fatman έγραψε:Φιλος εβαλε ...........δεν ξερω ποιος φερνει,ρωτα τον pantg 40 χρονια φουρναρης,κατι ξερει..
Aντρέα (fatman, τί fatman? Πρώην fatman)
μην ξεχνάμε και την γραμματέα του άρθρου 8 της Νομαρχίας του Γιώργου (firelord) καθώς και την κυρία στην Πολεοδομία του
(Γιώργο σου είπα θα σε ζαλίσω με αυτο χιχιχιχιχιχιχιχι)
Η προτροπή για μία μία τις βελτιώσεις είναι απολύτως λογική και ορθή.
Το θέμα του συντονισμού, μιά και το ανέφερες έχει και ιστορικό με τα Mpi και το τελικό καζανάκι. Πόσοι από εμάς τους ιδιοκτήτες Mpi δεν την πατήσαμε βάζοντας aftermarket καζανάκι από V8 Discovery για να μην πληρώσουμε κοροϊδίστικη την γνήσια εξάτμιση της Land Rover που πάει ολόκληρη? (να βλέπω χέρια να γεμίζει το forum, από τους παλιούς φυσικά γιατί τα νεούδια ακόμη δεν την έχετε κάνει την πατάτα)
Εκεί να δεις (και κυρίως να ακούσεις) βόμβο. Ούτε B27 Flying Fortress ή Avro Lancaster να πετάς, τέτοιο βουητό στα 110 με 120 χαω. ΤΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑΣ.
Πάντως για να ξαναπιάσουμε τα V8 η πλήρης κατάργηση του πίσω καζανακίου και η αντικατάσταση του μεσαίου με ένα μεγάλο κάνει καλή διαφορά, ενισχύει την δύναμη του αυτοκινήτου και ο θόρυβος είναι μεν βαρύτερος αλλά όχι δυσάρεστος ή ενοχλητικός. Για 90άρια επαναλαμβάνω.
Ισως στο μακρύτερο σύστημα των Disco και των RaRo να υπάρχει συντονισμός.
Οι φίλοι με τέτοια αυτοκίνητα έχουν εμπειρία δική τους από διαφοροποιημένες εξατμίσεις?
Χαιρετώ