Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεοπας εν οψη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Νεοπας εν οψη

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 23 Φεβ 2007, 20:40

Κατα αρχας την καλησπερα μου σε ολους απο την Τριτη θα εχω στην κατοχη μου ενα disco mpi του 98 .Περιτευει να σας πω οτι η χαρα μου ειναι απιστευτη :D :D και γελανε και τα μουστακια μου.Το αυτοκινητο εχει 65000 χλμ και ανηκε σε καποιον εφοπλιστη που το ειχε νουμερο τρεχα φευγα στην συλλλογη του.Καλο αυτο γιατι δεν εκανε χλμ.Βεβαια με το που θα το παρω παει κατευθειαν για service και αντικατασταση ολων των προβληματικων αν υπαρχουν(φτου σκορδα)σημειων.
Κανοντας ηδη τα σχεδια μου για την βελτιωση του οχηματος θελω να ρωτησω στην μαμα διασταση 205 80 16 τι ελαστικα προτεινεται?Εχω βαλει στο ματι τα KUMHO KL71 και MAXXIS 8060 τι λετε για τα παραπανω ελαστικα?Τα εχει δοκιμασει κανεις?
Κλεινοντας να ευχαριστησω τον Παντελη (μου επιτρεπεις να σου μιλαω στον ενικο)για την πολυτιμη συμβουλη του για ενα θεμα με το ABS του αυτοκινητου και συγκεκριμενα με την ενδειξη στο ταμπλω η οποια ανψε οταν το εβαλα εμπρος και τελικα μετα απο βολτα που εκανα μετα τα 15 χλμ οπως μου ειπε εσβησε.
Αλλα και τον φιλο μου τον MUDY DISCO που με πορωσε μετα απο βολτα που με εκανε στο βουνο.Α ρε Γιωργο τι ηταν αυτο?

ΥΓ Με λενε Γιωργο κατα κοσμο savourdaman πρωην nivakia :D :D
Τελευταία επεξεργασία από savourdaman και 23 Φεβ 2007, 21:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Re: Νεοπας εν οψη

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 20:55

savourdaman έγραψε: disco mpi του 98 ειναι το disco1 καθως μαλλον ειναι πανω στην αλλαγη του μοντελου.



2_?

Καλορίζικο το Δισκο2 η 300, καθότι η πρώτη αλλαγή έγινε μερικά χρονια νωρίτερα

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 23 Φεβ 2007, 21:17

Ουπς γραψτε λαθος το διορθωνω αμεσως :oops: :oops:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 23 Φεβ 2007, 23:48

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΗΡΩΙΚΕ ΣΥΤΡΟΦΕ ΔΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ DEFENDER ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Re: Νεοπας εν οψη

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2007, 23:58

disco έγραψε:
savourdaman έγραψε: disco mpi του 98 ειναι το disco1 καθως μαλλον ειναι πανω στην αλλαγη του μοντελου.



2_?

Καλορίζικο το Δισκο2 η 300, καθότι η πρώτη αλλαγή έγινε μερικά χρονια νωρίτερα

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html


Νίκο η αλλαγή έγινε από τον Σεπτέμβριο του 1997 και μετά.
Τα αυτοκίνητα παραγωγής μετά τον Σεπτέμβριο του 1997 ονομάζονται μοντέλα του 1998.

Το αυτοκίνητο του Γιώργου (savourdaman) ίσως να έχει εισαχθεί/ταξινομηθεί στην Ελλάδα μέσα στο 1998 και για αυτό να δημιουργήθηκε η παρεξήγηση με την αναφορά του σαν "μοντέλο 1998"

Πάντως σίγουρα η αλλαγή του μοντέλου δεν έγινε ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ.
Είναι μάλλον θέμα των τριών μηνών ανάμεσα στον Σεπτέμβριο του 1997 και της αρχής του 1998.

Τώρα μην ψάχνεις γιατί η Land Rover, αλλά και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, επιμένουν να κάνουν αλλαγή χρονολογίας έκδοσης μοντέλου πριν τελειώσει το ημερολογιακό έτος.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Νεοπας εν οψη

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 10:08

Το δικό μου πάντως, που είναι 93 δεν έχει καμια σχέση με το 96?

Εδώ βλέπω ενός γείτονα (96) και είναι τελείως διαφορετικό.

Όταν δε το οδήγησα και μάλιστα στο βουνό απογοητευτικα!
Τελευταία επεξεργασία από disco και 24 Φεβ 2007, 10:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 24 Φεβ 2007, 10:09

Φιλοι μου σας ευχαριστω ευχομαι να ειναι και αυτο ενα απο το 90% που γραφει ο Παντελης στην υπογραφη του γιατι αυτο εχω σκοπο να κανω να το κρατησω.
Τωρα Μudy οσον αφορα το deefender σκεψου.... Σταυρος και Εκτορας πρωτη θεση .... Και μετα σου λενε δεν ειμαστε χαζομπαμπαδες :D :D :D
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 12:40

Γιώργο (savourdaman) καλημέρα,

αυτό που γράφεται στην υπογραφή μου έχει διπλή έννοια.
Είτε ότι το 90% των Landies είναι ακόμη στο δρόμο και κυκλοφορεί και τα υπόλοιπο πήγαν στο μεγάλο γκαραζ στον ουρανό (για την ακρίβεια υπολογίζεται ότι το πραγματικό ποσοστό είναι περίπου στο 70 με 75%)

Ειτε

οτι το 90% των Landies έχει μείνει από βλάβη στο δρόμο και μόνο το 10% κατόρθωσε να πάει τον οδηγό στο σπίτι του.

Διαλέγεις και παίρνεις......

----------

Νίκο η ουσιαστική διαφορά του Disco 1989 - 1994 από το Disco 1995 - 1997/8 για τα Μpi έχει να κάνει με την ροπή. (διαφορές σε αμάξωμα, ταπετσαρίες κλπ δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη σημασία για απλό οffroading και οι αντιστρεπτικές των νεωτέρων μοντέλων δημιουργούν κάποια διαφορά μόνο στις πραγματικά δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις)

Οι γνώμες για το τί προκαλεί την διαφορά αυτή διίστανται.

Με βάση άλλες πηγές οφείλεται στον προγραμματισμό του εγκεφάλου και με βάση άλλες πηγές οφείλεται στην σχέση του κεντρικού διαφορικού.
Το γούστο είναι ότι και οι δύο πηγές είναι της ίδιας της Land Rover.
(δες και σχετική καταχώρηση προ καιρού όπου ο fatman (πρώην fatman) και ο υπογράφων είχαν αναπτύξει το θέμα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 25 Φεβ 2007, 10:30

Τωρα επειδη ψιλο μπερδευτηκα λιγο απο οτι καταλαβαινω προφανως αποδιδει την ροπη του πιο ψηλα απο το 93αρι και εχει και τις αντιστρεπτικες. Οκ ολα αυτα αλλα δεν μπορω να καταλαβω το γεγονος οτι εφοσον ειναι ιδια ποια η διαφορα στο βουνο και συγκεκριμενα εκτος.Το οτι θα δουλευει πιο ψηλα?Με τετοια κοντα γλυτωνεις πολλα οποτε...στο κατω κατω δεν πας με τετοιΟ αυτοκινητο να κανεις trial σωστα?
Παντελη μην μου τα γυρνας με κανεις και ανησυχω ναι το ξερω οτι ειναι χρεπια καποια απο αυτα και για να ειμαι απολυτα ειλικρινης μαζι σας εργαζομαι στο τμημα ανταλακτικων καποιας ευρωπαικης εταιρειας αυτοκινητων δεν λεω ονομα διαφημιση δεν κανω και ολοι μου λεγανε μην πας να μπλεξεις με δαυτα θα σου βγαλει ζημιες αβερτα κουβερτα εγω ομως πιστευω οτι με καλη συντηρηση και προσοχη τουλαχιστον τις περιοριζεις.Ρωτηστε τον Mudy τι μου ειχε βγαλει το Niva σε ενα χρονο και μετα μιλαμε για ζημιες.
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό diamond » 25 Φεβ 2007, 12:59

Το θέμα αξιοπιστία πάντως είναι αρκετά σχετικό
Και εγώ έχω φίλο που παλιά εμπορευόταν Rover και μόλις του είπα ότι πάω για το Freelander 2 μου είπε μακριά.
Βέβαια τα ίδια μου είχαν πει και για την Α156 που έχω αλλά μέχρι σήμερα (φτου-φτου) πετάει το εργαλείο.

Θέλει τύχη (μακριά από Δευτεριάτικα) και προσοχή
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Φεβ 2007, 20:45

Φίλε diamond το Freelander ΔΥΟ είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πράγμα απο το προηγούμενο.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί έχει ΗΔΗ δοκιμαστεί από το 2004 και το 2005 (στα RaRo L322 και στο LR3) και δεν έχει προβλήματα.

Μένει να δούμε φυσικά και τα καινούργια (για την Land Rover) μοτέρ του.
Μπορεί να έχουν δοκιμαστεί στις άλλες εταιρείας του γκρουπ αλλά έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές σε αρκετούς τομείς και αυτές μπορεί να δημιουργήσουν κάποια θέματα.

Πάντως, επειδή διάβασα (γρήγορα μεν προσεκτικά δε) ένα μεγάλο τμήμα του τεχνικού εγχειριδίου παρουσίασης του FR2 για τα τεχνικά τμήματα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, μπορώ να σου πω ότι το αυτοκίνητο είναι ΚΛΑΣΕΙΣ καλύτερο από το προηγούμενο Freelander όχι μόνο σαν τεχνολογία αλλά κυρίως σαν ποιότητα κατασκευής. Ειναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάσθηκε με ακριβό και όχι φθηνιάρικο τρόπο.
Αφήνω την τεχνολογία (που είναι κορυφαία για την κατηγορία του) εντελώς στην άκρη.

Προσωπικά πάντα αποφεύγω να αγοράζω αυτοκίνητα που μόλις έχουν παρουσιασθεί στην αγορά (το είχα κάνει στο παρελθόν δύο φορές και τελικά δεν το μετάνιωσα όμως).

Δώσε του ένα εξάμηνο περίπου με ένα χρόνο και μετά τα ξαναλέμε (καλά να είμαστε πρώτα από όλα....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Φεβ 2007, 20:54

Γειά σου "αγγλε ψυχασθενή" !!!! (καλό αυτό)

το θέμα της ροπής έχει να κάνει κατά μία εκδοχή με τον προγραμματισμό του εγκεφάλου και τα την άλλη εκδοχή με τις σχέσεις του κεντρικού διαφορικού.

Οπως και να είναι εκείνοι που έχουν δοκιμάσει και τα πρώτης γενιάς (1993 και 1994) και τα δεύτερης γενιάς (1995 -& 1997) Mpi λένε ότι όντως υπάρχει διαφορά.

Ο υπογράφων είχε ένα πρώτης γενιάς (ένα από τα πρώτα-πρώτα που είχαν έρθει το 1993) το οποίο και πούλησα το 1998.
Το αντικατέστησα με ένα 200Tdi και μετά και με ένα δεύτερο (μαζί με το πρώτο) και έτσι δεν μπόρεσα ποτέ να τα συγκρίνω (τα δύο Mpi μεταξύ τους)
Το Tdi είναι εντελώς διαφορετικό στο θέμα της ροπής οπότε δεν γεννάται θέμα σύγκρισης.

Μία υποτίθεται βασική ακόμη διαφορά για ΣΟΒΑΡΕΣ εκτός δρόμου καταστάσεις είναι και οι αντιστρεπτικές που το δικό σου έχει.
Τα παλαιώτερα ΔΕΝ τις είχαν και θεωρητικά σε μερικές περιπτώσεις έχουν λίγο καλύτερη/μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων.
Εσύ όμως γέρνεις λιγότερο στις στροφές, έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα στις ευθείες και λιγότερη ευπάθεια και αστάθεια σε πλευρικούς ανέμους.
Οχι ότι όμως και τα παλαιώτερα αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα σε όλα τα πιό πάνω.
Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο μπήκαν οι αντιστρεπτικές σαν ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμός ήταν ότι το μοντέλο σαν το δικό σου άρχισε να εξάγεται και στην Αμερική και για να μην αρχίσουν τις τούμπες τα μουρλά τα Αμερικανάκια αποφασίσθηκε να μπούν οι αντιστρεπτικές σε ΟΛΑ (οικονομία κλίμακας και λιγότερα μπερδέματα στην γραμμή παραγωγής)

----------------

Γιατί καλέ μου ψυχασθενή σου τα αλλάζω?
Το Landy το αγοράζεις συνειδητοποιημένα από ότι φαίνεται.
Ξέρεις που έχεις μπλέξει.
ΒΑΡΑΤΕ ΜΕ κι ας κλαίω. ΑΤΙΜΟΥΛΙΚΟ !!!! το Βάλιουμ το πήρες σήμερα????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 26 Φεβ 2007, 12:49

Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι
Καλώς ήλθες και εσύ στο club :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 26 Φεβ 2007, 19:11

Παλικαρια αυριο το εχω στα χερια μου και βουρ οχι για βολτα αλλα συνεργειο για τα λαδοξυδα εκκεντροφορους ιμαντα εννοω και ενα καλο βιολογικο καθαρισμο ετσι για να υποδεχτουμε καθαροι τον διαδοχο :D :D
Παντελη οντως ξερω που μπλεκω ασε που οσες φορες εχω παει στην μαντρα ολο και το ερωτευομαι πω πω φαντασου να βγω και κανενα βουνο αυτο ηταν.Βλεπω την παντοφλα συννεφο. :D :D :D :D
Και τωρα μια ερωτησουλα σε καποιο σημειο η ταπετσαρια της οροφης εχει φυγει και ψιλοκρεμεται παιζει καμια κολλα να την κολλησω και να ησυχασω?Η παω ταπετσερη και την αλλαζω ολη? :oops: :oops: :oops:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2007, 21:26

Γιώργο γειά,

για την ταπετσαρία του ουρανού σου μπορεί να δουλέψει καλά η βενζινόκολλα ταπετσαριών σε σπρέυ.

Αυτή που χρησιμοποιώ είναι είτε της 3Μ και της Bison είτε της Wurth.

Αλλιώς πας για ταπετσιέρη.

Ο Νίκος ο Κόντος θα σου πεί μάλλον έναν πολύ καλό που του έκανε εξαιρετική δουλειά στο δικό του.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες