. Εγω πιστευω στην νεα ηλεκτρονικη εποχη του LR και πρεπει να εισαι τολμηρος για να εχεις τετοιο οχημα ακομα και παλιο .Εξαλου ζημιες σε ηλεκτρονικα συμβαινουν και σε καινουρια ιχ επωνυμων κατασκευαστων.
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Νοέμ 2004, 07:53

Συνονόματε γειά σου,

Για κάθε πράγμα υπάρχει σαφώς ο καιρός του.
Τα καρμπυρατέρ ήταν ό'τι καλύτερο στον καιρό τους (και ακόμη για ορισμένες εφαρμογές)
Μετά μας ήρθε το μηχανικό ιντζέξιον και μετά το ηλεκτρονικό.
Μετά το πρώτο ηλεκτρονικό σύστημα ήταν το ABS (θυμάμαι ακόμη εκεί γύρω στα τέλη της δεκαετίας του 1970 όταν η MERCEDES BENZ (όπως λεγόταν τότε) παρουσίασε την πρώτη γενιά ηλεκτρονικού ABS στην σειρά 280/380/500 SE/SEL/SL/SEC.

Tα πρώτα πραγματικά ηλεκτρονικά συστήματα ιντζέξιον είχαν είτε απόλυτη επιτυχία είτε απόλυτη αποτυχία.
Ειχα προσωπική εμπειρία από αποτυχημένη εφαρμογή με το αυτοκίνητο του μακαρίτη του πατέρα μου, μία MERCEDES 280SE του 1972. Ηταν ένα από τα πρώτα 5 τέτοιου τύπου αυτοκίνητα που ήρθαν στην Ελλάδα (έτυχε, δεν το είχε παραγγείλει απλώς δεν το παρέλαβε ο παραγγελιοδότης καθώς είχε έρθει κατά λάθος με μπεζ ταπετσαρίες αντί για κόκκινες (μπλιάχ) που ήθελε η γυναίκα του). Αυτό το αυτοκίνητο λοιπόν ΠΟΤΕ δεν λειτούργησε καλά μέχρι που ο πατέρας μου βαρέθηκε τα "σούρτα - φέρτα" στον ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟ, τους φασκέλωσε και πήγε στη Γερμανία και άλλαξε όλον τον κινητήρα, πλεξούδες, εγκεφάλους κλπ.
Και μετά κανένα πρόβλημα.

---

Ετσι λοιπόν από τότε μου έχει μείνει η μανία να είμαι αντίθετος στην αγορά εντελώς καινούργιων τύπων αυτοκινήτων.
Θεωρώ ότι καλύτερο είναι να περιμένεις, να βγάλουν τα προβλήματα σε πραγματική χρήση και εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο και μετά αφού δοκιμαστούν και βελτιωθούν εκεί που πρέπει να ακουμπήσω τα χρήματά μου και να το αγοράσω.
Αν μου το αγοράζουν ή μου το δίνουν (στην παλαιά μου δουλειά συνέβαινε αυτό) τότε αλλάζει το πράγμα βέβαια.

----

Στον δρόμο που τραβάμε γενικότερα και με τις αυστηρές προδιαγραφές και τους περιορισμούς σε καταναλώσεις και καυσαέρια σίγουρα ο μόνος δρόμος εμπρός είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα για την διαχείριση των κινητήρων.
Παράλληλα και για την ενεργητική αλλά και την παθητική ασφάλεια, σίγουρα και πάλι, οι υπολογιστές δίνουν μεγαλύτερα περιθώρια.
Απλώς πιστεύω ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων με τους περιορισμούς κόστους που έχουν, επιβάλλουν στους σχεδιαστές και στους κατασκευαστές αυτών των συστημάτων (των ηλεκτρονικών) να υπάρχει σαφώς χαμηλότερη ποιότητα (άρα και αντοχή και διάρκεια ζωής) στον τρόπο που είναι κατασκευασμένα και εγκατεστημένα.

Υπάρχει πιό περίτρανο παράδειγμα από τα ηλεκτρονικά (και κυρίως το σύστημα ΑΒS/ETC και αεροανάρτησης) του Range Rover 4.0/4.6 (η γενιά P38A δηλαδή για τους γνώστες) ????
Στα 7 χρόνια ζωής αυτοκινήτου δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις σοβαρή ζημιά σε εγκέφαλο ή αισθητήρες ή καλωδίωση σε ένα από τα δύο αυτά, ή και στα δύο, συστήματα. Και έχει συνολικά 35 διαφορετικούς εγκεφάλους, ασφαλειοθήκες, κέντρα ελέγχου και διακλαδώσεις.

Βεβαίως τα πιό σύγχρονα συστήματα (το P38A έχει σχεδιασμό των αρχών του 1990 και δεν θεωρείται σύγχρονο, καθώς έχει κανονική καλωδίωση) έχουν διαφορετική δομή και χρησιμοποιούν CAN BUS.
Ακόμη καλύτερα το καινούργιο Range Rover 4.4 (L233) και νομίζω και το νέο Discovery LR3 έχουν οπτικές ίνες, άρα είναι πολύ πιό γρήγορα και αξιόπιστα τουλάχιστον στον τρόπο σύνδεσης και αλληλοεπικοινωνίας των διαφορετικών ηλεκτρονικών υποσυστημάτων τους.

Αλλά και πάλι, αν κρίνω από τα προβλήματα που έχω ακούσει για τα ηλεκτρονικά αυτοκινήτων με τεχνολογία CAN BUS και πάλι έχω τους ενδοιασμούς μου.

Οι οπτικές ίνες μένει να μας αποδείξουν την αξιοπιστία τους σε αυτοκινητιστικές εφαρμογές.

----

Για να μην υπάρχει παρεξήγηση δεν έχω πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά.
Σε στρατιωτικές ή αεροπορικές εφαρμογές (εκεί δηλαδή που το κόστος μπορεί να είναι σαφώς ακριβότερο) έχουν αποδείξει την αντοχή τους και το πρόβλημα συνήθως εστιάζεται στο software (δηλαδή και πάλι στον ανθρώπινο παράγοντα)

Ενα καλά σχεδιασμένο, κατασκευασμένο και τοποθετημένο ηλεκτρονικό σύστημα (δηλαδή που έχει κοστίσει όσο απαιτείται και όχι όσο οι λογιστές διέταξαν) είναι σίγουρα καλύτερο από ένα απλό μηχανικό, ότι και αν γίνει.

Απλώς μπλέκονται αυτοί οι καταραμένοι λογιστές και τα κάνουν χάλια.....

(ένας παλαιός αυτοσυνταξιοδοτηθείς λογιστής τα γράφει αυτά, άρα ξέρει)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Νοέμ 2004, 18:01

pantg έγραψε:Υπάρχει πιό περίτρανο παράδειγμα από τα ηλεκτρονικά (και κυρίως το σύστημα ΑΒS/ETC και αεροανάρτησης) του Range Rover 4.0/4.6 (η γενιά P38A δηλαδή για τους γνώστες) ????




P38A = :pukeright: ...... mpliax....

ευτυχως κρατηθηκε στην παραγωγη μονο 7 χρονια, σε αντιθεση με τα πραγματικα (range) που εμειναν πόσο ? 26 χρόνια ?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες