Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πωλήσεις LR (έτος 2006) σε Ελλάδα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Πωλήσεις LR (έτος 2006) σε Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό ollram » 24 Ιαν 2007, 20:01

Για αυτούς που ενδιαφέρονται για τα στατιστικά
το 2006 πουλήθηκαν:

α) 176 Freelander
β) 161 Range Rover
γ) 76 Discovery
δ) 15 Defender

Στοιχεία από το 4Χ4 MAGAZINE
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2007, 20:35

Θα ψάξω να βρω και το νούμερο από το 1948 έως πριν από μερικά χρόνια (αν θυμάμαι καλά δύο ή τρία?) και κάνουμε αθροίσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 24 Ιαν 2007, 21:08

pantg έγραψε:Θα ψάξω να βρω και το νούμερο από το 1948 έως πριν από μερικά χρόνια (αν θυμάμαι καλά δύο ή τρία?) και κάνουμε αθροίσεις.

Χαιρετώ


Παντελη,
καλη σκέψη! για ελλάδα ή παγκοσμίως??
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Re: Πωλήσεις LR (έτος 2006) σε Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 24 Ιαν 2007, 21:55

ollram έγραψε:Για αυτούς που ενδιαφέρονται για τα στατιστικά
το 2006 πουλήθηκαν:

α) 176 Freelander
β) 161 Range Rover
γ) 76 Discovery
δ) 15 Defender

Στοιχεία από το 4Χ4 MAGAZINE

ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΦΙΛΕ ollram ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ RANGE ROVER ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ DISCOVERY ΚΑΙ OXI ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ!!!
ΑΘΑΝΑΤΕ, ''ΦΤΩΧΕ'' ΕΛΛΗΝΑ!!!
:oops: :oops: ΑΠΟ ΖΗΛΕΙΑ ΤΟ ΛΕΩ!!! :oops: :oops:
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Ιαν 2007, 07:22

Aλέκο καλημέρα,

μία μικρή επισήμανση,

Τα νούμερα για τα Range Roverς συμπεριλαμβάνουν το άθροισμα των πωλήσεων τόσο του κανονικού RaRo όσο και του RRS (range rover L322 και Range Rover Sport).
Αν υπολογίσεις ότι στην ουσία αυτά τα δύο μοντέλα ναι μεν ακουστικά μοιράζονται ένα σχεδόν ίδιο όνομα αλλά απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικούς αγοραστές και μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2006 είχαν και σαφέστατες διαφορές.

Πάντως όντως τα νούμερα πωλήσεων είναι αντιστρόφως ανάλογα με την κρίση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 25 Ιαν 2007, 18:49

pantg έγραψε:Πάντως όντως τα νούμερα πωλήσεων είναι αντιστρόφως ανάλογα με την κρίση


Σωστά!!!
Πάντως αυτές τις μέρες που πήγα στην Αντ/πια 2-3 φορές, όλο και από ένα RR "Πουλιόταν" :lol:
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Ιαν 2007, 19:17

Φίλε Χάρη,

όταν έχεις ένα καλό προϊόν μπορείς να το πουλήσεις και εύκολα.
Και μην κρυβόμαστε το RaRo και το RRS, όπως και το LR3 είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν.

Αν και πιστεύω ότι ακόμη και να μην ήταν τόσο καλά πάλι θα πουλούσαν.
Δες τί έγινε με το Freelander 1. Ο κόσμος το έχει τούμπανο και η Land Rover φανερό καμάρι ότι ήταν προβληματικό με του κόσμου τις ατέλειες και τις γνωστές σοβαρές ζημιές του και όμως πούλαγε σαν τρελλό σε όλες τις αγορές (εκτός από την Βόρειο Αμερική όπου πάτωσε λόγω ομως μικρού, για τους αμερικανούς, κινητήρα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιαν 2007, 17:54

Με τόσες πωλήσεις Λ.Ρ. θα αυξηθούν η αυτοκτονίες κατακόρυφα στο Ελλαδα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 26 Ιαν 2007, 19:46

Θα γίνουμε Σουηδία, επιτέλους...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pajino » 26 Ιαν 2007, 20:33

Συμφωνώ με τον pantg αλλά βέβαια το freelander 1 όταν είχε βγει είχε πρωτοποριακό σχεδιασμό ήταν πολύ όμορφο δεν κόστιζε ένα τσουβάλι λεφτά και ήταν LAND ROVER :!: που αυτά και μόνο έβαλαν πολλούς στην σκέψη να το αποκτήσουν πιστεύω.
Το τι κέρδισε βέβαια η LR από τα προβλήματα που έβγαζε είναι άλλο θέμα... :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 26 Ιαν 2007, 21:30

pantg έγραψε:Δες τί έγινε με το Freelander 1. Ο κόσμος το έχει τούμπανο και η Land Rover φανερό καμάρι ότι ήταν προβληματικό

Έχω την αίσθηση μιλώντας με αντιπροσωπείες και συνεργεία σαν κάτοχος οτι η LandRover δεν το έχει φανερό καμάρι, αντιθέτως μάλιστα κρύβει με όλους τους δυνατούς τρόπους τα γνωστά προβλήματα κυρίως των βενζινοκινητήριων 1.8 και V6 2.5 γιατί ξέρει πολύ καλά οτι αν ξεσηκωθεί όλος αυτός ο κόσμος ανα την υφήλιο που έχει εξαπατηθεί πληρώνοντας μηχανές για πλάκα και κερδίσει τα προβλεπόμενα, η LandRover θα έπρεπε να ακολουθήσει την επόμενη μέρα το δρόμο της Rover.
Μάλιστα η εταιρία και οι dealers σε όλο τον κόσμο, κουκουλώνοντας τα προβλήματα, κέρδισαν και θα κερδίσουν ένα σκασμό λεφτά από πανάκριβα ανταλλακτικά.

Πάντως η δημοσιότητα μιας πιθανής και οργανωμένης νομικά κίνηση για τα γνωστά του freelander1 ενόψει της κυκλοφορίας του Freelander2 δε νομίζω να αρέσει πολύ στην LR.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιαν 2007, 11:08

Ποσο δίκιο έχεις Γιώργο
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιαν 2007, 16:59

Γιώργο ακριβώς για αυτούς τους λόγους που ανέφερες έγραψα και εγώ "ΦΑΝΕΡΟ" και όχι κρυφό καμάρι.
Γιατί όσο και αν θέλουν ή ήθελαν να το κρύψουν ή να το κρύβουν κάθε άλλο παρά κρυφό ήταν και είναι.

Πες μου όμως πώς δικαιολογείται με βάση την λογική το να υπάρχει κόσμος που του λές ΡΗΤΑ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ να μην το αγοράσει και πηγαίνουν και το πληρώνουν και το αγοράζουν.....
(θα μου πεις βέβαια ότι η τελική επιλογή του αυτοκινήτου μοιάζει για πολύ κόσμο με τον τρόπο που επιλέγει τον σύντροφο του. Παθιάζεται τόσο από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά ή τις ικανότητες σε κάτι συγκεκριμένο που τελικά κάνει τα στραβά μάτια σε γνωστά και ουσιαστικά πολλές φορές προβλήματα. Με αποτέλεσμα τα διαζύγια στις ανθρώπινες σχέσεις και τις σχέσεις μίσους/πάθους στα αυτοκίνητα. Κάτι σαν την δική σου περίπτωση ίσως??????

Αλλωστε είναι σε όλους γνωστό ότι το Freelander συντηρεί κατά μεγάλο ποσοστό τα συνεργεία και το τμήμα ανταλλακτικών της Land Rover.
Σε βάρος των ιδιοκτητών.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Ιαν 2007, 17:28

Τα πράγματα με το Freelander είναι σχετικά απλά...

Όπως με τη δική μου περίπτωση, μπορούσα να πάρω τα περισσότερα (αν όχι όλα) SUV της αγοράς στην κατηγορία του με τα ίδια λεφτά. Θα μπορούσα να έχω την αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ, της HONDA ή της SUBARU, την οικονομική προοπτική ενός HYUNDAI ή ενός ΚΙΑ ή απλά όλα μαζί (Xtrail ή Grand Vitara). Και δε θα έλεγα ότι ήμουν και ιδιαίτερα άνετος με τα λεφτά που θα αποχωριζόμουν, το αντίθετο, το αυτοκίνητο για τα τρία χρόνια που (θα) το πληρώνω με περιορίζει αρκετά.

Όμως είναι απλά LAND ROVER, (ή μάλλον όπως ήταν η Land Rover των Series, των Defs και των Discos του Camel Trophy). Και από τη στιγμή που έχεις μεγαλώσει έτσι, είναι καθαρά συναίσθημα (και ελπίδα πρός το Θεό οτί δε θα χαλάσει).

Δε παύει ποτέ στο πίσω μέρος του μυαλού μου να είναι το Defender σαν κρυφό όνειρο δεν μου αλλάζει κανείς την πεποίθηση ότι το LR3 (με το Land Cruiser) είναι συνολικά τα καλύτερα 4Χ4 στον κόσμο και όσο δουλεύει καλά, ότι το Freelander είναι αντάξιο του ονόματος Land Rover (την οποία και το ίδιο έσωσε και δεν ανήκει σε Κινέζικα χέρια τώρα-αν και αυτό ακόμη δεν έχει αποδειχτεί ότι είναι κακό-).

Τώρα αν το Freelander καταφέρει να μου αλλάξει τα μυαλά, θα φανεί στο μέλλον...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιαν 2007, 18:32

Θανάση συγγνώμη αν ήμουν αυστηρός, ίσως και κακός με το Freelander αλλά νομίζω εξ αρχής να έχεις δεί στο φόρουμ αυτό ότι αν κάποιος λέει ΟΧΙ και μην το κάνεις σε όποιον ρωτάει αν θα του πρότεινα να πάρει Freelander αυτός είναι ο υπογράφων.

Και αυτό γίνεται για να μην υπάρχει περίπτωση κάποιος να το αγοράσει χωρίς να το κάνει ενσυνείδητα όπως έκανες εσύ. (που το αγόρασες συνειδητοποιημένα)

Oυδείς αντιλέγει ότι το Freeby είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ικανό εκτός δρόμου (ένα από τα ικανότερα και ίσως και το ικανότερο σε μερικά είδη εδάφους) και εξίσου ικανό με το Defender και το Discovery 1 στις περισσότερες εκτός δρόμου συνθήκες και ίσως και καλύτερο σε μερικά και αυτό στο λέω απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ αλλά και σαφώς καλύτερο στον δρόμο από το Defender ή και μερικές εκδόσεις του Discovery ή και των παλαιότερων RaRo (με εξαίρεση τους χώρους και την δυνατότητα έλξης ανάλογα με τα μοντέλα, μην επεκτεινόμαστε τόσο πιά)

Αν τώρα υπήρχε ένα τρόπος να μπει και στο Freelander το μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ που μπήκε στα elise........

Για να σε "φτιάξω" λιγάκι σου στέλνω μερικές φωτογραφίες που είχα βγάλει το 2003 όταν περάσαμε μαζί όλα τα αυτοκίνητα του άλλου μου συλλόγου (Camel Trophy Owners Club) την offroad διαδρομή στο Βilling.
Δυστυχώς δεν μπορούσα να βγάλω φωτογραφίες ενώ το οδηγούσα για αυτό και βλέπεις τις φωτογραφίες που έβγαλα ακολουθώντας το με το D110 ηλεκτρονικών συστημάτων μετάδοσης και επικοινωνιών του event του 1996 το οποίο και είχα στα χέρια μου τιμής ένεκεν λόγω της νίκης του ελληνικού πληρώματος την χρονιά εκείνη.


Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες