Λίγο πριν τον πρώτο έλεγχο των 10k km έγινε το εξής απίστευτο.
1. Γεμίζω πετρέλαιο σάββατο βράδυ.
2. Κυριακή πρωί φεύγω για βόλτα και ο δείκτης είναι στη μέση.
3. Τρελαίνομαι. Το πήραν σκέφτομαι.
4. Κάνω καμιά 100στη χιλιόμετρα και ο δείκτης πάλι στη μέση.
5. Δευτέρα πρωί ο δείκτης στην μέση.
6. Δευτέρα απόγευμα πάω σε ραντεβού, δείκτης στη μέση και περιμένοντας να περάσει η ώρα έχω τη μηχανή κλειστή και ακούω ραδιόφωνο.
7. Μετά από 5 λεπτά λέω να βάλω τη μηχανή μπροστά.
8. Το μπουτόν δεν ενεργοποιεί την μηχανή και η οθόνη δείχνει το εξής
http://www.youtube.com/watch?v=2_CrbZ4UGxA
9. Και τα μυαλά στα κάγκελα!
10. Βγάζω κλειδί, ξαναβάζω, ξαναπατάω, τίποτα η μηχανή!
11. Βγάζω κλειδί, ξαναβάζω, κλείνω ραδιόφωνο, clima, ξαναπατάω, τίποτα πάλι.
Και για όσους με έβριζαν όταν είχα πρωτοπεί ότι τα απογεύματα κολλάω για δουλειά στον φορητό μου...
12. Βγάζω κλειδί, βγαίνω από το αμάξι, κλειδώνω δις, ξεκλειδώνω δις, βάζω κλειδί, πατάω μπουτόν ΚΑΙ.... η μηχανή ξεκινάει κανονικά ΚΑΙ....ο δείκτης πετρελαίου στο full.
Συμπεράσματα:
- Το restart δεν βλάπτει το FL2.
- Ποτέ δεν ξέρεις πως θα σε καλωσορίσει η οικογένεια της LR.
Σοβαρά συμπεράσματα (ή πως να μην έχετε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά):
Όταν πατάτε για να βγεί το κλειδί, μην το βγάζετε αν δεν ακούσετε έναν ήχο σαν να κλειδώνει κάτι.
Πάντως αυτό ήταν το μόνο περιστατικό που αντιμετώπισα στα πρώτα 10.000 χιλ. εδώ και 2 περίπου μήνες που το έχω. Το αμάξι είναι καταπλητικό on και off road. Και το 200άρισα - ναι φτάνει τα 200 το αφιλότιμο, και το ανέβασα και στην Ορεινή Ηλεία σε μια μικρή διαδρομή από Αγ. Κωνσταντίνο προς Κρυόβρυση μετά από βροχή. Super.