από pantg » 09 Φεβ 2007, 16:30
Να συμπληρώσω ότι η τοποθέτηση του εργάτη σε τέτοιο κρυφό σημείο και τόσο χαμηλά δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και σε μερικά άλλα σημαντικά θέματα.
1. Δυσκολία καθαρισμού του εργάτη και του συρματόσχοινου/σχοινιού.
2. Δυσκολία στην ΤΑΚΤΙΚΗ (ετήσια ή διετή) συντήρηση και στον έλεγχο του εργάτη (αλλαγή λαδιών για τους Ηusky, έλεγχο των ηλεκτρικών επαφών μοτέρ, ρελέ (αν είναι στη θέση αυτή) και μπρίζας ελέγχου, έλεγχο στις τσιμούχες, φλάντες και τις γλύστρες στο τύμπανο κλπ). Για να γίνουν αυτά ο εργάτης πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα ή να είναι εύκολα προσβάσιμος.
3. Ουσιαστική επιβάρυνση του σασσί καθώς ο εργάτης δεν είναι στηριγμένος στην ίδια ευθεία με το σασσί αλλά κάτω από αυτό με αποτέλεσμα να ασκούνται υπερβολικά σοβαρές δυνάμεις στο άκρο του και να υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για στρέβλωσή του.
4. Η κρυφή βάση είναι τοποθετημένη τόσο χαμηλά που όταν χρειάζεται ο εργάτης (συνήθως στις λάσπες....) αυτός βρίσκεται χωμένος μέσα στην λάσπη (απόδειξη και η φωτογραφία που έχεις ήδη παραθέσει ο Γιώργος)
-----------
Για ερασιτεχνική χρήση ΙΣΩΣ η κρυφή βάση να είναι μία σχετικά αποδεκτή λύση ΟΜΩΣ θα πρέπει να γίνεται με γνώση και αποδοχή των περιορισμών που θέτει και των προβλημάτων που δημιουργεί.
Αν λοιπόν συζητάμε για τέτοια χρήση (ερασιτεχνικού επιπέδου) η καλύτερη λύση πλέον είναι αυτή του φορητού εργάτη με τα ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ σημεία αγκύρωσης εμπρός και πίσω, πράγμα που δεν απαιτεί καν την αλλαγή του εμπρός προφυλακτήρα αλλά ούτε και την μόνιμη εγκατάσταση του εργάτη εμπρός (πράγμα το οποίο έχει σαφή πλεονεκτήματα από πλευράς μείωσης της κατανάλωσης, μη δημιουργίας προβλημάτων στην οδική συμπεριφορά, μη αναγκαιότητα αναβάθμισης της εμπρός ανάρτησης με σκληρότερα αμορτισερ (που απαιτούνται όταν μπεί ένας εργάτης εμπρός ) κλπ )
Στην συνέχεια παραθέτω φωτογραφίες από την εργοστασιακή γνήσια τοποθέτηση του εργάτη στα Camel Trophy Discos, την τοποθέτηση του ιδίου εργάτη με την ίδια βάση με τα CT όπως είχε γίνει από τον υπογράφοντα στο πρώτο του Disco Mpi τον Σεπτέμβριο του 1994 και τέλος την τοποθέτηση ίδίου συστήματος εργάτη και βάσης (κατασκευασμένης στην Ελλάδα) το 2005 σε Discovery 300Tdi καλού μου φίλου ο οποίος και τον χρησιμοποιεί σε πραγματικά σκληρές συνθήκες.