disco έγραψε:http://www.camel-trophy-vehicles.com
Ο Mike ήταν για αρκετό καιρό πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Camel Trophy και στις εγκαταστάσεις του φιλοξενείται και το μουσείο μας.
Τα αυτοκίνητα που δίνει ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αλλά είναι αυτοκίνητα ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ και ως εκ τούτου η τιμή τους είναι ακριβότερη από τις κανονικές τρέχουσες της αγοράς.
Αν κάποιος ΟΝΤΩΣ ενδιαφέρεται για αυτοκίνητο ΓΝΗΣΙΟ μπορούμε να βρούμε.
Το πρόβλημα είναι όμως στον εκτελωνισμό καθώς ΟΛΑ αυτά τα αυτοκίνητα είναι παλαιότερα από πέντε ετών και επιβαρύνονται με 150% "δασμούς" (τέλη ταξινόμησης τα λένε τώρα) στην τιμολογιακή αξία τους. Υπάρχει βέβαια η μείωση ανά 7% στην τιμολογιακή αξία ανά έτος παλαιότητας αλλά υπάρχουν δύο προβλήματα.
1. Η τιμολογιακή αξία των αυτοκινήτων με προδιαγραφές CT είναι πλέον άγνωστη (τα στοιχεία καταστράφηκαν από την διοίκηση της εταιρείας επί BMW μετά την ρήξη των σχέσεων με την Camel)
2. O συμπληρωματικός εξοπλισμός ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ στην κυριολεξία τον υπολογισμό κατ' εκτίμηση που θα ΠΡΕΠΕΙ να γίνει από τις ελληνικές τελωνειακές αρχές. (σαν παράδειγμα αναφέρω ότι όταν προσπάθησαν οι ελληνικές τελωνειακές αρχές να εκτιμήσουν την αξία των CT specs Discovery η τελική αξία τους με τους εισαγωγικούς δασμούς εκτιμήθηκε στα 45.000.000 δρχ το καθένα με τιμές 1995. Και αυτό ήταν το ποσό που ζητήθηκε ως βάση για τον υπολογισμό του προστίμου για την μη ορθή εισαγωγή τους στην Ελλάδα από τους διοργανωτές.)
Χαιρετώ