Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΣΦΑΛΗΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ CB ΣΕ LR3 TDV6;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Απρ 2007, 07:22

Παντελη στην Ελλαδα ολα γιονται για την κονομα,δεν τους νοιαζει ο φορτος των συχνοτητων το παραβολο τους νοιαζει,γιαυτο και δυσκολευουν τα πραγματα για να μπορουν να δικαιολογησουν πολλα λευτα σε διαφορα παραβολα,εχω VHF στο φουσκωτο απο το 94,πληρωσα βεβαια τοτε αν θυμαμαι καλλα γυρω στις 30000 δρχ.ουτε εξετασεις ουτε τιποτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Απρ 2007, 08:46

Bαγγέλη γειά και πάλι,

νομίζω ότι μετά από τόσο καιρό που "μιλάμε" μέσα από αυτό και τα άλλα fora ξέρεις ότι δεν μου αρέσει να πληρώνω κοροϊδίστικα το ελληνικό κράτος (η παλιά μου δουλειά άλλωστε ήταν η συμβουλευτική περί της νομίμου και αποτελεσματικής φοροαποφυγής) και κυρίως το να έχω "μπαμπούλες" επάνω από το κεφάλι ή ανθρώπους που να μου λένε τί να κάνω και ιδίως χωρίς κάποιο σωστό και σοβαρό λόγο.

Για αυτό και θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου στον φοροεισπρακτικό χαρακτήρα του παραβόλου.

ΟΜΩΣ η χρήση των CB/UHF/VHF έχει να κάνει και με την ασφάλεια άλλων ανθρώπων και για το λόγο αυτό με βλέπεις αρνητικό στην γενικευμένη χρήση τους από ανθρώπους που ίσως να μην γνωρίζουν τον σωστό τρόπο με τον οποίο μπορούν και έχουν το δικαίωμα να κάνουν αυτό.

Ας μην ξεχνάμε ότι μία "παντόφλα" και ένας άπειρος, μη εκπαιδευμένος ή μη σωστός χρήστης (ο γνωστός "ωχ βρε αδερφέ σιγά που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω και το κανάλι έκτακτης ανάγκης") μπορεί τελικά να βλάψει μία ζωή σε κατάσταση ανάγκης.

Για το λόγο αυτό ΚΑΙ ΜΟΝΟ βλέπεις και το "κόλλημά" μου (γιατί περί τέτοιου πρόκειται και το ομολογώ) με το να μην προτείνονται CB/UHF/VHF για ευρεία χρήση.

Με την άρση της απαγόρευσης των PMRs ΟΛΕΣ οι ανάγκες που έχουμε εμείς οι απλοί πολίτες για τις εκδρομές μας καλύπτονται κατά 90%.
Και για το 10% που περισσεύει υπάρχουν τα κινητά και τα GPS.

Aλλωστε αν δείτε σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις χαμένων ορειβατών, κυνηγών, αποκλεισμένων κτηνοτρόφων, χωρικών κλπ τελικά οι επικοινωνία έγινε με κινητά.

To CB/UHF/VHF είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ένα πολύ καλό και χρήσιμο εργαλείο, απλώς πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο και ότι δεν χρειάζεται η γενικευμένη χρήση τους καθώς οι συχνότητες (στα CB) είναι λίγες και καλό είναι να μένουν ελεύθερες από περιττές και στην ουσία άσκοπες συνομιλίες καθώς αποτελούν εργαλεία επαγγελματιών και ομάδων διάσωσης ή οργανισμών.

(βαγγέλη σήμερα έμαθα από τον fatman ότι ήσουν στο ΣΕΔ 7)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 03 Απρ 2007, 09:02

Kαλημέρα κ'απο μένα,

Απο πάντα στα αυτοκίνητά μου στο παρελθόν, είχα CB. Ακόμα όμως, δέν έχω βάλει στο ντίσκο μου, όχι γιατί δέν γνωρίζω την χρησημότητά του, αλλά θα ήθελα πρώτα να έβρησκα ένα τρόπο,να μήν του χαλάσω την αισθητική καθόλου.

Πατέντες, - όπως οι περισσότεροι απο'μάς πισεεύω - έχω κάνει και'γώ άπειρες...
(έχετε δεί βατραχάκι να βγάζει 100+ Watt?)

Το CB είναι πραγματικά ένα χρήσημο εργαλείο, και θα είναι για όσο καιρό έχει κόσμο που το χρησημοποιεί με τον σωστό τρόπο.

Ένα καλό CB λοιπόν με μία παντόφλα για τις δύσκολες επικοινωνίες είναι ό,τι πρέπει... ειδικά για ομάδες όταν μετακινούντε εντός ή εκτός δρόμου.

Ακόμα και για επικοινωνία δεδομένων! Μπορούμε να συνδέσουμε το CB μας με radio modem και να το συνδέσουμε σε υπολογιστή με κατάλληλη εφαρμογή οπου μπορούμε να έχουμε τι στίγμα μας επι χάρτη (με την βοήθεια GPS Antenna), το στίγμα των υπολοίπων της ομάδας, να μεταδίδουμε γραπτά μηνύματα, να κάνουμε κατάδειξη σημείων και ορίων επι χάρτη και άλλες πολλές επιλογές....



________________________________

Μιχάλης
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 03 Απρ 2007, 09:22

Θα διαφωνίσω ... συμφωνώντας :shock:
Θα έλεγα πως τα PMR είναι ουσιαστικά άχρηστα αν μία ομάδα απλωθεί, χαθεί κ.τ.λ.
Από την άλλη, η μόδα των C.B.-VHF- παντοφλών και διαφόρων άλλων σοβαρών μέσων επικοινωνίας από τους όψιμους τετρακίνητους εκτός από την ενοχλητική λογοδιάροια (χαβαλές), εμπεριέχει τον κίνδυνο να παρενοχληθούν οι επαγγελματίες χρήστες με αποτέλεσμα την ''ενεργοποίηση'' του νόμου από τα όργανα της τάξης (και αυτό ίσως είναι το λιγότερο).
Μου έχει συμβεί πολλές φορές να περιμένω την σειρά μου στη συχνότητα για να επισημάνω κάτι και μόλις τελειώσει το ανέκδοτο που εκείνη την στιγμή λέγεται να σκεπάζομαι αμέσως από αναμετάδοση τραγουδιού.
Αυτός είναι και ο λόγος που στις εκδρομές δεν ενθαρύνουμε τις επικοινωνίες μεταξύ των συμμετεχώντων (παρ' όλο που θα μας βοηθούσε σε κάποιες περιπτώσεις) πράγμα που σκεπτώμαστε να το κάνουμε στις πολυήμερες εκδρομές μιας και εκεί τα πληρώματα είναι πιο ''ψαγμένα''.
Για τον φίλο Παναγιώτη : ρώτησες τον ηλεκτολόγο σου στο σέρβις;. Σε κάθε περίπτωση μία μικρή μονάδα που παίρνει από τον αναπτήρα, μαζί μέ μία μαγνητική κεραία νομίζω πως θα κάνει μια χαρά την δουλειά της.

Υ.Γ. Τα γέρικα κόκκαλα των Landroveristi είχαν απλωθεί σε όλη την Αττικοβοιωτία υποστηρίζοντας από διάφορες θέσεις το Rally Raid.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλους σας (μας).
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Απρ 2007, 10:41

συμφωνω με το Δημητρη

εχοντας αντιμετωπισει πολλες φορες τις οργανωτικες δυσκολιες σε διαδρομη με πολλα αυτοκινητα, ο συνδυασμος CB για γενικη και V/U (εκτος ρ/ερ μπαντας και χωρις υποτονους για να μην ενεργοποιειται πιθανως καποιος αναμεταδοτης στην περιοχη) για τους πλοηγους (2-3), το μεσαιο και τη σκουπα ειναι πραγματικα ακαταμαχητος

αν μη τι αλλο επιτρεπει στους πλοηγους να απομακρυνονται για ψαχτικη και παραλληλα να υπαρχει αμεση επικοινωνια με τον stopper τριτο και κυριως τη σκουπα

ιδιως σε περιπτωση προβληματος εν παρεμβολη υψωματος η σκουπα ωρυεται στο σιμπι και αν δεν πιασει το μεσαιο υπαρχει εμπλοκη και απομακρυνση

τελος υφισταται και το κλασσικο ελληνικο συνδρομο 'ελα μωρε θα μας δωσουν πιεμ ααααρ' και φτασαμε στο παρελθον να εχουμε απο 3 ζευγαρια το καθε μελος του ΔΣ

προσωπικα ασχολουμαι ερασιτεχνικα με V/U και ηδη διαβαζω για τις επομενες εξετασεις, εξ ου και η μεγαλη μου υποδομη, ο δε τοπικος Συλλογος ειναι απλα φοβερος και τα παιδια καταπληκτικα

αλλως η αλογιστη χρηση ειδικα σε αφιερωμενες μπαντες και απο ατομα που δεν γνωριζουν τι κανουν και τι περιλαμβανει η ραδιοETIQUETTE φυσικα και ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ

προς το φιλο μας Ιατρο, θα χαρω να σε γνωρισω απο κοντα, προσωπικα ομως και υστερα απο εμπειρια που ειχα με ατομα κατοχους 'ηλεκτρονικων' οχηματων θα προτεινα εκτος της του Δημητριου και το εξης

κανε την εγκατασταση σε ειδικευμενο ηλεκτρολογο

βαλε μια τερατωδη παντοφλα και σε μικρη βολτα κανε εκπομπες δοκιμαστικες για να δεις συμπεριφορες - interference κλπ

μετα ριχνεις on line και την δικη σου 100 σταρα

αν και εφοσον παρεις ενα καλο Cb ισως να μην χρειαζεται ο ενισχυτης, τα καλυτερα μοντελα βγαζουν 42w και σε συνδυασμο με μια πολυ καλη κεραια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Απρ 2007, 18:16

pantg έγραψε:Φίλε niva13 καλημέρα,

κράτα το cb της κούτας και άλλαξε το Freelander.
Στο Disco μπορείς να βρείς πολύ περισσότερο χώρο να βάλεις το CB σου (και πολλά άλλα πράγματα), άσε που χαλάει και λιγότερο (το αυτοκίνητο όχι το CB)

Δε νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα χώρου στο φριλάντερ, κάθε άλλο.
Για μένα είναι πολύ ευρύχωρο και λειτουργικό αυτοκίνητο και ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις θα ήταν υπερβολή απο πολλές απόψεις.
Αλίμονο αν ο λόγος αγοράς ενός disco είναι η άνετη τοποθέτηση του cb

Επίσης νομίζω πως εύκολα μπορεί κάποιος που είναι έξω απο το χορό να προτείνει σε κάποιον άλλο να πετάξει το φριλάντερ του όπως-όπως για τους γνωστούς λόγους, αλλά όταν δεί πόσο κοστολογείται μεταχειρισμένο και κυρίως τί παίρνεις με αυτά τα χρήματα, ίσως το ξανασκεφτεί.

Μην ξεχνάμε οτι οι όποιες εναλλακτικές λύσεις δεν είναι καθόλου τζάμπα και χαλάνε και αυτές.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΑΣΦΑΛΗΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ CB ΣΕ LR3 TDV6;

Δημοσίευσηαπό iatros » 03 Απρ 2007, 21:58

Αγαπητοί μου φίλοι και πάλι καλησπέρα σας.
Είμαι χρήστης εντελώς ερασιτεχνικά των pmr για πάνω από 15χρόνια και συμφωνώ μερικώς σε όσα προηγουμένως γράφτηκαν. Αλλά τα pmr είναι χρήσιμα και κανουν καλά την δουλειά τους όταν πας βόλτα 2-3 αυτοκίνητα και η απόσταση μεταξύ των δεν ξεπερνά τα 500μέτρα παρ΄ όλο που θεωτρητικά άλλες είναι οι προδιαγραφές και οι δυνατότητές τους από τον κατασκευαστή. Έτσι λοιπόν αποδείχθηκαν στην κυριολεξία άχρηστα, τόσο στην εκδρομή στην Συμφαλία όσο και στην Εύβοια (είχαμε έρθει μαζί από το ΄Λουτράκι ΄ με το παιδί με το LADA που είχε πρόβλημα με την μπαταρία) και αυτή ήταν η αφορμή (γιατί οι λόγοι υπήρχαν) που αποφάσισα να τοποθετήσω ένα καθ΄ όλα νόμιμο cb 4watt (εκτός της παντόφλας που στο κάτω κάτω δεν φαίνεται) με άδεια από το υπουργείο συγκοινωνιών παράβολο κ.λ.π..
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι όχι μόνο τα pmr μας κάλυψαν κατά 90% αλλά το αντίθετο, δεν μας κάλυψαν στο 90% της εκδρομής.
Απ΄όσα λίγα ξέρω, μπορείς να μιλάς με ασφαλή τρόπο για σένα αλλά και τους άλλους , χωρίς να παρεμποδίζεις κανέναν και τίποτα και χωρίς να κινδυνεύει η ζωή κανενώς (αυτό θα γινόταν έτσι και αλλιώς λόγω επαγγέλματος).
Πιστεύω ότι κάποιο από τα 40 κανάλια του cb που δεν έχει ευρεία χρήση θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες μία φορά το μήνα σε εκδρομή off road. Εάν στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή και στο συγκεκριμένο κανάλι παίζεται η ζωή κάποιου, αφ΄ενός είμαι ο πλέον κατάλληλος για να δώσω άμμεσα τις πρώτες βοήθειες και αφ΄ ετέρου επίσης είμαι ο πλέον κατάλληλος να καλέσω η και από το CB να δώσω τις πρώτες οδηγίες (ποιός τυφλός δεν θέλει το φώς του;).
Αλόγιστη χρήση θα μπορούσε να κάνει οποιοσδήποτε με οτιδήποτε, αλλά ποτέ ένας ιατρός με την ζωή ενός ανθρώπου που μάλιστα μπορεί και να κινδυνεύει.
Εάν σε όλα τα παραπάνω κάπου υπερβάλω η κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με. Ουδείς τέλειος η αλάνθαστος.
Οποιαδήποτε παρατήρηση, επισήμανση διόρθωση και συμβουλή επιβάλλεται.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Αδεια

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 03 Απρ 2007, 22:27

Καλησπερα παιδια

Και εγω εχω στο Disco μου CB και VHF. Για το VHF εχω αδεια καθως ειμαι χρονια μελος της Ελληνικης Ομαδας Διασωσης (ΕΟΔ) και μας εχει παραχωρηθει αδεια. Τι χαρτια, διαδικασια χρειάζεται για να είμαι νομιμος με το CB? κατι μου ειπαν για αδεια απο την αστυνομια αλλα δεν ξερω ακριβως.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Αδεια

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Απρ 2007, 22:30

μια βεβαιωση εκ του σημειου πωλησεως με τα χαρακτηριστικα του μηχανηματος

αιτηση και παραβολα στο Υ.Συγκοινωνιων (σου δινουν και callsign αλλα στα CB ποιος ασχολειται...)

μπορει να παραλειπω κατι αλλα αν ρωτησεις σε ΚΕΠ θα εχεις επιβεβαιωση
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Απρ 2007, 23:25

Τελικά απότι καταλαβαίνω οχι μόνο ξεπερασμένο και υπερβολικό δεν είναι το σιμπι αλλά φαίνεται οτι η παντόφλα πάει σύννεφο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Απρ 2007, 08:50

ω ναι, μαλιστα εχει παρει καινουργια πνοη με τους νεους τετρακινητους να κανουν εγκαταστασεις σωρηδον

τοπικα εξαντληθηκαν τα μιδλαντ...απαντοφλιστι μαλιστα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Αδεια

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 04 Απρ 2007, 23:43

firelord έγραψε:μια βεβαιωση εκ του σημειου πωλησεως με τα χαρακτηριστικα του μηχανηματος

αιτηση και παραβολα στο Υ.Συγκοινωνιων (σου δινουν και callsign αλλα στα CB ποιος ασχολειται...)

μπορει να παραλειπω κατι αλλα αν ρωτησεις σε ΚΕΠ θα εχεις επιβεβαιωση


και τι γινεται στην περιπτωση οπως στη δικια μου που το μηχανημα μου το χαρισε καποιος φιλος που το ειχε αγορασει παλια?? δεν εχω χαρτια!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2007, 08:09

Freelander έγραψε:
pantg έγραψε:Φίλε niva13 καλημέρα,

κράτα το cb της κούτας και άλλαξε το Freelander.
Στο Disco μπορείς να βρείς πολύ περισσότερο χώρο να βάλεις το CB σου (και πολλά άλλα πράγματα), άσε που χαλάει και λιγότερο (το αυτοκίνητο όχι το CB)

Δε νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα χώρου στο φριλάντερ, κάθε άλλο.
Για μένα είναι πολύ ευρύχωρο και λειτουργικό αυτοκίνητο και ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις θα ήταν υπερβολή απο πολλές απόψεις.
Αλίμονο αν ο λόγος αγοράς ενός disco είναι η άνετη τοποθέτηση του cb

Επίσης νομίζω πως εύκολα μπορεί κάποιος που είναι έξω απο το χορό να προτείνει σε κάποιον άλλο να πετάξει το φριλάντερ του όπως-όπως για τους γνωστούς λόγους, αλλά όταν δεί πόσο κοστολογείται μεταχειρισμένο και κυρίως τί παίρνεις με αυτά τα χρήματα, ίσως το ξανασκεφτεί.

Μην ξεχνάμε οτι οι όποιες εναλλακτικές λύσεις δεν είναι καθόλου τζάμπα και χαλάνε και αυτές.



ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ !!!!

ήμουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα "τσίμπαγες"΄.

Καλό σου Πάσχα
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2007, 08:12

dimitrios έγραψε:
Υ.Γ. Τα γέρικα κόκκαλα των Landroveristi είχαν απλωθεί σε όλη την Αττικοβοιωτία υποστηρίζοντας από διάφορες θέσεις το Rally Raid.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλους σας (μας).


Και χωρίς CB, VHF/UHF μάλιστα.
Τα κινητά μιά χαρά "δούλεψαν" και υποστήριξαν τουλάχιστον τα ΣΕΔ.

Ευχαριστούμε και εμείς και το πολύ διασκεδαστικό πρωινό της Κυριακής (και το κρουασανάκι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2007, 08:28

Παναγιώτη (iatros)

Θα ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη αν από τα γραπτά μου υπέθεσες ότι απευθυνόμουν σε εσένα για πιθανή αλόγιστη χρήση του CB/VHF/UHF.
Σαφώς όμως και κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Απλώς με ανησυχεί η εκτεταμένη ΠΑΡΑΝΟΜΗ χρήση των συσκευών αυτών από ανθρώπους που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ και τις γνώσεις για τον σωστό χειρισμό τους και κυρίως την ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ για να κάνουν κάτι τέτοιο.

Ας μην κρύβουμε την αλήθεια πίσω από το δακτυλό μας αγαπητοί φίλοι.

Η τεράστια διάδοση των οχημάτων 4Χ4 έχει φέρει στους κόλπους της "παρέας" αυτής και ανθρώπους που δεν έχουν κοινωνική ευαισθησία, παιδεία και γνώσεις ώστε να μπορούν να κάνουν χρήση τόσο του εξοπλισμού όσο και της γης πάνω στην οποία μπορούν πλέον να κινηθούν με τα τετρακίνητά τους.

Και εκεί είναι που αντιδρώ σαν άνθρωπος που είχε την ΕΥΤΥΧΙΑ να γνωρίσει την Ελλάδα όταν ακόμη ήταν αγνή και αμόλυντη, ήσυχη και αδιατάρακτη, με κανόνες καλής συμπεριφοράς και υποστήριξης προς τους ντόπιους που μας δέχονταν σαν ζωοδότες τους και όχι σαν πρόβατα για σφαγή και εκμετάλλευση, όπως συμβαίνει τώρα σε πάμπολλες περιπτώσεις.

Τότε η χρήση του CB ήταν ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας καθώς δεν υπήρχε κινητή τηλεφωνία και οι αποστάσεις ανάμεσα σε σημεία που μπορούσε κανείς να βρει βοήθεια ήταν μεγάλες και πραγματικά χρειαζόταν όχι μόνο το CB αλλά και ο καλός χάρτης και οι γνώσεις προσανατολισμού.
Και αναφέρομαι μόνο σε CB καθώς τα VHF/UHF ήταν ακόμη πιό δύσκολα να αποκτηθούν και να χρησιμοποιηθούν.

Τώρα η εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και η ανάπτυξη των ιδίων των περιοχών που διοργανώνονται οι εκδρομές επιτρέπουν την σαφώς πιό ασφαλή κίνηση και αμεσότερη παροχή βοήθειας.

ΟΜΩΣ βάλτε ένα φρένο στην αλόγιστη χρήση των μηχανημάτων αυτών.
Ελέγξτε τον τρόπο χρήσης τους ΜΕΣΑ στις παρέες σας και κυρίως καταπολεμήστε το σύνδρομο του υπερεξοπλισμού χωρίς πραγματικό λόγο.

Το μόνο που τελικά θα γίνει θα είναι να χαθεί το μέτρο και να αρχίσουν τα μεγάλα προβλήματα (γιατί όπως πολλοί ήδη αναφέρατε ήδη είναι δύσκολο να βρεθεί συχνότητα που να μιλάτε με λογικό και αποτελεσματικό τρόπο χωρίς "τραγούδια" και καθυστερήσεις)

ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ αν ακούγομαι σαν την Κασσάνδρα αλλά ορισμένα πράγματα είναι καλό να λέγονται με το κανονικό τους όνομα και ας ειναι δυσάρεστα.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες