Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Ιαν 2006, 19:47

DISCOVERER έγραψε:
discoman έγραψε:Tελικα φιλοι μετα απο δυο χρονια ευκολων και οχι διαδρομων διαπιστωσα οτι το κυριωτερο προβλημα στο disco ειναι το βαρος και ιδιως σε πολλη λασπη με ανηφορικη κλιση οπου αν ειναι και στενος δρομος με ζιγκ ζαγκ οπου δεν μπορεις να διατηρησεις καλη φορα τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα. Συνηθως το να πεσεις στο διπλανο χαντακι ειναι το πιο ευκολο .Και τοτε ειναι απιθανο να ξαναβγεις οσα τετρακινητα και να εχεις παρεα που συνηθως ειναι ελαφροτερα και δεν μπορουν να σε τραβηξουν . Τοτε νοιωθεις πως πρωτα απο ολα χρειαζεσαι ενα εργατη .Πιθανα θα ελεγα οτι η καλυτερη λυση ειναι μπροστα πακιστανο και πισω αλβανο :lol: Νομιζω οτι ειναι το πιο χρησιμο εργαλειο που μπορει να σε σωσει . Τωρα βεβαια και ενα ζευγαρι mud και ενα μπλοκε κατι θα βοηθουσαν Τελικα ειναι μονοδρομος για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο .Το χειροτερο δε ειναι να βαζεις και να βγαζεις αλυσιδες στην λασπη οπου βεβαια ειναι καλη λυση αλλα ευχομε να μην μου ξανατυχει . 8)


Λοιπόν μεγάλε τι Warn και Ramsey μας τσαμπουνάνε. Μιά βόλτα στον Άγιο Σπυρίδωνα και θα δουν τι πάει να πεί εργάτης. Χώρια που άμα σε σταματήσει η αστυνομία αντί να σε γράψει για παράνομη μετατροπή ...απλώς θα συλλάβει τον εργάτη :wink: :wink:

Καλά πώς και τη πάτησες σαν πρωτάρης; Νόμιζα ότι φόραγες mud λαστιχάκια. Εγώ με τα λουστρίνια κόλλησα κατακαλόκαιρο σε ένα ποτισμένο χωραφάκι. Μόλις έβαλα τα mud το τουτου έγινε τρακτέρ. Ειδικά πέρυσι στο Mad cup όπου τα τσερόκια ξεκόλλαγαν το ένα το άλλο το Disco πέρναγε για πλάκα.....

Βάλε BF Goodrich M/T και θα με θυμηθείς.
Δεν ξερω ποσο δυσκολα εχεις παει αλλα στο σημειο που κολλησα μαλλον με πεταξε στο χαντακι η λασπη και ετσι εχασα την φορα και οταν το βγαλαμε δεν ξεκινουσε και εβαλα αλυσιδες. Αν δεν εχανα την φορα θα εβγαινα εστω και με yokohama all terain που φορω .Στο συγκεκριμενο σημειο και τα αλλα οχηματα που ειχαν mud βγηκαν με βοηθεια για να μην πεσουν και αυτα διπλα γιατι ηταν στενα και τα αυλακια σε οδηγουσαν εξω .Τα mud σου κανουν θορυβο? και ποσο? Τι εργατη φορας?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 09 Ιαν 2006, 20:05

Τα BF που σου συστήνω είναι τα πιό αθορυβα σε mud. Η αυξηση στην κατανάλωση είναι περίπου 15-20%. Εχουν πολυ καλό κράτημα σε άσφαλτο συγκριτικά π.χ. με τα geolander. Με έχουν βγάλει απο μέρη που δεν θα το πίστευα π.χ. όλη η ρόδα στη λάσπη ή πρώτη κοντή να έχει ξελιγωθεί.

Βέβαια και εκεί που κόλλησες δεν θα ήταν εύκολα, πιθανώς δε για άλλα σουβλάκια θα ηταν ακατόρθωτο.

Εργάτη έχω κιθάρα χειροκίνητο original Τιρφορ με 30 μέτρα συρματόσχοινο 1,2 πόντους πάχος! Ελξη κυλιόμενου .... 140 τόνους.

Τον είχα προτιμήσει αν και ακριβό γιατί είναι εύχρηστος, δεν εξαρτάται απο ρεύμα ή κινητήρα, μπορεί να τραβήξει απο πίσω και απο μπρός και δεν απαιτούνται μετατροπές (κόστος και νομιμότης). Επίσης το καλοκαίρι δεν τον κουβαλάω. Κόστος γύρω στα 550 ευρώ με το ματισμένο συρματόσχοινο και τιμολόγιο.

Βεβαια δε μπορώ να πουλαώ μούρη στα βορεια προάστια με τα παραφουσκωμένα wrangler αλλά εμείς είμαστε ...Αιγάλεω, έτσι φίλε;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 09 Ιαν 2006, 20:16

vm έγραψε:Βεβαίως βεβαίως καλή χρονιά σε όλους.

Αυτό το θέμα με το περισσότερο ή λιγότερο off-road δυστυχώς δυσκολεύομαι να το καταλάβω... και εξηγούμαι αμέσως.
Πριν την 75 είχα ένα rav/2002. Αψογο στο 95% της χρήσης του (on-road και κάνα χιονάκι κατσικόδρομο) λίγο στο 5% των περιπτώσεων (αδύναμος συμπλέκτης κατά τη γνώμη μου).
Η αλήθεια είναι ότι λόγω έλλειψης χρόνου τον περισσότερο χρόνο το αμάξι θα είναι σπίτι - γραφείο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όταν θες να πας μια εκδρομή και πιστεύεις ότι έχεις 4χ4 θα είσαι ικανοποιημένος όταν θα κολώσει γιατί θα σκεφτείς ότι τον περισσότερο χρόνο σε βγάζει μια χαρά. Ακούγεται πλεονεκτικό, αλλά ο λόγος που θέλω ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πράγματι να με βγάλει στα δύσκολα έστω κα αν αυτό είναι μια φορά το χρόνο (που λέει ο λόγος).
Επί της ουσίας τώρα...το ABS όπως και να'χει επειδή είναι θέμα ασφάλειας και σε λίγο καιρό αυξάνεται η οικογένεια με νέο μέλος!!!, θέλω να υπάρχει ακόμη και για ψυχολογικούς λόγους. Δεν είμαι σίγουρος για το που θα μου κάνει ζημιά στo off-road?

Ερώτημα προς έμπειρους.
Στον κινητήρα με τη ροπή χαμηλά, μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι σε συνθήκες κίνησης θα είναι πιο οικονομικός?
Και αν ναι, τότε γιατί σε περιπτώσεις που πραγματικά είσαι σταμάτα - ξεκίνα να μη βάλεις τα αργά και να ξεκινάς με 'χάιδεμα΄του γκαζιού και άρα λιγότερα καύσιμα?


Σε συνθήκες κίνησης και το σταμάτα - ξεκίνα η ροπή δεν παίζει ρόλο. Στις επιταχύνσεις εν κινήσει ή σε δρομους με πάνω-κάτω η ροπή δίνει οικονομία και ξεκούραση γιατί δεν αλλάζεις ταχύτητες και δεν το πατάς και πολύ.
Με τα αργά στο σταμάτα ξεκίνα θα ζορίσεις τη μετάδοση και θα στα δώσει στο χέρι, εκτός αν ξεκινάς με τετάρτη αργή που είναι σα να ξεκινάς με πρώτη (και ..μισή) μακρυά, άρα μηδεν εις το πηλίκο. Χωρια που μετά τα 50 χλμ που έστω και στιγμιαια θα πιασεις θα τρίζεις σα τρελλός.

Οσο για το ABS θα το καταλάβεις πότε θα σε πουλήσει ... αλλά ίσως να είναι αργά.

Για να κλείσω εγώ και να ακουστεί και καμμια αλλη αποψη, μάλλον το disco ΙΙ θα σε καλύπτει 100%. Οι διαφορές με το παλιο (καλό) του 1993 είναι ελάχιστες. Μόνο βάλε τα πρέποντα λάστιχα, γιατί εκεί είναι το μυστικό :wink:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Ιαν 2006, 20:35

θα με ενδιεφερε και η περιπτωση φορητου εργατη αλλα οχι χειροκινητου μηπως γνωριζει κατι καποιος?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Ιαν 2006, 21:53

από ότι έχω ακούσει δεν υπάρχουν σοβαρές επιλογές, τουλάχιστον για το βάρος του Ντίσκο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 09 Ιαν 2006, 22:43

Αμ τα κιλάκια των οδηγών του disco που τα βάζεις σύντροφε;;

Πάσα ομοιότης με πρόσωπα ή πράγματα είναι συμπτωματική :lol: :lol: :lol:

Εχει γούστο να μας τραβήξει καμμιά αγωγή ο firelord για να βγάλει καμμια δωρεάν αναβάθμιση... :evil: :evil: :evil: :evil:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Ιαν 2006, 07:27

Και εμενα συμπτωματικα? με λενε fatman!!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό vm » 10 Ιαν 2006, 11:25

DISCOVERER έγραψε: ....


Ευχαριστώ, κανένας άλλος.
Τελικά μακριά από 95-96 και γιατί?

Οταν στο ταμπλό στη μεριά του συνοδηγού έχει χερούλι, τι χορονολογία είναι?
Από φωτογραφίες πάντως στο autoscout24 δεν έβγαλα άκρη, όλες οι χρονολογίες είχαν από όλων των τύπων ταμπλό!!!
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2006, 13:13

DISCOVERER έγραψε:Αμ τα κιλάκια των οδηγών του disco που τα βάζεις σύντροφε;;

Πάσα ομοιότης με πρόσωπα ή πράγματα είναι συμπτωματική :lol: :lol: :lol:

Εχει γούστο να μας τραβήξει καμμιά αγωγή ο firelord για να βγάλει καμμια δωρεάν αναβάθμιση... :evil: :evil: :evil: :evil:


είστε τυχερά ωρέ ζαγάρια που έχω on line όλες τις αναβαθμίσεις μου

(πλήν του μπλοκέ....χμμμμ)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2006, 13:16

μακριά από 95-96....υπερβολές
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discoman » 11 Ιαν 2006, 22:03

Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια Επι το εργον Προτεινω την πρωτη αποκλειστικα συναντηση φιλων disco Θα ελεγα για μια κυριακη εδω κοντα προς αγιο στεφανο για ενα καφεδακι και για κοντινη βολτα Ακουω γνωμες αν θελετε και ποτε να μπορουμε ολοι .
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 11 Ιαν 2006, 22:55

Γιατί να το καθυστερούμε;;;

Αυτή τη Κυριακή τι κάνουμε σύντροφοι;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιαν 2006, 00:24

Δυστυχώς έχουμε παιδικό πάρτυ (άλλο ένα κακό του να έχεις παιδί.....)

Πάντως αν βρεθείτε τελικά βγάλτε καμμιά φωτογραφία και πείτε μας πόσοι μαζευτήκατε.

'Η εναλλακτικά το κανονίζουμε πιό οργανωμένα (παϊδάκια κλπ)

Εχουμε να συζητήσουμε και τα των εκδρομών.

Τώρα όσον αφορά τα άλλα θέματα (εργάτες, λάστιχα κλπ) ας τα βάλουμε σε ξεχωριστές ενότητες ανά θέμα για μπορούμε να ανατρέχουμε πιό εύκολα στο μέλλον αν χρειαστεί να τα φρεσκάρουμε στη μνήμη μας ή να συμπληρώσουμε, αναβαθμίσουμε, αλλάξουμε κάτι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιαν 2006, 00:46

Φίλε vm,

το χερούλι στο ταμπλό στην μεριά συνοδηγού δεν λέει και εξαιρετικά πολλά πράγματα για το έτος παραγωγής του Discovery. Εκτός από την περίπτωση που δεν έχει οπότε το πιθανότερο είναι ότι διαθέτει αερόσακκο συνοδηγού και άρα είναι μοντέλο 1995 έως 1998.
Βλέπεις ΟΛΑ τα Disco από το 1989 έως το 1998 είχαν χερούλι στο ταμπλώ στην μεριά συνοδηγού, εκτός από αυτά που είχαν εκεί αερόσακκο. Και πάλι όμως στην ελληνική αγορά είναι πολύ σπάνια τα δίλιτρα Discovery με αερόσακκο ΚΑΙ στον συνοδηγό.

Υπάρχουν πιό ασφαλείς τρόποι για να εξακριβώσεις τί χρονολογίας είναι πραγματικά το Disco που σε ενδιαφέρει και ο πιό ασφαλής είναι να μας πεις τον αριθμό πλαισίου.
Αλλιώς για όλους σχεδόν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα "μαϊμουδιάς" εκτός ίσως από το θέμα του ταμπλώ, των διακοπτών ρύθμισης θερμοκρασίας, του τύπου του υφάσματος στην ταπετσαρία, της διαρύθμισης του κετσέ του ουρανού, των ηλιοροφών (αν είναι συρόμενες ή απλά ανοιγόμενες προς τα επάνω).
Υπάρχουν πολλά Disco πρώτης γενιάς που έχουν αποκτήσει φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, αντιστρεπτικές ή κιβώτια ταχυτήτων από αυτοκίνητα δεύτερης γενιάς.

Και κυρίως μην αναφέρεις το Disco δεύτερης γενιάς (δηλαδή από το 1995 έως το 1998) σαν Discovery series 2 (σειράς 2)

Το Disco series 2 είναι αυτό που υπήρχε στην παραγωγή από το 1998 έως το 2004 και δεν έχει σχέση με το αυθεντικό Disco παραγωγής 1989 - 1994 (πρωτης γενιάς) και 1995 - 1998 (δεύτερης γενιάς)
Ισως θα έπρεπε πλέον να τα ονομάζουμε Discovery Classic (oπως τα Range Rover Classic από το 1970 έως το 1995) μιά και η ίδια η Land Rover δίνει πλέον τα ανταλλακτικά τους μέσω του δικτύου κλασσικών ανταλλακτικών.

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 (προτιμώ το σταθερό) και θα χαρώ να τα πούμε, αν φυσικά μπορώ να βοηθήσω σε αυτό που πιθανόν να χρειάζεσαι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vm » 12 Ιαν 2006, 09:35

Φίλε pantg ευχαριστώ τόσο για τη συμβολή σου όσο και για τη διαθεσιμότητα σου.
Επειδή υπάρχει και ένα εξοχικό στον Κάλαμο, ίσως κάποιο ΣΚ που θα είμαι εκεί να σε πάρω και αν μπορείς να τα πούμε και από κοντά.
Επειδή όμως σέβομαι το χρόνο σας, θα επικοινωνήσω όταν, όπως προείπα, πουληθεί η 75 και αρχίσω να βλέπω συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Συν το ότι έχουμε μπει στον 'ένατο' οπότε short term που λέει και η γιαγιά μου, θα έχουμε ανακατατάξεις στην οικογένεια και απαιτούμενο χρόνο προσαρμογής.
Πάντως παρακολουθώ ανελλειπώς την ενότητα, και ότι σχόλια βάζετε εδώ μέσα είναι πάντα χρήσιμα. Περιττό να πω δε ότι αν κάποιος μυριστεί κανα καλό όχημα που πωλείται και στο όνομα της αλληλεγγύης και αξιοπιστίας του forum, μπορεί να το προτείνει χωρίς να διακινδυνεύει κάτι, αν θέλει ας ενημερώσει με pm ή αλλιώς.
Ευχαριστώ. παραμένω στην κλειδαρότρυπα.
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες