Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

All about Range Rover 4.6

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

All about Range Rover 4.6

Δημοσίευσηαπό alekosf » 03 Ιαν 2007, 16:31

Θα ήθελα αγαπητοί φίλοι να αναφερθείται σε ότι έχει σχέση με το range rover 4.6 του 1996 κατά προτίμηση, μιας και είμαι φρέσκος ιδιοκτήτης αυτού του μοντέλου, ευχαριστώ. Αλέκος- Αθήνα.
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 03 Ιαν 2007, 23:19

καλοριζικο καλες διαδρομες Θα ηταν ευχαριστο να μας πεις μερικα λογια για το οχημα ποσο το πηρες ? το ιστορικο του ? γιατι επελεξες αυτο το οχημα ? Eδω μας αρεσουν οι ιστοριουλες και καθε LR κατι να πει :)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό alekosf » 04 Ιαν 2007, 01:48

Λοιπόν, το αυτοκίνητο το πήρα τον Αυγουστο από τον Γκαμπλέτσα και ήμουν πολύ τυχερός, πράγμα σπάνιο για μένα, γιατί ο ιδιοκτήτης του, πρώτο χέρι, μόλις το άφησε εκεί μια και πήρε το καινούργιο range 4.2 supercharged κλαψ, κλαψ!!! Είναι σε τέλεια κατάσταση γι αυτό και το αγόρασα αμέσως αφού να φανταστείται το έψαχνα για ένα περίπου χρόνο! Είναι μαύρο, έχει 140000χιλ. και κυρίως το εσωτερικό του είναι ΑΨΟΓΟ!
Πριν από αυτό είχα το Τεριος (1998) και το Τσερόκι (3.7 του 2002) από τα οποία έμεινα ευχαριστημένος μόνο από το Τέριος αφού ο "ινδιάνος" μου έβγαζε συνεχώς προβλήματα και η αντιπροσωπεία... μ α κ ρ ι άάά! Αποφάσισα λοιπόν να πάρω για πρώτη φορά στη ζωή μου μεταχειρισμένο αυτοκίνητο προσπαθώντας να συνδυάσω την αξιοπιστία, την ευχριστία, την άνεση, το μέγεθος και τις εκτός δρόμου ικανότητες μια και δεν τα λυπάμαι καθόλου να τα "βάλω" εκτός τα αυτοκίνητα που είχα! Μέχρι στιγμής έχω κάνει περίπου 15000χιλ. και έχω κατενθουσιαστεί από την άνεση, την οδηγική απόλαυση και τις ικανότητες του range μου.
Δεν ξέρω βέβαια τι μου επιφυλάσει το μέλλον, αλλά θέλω να πιστεύω πως έκανα σωστή επιλογή μια και με τα 25000 euro που δαπάνησα δεν θα έπαιρνα τίποτα καλύτερο!
Συγνώμη για τη μακροσκελή δημοσίευσή μου..... προς το παρόν αυτά!
Αλέκος - Γέρακας - Αθήνα
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 04 Ιαν 2007, 01:51

alekosf έγραψε:Λοιπόν, το αυτοκίνητο το πήρα τον Αυγουστο από τον Γκαμπλέτσα και ήμουν πολύ τυχερός, πράγμα σπάνιο για μένα, γιατί ο ιδιοκτήτης του, πρώτο χέρι, μόλις το άφησε εκεί μια και πήρε το καινούργιο range 4.2 supercharged κλαψ, κλαψ!!! Είναι σε τέλεια κατάσταση γι αυτό και το αγόρασα αμέσως αφού να φανταστείται το έψαχνα για ένα περίπου χρόνο! Είναι μαύρο, έχει 140000χιλ. και κυρίως το εσωτερικό του είναι ΑΨΟΓΟ!
Πριν από αυτό είχα το Τεριος (1998) και το Τσερόκι (3.7 του 2002) από τα οποία έμεινα ευχαριστημένος μόνο από το Τέριος αφού ο "ινδιάνος" μου έβγαζε συνεχώς προβλήματα και η αντιπροσωπεία... μ α κ ρ ι άάά! Αποφάσισα λοιπόν να πάρω για πρώτη φορά στη ζωή μου μεταχειρισμένο αυτοκίνητο προσπαθώντας να συνδυάσω την αξιοπιστία, την ευχριστία, την άνεση, το μέγεθος και τις εκτός δρόμου ικανότητες μια και δεν τα λυπάμαι καθόλου να τα "βάλω" εκτός τα αυτοκίνητα που είχα! Μέχρι στιγμής έχω κάνει περίπου 15000χιλ. και έχω κατενθουσιαστεί από την άνεση, την οδηγική απόλαυση και τις ικανότητες του range μου.
Δεν ξέρω βέβαια τι μου επιφυλάσει το μέλλον, αλλά θέλω να πιστεύω πως έκανα σωστή επιλογή μια και με τα 25000 euro που δαπάνησα δεν θα έπαιρνα τίποτα καλύτερο!
Συγνώμη για τη μακροσκελή δημοσίευσή μου..... προς το παρόν αυτά!
Αλέκος - Γέρακας - Αθήνα
Μου διέφυγε να αναφέρω πως ο ιδιοκτήτης του είναι δικηγόρος και όλα του τα χιλιόμετρα τα είχε κάνει μεταξύ Εκάλης και Βουλιαγμένης!!!
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alp » 04 Ιαν 2007, 11:34

Καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα.

Πολύ ωραίο αυτοκίνητο και ιδιαίτερα ικανό.

Έχε το νου σου στην θερμοκρασία του κινητήρα, εγκατέστησε ένα φλοτεράκι στο δοχείο ψυκτικού να παρακολουθείς την στάθμη, πάντα καλά μπουζί και γενικά ηλεκτρικό κύκλωμα για σωστή κάυση και θα αποφύγεις τα όποια προβλήματα είχε ο 4.6 (τα οποία δικαίως του έβγαλαν τη φήμη του αναξιόπιστου)

έλεγξε τις αναθυμιάσεις της μπαταρίας σου να μην οξειδώνουν το κύκλωμα του EAS (ανάρτηση), ακόμη καλύτερα βάλε μία κλειστού τύπου, έλεγξε ή ακόμη καλύτερα άλλαξε τις φούσκες και κάποια στιγμή κάνε και την πατέντα χειροκίνητης λειτουργείας του EAS και θα αποφύγεις τα προβλήματα που έβγαζε η αεροανάρτηση.

Εάν πας βουνό και θέλεις ρίξε μου ένα ΠΜ, με ενδιαφέρει να δω το 4.6 στην πράξη σε σχέση με το Classic μου, καθότι ψήνομαι να το αλλάξω με ένα 4.6

Φιλικά

alp
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό DISCOVERBILL » 04 Ιαν 2007, 21:16

Kαλορίζικο το "θηρίο" διαδυκτιακά, μιάς και του έχεις κάνει ήδη 15.000 χλμ.
Βασίλης
Discovery
Oταν δεν τετρακινούμαι, διτροχιάζομαι!
Άβαταρ μέλους
DISCOVERBILL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 19 Δεκ 2006, 00:42
Τοποθεσία: Βάρη Αττικής

Δημοσίευσηαπό alekosf » 05 Ιαν 2007, 00:24

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για την υποδοχή και να δώσουμε κανά ραντεβού στον Άγιο Παντελεήμωνα(προς Άγιο Σίλα, μετά τη Νέα Πεντέλη).
Εχει μια πάρα πολύ καλή πίστα για 4χ4 και cross. Μαζευτείται να βγάλουμε και φωτογραφίες τα "εργαλεία" !!!
tip:Επισκεφτείται το site
http://www.4x4offroads.com/1996-range-rover.html , θα δείτε μερικές φωτό range μου.
Τελευταία επεξεργασία από alekosf και 27 Σεπ 2008, 19:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιαν 2007, 00:33

alp έγραψε:......., με ενδιαφέρει να δω το 4.6 στην πράξη σε σχέση με το Classic μου, καθότι ψήνομαι να το αλλάξω με ένα 4.6

Φιλικά

alp



Φίλε alp,

Relax DON' T DO IT !!!!!!!!

Σαφώς πιό πολιτισμένο, εξίσου ικανό αλλά μεγαλύτερο σε διαστάσεις και λίγο πιό δύσκολο να το χωρέσεις στα στενά ελληνικά μονοπάτια.

Φίλε alekosf και alp (αν το σκέφτεσαι)
Σε σχέση με το RaRo Classic
Πιό ευαίσθητο σε υγρασίες, πιό βενζινοβόρο (έχει όμως περίπου ίδια αυτονομία σε χλμ καθώς έχει μεγαλύτερο τεπόζιτο).
Ανθεκτικότερο κιβώτιο ταχυτήτων στην αυτόματη αλλά και στην εξαιρετικά σπάνια για την Ελλάδα χειροκίνητη έκδοση (στο 4.0).
Ανθεκτικότερα ημιαξόνια και σύστημα μετάδοσης.
Ελαφρώς ενοχλητικό το σύστημα αλλαγής σε αργές σχέσεις καθώς θέλει περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα για την αλλαγή (που γίνεται ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά και απαιτεί πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος σε αντίθεση με το παλαιό σύστημα που γίνεται και με το όχημα σε κίνηση, ιδίως από τις αργές στις γρήγορες)

Αλλα γνωστά προβλήματα...
Η αεροανάρτηση είναι εξαιρετικό εργαλείο όταν δουλεύει. Οταν όμως δεν δουλεύει κοστίζει για να επισκευασθεί και βγάζει όντως ζημιές και συχνά, ιδίως αν γίνεται μέτρια έως και έντονη χρήση του οχήματος εκτός του δρόμου και ιδίως αν κρεμάει ή συμπιέζεται η ανάρτηση.

Αν γίνει αλλαγή σε σύστημα με ελατήρια για να γίνει σωστά πρέπει να πληρωθεί ακριβά καθώς το σύστημα που σβύνει τις πληροφορίες έλλειψης των ηλεκτρονικών της αεροανάρτησης (κοροϊδεύει στην ουσία το BECM) κοστίζει 180 λίρες συν ΦΠΑ μόνο του (χωρίς τα ελατήρια και τα άλλα εξαρτήματα της μετατροπής). Τα φτηνά συστήματα που διαφημίζονται ΔΕΝ συμπεριλαμβάνουν το ηλεκτρονικό αυτό εξάρτημα (για αυτό και είναι φθηνά)

Προσοχή στο ψυγείο νερού (ανοίγει εύκολα και είναι μεταλλικό και πλαστικό, όχι εντελώς μεταλλικό όπως τα παλαιότερα).
Προσοχή στα σημεία στήριξης των πλυμνών των τροχών του εμπρός άξονα καθώς στην τρίτη αλλαγή των σημείως στήριξης πρέπει να αλλαχθεί όλος ο άξονας (τα σημεία στήριξης αυτά θεωρητικά θέλουν αλλαγή κάθε περίπου 80.000 χλμ). Υπάρχει πληροφορία ότι η LR δίνει πλέον oversize τέτοια σημεία στήριξης αλλά και πάλι η λύση αυτή δεν είναι 100% εξακριβωμένη και ακούγεται λίγο "περίεργη" καθώς το πρόβλημα δεν είναι στο να μπαίνουν μεγαλυτέρων διαστάσεων σημεία στήριξης/περιστροφής των πλυμνών αλλά στο ότι "ξεχειλώνει" η βάση τους στον άξονα.

Προσοχή στο κομπρεσέρ της αεροανάρτησης το οποίο έχει διάρκεια ζωής περίπου στα 150.000 χλμ. Σετ επισκευής που έχουν βγεί τον τελευταίο καιρό δεν έχουν δώσει καλά αποτελέσματα καθώς δεν φαγώνεται μόνο η τσιμούχα αλλά και ο κύλινδρος του πιστονιού.

Προσοχή στην κεντρική μονάδα του ABS (όχι τον εγκέφαλο) δηλαδή το σύστημα παροχής και διανομής της πίεσης το οποίο και αυτό συνήθως έχει διάρκεια ζωής περίπου για 150.000 χλμ.

Ιδιαίτερη προσοχή στα περάσματα σε βαθιά νερά καθώς οι πλαϊνές ασφαλειοθήκες (στην βάση των καθισμάτων) είναι κοντά στα νερά, αν αυτά μπούν στο εσωτερικό του θαλάμου επιβατών.

Προσοχή στο πίσω τζάμι το οποίο σπάει εύκολα ακόμη και χωρίς χτύπημα, ιδίως αν το αυτοκίνητο οδηγείται με ανοιχτά τζάμια.

Προσοχή στον αισθητήρα θερμοκρασίας του αέρα στο φίλτρο αέρος ο οποίος χαλάει εύκολα και δίνει λάθος πληροφορίες στον εγκέφαλο του κινητήρα αυξάνοντας την κατανάλωση.

Προσοχή στο σύστημα κλιματισμού το οποίο έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στα μοτέρ μίξης θερμού με κρύο αέρα.

(έλεγα να μην απαντήσω καθόλου στην θεματική αυτή ενότητα......, σταματάω εδώ)


Ευχομαι όλα τα πιό πάνω (και άλλα που υπάρχουν) να τα έχει διώξει το πνεύμα του δικηγόρου (θα ήρθε μάλλον σε συμφωνία με τον Διάβολο ε?)που είχε το αυτοκίνητό σου πριν από εσένα φίλε alekosf και έτσι να μην έχει ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα και να είναι ΠΑΝΤΑ καλοτάξιδο (όπως και είναι πράγματι αυτό το μοντέλο του RaRo) και μακρυά από συνεργεία.

Συγγνώμη αν σου έκανα και πάλι την καρδιά περιβόλι, επαναλαμβάνω ότι το αυτοκίνητο είναι πραγματικά απολαυστικό όταν λειτουργεί εντάξει και εύχομαι αυτό να συμβαίνει ΠΑΝΤΑ.

Χαιρετώ, με 'γειές και Καλή Χρονιά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 05 Ιαν 2007, 00:59

μας την μαύρισες την καρδιά ωρε παντελή...τί καλή χρονιά θα είναι..... ο πατερας μου παραγγέλνει το RaRo Sport. Δεν σε ρωτώ τί άποψη έχεις γιατί θα πάει για NAVARA.....;-)))))))))
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιαν 2007, 08:51

Δημήτρη καλημέρα,

Το να γνωρίζουμε ποιά είναι τα αυτοκίνητα που εμφανίζουν προβλήματα και ποιά είναι τα προβλήματα αυτά δεν είναι μαύρισμα καρδιάς.

Ειναι γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της σχέσης της LR με την BMW δύο αυτοκίνητα βγήκαν στην παραγωγή και ΟΝΤΩΣ και τα δύο ήταν προβληματικά σε πολλούς τομείς.

Το ένα από αυτά είναι το R38A με το μοντέλο 4.6 να κατέχει τα πρωτεία στις βλάβες λόγω της συγκεκριμένης έκδοσης του κινητήρα αυτού.

Αντίστοιχα υπήρχε και στο παρελθόν πρόβλημα με διάφορες εκδόσεις κινητήρων κυρίως (ο εξακύλινδρος βενζίνης, το 2.25 πετρελαίου με τα τρία κουζινέτα βάσης, ο 2.5 Diesel Turbo)
Aκόμη και στο σύστημα μετάδοσης όλοι πλέον γνωρίζεται το πρόβλημα ελλειπούς λίπανσης του κεντρικού γραναζιού παροχής μετάδοσης στα LT230 σαν παράδειγμα. Ομως στα χρόνια παραγωγής αυτών των μονάδως έγιναν ενισχύσεις, αλλαγές ή μετατροπές/αναβαθμίσεις ή ακόμη και κατάργηση των εκδόσεων αυτών και αντικατάσταση τους με βελτιωμένες καινούργιες εκδόσεις που στην ουσία βελτίωναν τα ασθενή σημεία των προηγουμένων συστημάτων και εισήγαγαν και πρωτοποριακές λύσεις στις καινούργιες εκδόσεις.
Παραδείγματος χάριν:
Ο εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης καταργήθηκε εντελώς και αντικαταστάθηκε από τον V8.
O πετρελαιοκινητήρας με τα τρια κουζινέτα απέκτησε πέντε κουζινέτα.
Ο 2.5 Diesel Turbo έγινε ο 200Τdi ο οποίος ήταν ο πρώτος σε παγκόσμια κλίμακα μαζικής παραγωγής πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμου (για αυτό και Tdi, Turbo direct injection και όχι Τurbo diesel injection όπως πολλοί νομίζουν)

Το RaRo 4.6 R38A λοιπόν όπως και το άλλο (ξέρετε ποιό) απλώς αντικασταστάθηκαν από εξ ολοκλήρου νέα μοντέλα τα οποία στην περίπτωση του RaRo εμφάνισαν κάποια προβλήματα στην αρχή (τα προβλήματα παιδικής ηλικίας όπως έχει επικρατήσει να ονομάζονται) αλλά μετά έδειξαν να είναι πολύ αξιόπιστα (ίσως γιατί η Ford έδωσε την προσοχή που έπρεπε στον σχεδιασμό, την εξέλιξη και την συναρμολόγηση)

---------

Τώρα όσον αφορά τα RRS που πρόκειται να αγοράσει ο πατέρας σου, αν δεν σκέφτεται το Supercharged αλλά το TDV6 πες του να περιμένει λίγο για το TDV8. Eκτός και αν είναι ήδη διαθέσιμος ο κινητήρας αυτός και στο RRS (και όχι μόνο στο RaRo) οπότε σίγουρα από επιδόσεις και οικονομία θα μείνει απόλυτα ευχαριστημένος με βάση τα όσα υπόσχεται ο συνδιασμός αυτό αμαξώματος και κινητήρα.
Το RRS έχει δώσει πολύ καλά στοιχεία αξιοπιστίας και αντοχής στα χρόνια που κυκλοφορεί και δεν νομίζω ότι θα έχει τα μπερδέματα που συνδέθηκαν με το P38A.

Aπό την άλλη πλευρά θα πρότεινα αν μπορεί να το αγοράσει με τριετές Leasing έτσι ώστε να το δώσει μόλις περάσει η περίοδος εγγυήσεως.
ΚΑΝΕΝΑ (και εννοώ καμμίας μάρκας) σύγχρονο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μένει σε χέρια ιδιώτη μετά το πέρας της εγγυήσεώς του γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε τα ανταλλακτικά, και ιδίως τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες, είναι πανάκριβα εξαρτήματα και πλέον θεωρούνται αναλώσιμα (δηλαδή έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής, συνήθως μόλις τελειώνει η εγγύηση)
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν φτιαχθεί για να αντικαθίστανται σύντομα.

Χαίρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 05 Ιαν 2007, 10:35

pantg έγραψε:ΚΑΝΕΝΑ (και εννοώ καμμίας μάρκας) σύγχρονο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μένει σε χέρια ιδιώτη μετά το πέρας της εγγυήσεώς του γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε τα ανταλλακτικά, και ιδίως τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες, είναι πανάκριβα εξαρτήματα και πλέον θεωρούνται αναλώσιμα (δηλαδή έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής, συνήθως μόλις τελειώνει η εγγύηση)
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν φτιαχθεί για να αντικαθίστανται σύντομα
΅

ΔΥΣΤΥΧΩΣ για εμάς (ευτυχώς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες) αυτο είναι το πρόβλημα!!.... :-x :-x :-x
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιαν 2007, 10:48

ΔΥΣΤΥΧΩΣ !
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό alp » 05 Ιαν 2007, 13:16

Παντελή για άλλη μια φορά, πολύ καλά κάνεις και τα λες τα πράγματα όπως είναι κι όχι όπως όλοι μας θα θέλαμε να είναι.
είναι αλήθεια οτι τα P38A τα έχουν τα προβληματάκια τους.
(εύχομαι φίλε alekosf να μην αντιμετωπίσεις τίποτε)

Εμένα με έχεις "αποτρέψει" (με την καλή έννοια πάντα) κάνα-δυο φορές από το Ρ38 και συνεχίζω να συμβιώνω με τα Classic. Τελικά ίσως να πρέπει να το χωνέψω και μην ψάχνομαι (ίσως μια και καλή για L322 αν και με χαλάει ο όγκος του).....

thanx
alp
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 05 Ιαν 2007, 13:19

pantg έγραψε:Aπό την άλλη πλευρά θα πρότεινα αν μπορεί να το αγοράσει με τριετές Leasing έτσι ώστε να το δώσει μόλις περάσει η περίοδος εγγυήσεως.
ΚΑΝΕΝΑ (και εννοώ καμμίας μάρκας) σύγχρονο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μένει σε χέρια ιδιώτη μετά το πέρας της εγγυήσεώς του γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε τα ανταλλακτικά, και ιδίως τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες, είναι πανάκριβα εξαρτήματα και πλέον θεωρούνται αναλώσιμα (δηλαδή έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής, συνήθως μόλις τελειώνει η εγγύηση)
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν φτιαχθεί για να αντικαθίστανται σύντομα.

Χαίρετώ


τετραετία με ΕΠΙΛΟΓΗ εξαγοράς και καλλυμένη την συντήρηση (δουλεύει σαν υπερεγγύηση) είναι το πρόγραμμα που θα πρότεινα για αυτό το αυτοκίνητο.
Η εταιρεία μας δίνει και σε ΙΔΙΩΤΕΣ.

Οποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ΠΜ

thanx

alp
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιαν 2007, 13:25

Κουφαλα BMW :smackbottom:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες