Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Ιαν 2006, 19:13

DISCOVERER έγραψε:Ρε μη μπας και αντί να φταίει το μπροστινό να φταίει το πίσω :?:
Μπορεί το μπροστά να πηγαίνει ίσια και το πίσω να ρίχνει ζεμπεκιές
Εγγλεζικο αμάξι είναι Παντελή μου... :wink:


Χωρίς πλάκα τώρα ποια είναι τα συμπτώματα? Σου ψαρεύει εν πορεία ή όταν φρενάρεις?
τα κανει ολα αλλα αναλογα οπου του την δωσει δεν μπορω να το ψυχολογησω παρολα αυτα την βρισκω οταν το οδηγω ρε μαζοχιστης καταντησα?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Ιαν 2006, 19:43

Το περασμα απο την λιμνη δασιας ηταν οδυνηρο . Το νερο περασε οχι απο τους αναδευτηρες που ηταν ψηλα και ενταξει αλλα απο κατεστραμενη φλαντζα στο πισω ημιαξονιο .Ο μηχανικος ειπε οτι η φλαντζα ειχε κανει ραισμα απο πολυκαιρια η απο κακη τοποθετηση απο το εργοστασιο επειδη δεν υπηρχε και ιχνος κολλας στεγανοποιησης Το νερο περασε στο διαφορικο και η λασπη Ηζημια ειναι τεσσερα ρουλεμαν δυο και δυο αριστερα δεξια Το διαφορικο δεν αρπαξε και ας εκανε και καμια 150 κμ ΚΟΣΤΟς ρουλεμαν 30 ευρω εκαστον + βαλβολινες και γρασσα + εργατικα καμμια 300 ευρω ΓΙΑ ΑΥΤΟ φιλοι ντισκοβιοι ξεβιδωστε στο επομενο service τα ημιαξονια και αλλαξτε τις φλαντζες για να ειστε σιγουροι Σημειωση η ζημια εγινε επειδη το οχημα ηταν σε μισο μετρο νερο και σταματημενο για μερικα λεπτα ΟΠΟΤΕ και για αυτο σε αλλες περιπτωσεις περασματος νερου σε γρηγορη φαση δεν περναγε
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2006, 10:09

Συνονόματε καλημέρα,

πραγματικά κρίμα για την ζημιά που είχες.

Θα ήθελα όμως να ζητήσεις από το μηχανικό σου να κάνει και κάτι άλλο μιά και το πρόβλημά σου ΔΕΝ οφείλεται στην φλαντζούλα στο καπάκι του ημιαξονίου, εκτός και αν είχε γίνει λάθος τοποθέτησή της (ή δεν είχε αλλαχθεί κάποια στιγμή που ανοίχθηκε πριν πάρεις στα χέρια σου το αυτοκίνητο)

Το πιθανότερο είναι να φταίει ο εξαερωτήρας στον πίσω άξονα. Ο μηχανικό σου σίγουρα το πολύ πολύ που θα έκανε θα ήταν να τραβήξει το σωληνάκι του εξαερωτήρα και να δει αν είχε τραβήξει νερά. Αυτό λοιπόν δεν επαρκεί. Πρέπει να ελέγξει ότι ο εξαερωτήρας ΟΝΤΩΣ δουλεύει και επιτρέπει να εξομοιώνεται η ατμοσφαιρική πίεση και η πίεση μέσα στον άξονα όταν μένεις μέσα σε νερά που φτάνουν στο σημεία των φλαντζών και των τσιμουχών του άξονα (συνήθως τα νερά μπαίνουν από τις ελαστικές τσιμούχες και ΟΧΙ από τις χάρτινες φλάντζες, όταν αυτές είναι εντάξει)

Αν είναι βουλωμένοι οι εξαερωτήρες τότε ο άξονάς σου θα ΡΟΥΦΗΞΕΙ νερά από όπου μπορεί (συνήθως είπαμε από τις τσιμούχες). Επιβεβαίωσε λοιπόν ότι οι εξαερωτήρες στο αυτοκίνητό σου όντως λειτουργούν για να μην ξαναπληρώνεις ρουλεμάν και ίσως και σοβαρότερα πράγματα.

Ελπίζω να έβαλες συνθετικές βαλβολίνες και όχι την απλή ΕΡ90.

Ελπίζω επίσης ο μάστοράς σου να έβαλε καινούργιες φλάντζες και προσεκτικά να έβαλε και λίγη φλαντζόκολλα γύρω-γύρω. Αν τις βρήκε κομμένες αυτό σημαίνει ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν είχαν ανοιχθεί τα καπάκια και είχαν απλώς βάλει φλαντζόκολλα χωρίς να αλλάξουν τις χάρτινες φλάντζες.
Δες όμως μήπως και φταίνει και οι τσιμούχες γιατί με τα χιλιόμετρα τρώγονται και στο τέλος κάνουν και "πατούρα" στην κεντρική πλύμνη και τότε πρέπει να της αλλάξεις (και ΚΟΣΤΙΖΕΙ), αλλιώς θα έχεις διαρροές βαλβολίνης και είσοδο νερών σε ΚΑΘΕ βαθύ πέρασμα και παραμονή σε νερά.

ΠΡΟΣΟΧΗ.
Αν σου πήρε νερά ο πίσω άξονας καλό θα είναι να ελέγξεις και τις βαλβολίνες στον εμπρός άξονα, στις ασημένιες μπάλες του και στο κεντρικό διαφορικό και το κιβώτιο ταχυτήτων για να μην πληρώνεις και άλλες ζημιές.


Επίσης ρώτα τον μάστορά σου αν σου άλλαξε και την ασφάλεια στις μεγάλες βίδες που συγκρατούν την πλύμνη και ρυθμίζουν το σφίξιμο των ρουλεμάν τροχού. Οι περισσότεροι δεν την αλλάζουν και θεωρητικά θέλει άλλαγμα σε κάθε άνοιγμα (στην πράξη μπορεί έως και δύο φορές)

Και για απλή ενημέρωση υπάρχει σετ αλλαγής των ρουλεμάν ΟΛΩΝ των τροχών, με τις αντίστοιχες τσιμούχες, φλαντζούλες και ασφάλειες στα 220 Ευρώ σύνολο. Αν ενδιαφέρεστε μπορούμε να κάνουμε μαζική παραγγελία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2006, 10:15

Συνονόματε καλημέρα,

αν δεν έχεις δουλειά, λόγω κρύου, στο μαγαζί και έχεις όρεξη να τα εξηγήσουμε όσα δεν μπορείς να καταλάβεις καλά για τα εξαρτήματα που ίσως να σου δημιουργούν την αστάθεια στην πορεία και τα φρένα σου πάρε τηλέφωνο (22950 37637). Θα είμαι στο σπίτι και θα χαρώ να τα πούμε.

Χαιρετώ και καλό καλοκαίρι σε όλους μας
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες