Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τοποθέτηση υπερσυμπιεστή

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Τοποθέτηση υπερσυμπιεστή

Δημοσίευσηαπό jdelis » 10 Μάιος 2007, 13:10

Με τον 3,9 να είναι έτοιμος για τοποθέτηση, ήρθε η ώρα να σκεφτώ και για τον κομπρέσσορα. Πρόκειται για έναν Albrex, φυγοκεντρικό με ιμάντα. Προέρχεται από V8, νομίζω καρμπυρατεράτο. Το θέμα που υπάρχει αφορά την τροφοδοσία με καύσιμο.

Ο ένας είναι με έξτρα μπεκ-εγκεφαλάκι. Συνηθισμένος αλλά όχι και ο καλύτερος.

Ο δεύτερος με προγραμματισμό του υπάρχοντος εγκεφάλου. Αλλά γίνεται (Παντελή...);

Ο τρίτος (και καλύτερος) με άγραφο εγκέφαλο, με υψηλό κόστος όμως.

Πάντως η τελική ιδέα ενός κομπρεσσοράτου 4,6 με άγραφο εγκέφαλο ακούγεται δελεαστική...! :drunken:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Μάιος 2007, 23:01

Γιάννη γειά,

τον μηχανικό υπερσυμπιεστή που έχεις αυτή τη στιγμή στα χέρια σου τον είχα φέρει στην Ελλάδα μαζί με ένα μοτέρ 3.5 με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Ειχε τοποθετηθεί σε ένα 90άρι το οποίο έτρεξε έναν αγώνα (χωρίς τον υπερσυμπιεστή)με οδηγό την Δ. Τριανταφυλλίδη και μετά πουλήθηκε από τον ιδιοκτήτη του σε μία δεσποινίδα (το 90) πάλι χωρίς τον υπερσυμπιεστή.

Για τα υπόλοιπα τα είπαμε ήδη από τηλεφώνου.
Εν συντομία και για όσους πιθανόν τους ενδιαφέρει.

Το 4.6 με υπερσυμπιεστή, αν θέλεις να έχεις και αξιοπιστία άσε τον.
Υπάρχουν καλύτερες λύσεις για αύξηση του κυβισμού χωρίς να μεγαλώσεις την διάμετρο των κυλίνδρων σου.

Σύστημα ψεκασμού πλήρως προγραμματιζόμενο και από πλευράς τροφοδοσίας καυσίμου αλλά και αναφλέξεως έχω ένα στην αποθήκη μου έτοιμο για τοποθέτηση. (το κόστος του δεν απέχει πολύ από αυτό ενός απλού συστήματος ιντζέξιον για 3.9 ή 4.2 και είναι ΚΛΑΣΕΙΣ καλύτερο και πλήρως προγραμματιζόμενο, άσε που περιέχει τα πάντα)

Ο εγκέφαλος του 3.9 (και του 4.2, και του 4.6) μπορεί να βελτιωθεί αλλά δεν θα δουλέψει το υπάρχον βελτιωμένο πρόγραμμα καλά με τον υπερσυμπιεστή καθώς έχει εξελιχθεί για ατμοσφαιρικούς κινητήρες και ο υπερσυμπιεστής έχει διαφορετικές ανάγκες τόσο σε καύσιμο όσο και σε αβανς αλλά και διάρκεια στην ανάφλεξη.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Τοποθέτηση υπερσυμπιεστή

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Μάιος 2007, 12:43

jdelis έγραψε:Με τον 3,9 να είναι έτοιμος για τοποθέτηση, ήρθε η ώρα να σκεφτώ και για τον κομπρέσσορα. Πρόκειται για έναν Albrex, φυγοκεντρικό με ιμάντα. Προέρχεται από V8, νομίζω καρμπυρατεράτο. Το θέμα που υπάρχει αφορά την τροφοδοσία με καύσιμο.

Ο ένας είναι με έξτρα μπεκ-εγκεφαλάκι. Συνηθισμένος αλλά όχι και ο καλύτερος.

Ο δεύτερος με προγραμματισμό του υπάρχοντος εγκεφάλου. Αλλά γίνεται (Παντελή...);

Ο τρίτος (και καλύτερος) με άγραφο εγκέφαλο, με υψηλό κόστος όμως.

Πάντως η τελική ιδέα ενός κομπρεσσοράτου 4,6 με άγραφο εγκέφαλο ακούγεται δελεαστική...! :drunken:


Γιάννη Προχώρα !!!!!!

Εισαι η χαρά του συνεργείου.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό jdelis » 16 Μάιος 2007, 15:10

Όπως φαίνεται μάλλον δε θα προχωρήσω σε αυτή τη λύση. Για να βγάλουμε τα άλογα που πρέπει τελικά (300+) θα πάμε πολύ ψηλά σε χρήματα. Γιαυτό και θα τα δώσω όλα:

Κινητήρα 3,9
Κομπρέσσορα (είναι πλήρες κιτ)
Αυτόματο κιβώτιο

Όποιος ενδιαφέρεται για κάτι ας επικοινωνήσει.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Μάιος 2007, 19:51

Γιάννη γειά,

πάντως με γύρω στα 1600 Ευρώ μπορείς να κάνεις τον 3.9 σου να φτάσει στα 4.800 κυβικά.

Αλογα δεν μπορώ να σου πω καθώς υπάρχουν διάφορες άλλες δουλειές που μπορούν να γίνουν και να ανεβάσουν την ιπποδύναμη πολύ πιό πάνω από τον στόχο σου των 300 αλόγων (που στα 4.800 κυβικά θα είναι σχεδόν σίγουρος και με το μοτέρ στην απλή μορφή του, δηλαδή με το κανονικό injection του 3.9)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 17 Μάιος 2007, 11:44

Παντελή δώσε μερικά παραπάνω στοιχεία. Τι περιλαμβάνει το κιτ κλπ. Πάντως μου φαίνονται λίγα τα χρήματα για να βγει ατμοσφαιρικά αυτή η ιπποδύναμη.

Με εγκέφαλο και τροφοδοσία τι θα γίνει; Θα αλλαχτεί;

Νομίζω πως το θέμα ενδιαφέρει αρκετούς, έτσι κι αλλιώς. Ποτέ δεν ξέρεις! 8)

Σχετικα με τον κομπρέσσορα δε μπορώ να βρω στοιχεία. Σε τι στροφές δουλεύει, πόση ιπποδύναμη μπορεί να βγάλει και άλλα. Έστειλα και ένα mail στον κατασκευαστή, αλλά δεν απάντησε.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Μάιος 2007, 12:52

Ρίξτε μια ματία σε αυτά τα δύο:

http://www.off-road.gr/article40.html

http://www.off-road.gr/article29.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Μάιος 2007, 13:42

jdelis έγραψε:Παντελή δώσε μερικά παραπάνω στοιχεία. Τι περιλαμβάνει το κιτ κλπ. Πάντως μου φαίνονται λίγα τα χρήματα για να βγει ατμοσφαιρικά αυτή η ιπποδύναμη.

Με εγκέφαλο και τροφοδοσία τι θα γίνει; Θα αλλαχτεί;

Νομίζω πως το θέμα ενδιαφέρει αρκετούς, έτσι κι αλλιώς. Ποτέ δεν ξέρεις! 8)

Σχετικα με τον κομπρέσσορα δε μπορώ να βρω στοιχεία. Σε τι στροφές δουλεύει, πόση ιπποδύναμη μπορεί να βγάλει και άλλα. Έστειλα και ένα mail στον κατασκευαστή, αλλά δεν απάντησε.


Γιάννη στην ουσία αλλάζει ο στρόφαλος και μπορείς αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τις μπιέλες του 3.5.
Για να είσαι γύρω στα 300 άλογα θα πρέπει να αυξηθεί και η ποσότητα καυσίμου. Πάντως και μόνο από την αύξηση του κυβισμού το κέρδος στην ροπή θα είναι εξαιρετικά μεγάλο.

Για τον κομπρέσσορα της Albrex μην περιμένεις και πολλά από τον κ. Gruber. Mε την πελατεία που έχει δεν ασχολείται με μικροθέματα.
Δεν συμφωνώ με την τακτική του αυτή και για το λόγο αυτό και δεν κυνήγησα και το θέμα των συμπιεστών του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Μάιος 2007, 13:46

superspy έγραψε:Ρίξτε μια ματία σε αυτά τα δύο:

http://www.off-road.gr/article40.html

http://www.off-road.gr/article29.html


Σπύρο πολύ ενδιαφέροντα και πληρέστατα τα άρθρα.
Δεν τα είχα δει και ευχαριστώ πολύ που μας τα έθεσες υπόψη.

Να συμπληρώσω ότι υπάρχει και η δυνατότητα συνδιασμού και των δύο μορφών υπερπλήρωσης. Ειχε γίνει σε περιορισμένη αγωνιστική χρήση με τη Lancia Group B που είχε σύστημα Volumex (μηχανικό υπερσυμπιεστή δηλαδή) και turbo. Και φυσικά το πολύ πρόσφατο μοτέρ 1.4 TSi της VAG με τα 140 άλογα το οποίο είχε πάλι και τα δύο. Ηδη όμως ανακοινώθηκε ότι το σταμάτησαν και η νέα έκδοση του μοτέρ θα έχει μόνο turbo και 130 άλογα.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες