ΟΚ με κάλυψε η απάντησή σου
Eγω πάντως κάθε άλλο παρα αντίθετος είμαι με τη χρήση ηλεκτρονικών παντού (ακόμα και σε steering by wire που λέει ο λόγος) μιας και μπορούν να είναι εξίσου ή και περισσότερο αξιόπιστα απο τα μηχανικά συστήματα (δώστε έμφαση στο "μπορούν", δεν σημαίνει πως είναι κιόλας
).
Απ'όσο ειδα στο internet το LR3 έχει ηλεκτρονικά μπλοκέ κεντρικό διαφορικό και το ίδιο σαν έξτρα πίσω, η καινοτομία φαντάζομαι είναι η διασύνδεση τους με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά (ABS-ESP) και ίσως και τις αναρτήσεις.
Αναλόγως πόσο καλοφτιαγμένο είναι το σύστημα αυτό (και φυσικά το software που έχει ) φαντάζομαι θα είναι πολύ καλό, θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε ταυτόχρονα και τόρσεν ή κάποιο ενεργό διαφορικό (σαν το AYC της Mitsubishi πχ) αλλα μην είμαστε πλεονέκτες