Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

V8 εξατμιση

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

V8 εξατμιση

Δημοσίευσηαπό RANGEROVERAKIASV8 » 15 Ιαν 2007, 22:10

Μια ερωτηση μηχανολογικου ενδιαφεροντος εχω το RANGE ROVER 3,9 V8ΕFI τurn-key engine λιγακι βελτιωμενο περιπου 220 αλογα και αυτες τις μερες το ειχα παει στο συνεργειο επειδη μου εφτιαχνε κατι διακοπες στις 3000στρ. και μου λεγε ο μαστορας που ασχολειται και με drugsters να μου αλλαξει την εξατμιση απο μεσαιο καζανακι και κατω με μεγαλυτερο ή ποιο ελευθερο και σωληνα Φ60 μεχρι πισω κανει διαφορα δινει ροπη χαμηλα ή ψηλα ή τα ιδια ?(γιατι λεει οτι ακουει το μοτερ πολυ σφιγμενο )

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
RANGEROVERAKIASV8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2007, 23:21
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

V8 εξατμιση

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Ιαν 2007, 09:22

μια δοκιμη θα σε πεισει ΠΡΙΝ πληρωσεις για καινουργια πραγματα

κοψε το μεσαιο καζανακι (μην πεταξεις τις φλαντζες)

και δοκιμασε το μονο με το τελικο

αν σου αρεσει το ξανασκεφτεσαι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό RANGEROVERAKIASV8 » 16 Ιαν 2007, 23:00

Α ξεχασα να πω οτι το τελικο καζανακι εχει παει περιπατο εδω και χρονια μετα απο μια αποτομη ανηφορα.

Κοιταξε το θεμα δεν ειναι τι θορυβο θα κανει αλλα τι αποδοση θα εχει .
Εχω κανει τα εξης (δοκιμες) μετα απο ζημιες που εχει υποστει η εξατμιση .
Ειχα βρει σε μια πετρα μια φορα με 33 λαστιχο στο μεσαιο καζανακι οπου το τραβηκε και το μαζεψε πισω . Απο το βουνο που κατεβηκα μπορει να μου φανηκε να τραβαει καλυτερα αλλα εκανε ωραιο και τρελο ηχο σαν τα αμερικανικα παλαια αυτοκινητα που εχω ακουσει σε ταινιες . Την αλλη μερα πηγα στον εξατμισα και του ειπα να βαλει ενα σωληνα μονο αντι για μεσαιο καζανακι φ60 μπορει και μεγαλυτερος να ηταν εκανε σαν αγωνιστικο WRC στο ρελαντι ή σαν φορτηγο δεν ξερω ακουγονταν απο δεκα τετραγωνα μακρια αφου μεσα στην πολη πηγαινα με 4 και 30χλμ για να κανει λιγοτερο θορυβο. Στις υψηλες ταχυτητες δεν αντεχες μεσα στο αυτοκινητο αλλα νομιζω οτι δεν τραβαγε και πολυ. Τελικα εβαλα παλυ το δικου καζανακι. Τωρα με αυτα που μου λεει ο μαστορας δεν ξερω. Εσυ εχεις δοκιμασει τιποτα?

Κυριε Παντελη τι αποψη εχετε?

Ευχαριστω
Ανδρεας
Άβαταρ μέλους
RANGEROVERAKIASV8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2007, 23:21
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2007, 10:13

Φίλε Αντρέα,

πρώτα από όλα να σε ευχαριστήσω για τον επίσημο τρόπο με τον οποίο ζήτησες και την άποψη του υπογράφοντος.
Θα σου ζητήσω όμως και εγώ με την σειρά μου να απευθύνουμε ο ένας στον άλλο το λόγο στον ενικό και χωρίς επισημότητες και και όλοι εδώ είμαστε φίλοι και ο κύριος σκοπός του φόρουμ είναι η παροχή απόψεων και βοήθειας άρα πράγματα που φέρνουν τους ανθρώπους κοντά. Το απλό Παντελής είναι μιά χαρά λοιπόν, όπως ακριβώς παίρνω και εγώ το θάρρος να σου απευθύνω το λόγο (η τα γραφόμενα) με το μικρό σου όνομα.

Στο ζουμί τώρα,

Η προσωπική μου εμπειρία με βενζινοκίνητα είναι σχετικά περιορισμένη, μία συνεχής πενταετία με το Mpi και μερικά V8, φτιαγμένα ή όχι, διαφόρων κυβισμών τα τελευταία χρόνια για διαστήματα γύρω στο μήνα το καθένα.

Με αυτή την σχετικά περιορισμένη εμπειρία λοιπόν μπορώ να σου αναφέρω τί προσωπικά έχει βιώσει και θα έκανα σε κάποιο δικό μου αυτοκίνητο.

Πιό συγκεκριμένα λοιπόν για πράγματα παρεμφερή με το δικό σου μοτέρ έχω προσωπική εμπειρία από 3.9 εργοστασιακό, 4.2 εργοστασιακό και η πιό πρόσφατη με το φτιαγμένο 4.2 (περίπου στα 250 άλογα με διαφορετικό εκκεντροφόρο, ρυθμιζόμενο γρανάζι καδένας, τα πιό καλά ωστήρια, συνθετικές φλάντζες, κατεβασμένα και γυαλισμένα καπάκια και διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου και φυσικά κατάργηση των καταλυτών. Θεωρητικά συζητάμε για περισσότερα από τα 250 άλογα αλλά είπα να είμαστε συντηρητικοί.)

Οσον αφορά λοιπόν την εξάτμιση στο συγκεκριμένο, το οποίο νομίζω ότι είναι μαζί με το εργοστασιακό 4.2 η κοντινότερη περίπτωση με το δικό σου έχουμε και λέμε...

Η κατάργηση του πίσω καζανακίου όντως βοηθά.
Το μεσαίο καζανάκι όμως είναι καλό να διατηρηθεί. Αν όμως αντικατασταθεί με ένα πιό μεγάλης χωρητικότητας τότε και θόρυβο πολύ δεν θα έχεις αλλά και θα βελτιώσεις την ροή των καυσαερίων σου σε σχέση με το εργοστασιακό.

Η απελευθέρωση της εξάτμισης συνήθως δίνει θεαματικότερα αποτελέσματα στις χαμηλές στροφές, στην ουσία δηλαδή αυξάνει την ροπή. Εχει παρατηρηθεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις αυτό που αναφέρεις με τα κέρδη να είναι σαφώς μικρότερα όσο αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα.
Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι οι εντελώς ελεύθερες εξατμίσεις μπορεί να βλάψουν τις βαλβίδες εξαγωγής λόγω αύξησης της ροής των καυσαερίων και σε πολλές περιπτώσεις και της αύξησης θερμοκρασίας (η μεγαλύτερη ροή δημιουργεί μεγαλύτερη τριβή και η μεγαλύτερη τριβή οδηγεί σε αυξημένη θερμοκρασία)
Για το λόγο αυτό είναι σκόπιμο η εξάτμιση να ελευθερώνεται πολύ μόνο αν έχουν "δουλευτεί" και οι κυλινδροκεφαλές με πιθανή αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εξαγωγής ή τουλάχιστον γυάλισμα των αυλών εξαγωγής, χρησιμοποίηση βαλβίδων με γέμιση νίτρου και εξαιρετικά καλή δουλειά στην προετοιμασία για τον τρόπο που κάθονται οι βαλβίδες στα σημεία επαφής τους με το καπάκι στην πλευρά του θαλάμου καύσεως.

Τα πιό πάνω ισχύουν και για το Μpi αλλά και για τους πετρελαιοκινήτηρες και ιδίως για τα αυτοκίνητα με turbo στα οποία μάλιστα υπάρχει και μεγαλύτερη διαφορά (μείωση στην ουσία αποτελεσμάτων) όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
(αυτά γιατί η αγάπη μου είναι τα πετρέλαια)

Επί του προκειμένου λοιπόν.

Η συνταγή που οι μάστορες με τους οποίους συνεργάζομαι και εμπιστεύομαι προτείνουν και όντως την έχω δει να δουλεύει είναι να αντικαταστήσεις το μεσαίο σου καζανάκι με ένα μεγαλύτερο ιδίως αν έχεις καταργήσει το πίσω καζανάκι.
Μην αφήσεις την εξάτμισή σου εντελώς ελεύθερη, τόσο για τον θόρυβο όσο και για την πιθανή δημιουργία προβλήματος στο μοτέρ σου σε βάθος χρόνου.
Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις ένα καλό τελικό καζανάκι πίσω αλλά όπως έχεις ήδη δει αυτό είναι πολύ εκτεθειμένο και σίγουρα κάποια στιγμή θα το ξαναχαλάσεις.
Ο πολύ μεγάλης διαμέτρου σωλήνας ίσως και να μην είναι ό΄τι καλύτερο.
Το ουσιαστικό πρόβλημα άλλωστε είναι στο καζανάκι.

Αν σε ενδιαφέρει η αύξηση ροπής και ιπποδύναμης μέσω της εξατμίσεως τα μεγαλύτερα και πιό σωστά αποτελέσματα θα τα έχεις με την αντικατάσταση του εφιάλτη, δηλαδή των μαντεμένιων πολλαπλών εξαγωγής, με κανονικά σωληνωτά χταπόδια.

Ελπίζω να βοήθησα.

Αν θέλεις να τα πούμε και εκτενέστερα μπορείς να με καλέσεις στο 22950 37637 ή στο 6944 579911

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 17 Ιαν 2007, 14:19

Φιλος εβαλε σε 3.9 εκκεντροφορισμενο! Janspeed (ολοσωμη που λενε και στις μοτοσυκλετες), χταποδια μεχρι πισω,μονο παραπονο συντονισμος-θορυβος στα 120-130,οποτε αλλαξε το πισω καζανακι με εμποριου.Γενικως ειδε διαφορα στην "αναπνοη" του μοτερ,αλλα ειχε αλλαξει και εκκεντροφορο ταυτοχρονα οποτε...
Καλυτερα να γινονται μια-μια οι αλλαγες για να ξερεις τι βοηθαει και τι οχι.
Janspeed δεν ξερω ποιος φερνει,ρωτα τον pantg 40 χρονια φουρναρης,κατι ξερει..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2007, 17:29

fatman έγραψε:Φιλος εβαλε ...........δεν ξερω ποιος φερνει,ρωτα τον pantg 40 χρονια φουρναρης,κατι ξερει..


Aντρέα (fatman, τί fatman? Πρώην fatman)

μην ξεχνάμε και την γραμματέα του άρθρου 8 της Νομαρχίας του Γιώργου (firelord) καθώς και την κυρία στην Πολεοδομία του

(Γιώργο σου είπα θα σε ζαλίσω με αυτο χιχιχιχιχιχιχιχι)

Η προτροπή για μία μία τις βελτιώσεις είναι απολύτως λογική και ορθή.

Το θέμα του συντονισμού, μιά και το ανέφερες έχει και ιστορικό με τα Mpi και το τελικό καζανάκι. Πόσοι από εμάς τους ιδιοκτήτες Mpi δεν την πατήσαμε βάζοντας aftermarket καζανάκι από V8 Discovery για να μην πληρώσουμε κοροϊδίστικη την γνήσια εξάτμιση της Land Rover που πάει ολόκληρη? (να βλέπω χέρια να γεμίζει το forum, από τους παλιούς φυσικά γιατί τα νεούδια ακόμη δεν την έχετε κάνει την πατάτα)

Εκεί να δεις (και κυρίως να ακούσεις) βόμβο. Ούτε B27 Flying Fortress ή Avro Lancaster να πετάς, τέτοιο βουητό στα 110 με 120 χαω. ΤΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑΣ.

Πάντως για να ξαναπιάσουμε τα V8 η πλήρης κατάργηση του πίσω καζανακίου και η αντικατάσταση του μεσαίου με ένα μεγάλο κάνει καλή διαφορά, ενισχύει την δύναμη του αυτοκινήτου και ο θόρυβος είναι μεν βαρύτερος αλλά όχι δυσάρεστος ή ενοχλητικός. Για 90άρια επαναλαμβάνω.

Ισως στο μακρύτερο σύστημα των Disco και των RaRo να υπάρχει συντονισμός.
Οι φίλοι με τέτοια αυτοκίνητα έχουν εμπειρία δική τους από διαφοροποιημένες εξατμίσεις?

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες