Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco και εργάτης

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Disco και εργάτης

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 08 Φεβ 2007, 11:31

θέλω να βάλω εργάτη στο DISCO Ι.
Υπάρχει κάποιο μοντέλο εργάτη που να χωράει μέσα στον γνήσιο προφυλακτήρα χωρίς να αλλάξω η να κάνω ζημιά σε αυτών?

Ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Φεβ 2007, 22:06

Superwinch Husky 8.5 σε βαση της Bearmach
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Φεβ 2007, 15:37

Γιώργο θα μου επιτρέψεις να ΜΗΝ συμφωνήσω μαζί σου καθώς οι βάσεις που κρατούν τον εργάτη κρυφό εμποδίζουν το σωστό τύλιγμα του συρματόσχοινου ή του συνθετικού σχοινιού με αποτέλεσμα την ΚΑΘΕΤΗ μείωση της αντοχής και της διάρκειας ζωής τους.

Η καλύτερη βάση που έχει βγεί για τοποθέτηση εργάτη σε Discovery 1 είναι αυτή που είχε δημιουργηθεί για τις ανάγκες των αυτοκινήτων του Camel Trophy και αποτελούσε και την εργοστασιακή πρόταση για τον Husky 8.500 ή τον 10.000

Η βάση αυτή ΔΕΝ κατασκευάζεται πλέον στην Αγγλία αλλά μπορεί να κατασκευασθεί εδώ στην Ελλάδα καθώς έχω κρατήσει τα σχέδια της όταν την κόπιαρα από μία από τις δύο δικές μου καμήλες.

Το θέμα όμως είναι ότι τα πράγματα έχουν προχωρήσει πλέον και η τοποθέτηση ενός βαρύ εργάτη εμπρός είναι πολύ απλά περιττή.

Νίκο για την περίπτωση του οχήματός σου νομίζω ότι η καλύτερη λύση ακούει στο όνομα "φορητός εργάτης" και σωστά σημεία αγκύρωσης εμπρός και πίσω έτσι ώστε να τον στερεώνεις με ασφάλεια.

Δεν χρειάζεται επίσης να αλλάξεις τον εμπρός σου προφυλακτήρα (ο πίσω είναι καλό να αλλαχθεί με ενισχυμένο αν πρόκειται να κάνεις πάνω από μέτριας σοβαρότητας offroading μόνο)

Αν θέλεις φωτογραφίες από την βάση προδιαγραφών Camel Trophy αλλά και από τις βάσεις αγκύρωσης για εμπρός και πίσω πές μου.

Εργάτη εμπρός πάντως θεωρώ περιττό να βάλεις την στιγμή που μπορείς να καλύψεις το 90% των πιθανών περιπτώσεων που θα χρειαστείς εργάτη με τον φορητό και κυρίως μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις πλέον τόσο από εμπρός όσο και από πίσω στο αυτοκίνητό σου (γιατί μην ξεχνάμε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τελικά καλύτερο και φρονιμότερο αν κολλήσουμε να γυρίσουμε πίσω και να πάμε από άλλη διαδρομή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Φεβ 2007, 16:30

Να συμπληρώσω ότι η τοποθέτηση του εργάτη σε τέτοιο κρυφό σημείο και τόσο χαμηλά δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και σε μερικά άλλα σημαντικά θέματα.
1. Δυσκολία καθαρισμού του εργάτη και του συρματόσχοινου/σχοινιού.
2. Δυσκολία στην ΤΑΚΤΙΚΗ (ετήσια ή διετή) συντήρηση και στον έλεγχο του εργάτη (αλλαγή λαδιών για τους Ηusky, έλεγχο των ηλεκτρικών επαφών μοτέρ, ρελέ (αν είναι στη θέση αυτή) και μπρίζας ελέγχου, έλεγχο στις τσιμούχες, φλάντες και τις γλύστρες στο τύμπανο κλπ). Για να γίνουν αυτά ο εργάτης πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα ή να είναι εύκολα προσβάσιμος.
3. Ουσιαστική επιβάρυνση του σασσί καθώς ο εργάτης δεν είναι στηριγμένος στην ίδια ευθεία με το σασσί αλλά κάτω από αυτό με αποτέλεσμα να ασκούνται υπερβολικά σοβαρές δυνάμεις στο άκρο του και να υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για στρέβλωσή του.
4. Η κρυφή βάση είναι τοποθετημένη τόσο χαμηλά που όταν χρειάζεται ο εργάτης (συνήθως στις λάσπες....) αυτός βρίσκεται χωμένος μέσα στην λάσπη (απόδειξη και η φωτογραφία που έχεις ήδη παραθέσει ο Γιώργος)

-----------

Για ερασιτεχνική χρήση ΙΣΩΣ η κρυφή βάση να είναι μία σχετικά αποδεκτή λύση ΟΜΩΣ θα πρέπει να γίνεται με γνώση και αποδοχή των περιορισμών που θέτει και των προβλημάτων που δημιουργεί.

Αν λοιπόν συζητάμε για τέτοια χρήση (ερασιτεχνικού επιπέδου) η καλύτερη λύση πλέον είναι αυτή του φορητού εργάτη με τα ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ σημεία αγκύρωσης εμπρός και πίσω, πράγμα που δεν απαιτεί καν την αλλαγή του εμπρός προφυλακτήρα αλλά ούτε και την μόνιμη εγκατάσταση του εργάτη εμπρός (πράγμα το οποίο έχει σαφή πλεονεκτήματα από πλευράς μείωσης της κατανάλωσης, μη δημιουργίας προβλημάτων στην οδική συμπεριφορά, μη αναγκαιότητα αναβάθμισης της εμπρός ανάρτησης με σκληρότερα αμορτισερ (που απαιτούνται όταν μπεί ένας εργάτης εμπρός ) κλπ )

Στην συνέχεια παραθέτω φωτογραφίες από την εργοστασιακή γνήσια τοποθέτηση του εργάτη στα Camel Trophy Discos, την τοποθέτηση του ιδίου εργάτη με την ίδια βάση με τα CT όπως είχε γίνει από τον υπογράφοντα στο πρώτο του Disco Mpi τον Σεπτέμβριο του 1994 και τέλος την τοποθέτηση ίδίου συστήματος εργάτη και βάσης (κατασκευασμένης στην Ελλάδα) το 2005 σε Discovery 300Tdi καλού μου φίλου ο οποίος και τον χρησιμοποιεί σε πραγματικά σκληρές συνθήκες.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Φεβ 2007, 16:50

οσον αφορά τα σημεία αγκύρωσης για εμπρός μία πολύ καλή και δοκιμασμένη λύση για να μην χρειάζεται αλλαγή του προφυλακτήρα αλλά και για να υπάρχει η κατάλληλη αντοχή (κάτι που δεν υπάρχει με το ψεύτικο σημείο που έχουν τα Disco από το εργοστάσιο για απλή ρημούλκηση) είναι αυτή που βλέπεται στις φωτογραφίες.

Οι φωτογραφίες είναι ευγενική προσφορά του Στέφανου εκτός από αυτή που δείχνει το κανονικό Disco και πώς λειτουργούν αυτά τα σημεία αγκύρωσης σε ένα αυτοκίνητο που έχει τον κανονικό του προφυλακτήρα στο σωστό σημείο.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κοπεί λίγο το σπόιλερ στα σημεία όπου προεξέχουν ελάχιστα (χωρίς όμως να χαλάνε την γωνία προσβολής του αυτοκινήτου) τα σημεία όπου πιάνουν τα ναυτικά κλειδιά (τύπου U) καθώς και τα σημεία όπου μπορεί να τοποθετηθεί Hi-Lift (αν και ο υπογράφων έχει εκφράσει την αντίθεσή του στην χρήση αυτού του εξαρτήματος και ιδίως στα Disco)

Για πίσω η λογικότερη επιλογή είναι είτε η αντικατάσταση των εργοστασιακών "δακτυλιδιών" (που είναι επίσης αρκετά ασθενικά για σοβαρή χρήση) με τα λεγόμενα JATE rings ή η χρήση ενός καλού κοτσαδόρου (είτε κανονικού ο οποίος όμως χαλά την γωνία διαφυγής, είτε ενός κοτσαδόρου πολύ μειωμένου προφίλ ο οποίος δέχεται και αφαιρούμενο σημείο αγκύρωσης) (αν θέλετε φωτό να βάλω)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2007, 11:29

Για κάποιον περίεργο λόγο δεν μπορούν να μπούν οι φωτογραφίες.

Οσοι θέλετε όμως να δείτε ΠΩ'Σ είναι οι βάσεις αγκύρωσης αυτές μπορείτε να ρίξετε μία ματιά στο αυτοκίνητο του Στέφανου το οποίο και τις έχει.

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-45.html

Στα συμβατικά Discos οι βάσεις αυτές προεξέχουν ελάχιστα από το πλαστικό του spoiler και καθόλου πέραν του προφυλακτήρα (άρα είναι απολύτως νόμιμες). Για την ευχερέστερη πρόσβαση προς αυτές απαιτείται μόνο να κοπεί το σπόιλερ περιμετρικά στο σημείο όπου βρίσκονται τα "μάτια" (εκεί που μπαίνουν τα ναυτικά κλειδιά δηλαδή) και οι σωλήνες για την τοποθέτηση του Hi-Lift (μηχάνημα που καλό είναι να αποφεύγουμε όταν δεν ξέρουμε να το δουλεύουμε ή δεν χρειάζεται πραγματικά)

Συγγνώμη και πάλι που δεν μπορώ να βάλω την φωτογραφία εδώ.
Αν θέλει ο Στέφανος και μπορεί ας την βάλει εκείνος ή όποιος άλλος φίλος θέλει να βοηθήσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Φεβ 2007, 11:51

κουκλος εισαι με το σορτσακι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2007, 12:25

Tονίζει την ιδιαίτερη χάρη της λεπτής και μακριάς γαμπας μου !!!!!!

======================================

Το disco είναι αυτό που οδηγεί τώρα ο μάστοράς σου από ότι μου έχεις μεταφέρει.

Δώσε του την να την έχει για να ξέρει λίγο και την ιστορία του αυτοκινήτου που οδηγεί (η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι τραβηγμένη την ημέρα της αναχώρησης του Cutty Shark Crossing 1994 από το Χάνι Μπανιά στον Ευηνο προς την Θράκη και τον Νεστο όπου έγινε ο τελικός και ο υπογράφων μαζί με τον Βασίλη Μπαρμπαρέσο (του Alpin Club στον Ευηνο) ήταν υπεύθυνοι και κριτές για τις δοκιμασίες του cayak.
(ο εργάτης είχε χρειαστεί και για τα Suzuki με το οποία τότε είχε γίνει το event)


Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 12 Φεβ 2007, 12:58

Αυτά είναι
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 12 Φεβ 2007, 13:00

Αυτά είναι
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 12 Φεβ 2007, 13:03

λάθοςς
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2007, 14:35

Στέφανε ευχαριστώ.

Να σημειώσω ότι είναι σιδερένια και γαλβανισμένα για να μην σκουριάζουν και όχι αλουμινένια ή ανοξείδωτα όπως μπορεί να φαίνονται στην φωτογραφία(το ανοξείδωτο ατσάλι έχει την τάση να σπάει απότομα και ως εκ τούτου ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιείται σε εφαρμογές που δέχονται μεγάλες τάσεις και στρέψεις, σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα εγχειρίδια για θέματα έλξης.)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 12 Φεβ 2007, 17:30

Καλά, τώρα συνειδητοποίησα τι έχει κάνει το άτομο (Stefanbalik) στον Δίσκο...

:car3: :werecomingforyou: :car3:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Φεβ 2007, 10:17

Του έχει αλλάξει, (και) τα φώτα....!!!!!!

χαχα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 14 Φεβ 2007, 11:03

ΤΙ, ΤΑ ΨΗΛΩΣΕ ΚΙ ΑΥΤΑΑΑΑ?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες