Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΥΨΙΣΥΧΝΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΥΨΙΣΥΧΝΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Δημοσίευσηαπό alp » 28 Φεβ 2007, 11:24

Καλημέρα,

εδω και μέρες μου κάνει έναν υψίσυχνο ήχο μεσα στην καμπινα, στο υψος της κολωνας του τιμονιου.

ΔΕΝ το κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα, ουτε σε συγκεκριμενα χιλιομετρα.

Οταν "αγγιζω" το πενταλ του φρενου (αυτοματο κιβωτιο) αλλαζει λιγο ο τονος-γινεται λιγο πιο ψιλος και ενιοτε σταματαει. σε λιγο ομως ξαναρχιζει.

Εχετε καμια ιδεα γιατι παει να με τρελλανει?

WD40 στο πενταλ εριξα, οχι ομως με λεπτομερεια (δεν εβγαλα πχ μοκετες κλπ)

Εαν εχει σχεση να σας πω οτι χωρις να εχω διαρροη, πεφτουν τα υγρα φρενων.(τα τακακια ειναι οκ)

Μιλαμε για Range Rover Classic V8 Auto

Βοηθεια Συντεκνοι !
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

ΥΨΙΣΥΧΝΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Φεβ 2007, 11:41

λαδακι στην τσιμουχα της κολωνας προς bulkhead?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 11:56

Δεν μπορεί να πέφτουν τα υγρά χωρίς διαρροή. Κάτι γίνεται.

Προτείνω για να σιγουρευτείς να βγάλεις καθαρίσεις τακάκια, πέρνα τα και ένα καλό γυαλόχαρτο να ισιώσουν, βάλε λίγο copper grease πίσω από τα τακάκια (εκεί που πατάει το κυλιδράκι) και κάνε προσεκτικότερο έλεγχο στα κυλινδράκια για βρώμες που εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία - διαρροές.

Αν ο υψίσυχνος συνδέεται με τα φρένα, σίγουρα με τον καθαρισμό-γράσσο θα αλλάξει κάτι οπότε προχωράς στα επόμενα.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Landless » 28 Φεβ 2007, 13:14

Η περιγραφή μου θυμίζει διαρροή της υποπίεσης του servo και ίσως γι' αυτό αλλάζει με το πάτημα του πεντάλ των φρένων.

Από την άλλη τα υγρά σου μπορεί να τα ρουφά το servo, γι 'αυτό πέφτει η στάθμη χωρίς να βλέπεις διαρροή. Βγάλε το σωλήνα της υποπίεσης από το servo και βάλε μέσα στην τρύπα ένα ψιλό σωληνάκι ή καλώδιο για να δεις αν έχει υγρά. Αυτό ήταν αρκετά κοινό παλαιότερα στα Rover 2000, όταν είχαν φθαρεί οι τσιμούχες του servo. Μπορεί τα γονίδια να διατηρήθηκαν!!!
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 13:58

Σωστό και αυτό - είναι το επόμενο που πρέπει να δείς, αλλά αν έχει διαρροή η τρόμπα φρένου πρός το servo θα πρέπει να χάνεις και την αίσθηση του πένταλ του φρένου, εκτός αν είναι πολύ μικρή η διαρροή της τρόμπας και δεν το καταλαβαίνεις...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Φεβ 2007, 14:57

εχει να πεσει ψαξιματουαρ...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 18:22

Αλέξανδρε θα συμφωνήσω με τον φίλο Landless.

Kάνε και τον έλεγχο που προτείνει ο Μανώλης στις δαγκάνες και τα τακάκια σου.
Μερικές φορές όταν παλιώνουν τα κυλινδράκια στις δαγκάνες ξεφτίζει η επιχρωμίωση και αρχίζουν να τρώγονται και τα τσιμουχάκια και δημιουργούνται απώλειες.
Αν είναι κάτι τέτοιο άλλαξε τσιμουχάκια και αν μπορείς βάλε ανοξείδωτα κυλινδράκια.

Η απώλεια του υγρού των φρένων μπορεί να οφείλεται τόσο σε τρυπίτσα στο σέρβο (αναρρόφηση από την αντλία, ιδίως αν τα λαστιχάκια της έχουν αρχίσει να παλιώνουν) η οποία μάλλον και σου προκαλεί το σφύριγμα.
Κάνε έναν έλεγχο σε παρακαλώ στα πόσα πατήματα του φρένου σου γίνεται "κούτσουρο" το πεντάλ, ή αν "πέφτει" το πεντάλ του φρένου σου όταν το έχεις πατημένο συνεχώς.
Αν έχεις λιγότερα από τρία πατήματα και μετά γίνεται κούτσουρο τότε μάλλον έχεις πρόβλημα στο σέρβο σου.
Το ίδιο και αν "πέφτει" το πεντάλ σου όταν το πατάς συνεχώς.

Αν έχει όντως πρόβλημα το σέρβο σου τότε το πιθανότερο είναι ότι χρειάζεσαι επισκευή ή αντικατάσταση και στην αντλία φρένων.
Αν δεν έχει κάνει πατούρα εσωτερικά μπορείς να την επισκευάσεις άφοβα.
Εχεις το αυτοκίνητό σου ABS?

Εγραψες ότι ο ήχος σταματά όταν πατάς πολύ το φρένο.
Συμβαίνει αυτό και όταν το πατάς συνέχεια?

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 01 Μαρ 2007, 10:40

σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

το σερβο ειναι αυτο που σκεφτομουν κι εγω.

Δεν εχω ABS.
μετα τα τρια πατηματα γινεται "κουτσουρο" και δεν πεφτει οσο το κραταω πατημενο.

δεν σταματα το σφυριγμα εαν το κραταω πατημενο.

μαλλον θα βρω κανεναν φρενά να το πάω να το δει, γιατι τελικά μάλλον με τα φρενα εχει να κανει...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Μαρ 2007, 10:53

Οχι σε φρενά.

Στο συνεργείο σου θα πας, κανονικά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Μαρ 2007, 11:21

γιατι οχι σε φρενά?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Μαρ 2007, 15:26

Για όλους τους λόγους
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Μαρ 2007, 15:52

Αν εγω ρε παιδια εγραφα για οσους θορυβους ακουω στο χρεπι μου μαλλον δεν θα εμενε χωρος στο φορουμ να γραψουν αλλοι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μαρ 2007, 18:24

Χρέπι = το αυτοκίνητο ορχήστρα?
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Μαρ 2007, 19:05

Τι να πω, για να μιλησεις με τον συνοδηγο χρειαζεσαι ενδοσυνενοηση.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Μαρ 2007, 19:36

Ας τα αυτά τα ψόφια, Βαγγέλη,
το έχεις αφήσει επίτηδες να κάνει βαβούρα, για να μην ακούς τη σύζυγα!

Μου έβαλες ιδέες τώρα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης