Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πωλήσεις LR (έτος 2006) σε Ελλάδα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιαν 2007, 18:35

και μερικές ακόμη

Το Freelander και το 110 (αυτό για το οποίο ήδη έγραψα πιό πάνω) ανήκουν στον κύριο που στέκει καμαρωτός δίπλα τους.
Ο κύριος αυτός εκτός από καλός προσωπικός φίλος είναι εκ των ιδρυτικών μελών του Camel Trophy Owners Club και αυτή τη στιγμή είναι και εκπαιδευτής στην επίσημη κεντρική σχολή οδήγησης εκτός δρόμου της Land Rover στο Eastnor και σε περίπτωση που τελικά βρεθούν άτομα που θα θέλουν να πάμε θα είναι ένας από τους εκπαιδευτές μας.

Η άλλη φωτογραφία είναι μπροστά στο αυτοκίνητο των νικητών του Camel Trophy 1997 στην Μογγολία και στην θέση του οδηγού κάθεται η Αμερικανίδα οδηγός του. Εμπρός στο αυτοκίνητο η τωρινή ιδιοκτήτης του (η γραμματέας του Συλλόγου και υπεύθυνη διοργανώσεων), ο πιό πάνω φίλος και ο υπογράφων και πίσω μερικά από τα, αν θυμάμαι καλά, περίπου 18 ΄(?) γνήσια CT αυτοκίνητα του συλλόγου που είχαν συμμετάσχει την έκθεση της αρένας του Billing 2003.

Αν θέλετε και άλλες φωτό εδώ είναι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιαν 2007, 19:02

Δυο ακόμη,

ολα τα αυτοκίνητα στην αρένα και το Freelander της ομάδας της Νοτίου Αφρικής με τον τωρινό ιδιοκτήτη του (έχει άλλα τρια οχήματα CT) ανάμεσα σε Disco του 1996 και σε Disco του 1993.

Φίλε Θανάση χόρτασες καμηλοIπποποταμάκια με τους φίλους τους?

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 27 Ιαν 2007, 19:26

Καμηλίτσες είδα, ιπποποταμάκια είδα, κανένα μουλάρι (110) εν δράσει δεν είδα. Σνιιιιιφφφ!!!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Ιαν 2007, 19:27

Παντελή, ένα αγνό, ανιδιοτελές...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. :D :D :D :D :D

Πάντα με "φτιάχνει" να βλέπω οχήματα Camel Trophy (και ιδίως γνήσια). Από τη στιγμή που έχεις και ιπποπόταμους μέσα...

Μπορείς να μου στείλεις με email (και φυσικά, αν γίνεται -και θα το κατανοήσω αν δεν- από την άποψη ότι πρόκειται για προσωπικές αναμνήσεις) φωτογραφίες από τα Freelanders όπως αυτές που παρέθεσες, στο κανονικό τους όμως μέγεθος;
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Ιαν 2007, 19:32

Και κοιτώντας καλύτερα, τα Freebies έχουν περάσει κατά πολύ το ανώτατό τους όριο διάβασης υδάτινου κωλύματος... Ενδιαφέρον... (Αρκεί κάποιος να μη στέγνωνε μετά το εσωτερικό των οχημάτων και τα ηλεκτρονικά με πιστολάκι)

:D :twisted: :D

Και μια άσχετη απορία που μόλις μου δημιουργήθηκε. Στα CT, όλα τα οχήματα ήταν Diesel;
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιαν 2007, 19:48

Φίλε DRAKOS,

μερικές φωτογραφίες λοιπόν που ελπίζω να σου αρέσουν.

Φίλε GALILAIOS,
τα CT specs Freebies ήταν πετρελαιοκίνητα, όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα του Trophy με την φωτεινή εξαίρεση των Range Rover όταν χρησιμοποιήθηκαν την πρώτη φορά σε τέτοιο event το 1981.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιαν 2007, 19:54

λίγες ακόμη
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 28 Ιαν 2007, 02:21

Freelander έγραψε:Πάντως η δημοσιότητα μιας πιθανής και οργανωμένης νομικά κίνηση για τα γνωστά του freelander1 ενόψει της κυκλοφορίας του Freelander2 δε νομίζω να αρέσει πολύ στην LR.


Γιώργο Δεν ζουμε πια σε ένα κόσμο χωρίς επικοινωνία... Πιστεύω οτι η γνωστοποίηση των προβλημάτων του freelander μέσω του Internet έχει προκαλέσει ανυπολόγιστη καταστροφή στη LR...Παρότι παραμένει πολύ ελκυστικό αυτοκίνητο (και Land Rover) εν τούτοις οι πωλήσεις του έχουν πρακτικά εκμηδενιστεί. Αυτό δείχνει οτι η επικοινωνία και η ενημέρωση των καταναλωτών είναι πολύ μεγαλύτερη απο αυτήν που υποψιάζονται τα εργοστάσια. Πιστεύω οτι για το λόγο αυτό η LR επέλεξε να παρουσιάσει ένα πολύ πιο ακριβό Freelander 2. Ελπίζοντας σε ένα κοινό που πιθανόν δεν πολυενδιαφέρεται για το κόστος διατήρησης του αυτοκινήτου. Αλλά το κόστος του να νιώθεις μαλάκας κάθε τρείς και λίγο νομίζω υπερβαίνει το όποιο κόστος των ανταλακτικών...Όπως και η αγωνία αν θα φτάσεις στον προορισμό σου δεν μετριάζεται αν έχεις μεγαλύτερη οικονομική άνεση και δεν σε πολυκόφτει το κόστος των επισκευών.

Η LR οδεύει προς το κλείσιμο. Ο μόνος που δεν το έχει καταλάβει αυτό είναι η Ford και ο παν-ευφυής απόγονος Ford που βρισκόταν στο τιμόνι της και έχει οδηγήσει σε ζημίες δισεκατομυρίων δολαρίων με τις επιλογές του.

Ευτυχώς απο την άλλη μεριά της Ασίας υπάρχουν σοβαροί επαγγελματίες που αναλαμβάνουν την ευθύνη των προϊόντων που πουλάνε και ας μην είναι όμορφα. Δεν είναι ούτε ψεύτικα.

Οι ευρωπαίοι μπορούν να συνεχίσουν να πουλάνε κουλτούρα για όσο ακόμη υπάρχουν αγοραστές. Μετά κάτι θα βρούν να κάνουν. Κανείς δεν χάνεται...

Καλό ταξίδι Land Rover...Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάζει...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 28 Ιαν 2007, 12:54

Εγώ βλέπω την τελευταία δεκαετία όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να προσανατολίζονται στις κατασκευές αναλώσιμων οχημάτων τα οποία έχουν ένα μικρό σχετικά κύκλο ζωής.
Σε αυτό το παιχνίδι η LR προσπάθησε να παίξει (στην καμπούρα μας) αλλά δυστυχώς άλλοι ήταν ανέκαθεν ισχυρότεροι και πιό έμπειροι.
Ωστόσο μπορεί να ζεί τουλάχιστον με αναμνήσεις και φωτογραφίες απο το παρελθόν αφού τουλάχιστον τότε έφτιαχνε απλά, δυνατά και γερά αυτοκίνητα που μπορούσαν να συντηρηθούν με μεράκι και το κυριότερο να επιστρέφουν από τον προορισμό τους.
Σίγουρα το μέλλον δεν ανήκει σε αυτόύ του είδους την παραγωγή.
Το μόνο που σώζει προς το παρών -αλλά άγνωστο για πόσο ακόμη- τις πωλήσεις αυτής της εταιρίας, είναι το lifestyle.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 28 Ιαν 2007, 19:09

ΗΘΙΚΟΟΟΝ?????? ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ Δεν θέλω μοιρολατρείες.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 28 Ιαν 2007, 19:20

Δυστυχώς για εμάς φίλε Γιώργο (Freelander), το lifestyle είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό των αγοραστών στους οποίους πλέον στοχεύει η εταιρεία. Και σ' αυτή τη μεταστροφή δείχνει να τα πηγαίνει πολύ καλά.

Εξάλλου, δεν είναι πιο συνειδητοποιημένος ο οδηγός ο οποίος θα έχει τη δυνατότητα να δώσει τουλάχιστον 80.000€ για ένα αμάξι και θα προτιμήσει τελικά ένα Range αντί για κάτι πιό γνωστό; (BMW, VW, Μercedes κτλ); -Ερώτηση κάνω...-

Από την άλλη, όταν έχεις δώσει τόσα λεφτά, θα τα βάλεις σε λάσπη και χώμα, θα κυνηγήσεις να βρείς παρέα ή και μόνος να πάς στο βουνό, θα ασχοληθείς με τα προβλήματα που θα βγάλει; Μάλλον όχι. Με την οικονομική άνεση που λογικά έχει κάποιος αγοραστής τέτοιου αυτοκινήτου, από την μια δε θα ασχοληθεί με βλάβες (άρα ποτέ δε θα υπάρξει γι αυτόν μεράκι) και από την άλλη, συνήθως -χωρίς αυτό να είναι απόλυτο φυσικά- αγοράζονται ώς σύμβολα status. Δε σε νοιάζει να το χώσεις στο χώμα.
Ακόμη και ένα LR3 ίσως...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 28 Ιαν 2007, 19:24

Και μια μικρή παρένθεση.

Το Pajero 2007, ακόμη δεν πρόλαβε να παρουσιαστεί και έκανε το 1-2-5 στο Dakar. Νικητής για 12η φορά, από τις οποίες τις 7 συνεχόμενες...

Οι μεν το διαφημίζουν μες το χώμα (όπως και το Land Cruiser) και οι δε, αφήνουν να τα παρουσιάσουν καλλίγραμμες τενίστριες.
(Κανένα πρόβλημα φυσικά με την καλλίπυγο Maria Sharapova αλλά το lifestyle που λέγαμε...)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό cliff » 28 Ιαν 2007, 20:38

Δεν νομίζω ότι έχει και μεγάλη σχέση το Πατζέρο του Ντακάρ με το Πατζέρο παραγωγής...

...αν και κανείς δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι "πολιτικά" Πατζέρο είναι πολύ καλά (και ακριβά) αυτοκίνητα :)
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Σχετικά με αξιοπιστία Pajero

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Ιαν 2007, 21:23

Μιά και αναφέρθηκε για την επιτυχία των pajero στο dakar (βέβαια ο αγώνας είναι άλλη υπόθεση-έχουν ήδη σχολιαστεί αυτά), διαβάστε στα αντίστοιχα θέματα, φίλοι με τα freelandera, τι τραβάνε οι έχοντες pajero pinin. Διαβάζω πολλά, περίεργα και άλυτα προβλήματα και καμμία υποστήριξη. Μπορεί να μην αλλάζουν μηχανές και IRD όπως εσείς αλλά τα νεύρα τους δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση...

Μην τα ρίχνουμε όλα μόνο στην Land Rover. Γνωστός μου με διάφορα Land Rover πολύ προσεκτικός είπε να πάρει και ένα navara για τις αγροτικές του εργασίες να γλυτώσει από τα μικροπροβλήματα...

Σε ελάχιστα χλμ ΕΣΠΑΣΕ το πίσω διαφορικό. Έμαθε ότι ήταν κοινό πρόβλημα σε αρκετά αυτοκίνητα.

Κουράγιο λοιπόν, ενημέρωση όσο μπορείτε και - προσωπική συμβουλή - περιμένετε καμμιά 10ριά χρόνια να βγεί το αυτοκίνητο, να δοκιμαστεί και μετά αγοράζετε. Εμείς με τα 15ετίας Land Rover δεν έχουμε πιά τέτοια προβλήματα.. (αστειεύομαι βέβαια)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 29 Ιαν 2007, 00:24

cliff έγραψε:Δεν νομίζω ότι έχει και μεγάλη σχέση το Πατζέρο του Ντακάρ με το Πατζέρο παραγωγής...


Συμφωνώ, όπως δεν έχουν σχέση όμως και όλα τα υπόλοιπα VW, NISSAN, BMW, TOYOTA και τα διάφορα πρωτότυπα που πήραν μέρος. Και όχι τπτ, οι νίκες είναι πολλές...Αλλά τέλοσπάντων, ενδεικτικά το ανέφερα.

Ήθελα να εστιάσω στο που δίνουν βάρος ή τι προσπαθούν να περάσουν οι εταιρείες. Όταν οι ΤΟΥΟΤΑ και η MITSUBISHI δίνουν βάρος στον εκτός δρόμου χαρακτήρα των οχημάτων τους (στις διαφημίσεις πάντα) και η LAND ROVER στο πόσα βραβεία απέσπασε το DISCO, υπάρχει σαφής διαφορά προσανατολισμού. Σαν να είναι πιο σίγουρες οι άλλες εταιρείες για το τι πουλάνε...Δεν ξέρω...
Πάντως οι πωλήσεις δείχνουν ότι η πολιτική που ακολουθεί η LR αποδίδει.

Όσο για τα προβλήματα των άλλων εταιρειών, απλά εμείς ασχολούμαστε περισσότερο... :) :) :)

Άντε και το παρακάναμε με τα Freebies! Πέρα από αυτά που τράβηξε από τα χέρια μου, μια χαρά πάει (Δόξα τον Πανάγαθο).
:) :wink:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες