Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Aλλος ενας στην παρεα.

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Aλλος ενας στην παρεα.

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 28 Μαρ 2007, 22:42

Καλησπερα

Πριν απο 2 μηνες αγορασα ενα Disco του 95 με 140000 χλμ. Το αυτοκινητο φαινεται να μην ειχε μπει σε χωμα καθοτι αγρατζουνιστο και με ασφαλτινα λαστιχα. Τωρα ειμαι να παραγγειλω ποδιες για να το θωρακισω απο κατω. θελει οπωσδηποτε αμορτισερ καθως παει βαρκα γιαλο. Εχω βρει αγγλια σετ 4 ελατηρια Britpart 4 amortiser Procomp 9000, σωληνακια φρενων, 4 dislocation cones, 4 μακρυτερα τερματικα ολα στα 500 Ευρω. Το σετ σηκωνει το αμαξι 2 ιντσες. Η γνώμη σας? εχω ακουσει διαφορα με το σηκωμα. Απλα το δουλευω συχνα με ρυμουλκα και φορτωμενο.
Και τωρα το καλυτερο για το τελος
Μολις το πηρα ειπα να λερωσω τα χερια μου και του εκανα ενα γενικο σερβις. Ανοιγοντας τη αρκετα μεγαλη τρυπα του κιβωτιου για να βγει το ATF βγηκε μαζι και ενα Κομματι γραναζι!! και δεν εννοω δοντι, αλλα ενα κομματι με 5 δοντια. Οπως το ειδα πρεπει να είναι συνχρονιζε, ετσι εξηγειται και οτι πρεπει να μπαινει η δευτερα με γλυκα. ολες η ταχυτητες δουλευουν μια χαρα χωρις θορυβο η βουισμα και στα αργα και στο μπλοκε.

Ποσο πρεπει να αρχισω να φοβαμαι?

Mudnolis :shock:
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Aλλος ενας στην παρεα.

Δημοσίευσηαπό vagelis » 29 Μαρ 2007, 07:48

Την συγκεκριμενη αναρτηση την ειχα σε ενα V8 ,τα ελατηρια ειναι καλλα,τα αμορτισερ μουφα ,στα πρωτα 500 χιλιομετρα χωμα τα δυο πεταξανε τα λαδια και τα αντικατεστησα με old man .Επισης πρεπει να βγαλεις και τις αντιστρεπτικες γιατι η πισω σε καποιο κρεμασμα η θα γυρισει ο συνδεσμος η θα κοπει η βαση.Αν βγαλεις αντιστρεπτικες θελει προσοχη και χαμηλες ταχυτητες γιατι το αυτοκινητο ψαρευει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Μαρ 2007, 08:15

Φίλε mudnolis,

τα ελατήρια της britpart δουλεύουν καλά αλλά "πέφτουν" και γρήγορα.

Να θυμάσαι ότι όπως και στα περισσότερα πράγματα "ο΄τι πληρώνεις παίρνεις"

Μία ΚΑΛΗ ανάρτηση δεν είναι φθηνή καθώς τα καλά υλικά κοστίζουν.

(εν προκειμένω η BRITPART και η BEARMACH φτιάχνουν τα φθηνά τους ελατήρια και εξαρτήματα στην Τουρκία ή το Ιραν. Αν αγοράζες ένα ανταλλακτικά ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ξέροντας ότι προέρχεται από εκεί τότε αγόρασέ τα ελεύθερα)
Υπάρχουν πράγματα που φτιάχνονται εκεί τα οποία είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ. Υπάρχουν όμως και άλλα που μοιάζουν (εξωτερικά) με τα γνήσια και καλής ποιότητας αλλά δεν είναι των ιδίων προδιαγραφών σε υλικά ή σχεδιασμό.
Και αυτό στο λέει κάποιος που έχει κάνει εισαγωγή και έχει επαφές και με τις δύο χώρες. (πράγματα για "γιαγιάδες"). Και δεν το ξαναέκανε.

------------------

To πράγμα στο οποίο αναφέρεται ο Βαγγέλης έχει να κάνει με διαφορές στα σημεία στήριξης των αμορτισέρ του πίσω άξονα ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής 1989 -& 1994 και σε εκείνα παραγωγής 1995 -& 1998.
Τα νεώτερα αυτοκίνητα έχουν ένα πρόσθετο δακτυλίδι στην βάση στήριξης των αμορτισέρ στον άξονα.
Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις αμορτισέρ που μπαίνουν σε αυτοκίνητο παλαιώτερης γενιάς πρέπει να αφαιρέσεις το δακτυλίδι αυτό (ελάχιστοι μάστορες το γνωρίζουν αυτό και η μόνη εταιρεία aftermarket αμορτισέρ που δίνει διαφορετικό κωδικό για τα πίσω αμορτισέρ ανάμεσα στα μοντέλα αυτά είναι η DeCarbon)
Oλες οι άλλες δίνουν τους ίδιους κωδικούς και στα Disco, αν υπάρξει σοβαρό κρέμασμα του άξονα χωρίς τις αντιστρεπτικές δημιουργείται το πρόβλημα που ανέφερε ο Vagelis σε πολλές περιπτώσεις.
Σε ορισμένες εταιρείες που έχουν ενισχυμένες βάσεις απλώς κόβεται ή πιέζεται και χαλάει γρήγορα το σετ των σινεμπλόκ (ελαστικών βάσεων στήριξης) στο σημείο αυτό.

Η ανάρτηση στα landies δουλεύει περισσότερο με τα ελατήρια παρά με τα αμορτισέρ και τα καταπονεί και τα δύο πολύ (λόγω διαδρομών αλλά και βάρους τόσο του οχήματος όσο και των αξόνων/τροχών)

----------------

Για το σήκωμα των +2" τα έχουμε γράψει πολλές φορές.
Αν το κάνεις να ξέρεις ότι υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες να έχεις προβλήματα κραδασμών στην μετάδοση, ιδίως αν δεν έχει βάρος το αυτοκίνητο εμπρός. Το φόρτωμα στο πίσω μέρος ή το τράβηγμα τρέϊλερ θα μεγαλώσει το πρόβλημα καθώς όσο πιό πολύ βαραίνει το αυτοκίνητο προς τα πίσω τόσο πιό πολύ σηκώνεται από εμπρός και τόσο πιό πολύ αλλάζεις (προς το χειρότερο) την γωνία περιστροφής του εμπρός κεντρικού άξονα.
Με το ψήλωμα επίσης θα κάνεις το αυτοκίνητο να έχει ασαφέστερο τιμόνι και να μην επανέρχεται το τιμόνι στο κέντρο του μετά τις στροφές ή τις μανούβρες (η λεγόμενη "επαναφορά")



----------------

Οσον αφορά το κιβώτιο σου.
Αν το κομμάτι με τα γρανάζια έχει σχετικά μικρό πάχος/πλάτος και δεν είναι εντελώς ασημένιο σε χρώμα μάλλον είναι συγχρονιζέ.
Η δευτέρα όμως σχεδόν πάντα χτυπάει στις γρήγορες αλλαγές ακόμη και σε καινούργια κιβώτιο (δεν θα έπρεπε αλλά το κάνει)

-----------------

Με 'γειές και καλοτάξιδο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 29 Μαρ 2007, 08:46

Kαλημέρα Mudnolis, καλως ήρθες και καλοτάξιδο!

Για το σήκωμα, εγώ θα σου πρώτεινα να το αφήσεις μαμά...
Για το γρανάζι... δέν ξέρω. Μήπος όμως για να πετάξει το γρανάζι του συνχρονιζέ, το αμάξι το ζορίζανε πολύ?

Πάντος, άν είναι όντος τελικά συνχρονιζέ, δέν έχεις πρόβλημα πιστεύω.
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Μαρ 2007, 15:53

Συναδελφε μην κανεις τιποτα,μαζευε λεφτα για το σαζμαν και μετα βλεπεις,για ψηλωματα εχω κανει διατριβη στο θεμα - οτι χρειαστεις..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 30 Μαρ 2007, 08:30

Ψάξε λίγο το forum το θέμα ψηλώματος έχει αναπτυχθεί εκτενώς.

Εγώ με V8, blue bearmacht +2 inches, Rancho 9000 ρυθμιζόμενα είμαι πανευτυχής εδώ και 4-5 χρόνια 120k+ km.

Για το κιβώτιο ψάξε επίσης τα σχετικά με REDLINE MTL θέματα, και μην ξαναβάλεις ATF, προτείνω εγώ, μπορεί και να παρατείνεις την ζωή του
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 30 Μαρ 2007, 11:25

Αν και το εχεις λιγο καιρο και προφανως δεν εχεις εξαντλησει τις δυνατοτητες του Disco και αφου σκεφτεσαι για αλλαγη αναρτησεων,δοκιμασε κατι σε 4-4,5 ποντους ψηλωμα το πολυ,χωρις να χρειαστει να αλλαξεις κατι αλλο σε πρωτη φαση.
Βεβαια με 140.000 χλμ θα χρειαστεις και μια αλλαγη σταυρων στο μπροστινο αξονα τουλαχιστον.Μπορεις να βαλεις old man emu medium duty,θα ψηλωσει λιγακι αλλα το πιο σημαντικο θα οριζοντιοποιηθει,γιατι ολα τα mpi στεκονται "σουζαριστα",επισης καλη λυση scorpion racing +1".
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Μαρ 2007, 18:59

καλωσηλθες στην τρελη παρεα μας!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Μαρ 2007, 09:43

ή αλλιώς "Το κλουβί με τις τρελλές"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 02 Απρ 2007, 12:06

παλι βγηκες οξω?

μεσα στο κλουβι γρηγορα

χαχα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό eangelou » 11 Απρ 2007, 13:01

οδηγίες για το πρώτο service
εδώ και χρόνια πάω σε κάτι φίλους εδώ στην χαλκίδα εκεί πήγαινα και το samurai μου
βλέπω ότι τους πάνε και κάποιοι άλλοι Δισκο αλλά θα ήθελα να έχω και εγώ άποψη τι μου προτείνεται ?
οδηγίες προς ναυτιλομένους .....
τι πρέπει σε πρώτη φάση να έχω στο νου μου
σήμερα πέρασα ΚΤΕΟ χωρίς καμία προετοιμασία ομώς από εδώ και έπειτα θέλω να είμαι σίγουρος για την δική μου ασφάλεια (πάω στο βουνό αρκετές φορές μόνος)
οπότε .....
βήμα πρώτο...
βήμα δεύτερο....
υπάρχει pdf με τα service του αυτοκινήτου ??
βοηθάτε.....
Άβαταρ μέλους
eangelou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 16:07

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 11 Απρ 2007, 15:57

βήμα πρώτο...
Ποτέ μόνος στο βουνό...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Απρ 2007, 10:10

ω ναι

μετα ενα καλο σερβις, μπουζι λαδοξυδα φιλτρα (ΟΛΑ)

και μετα ενα σετ λαστιχακια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες