Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

All about Range Rover 4.6

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιαν 2007, 07:55

Ελα Αλέκο !!!!!

και σκέψου ότι του μείωσαν την ροπή και την ιπποδύναμη για να μην χτυπάει στα αυτιά το supercharged.

αλλά ΗΔΗ έχει βγεί πρόγραμμα αύξησης της ροπής και της ιπποδύναμης (τα άλογα πάνε κοντά στα 350 αν θυμάμαι καλά, μην το ψάχνω τώρα πρωί πρωί)

Για να σε γλυκάνω υπάρχει μία παλαιότερη καταχώρηση με φωτογραφία του μοτέρ αυτού (μόνο το μοτέρ σε παλέτα) που έβγαλα στην κεντρική αποθήκη ανταλλακτικών της αντιπροσωπείας (ήρθε για να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση των τεχνικών λέει)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 26 Ιαν 2007, 09:05

Αχ αυτοί οι τεχνικοί!!!!! :twisted: :lol:
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό alp » 26 Ιαν 2007, 11:24

it's too good to be true....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 26 Ιαν 2007, 11:29

παρεπιμπτοντως, εχει οδηγήσει κανείς το LR322 στο χώμα ?
έχω διαβάσει τα καλύτερα στον Αγγλικό τύπο και θα ήθελα μια προσωπική άποψη...
καθότι έχουν αρχίσει και πέφτουν οι τιμές τους σε πιο γήινα επίπεδα.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό kontos » 26 Ιαν 2007, 12:27

Φίλε Alp καλημέρα
Το μόνο που μπορεί να περιοριστικός παράνοντας στις εκτός δρόμου δυνατότητες του lr3 είναι όγκος του και κατά δεύτερο λόγο το μακρύ μεταξόνιο. Αύτο αντισταθμίζεται όμως απο την αύξηση του ύψους της ανάρτησης(σε μεγάλο βαθμό) Κατά τα άλλα είναι ενα πολ,καλό εκτος δρόμου εργαλείο,αλλά και εντός.....
Νομίζω οτι μπορείς να κάνεις ενα τest drive ολοήμερο στην αντιπροσωπεία που είναι Κηφησία
kontos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004, 00:45
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kontos » 26 Ιαν 2007, 12:28

Φίλε Alp καλημέρα
Το μόνο που μπορεί να περιοριστικός παράνοντας στις εκτός δρόμου δυνατότητες του lr3 είναι όγκος του και κατά δεύτερο λόγο το μακρύ μεταξόνιο. Αύτο αντισταθμίζεται όμως απο την αύξηση του ύψους της ανάρτησης(σε μεγάλο βαθμό) Κατά τα άλλα είναι ενα πολ,καλό εκτος δρόμου εργαλείο,αλλά και εντός.....
Νομίζω οτι μπορείς να κάνεις ενα τest drive ολοήμερο στην αντιπροσωπεία που είναι Κηφησία
kontos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004, 00:45
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 26 Ιαν 2007, 12:42

alp έγραψε:παρεπιμπτοντως, εχει οδηγήσει κανείς το LR322 στο χώμα ?
έχω διαβάσει τα καλύτερα στον Αγγλικό τύπο και θα ήθελα μια προσωπική άποψη...
καθότι έχουν αρχίσει και πέφτουν οι τιμές τους σε πιο γήινα επίπεδα.


Στη Λαντροβεροεκδρομή που το είδα , δεν μπορώ να πώ ότι με ενθουσίασε.

Σήκωνε τροχό σα πουτ........

Πιθανόν να έχει να κάνει με την εξοικιώση του οδηγού με το όχημα.

Επίσης τουλάχιστον τα πίσω ψαλίδια που τα εβλεπα, είχαν ιδιαιτερα μικρή απόσταση απο το έδαφος.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιαν 2007, 14:39

Νίκο το μειονέκτημα του μεγάλου μεταξονίου μειώνεται κατά πολύ με την τοποθέτηση του κιτ περαιτέρω αύξησης του ύψους της ανάρτησης κατ' επιλογήν του οδηγού (όπως και της μείωσης του σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης στην άσφαλτο)

Φίλοι και πελάτες που το έχουν τοποθετήσει έχουν τα καλύτερα λόγια να πουν για το κιτ αυτό.

Αν τοποθετηθεί δε μαζί και με τα ειδικά αμορτισέρ που αυξάνουν ακόμη περισσότερο την διαδρομή τότε συζητάμε για κατσίκι που μεταμορφώνεται σε σαύρα στο δρόμο. Ο Ιάκωβος που το έβαλε πρώτος στην Ελλάδα μπορεί να σου πεί εντυπώσεις και νομίζω ότι θα το κάνει μόλις διαβάσει το σχετικό θέμα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Ιαν 2007, 15:29

Εγω παντως ειδα οτι σε καποιο σημειο με λασπη ηταν το μοναδικο που γλυστρισε και παντιασε,ισως βεβαια να φταιει ο οδηγος γιατι η δικαιολογια για λαστιχα δεν στεκει για ηταν και αλλα αυτοκινητα με ασφαλτινα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alekosf » 26 Ιαν 2007, 22:19

pantg έγραψε:Ελα Αλέκο !!!!!

και σκέψου ότι του μείωσαν την ροπή και την ιπποδύναμη για να μην χτυπάει στα αυτιά το supercharged.

αλλά ΗΔΗ έχει βγεί πρόγραμμα αύξησης της ροπής και της ιπποδύναμης (τα άλογα πάνε κοντά στα 350 αν θυμάμαι καλά, μην το ψάχνω τώρα πρωί πρωί)

Για να σε γλυκάνω υπάρχει μία παλαιότερη καταχώρηση με φωτογραφία του μοτέρ αυτού (μόνο το μοτέρ σε παλέτα) που έβγαλα στην κεντρική αποθήκη ανταλλακτικών της αντιπροσωπείας (ήρθε για να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση των τεχνικών λέει)

Χαιρετώ

Παντελή την έχω δει τη φωτό αλλά το μοτέρ του αυτοκινήτου εν αντιθέση με τη γυναίκα το προτιμώ......... ντυμένο!!! :lol: :lol: :lol:
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 26 Ιαν 2007, 22:20

alp έγραψε:it's too good to be true....


Ουπς! sorry!
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 26 Ιαν 2007, 22:25

dimitrios έγραψε:Aγαπητέ Αλέκο γράφε αν θέλεις με μικρά γιατί έτσι είναι σαν να φωνάζεις.

Φίλε Δημήτριε,
ήμουν σε μια φάση αποσύνθεσης την ώρα που βρισκόμουν μπροστά στο pc και βαριόμουνα να βάζω τόνους!!!!
Συγνώμη αν σου ''πήρα τ΄αυτιά'' :lol: :lol:
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 26 Ιαν 2007, 22:54

Για να μη μπερδεύουμε και τα θέματα, πατήστε εδώ--> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5818.html
Θα σας πάει στη σχετική σελίδα του pantg με τα βιντεάκια όπου έχω κάποια καλά μαζεμένα.
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 11 Φεβ 2007, 01:51

.............
Τελευταία επεξεργασία από alekosf και 15 Φεβ 2007, 02:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 15 Φεβ 2007, 02:40

Έλα και βγαίνουμε! **** !!!!##**

Εικόνα
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες