Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πωλήσεις LR (έτος 2006) σε Ελλάδα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2007, 15:42

disco έγραψε:http://www.camel-trophy-vehicles.com


Ο Mike ήταν για αρκετό καιρό πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Camel Trophy και στις εγκαταστάσεις του φιλοξενείται και το μουσείο μας.

Τα αυτοκίνητα που δίνει ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αλλά είναι αυτοκίνητα ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ και ως εκ τούτου η τιμή τους είναι ακριβότερη από τις κανονικές τρέχουσες της αγοράς.

Αν κάποιος ΟΝΤΩΣ ενδιαφέρεται για αυτοκίνητο ΓΝΗΣΙΟ μπορούμε να βρούμε.
Το πρόβλημα είναι όμως στον εκτελωνισμό καθώς ΟΛΑ αυτά τα αυτοκίνητα είναι παλαιότερα από πέντε ετών και επιβαρύνονται με 150% "δασμούς" (τέλη ταξινόμησης τα λένε τώρα) στην τιμολογιακή αξία τους. Υπάρχει βέβαια η μείωση ανά 7% στην τιμολογιακή αξία ανά έτος παλαιότητας αλλά υπάρχουν δύο προβλήματα.
1. Η τιμολογιακή αξία των αυτοκινήτων με προδιαγραφές CT είναι πλέον άγνωστη (τα στοιχεία καταστράφηκαν από την διοίκηση της εταιρείας επί BMW μετά την ρήξη των σχέσεων με την Camel)
2. O συμπληρωματικός εξοπλισμός ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ στην κυριολεξία τον υπολογισμό κατ' εκτίμηση που θα ΠΡΕΠΕΙ να γίνει από τις ελληνικές τελωνειακές αρχές. (σαν παράδειγμα αναφέρω ότι όταν προσπάθησαν οι ελληνικές τελωνειακές αρχές να εκτιμήσουν την αξία των CT specs Discovery η τελική αξία τους με τους εισαγωγικούς δασμούς εκτιμήθηκε στα 45.000.000 δρχ το καθένα με τιμές 1995. Και αυτό ήταν το ποσό που ζητήθηκε ως βάση για τον υπολογισμό του προστίμου για την μη ορθή εισαγωγή τους στην Ελλάδα από τους διοργανωτές.)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Ιαν 2007, 15:52

Αίσχος.

αγοράζεις ένα απλό μοντέλο και πας και φέρνεις το άλλο για ανταλλακτικά και το σκαντζάρεις εν μέσο μιας νυκτός.

Και τους έχεις χεσμένους τους τελωνειακούς.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2007, 15:58

Αυτό φυσικά και γίνεται αλλά υπάρχουν και πάλι δύο προβλήματα.

Στην Ελλάδα λίγο δύσκολο να βρεις πετρελαιοκίνητο (εκτός και αν φέρεις από το εξωτερικό ένα μικρότερο από πενταετίας σε ηλικία)

Κάνοντας την "σκάντζα" αυτή καταστρέφεις στην ουσία ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο με την δική του ξεχωριστή ιστορία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Ιαν 2007, 16:11

Σαν πρωτάρης κανεις μωρέ Παντελή
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2007, 16:31

Νίκο απλώς είμαι λίγο ευαίσθητος στο θέμα των κλασσικών αυτοκινήτων και ιδίως αυτών που βγήκαν σε πραγματικά πολύ περιορισμένο αριθμό παραγωγής όπως τα Freelanders.

Eνα κανονικό Freelander μπορεί να φτιαχθεί πολύ πιό ανθεκτικό από ότι είναι ένα γνήσιο προδιαγραφών Camel Trophy με τα πράγματα που πλέον υπάρχουν για αυτά τα αυτοκίνητα από πλευράς θωράκισης και προστασίας.

Για την αύξηση του ύψους στην ανάρτηση του Freelander είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός όπως και για την αύξηση του πλάτους αλλά και του ύψους των ελαστικών τους. Τα έχουμε πει αυτά μην τα ξαναλέμε.

Αν όμως κάποιος θέλει να "στήσει" ένα γερό Freelander για οδήγηση σε κοτρώνια υπάρχουν πράγματα. Ποδιές, βάση για εξωτερικό ή ημιεσωτερικό μόνιμο εργάτη εμπρός ή για αφαιρούμενο ώστε να μπαίνει είτε εμπρός είτε πίσω (όπως τον είχαν τα προδιαγραφών CT). Πρόβλημα υπάρχει με το snorkel γιατί δεν υπάρχει κάτι σε λογικό κόστος και αυτά που υπάρχουν απευθύνονται κυρίως στα πετρελαιοκίνητα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Ιαν 2007, 19:22

pantg έγραψε:Πρόβλημα υπάρχει με το snorkel γιατί δεν υπάρχει κάτι σε λογικό κόστος και αυτά που υπάρχουν απευθύνονται κυρίως στα πετρελαιοκίνητα.

Χαιρετώ


Να φτιάξουμε ένα καλο προς διάθεση σε λογική-ανθρώπινη τιμή.

Δεν είναι κακή ιδέα! :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2007, 19:29

Nίκο πολύ καλή ιδέα αλλά το σχέδιο του Freelander έχει μερικές δυσκολίες αν θέλεις το αποτέλεσμα να είναι και αισθητικά σωστό.

Πάντως αν υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από αρκετούς ιδιοκτήτες αξίζει ίσως τον κόπο να αφιερώσει κάποιος τον χρόνο του και τα μέσα για να φτιαχθεί κάτι που θα είναι συμβατό και με τα βενζινοκίνητα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Ιαν 2007, 20:18

pantg έγραψε:Nίκο πολύ καλή ιδέα αλλά το σχέδιο του Freelander έχει μερικές δυσκολίες αν θέλεις το αποτέλεσμα να είναι και αισθητικά σωστό.


Χαιρετώ


Θα επιστρατεύσω τον Πινινφαρινα που κρύβω μέσα μου.

Να είσαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο από το Φιατ Χ 1,9 που είχε σχεδιάσει ο ίδιος :wink:

Το μοντέλο που αναφέρω δεν επιλέχθηκε τυχαία!

Έκαιγαν και αυτά φλάντζες επειδή είχαν τον κινητήρα πίσω και ανέβαζαν (εκτος από αυτά που συντηρούσα εγώ :wink: ) δαιμονισμένες θερμοκρασίες, μερικά καιγόντουσαν στον δρόμο
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 31 Ιαν 2007, 23:32

disco έγραψε:μερικά καιγόντουσαν στον δρόμο


Lol, τι μου θύμισες τώρα. Αρκετά χρόνια πρίν, στο Βελιγράδι, είχα δεί ένα ZASTAVA (από αυτά που έμοιαζαν με τα FIAT 500) να τρέχει με δαιμονισμένη ταχύτητα και κατόπιν να φλέγεται μπροστά μου. Σε μικρό δρόμο κιόλας! Ευτυχώς ένας οδηγός τουριστικού λεωφορείου που καθάριζε το όχημα του εκεί, βγήκε με πυροσβεστήρα και το έσβησε...

Πώς περνάν τα χρόνια...ακόμη και για εμένα πλέον που θεωρούμαι σχετικά μικρός...

:cry:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Φεβ 2007, 11:21

Το πιο συνηθισμένο θέαμα στην δεκαετία του 60-70, ήταν τα καμένα NSU στην μέση του δρόμου.
Αυτά ήταν αερόψυκτα και χάναν λάδια από παντού (περισσότερο και από L.R. χα) τα οποια μόλις ακουμπούσαν στην πολλαπλή της εξαγωγής, καιγόντουσαν σαν λαμπάδες.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 01 Φεβ 2007, 11:58

Μην ξεχνάτε και τις κλούβες της VW εκείνης της εποχής. Έπρεπε πριν αγοράσεις μια , να κάνεις σεμινάρια στην πυροσβεστική.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Freelander » 01 Φεβ 2007, 12:06

Αερόψυκτο αυτοκίνητο είχα κιεγώ κάποτε (citroen visa) και θυμάμαι παρόλα τα προβλήματα που είχε οτι δεν ανέβαζε ποτέ θερμοκρασία αν και είχε κοστίσει αστεία χρήματα την εποχή εκείνη. Επίσης είχε ένα ψυγειάκι λαδιού και γενικά αξιοζήλευτα γκάζια και θόρυβο...
Φωτιά επίσης δεν πήρε ποτέ αλλά τις φωτιές οχημάτων προτιμώ να τις απολαμβάνω από μακρυά έχοντας κάνει πρώτα καλή ασφάλεια πυρός και όχι κάνοντας τον πυροσβέστη.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Φεβ 2007, 10:34

Δρακε , τα VW εκείνης της εποχής είχαν και ένα σοβαρότερο πρόβλημα, εκτος του ότι καίγονταν.

Στάζαν τα λάδια από τα σωληνάκια που έχουν μέσα τα ωστήρια για τα κοκοράκια , πάνω και μέσα στον ζεστό αέρα του ηλίθιου συστήματος που είχαν για καλοριφέρ και με τις αναθυμιάσεις σκότωναν τους επιβάτες (Οι οποιοι αρχικά μαστουρώναν και την βρίσκανε)!

Και όσοι δεν τα κακάρωσαν από της αναθυμιάσεις και με την κεφάλα που τους έφτιαχνε, λέγανε ποσο απολαυστική είναι η οδήγηση ενός VW. :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 02 Φεβ 2007, 15:23

ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Γιαυτό έλεγα το χειμώνα , τι ωραία που πάει στην εθνική.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες