Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το ΝΕΟ Land Rover Discovery

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Το ΝΕΟ Land Rover Discovery

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Μαρ 2004, 21:13

Πίσω μοιάζει με VOLVO,
Εμπρός μοιάζει με το νέο Range Rover
Turbodiesel V6 από Jaguar/Peugeot
Bενζινοκινητήρας που μοιάζει να είναι ίδιος με αυτόν (δηλαδή της BMW) που φοράει το τωρινό Range Rover (4.4 λίτρα V

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/57019

Αντε και καλοτάξιδο.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 18:09

TO NEO LR ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΟΣΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΦΗΣΑΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό IKE » 24 Οκτ 2004, 00:04

Νομίζω ο 4.4 είναι αυτός της Jaguar, η σχεδίαση δεν με ενθουσιάζει, μου θυμίζει Honda Element και Ford Transit.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό discoman » 24 Οκτ 2004, 08:36

ΤΟ ΝΕΟ LR ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 3 SE ENA :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 25 Οκτ 2004, 15:18

Το πιθανοτερο εινα οτι το LR3
δεν θα αντικαταστισει το DISCOVERY το 2005
αλλα θα ειναι μια επιπλεον εκδοση.
Στην Αγγλια πωλουντε και οι 2 εκδοσεις.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό discoman » 25 Οκτ 2004, 16:14

Ποιο ειναι το πιο φθηνο?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό alp » 26 Οκτ 2004, 11:17

Γιατι λέτε πως το νέο Ντισκάβερι δεν είναι καλό ?

Με ποια κριτήρια και σε σχέση με τι ?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 26 Οκτ 2004, 11:30

alp έγραψε:Γιατι λέτε πως το νέο Ντισκάβερι δεν είναι καλό ?

Με ποια κριτήρια και σε σχέση με τι ?

Δεν νομιζω να ειπωθηκε πως δεν ειναι καλο απλα οτι χανει τον επιθετικο εκτος δρομου λουκ του μιας και αυτο το εκανε να ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο το να ειναι ακριβως στην μεση του λουσατου Ρειντζ Ροβερ και του απολυτου καθαροαιμου Ντιφεντερ..Τωρα παει πιο πολυ στην μερια του Ρειντζ και αφηνει κενη την θεση του ενδιαμεσου.!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Οκτ 2004, 20:48

Η παραγωγή του Discovery series 2 έχει ήδη σταματήσει και όσα αυτοκίνητα έχουν παραχθεί και υπάρχουν προς πώληση είναι και τα μόνα που πρόκειται να πωληθούν αν υπάρξουν αγοραστές. Οι τιμές έχουν ήδη πέσει καθώς δίνονται σε προσφορά για να πωληθούν.

Η γραμμή παραγωγής παράγει πλέον ΜΟΝΟ Discovery LR3 και η μέχρι τώρα παραγωγή έχει ήδη πουληθεί. Οι μέχρι τώρα παραγγελίες καλύπτουν την παραγωγή των 12 σχεδόν επομένων μηνών. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν πάτε στην αντιπροσωπεία θα σας πούν όχι καθώς οι εθνικές αντιπροσωπείες έχουν ήδη λάβει τις δικές του quotae επί την ήδη υπαρχούσης παραγωγής και αυτής των επομένων 12 μηνών.

Η τιμή θα βρίσκεται στα ίδια περίπου όρια προς τα κάτω με το Discovery series 2 αλλά θα μπορεί να αυξηθεί αρκετά πιό πάνω για το top of the line μοντέλο ή για συμπληρωματικό εξοπλισμό στα φτωχότερα μοντέλα.

Δοκιμές περιοδικών αλλά και δοκιμαστές του εργοστασίου σε κατ'ιδίαν (όχι διαφημιστικά ψέματα και υπερβολές) εξομολόγηση βάζουν το νέο Disco LR3 ελάχιστα πιό κάτω από Defender με 100% εκτός δρόμου λάστιχα.
Κύριος συντελεστής τα μπλοκέ διαφορικά που το νέο Disco έχει αλλά και η μεγαλή διαδρομή αναρτήσεων, η ικανότητα διαπέρασης νερών βάθους 70 (ή 75?) εκατοστών αντί για 50 των μέχρι τώρα μοντέλων καθώς και το επαναστατικό νέο σύστημα διαχείρισης υποσυστημάτων ανάρτησης, κίνησης, κινητήρα και ελέγχου κατανομής πρόσφυσης που προσαρμόζεται ανάλογα με το είδος του εδάφους και τις συνθήκες κίνησης.

Αν θα το αγόραζα?

ΟΧΙ ΔΑΓΚΩΤΟ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 26 Οκτ 2004, 23:33

Παντελή απο αυτά που λές φαίνεται εξαιρετικό (αν και εμένα δεν μου αρέσει εξωτερικά) γιατί λες δεν θα το αγόραζες??
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Οκτ 2004, 17:49

Τι θα κανει ο ανθρωπος συλλογη? Δεν του φτανουν τοσα βασανα να βαλει και αλλα?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Οκτ 2004, 00:16

IKE έγραψε:Παντελή απο αυτά που λές φαίνεται εξαιρετικό (αν και εμένα δεν μου αρέσει εξωτερικά) γιατί λες δεν θα το αγόραζες??


Φίλε ΙΚΕ,

ο μοναδικός λόγος που ΔΕΝ θα το αγόραζα είναι τα ηλεκτρονικά του.
Ηδη τα αυτοκίνητα που δόθηκαν σε δημοσιογράφους για δοκιμές παρουσίασαν προβλήματα με προειδοποιητικά λαμπάκια που ανάβανε μόνα τους χωρίς μετά να υπάρχει καταγραφή βλαβών στη μνήμη των διαγνωστικών αλλά κυρίως (και αυτό είναι που με ανησυχεί) εμφανιζόταν συχνά το φαινόμενο να κλειδώνουν τα μπλοκέ διαφορικά (ναι έχει παραπάνω από ένα) όποτε αυτά θέλανε και ακόμη και στο δρόμο με υψηλές ταχύτητες.

Καθώς είμαι αντίθετος με τα ηλεκτρονικά συστήματα ου έχουν σχέση με μετάδοση, φρένα και διεύθυνση στα αυτοκίνητα γενικότερα το νέο Discovery δεν μου κάνει. Προτιμώ τις αρχαίες και εντελώς μηχανικές καμηλίτσες μου.

(να σου πω πως ακόμη και στο ΑUDI θα προτιμούσα να μην υπήρχε το ABS και και είχε καρμπυρατέρ ή μηχανικό ψεκασμό??)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 31 Οκτ 2004, 00:58

ΟΚ με κάλυψε η απάντησή σου :)

Eγω πάντως κάθε άλλο παρα αντίθετος είμαι με τη χρήση ηλεκτρονικών παντού (ακόμα και σε steering by wire που λέει ο λόγος) μιας και μπορούν να είναι εξίσου ή και περισσότερο αξιόπιστα απο τα μηχανικά συστήματα (δώστε έμφαση στο "μπορούν", δεν σημαίνει πως είναι κιόλας :roll: ).

Απ'όσο ειδα στο internet το LR3 έχει ηλεκτρονικά μπλοκέ κεντρικό διαφορικό και το ίδιο σαν έξτρα πίσω, η καινοτομία φαντάζομαι είναι η διασύνδεση τους με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά (ABS-ESP) και ίσως και τις αναρτήσεις.

Αναλόγως πόσο καλοφτιαγμένο είναι το σύστημα αυτό (και φυσικά το software που έχει ) φαντάζομαι θα είναι πολύ καλό, θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε ταυτόχρονα και τόρσεν ή κάποιο ενεργό διαφορικό (σαν το AYC της Mitsubishi πχ) αλλα μην είμαστε πλεονέκτες :)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Οκτ 2004, 14:36

Φίλε ΙΚΕ,

Οσο και αν σου ακούγεται περίεργο τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα μου αρέσουν και εμένα πάρα πολύ.

Ομως για αυτοκίνητα που πληρώνω και συντηρώ ο ίδιος προτιμώ να μην υπάρχουν. Ο λόγος απλός. Χαλάνε και δεν επισκευάζονται ή αν αυτό γίνεται τελικά το κόστος και πάλι είναι υψηλό.

Η βελτίωση των επιδόσεων και δυνατοτήτων στα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρονικά συστήματα είναι σίγουρα πολύ μεγάλη αλλά πάντα υπάρχει το θέμα της σωστής τους εφαρμογής σε πραγματικές συνθήκες συναρμολόγησης σε γραμμή παραγωγής, το θέμα της ικανότητάς τους να ανταπεξέρχονται σε πραγματικές συνθήκες χρήσης (υγρασία, κραδασμοί, ζέστη, κρύο, ηλεκτρομαγνητικά πεδία, ηλιακή ακτινοβολία, ακτινοβολία κινητών και παρεμφερών συστημάτων κλπ). Και σαφώς και το θέμα του software το οποίο έθιξες και για το οποίο μπορώ να σου πω, και σίγουρα το γνωρίζεις, ότι σπάνια οι κατασκευαστές το πετυχαίνουν ακριβώς με την πρώτη φορά.

Για το λόγο αυτό και έγραψα πως δεν θα το αγόραζα. Αν μου το δίνανε αυτή είναι άλλη ιστορία............

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 01 Νοέμ 2004, 03:31

Θα συμφωνήσω μαζί σου έτσι όπως το θέτεις, απλώς καλό είναι η όποια άρνηση προς τα ηλεκτρονικά να είναι αποτέλεσμα συνειδητοποιημένης γνώσης όπως το σκεπτικό που αναφέρεις και όχι άκριτης απόρριψης.

Τα ηλέκτρονικά έχουν το κακό πως είναι πιο δύσκολα επισκευάσιμα ή ελέγξιμα απο ενα απλό χρήστη -και κυρίως- χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες