Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σκουριά στο κύκλωμα βενζίνης

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Σκουριά στο κύκλωμα βενζίνης

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Νοέμ 2006, 09:47

Ανακάλυψα ότι τον τελευταίο καιρό - και μετά από ένα πρόβλημα που είχα το καλοκαίρι, έβαλα βενζίνη με αρκετό νερό κλπ καλούδια μάλλον - δημιουργείται σκουριά που φράζει το φίλτρο βενζίνης κάθε 3-5.000 χλμ.

Το disco μου είναι 3.5 V8i, με πλαστικό ρεζερβουάρ καθαρισμένο απο το καλοκαίρι δύο φορές. Η μόνη εξήγηση είναι ότι η σκουριά δημιουργείται από τα σωληνάκια βενζίνης τα οποία από την στιγμή που διαβρώθηκαν με το νερό (δεν κινείται και πολύ το αυτοκίνητο) άρχισαν να διαλύονται...

(Το βενζινάδικο που βάζω βενζίνη είναι οκ τσεκαρισμένο στα υπόλοιπα μεταφορικά μέσα της οικογένειας τα οποία είναι καθαρά και ελεγμένα...)

Πριν βγάλω σωληνάκια για αντικατάσταση, είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα με κάποιον δεινόσαυρο?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Σκουριά στο κύκλωμα βενζίνης

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Νοέμ 2006, 09:54

Δεν νομιζω οτι τα σωληνακια βγαζουν τοσο πολλη σκουρια που να γεμιζουν το φιλτρο καθε 5000 χλμ.λογικα ψαξου για λασπη στο ρεζερβουαρ,μπορει να εχεις ξαναπαρει μετα το καθαρισμα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Σκουριά στο κύκλωμα βενζίνης

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 10:52

Δεν ακούγεται λογικό! Μήπως μπάζει από καμια εξαέρωση η κανένα κολάρο?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Σκουριά στο κύκλωμα βενζίνης

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Νοέμ 2006, 13:27

disco έγραψε:Δεν ακούγεται λογικό! Μήπως μπάζει από καμια εξαέρωση η κανένα κολάρο?


Ευχαριστώ, το σκέφτηκα και αυτό και θα τα ξαναελένξω όλα, αλλά υπάρχουν παγκοσμίως αναφορές (discoweb) για το συγκεκριμένο πρόβλημα (fuel rail corrosion).

Τα συμπτώματα μου ταιριάζουν, απλά δεν ξέρω αν έχω και την αρρώστεια...

Θα το ξαναψάξω και θα σας πώ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 16:40

Μανωλη,

αν το πρόβλημα με το νερό ήταν χρονικά εστιασμένο ΜΟΝΟ για το καλοκαίρι τότε δεν δικαιολογείται να έχεις τόσο σοβαρό πρόβλημα σκουριάς στις σωληνώσεις παροχής καυσίμου.

Θεωρώ πιθανότερο να υπάρχουν εναποθέσεις βρωμιάς ή λάσπης (υποθέτω ότι αναφέρεις σκουριά λόγω του κόκκινου χρώματος της πούδρας που βγάζεις από το φίλτρο βενζίνης?) οι οποίες ακόμη περνάνε μέσα από το κύκλωμα και σου δημιουργούν πρόβλημα στο φίλτρο.

Θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις ένα καλό ενισχυτικό βενζίνης/καθαριστικό συστήματος παροχής καυσίμου για μερικά γεμίσματα/αδειάσματα του ρεζερβουάρ σου μήπως τυχόν και "ξεβουλώσουν" τα σωληνάκια.

να προτείνω να βάλεις και ένα προ-φίλτρο πριν το κανονικό για να ελέγχεις καλύτερα το τί γίνεται?

Αν θυμάμαι καλά πάντως τα σωληνάκια παροχής καυσίμου στα αυτοκίνητα των γενεών που έχουν πλαστικό ρεζερβουάρ είναι και αυτά πλαστικά στο περισσότερο τμήμα της διαδρομής τους. Αν έχεις πρόβλημα σκουριάς θα πρέπει να είναι εστιασμένο στο σύστημα κοντά στην πολλαπλή εισαγωγής ίσως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 20:01

τοσο πολυ ομως???

σε τετοιο βαθμο κατα την ταπεινη μου γνωμη, μονον απο το τεποζιτο δικαιολογειται, αλλα το παλληκαρι λεει ειναι καινουργιο

εκτος αν μετα την αλλαγη εφαγε μια γερη δοση μουφας βενζινης και κρατησε βρωμια μεσα...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2006, 01:29

Eυχαριστώ για το ενδιαφέρον αγαπητοί φίλοι αλλά δυστυχώς πάω μάλλον για σωληνάκια (φτηνά είναι, αλλά λιγο φασαρία)

Το ρεζερβουάρ είναι πλαστικό και καθαρισμένο από το καλοκαίρι δύο φορές, καθαριστικό χρησιμοποιώ 1-2 φορές το χρόνο αλλά στην περίπτωσή μου δεν κάνει τίποτε αφού απλά η "σκουριά" φράζει προοδευτικά το φίλτρο.

Τα σωληνάκια είναι μεταλλικά (τα πιάνει ο μαγνήτης) παντελή, επίσης παγίδα πριν δεν νομίζω ότι μπορώ να βάλω έυκολα γιατί το σύστημα βενζίνης έχει πίεση 3.5 bar - γιαυτό και το φίλτρο είναι μεταλλικό, για ν' αντέχει.
Λογικά η σκουριά - αν αποκλείσουμε την ποιότητα βενζίνης (βαζω σε όλα τα μέσα μου από την ίδια, χρόνια τώρα χωρίς πρόβλημα - μπορεί να δημιουργείται είτε από τις σωληνώσεις ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και εισαγωγή είτε από το τμήμα της εισαγωγής που φιλοξενεί τα μπέκ.

Οι αναφορές από αμερική λένε για διάβρωση σωληνώσεων, ή αυτό είναι λοιπόν ή κάποιο αυτοάνοσο νόσημα το οποίο οποίο κάπου κόλλησε ο δεινόσαυρος και τον τρώει σιγά-σιγά...

ΥΓ: για την ιστορία, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές στην βόρεια ελλάδα αρχίζουν κάτι άλλες διακοπές στην λειτουργία του disco. Aφού ελέγχω τα γνωστά (ηλεκτρικά κλπ) βγάζω φίλτρο βενζίνης και τρέχει λάσπη. Ανοίγω ρεζερβουάρ, καθαρίζω μετράω τρόμπα βενζίνης και βγάζω από το ρεζερβουάρ ένα πράγμα - το ονόμασα the thing (κατί κολλώδες σαν παραφίνη-λαδι-νερό και άλλα πολλά μαζί με σκουριές κλπ) Καθαρίζω προσεκτικά και ξαναμοντάρω. Πετάει το disco μέχρι που μετά 2 μήνες περίπου είμαι τελείως άδειος (σπάνια συμβαίνει και κακώς) και βάζω βενζίνη στο Μαρκόπουλο σε σχετικά άγνωστο σε μένα πρατήριο, μόλις κάνω 100 μέτρα αρχίζει ο βήχας τα φτερνίσματα κλπ κλπ. Στην αττική μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ. Φτάνω Αθήνα σε επείγουσα δουλειά, βάζω το Motorkote που έχω πάντα στην βενζίνη, προσθέτω και 10 λτ BP100 και βελτιώνεται λίγο το πρόβλημα, τσουλάει με απώλεια ισχύος αλλά χωρίς φταρνίσματα...
Τελειώνει η βενζίνη, ανοίγω πάλι ρεζερβουάρ, ίδια διαδικασία, αρκετό νερό είχε απομείνει τώρα. Εκτοτε το φίλτρο βενζίνης κα΄θε 3-5000 στομώνει από ένα πράγμα σαν σκουριά. Μόλις το αλλάξω, πετάει πάλι...

Για αυτό προσοχή, ιδίως όταν βλεπετε βυτιοφόρο ανεφοδιασμού μακρία από πρατήριο (ανακατεύεται η βενζινη στις δεξαμενές και ότι νερά βρώμες υπάρχουν κάνουν μπάνιο μέσα και τα ρουφάει η αντλία μεταφέροντάς τα στο ρεζερβουάρ σας μπρρ...)

Και μετά μπορείτε να καταντήσετε σαν εμένα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2006, 01:33

προφανώς (ελπίζω να είναι αυτό) τα σωληνάκια αν αρχίσουν να διαβρώνονται, δεν σταματάνε, γιαυτό ρώτησα ειδικα εσένα παντελή αν είχε παρατηρηθεί σε παλιά ακούνητα αυτοκίνητα τέτοιο φαινόμενο, μπορεί βεβαια αυτό να συμβεί μόνο αν βρεθεί νερό και μείνει ακούνητο. Θα δείξει...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Νοέμ 2006, 09:42

Μανώλη καλημέρα,

για σκουριασμένα σωληνάκια έχω ακούσει μονο σε "γιαγιάδες", όπως επίσης έχω ακούσει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ και για σκουριασμένα τεπόζιτα σε παλαιά Range και ιδίως σε 90/110.

Σε Disco εδώ στο Ελλαδιστάν ομολογώ ότι πρώτη φορά ακούω αν και, όπως έγραψες και εσύ, το έχω διαβάσει τόσο στα περιοδικά όσο και στα fora.

Πάντως είχα μείνει με την εντύπωση ότι τα πιό σύγχρονα αυτοκίνητα είχαν στο περισσότερο τμήμα της διαδρομής τους πλαστικό/ελαστικό σωληνάκι με σημεία μόνο κατά τη διαδρομή να είναι μεταλλικά.

Η "μούργα" που έχεις δει μάλλον είναι βερνίκια και εναποθέσεις (χώμα και βρωμιές κατά την μεταφορά του καυσίμου ή από την δεξαμενή στο διυλιστήριο/πλοίο ή το πρατήριο)

Θα σου πρότεινα τα καινούργια σωληνάκια που θα φτιάξεις να είναι από σωληνάκι πλαστικό ειδικό για τέτοια δουλειά έτσι ώστε να μην έχεις στο μέλλον παρόμοια προβλήματα, τουλάχιστον όχι για αυτό το λόγο (σωληνάκια)

Ενα πράγμα που έχουμε δει με την μακροχρόνια χρήση της συσκευής οικονομίας (για την οποία έχω αναφερθεί σε άλλες ενότητες) είναι ότι ΟΝΤΩΣ καθαρίζει και το σύστημα παροχής καυσίμου από τέτοιες εναποθέσεις.

Μάλιστα σε μία περίπτωση οδηγών πούλμαν στην περιοχή μου τελικά μας την επέστρεψε καθώς αν και είχε οικονομία πάνω από 15% στην κατανάλωση και σαφώς καλύτερη λειτουργία του κινητήρα (και πολύ πιό εύκολη εκκίνηση το πρωί, ιδίως όταν έκανε κρύο) είχε σημαντικό πρόβλημα με βουλώματα του φίλτρου πετρελαίου επειδή ακριβώς το καύσιμο (πετρέλαιο εν προκειμένω) μετά την επίδραση του Η2 επάνω του είχε αρχίσει να του βγάζει και την σκουριά που είχαν μαζέψει εσωτερικά τα σωληνάκια και όλο το σύστημα παροχής καυσίμου.
Τελικά τον συνέφερε περισσότερο να ξανααυξηθεί η κατανάλωση από το να αλλάζει σε κάθε δύο γεμίσματα φίλτρο καυσίμου ή να αλλάξει τις σωληνώσεις παροχής καυσίμου. Και έτσι την έβγαλε.

Το καλό της συσκευής βέβαια είναι ότι η δομή του καυσίμου γίνεται πιό αλκαλική και αυτό βοηθά τόσο στον καθαρισμό του συστήματος όσο και στην αδρανοποίηση της οξείδωσης (σκουριά) καθώς όπως ξέρουμε (όσοι παρακαλουθούσαμε χημεία και φυσική στο σχολείο) τα αλκάλια εξουδετερώνουν τα οξέα.

Αν η σκουριά/βρωμιά δεν έχει κάνει τόσο μεγάλη ζημιά στο σύστημα παροχής καυσίμου σου μήπως θα άξιζε αντί να αλλάξεις όλο το σύστημα με τις σωληνώσεις να κάνεις μία δοκιμή με την Η2. Εκτός από το σίγουρο πράγμα του καθαρισμού (άντε να αλλάξεις δύο με τρείς φορές ακόμη φίλτρο βενζίνης) θα σου καθαρίσει ΣΙΓΟΥΡΑ και τα μπεκ αλλά θα έχεις και την βελτίωση στην κατανάλωση.

Αν δεν ήμουν σίγουρος για το ότι δουλεύει δεν θα στο πρότεινα.

Αλλωστε έχουμε και άλλους φίλους στο φόρουμ που το έχουν δει ότι δουλεύει και σε λίγο θα έχουμε και το δικηγόρο μας να το πιστοποιεί (και ως γνωστό οι δικηγόροι δεν ψεύδονται ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2006, 11:43

Παντελή ευχαριστώ,

η μούργα δημιουργείται από το κύκλωμα 100%, οι μοτοσυκλέτες μου, που βάζουν καθημερινά από τις ίδιες αντλίες είναι πεντακάθαρες.

Ευτυχώς το φίλτρο κρατάει καλά φαίνεται. Απλά βουλώνει γρήγορα. Για τα μπεκ σίγουρα ανησυχώ αλλά προς το παρόν δεν μπορώ να κάνω τίποτε...

Το σκέφτομαι και γω για το Η2. Τι εννοείς να δοκιμάσω. Υπάρχει "πρόγραμμα" δοκιμαστικής λετουργίας ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Νοέμ 2006, 12:46

Μανώλη υπάρχει πιθανοτητα να είναι βερνίκια ή χώμα. Οι μοτοσυκλέτες συνήθως δεν εμφανίζουν τέτοια προβλήματα γιατί τα ρεζερβουάρ είναι μικρότερα, ο χρόνος παραμονής του καυσίμου πολύ λιγότερος, οι κραδασμοί περισσότεροι και οι ανοχές των συστημάτων παροχής καυσίμου, ιδίως σε κινητήρες με καρμπυρατέρ πολύ μεγαλύτερες οπότε όλες οι βρωμιές "τρώγονται" από τον κινητήρα, εκτός και αν είναι κάτι πολύ χοντρό.

Περίοδος δοκιμής της συσκευής δεν υπάρχει.
Αυτό που υπάρχει είναι περίοδος που μπορείς να την επιστρέψεις (τρείς μήνες από την αγορά της) αν δεν σε αφήσει ικανοποιημένο.

Ο firelord την πήρε υπό δοκιμή γιατί το είχαμε συζητήσει προ έτους, όταν είχα μία περίσσεμα από το RS2. Του το είχα προτείνει τότε και επειδή κρατάμε το λόγο μας τώρα πλήρωσα μία για να του την στείλω και απλώς θα μου την πληρώσει αφού την βάλει και μείνει ευχαριστημένος (γιατί θα μείνει σίγουρα, φτάνει να την τοποθετήσει σωστά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2006, 13:12

Παντελή, ευχαριστώ και πάλι

συμφωνώ γενικά αλλά τα φίλτρα βενζίνης δεν θα έπρεπε να δείξουν κάτι?

θα το σκεφτώ και για το Η2 και μέχρι τότε θα του κάνω μιά κούρα με βενζίνη από άλλο βενζινάδικο και motorkote και καμμιά μεγάλη διαδρομή όσο μπορώ...

Δυστυχώς δεν θα τα πούμε στον ελικώνα διότι θα τρέξω μάλλον και στο τελευταίο attica enduro που γίνεται στην Οινόη, αλλά σίγουρα σε κάποια επόμενη. εξόρμηση εντός ή εκτός...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 30 Νοέμ 2006, 23:36

Tελικά τα μεταλλικά σωληνάκια είχαν σκουριάσει εσωτερικά. Τα έβγαλα, τα έκοψα και με λεπτό disco-πρίονο παράλληλα στον διαμήκη άξονα και είδα την διάβρωση και με γυμνό οφθαλμό...

Περήφανα λοιπόν δηλώνω το πρώτο θύμα στην Ελλάδα (που δηλώνεται δημοσίως έστω).

Πέρα από την πλάκα οφείλω να επισημάνω - για να έχετε και οι υπόλοιποι το νού σας - ότι τα τελευταία δύο χρόνια έβλεπα αρκετή μαυρίλα (σαν σκουριά) όταν άλλαζα το φίλτρο βενζίνης, μάλλον είχε αρχίσει η διάβρωση...

Γιαυτό αν δείτε σκουριά προσοχή, από κάποια στιγμή και μετά η επιδείνωση είναι ραγδαία και μπορεί να μείνεις και στο δρόμο από φρακαρισμένο φίλτρο μέσα σε μία μέρα....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 08:51

Mανώλη (ekarpod) καλό μήνα πρώτα από όλα.

Ασχημα νέα μεν για τα σωληνάκια αλλά τουλάχιστον τώρα θα βάλεις κάτι πιό καλό και πιό αξιόπιστο.

Η σκουριά σημαίνει μόνο ένα πράγμα όμως. ΝΕΡΟ. Η βενζίνη ΔΕΝ σκουριάζει το μέταλλο.

Αρα μήπως πρέπει να ξανασκεφτείς το θέμα της ποιότητας της βενζίνης?

Προσωπικά στα πετρέλαιά μου αδειάζω κάθε 2 με 3 χιλιάδες χλμ λίγο το φίλτρο για να βγαίνει το νερό που ΠΑΝΤΑ βρίσκω. (τα φίλτρα πετρελαίου έχουν διαχωριστή νερού και βρυσάκι που βγάζεις το νερό)

------------

Κρίμα για τον Ελικώνα. Οταν όμως βρίσκεσαι από τα μέρη μας πέρνα να τα πούμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Δεκ 2006, 10:42

Η αμόλυβδη χαμηλώνει η θερμοκρασία της και το κάνει αυτό (αυτόοξείδωση) όταν έρχεται σε επαφή με μέταλλο. Εδώ μέχρι και τα σωληνάκια στα σύγχρονα καταλυτικά είναι πλαστικά. Απλά μπορεί να είχανε απόθεμα από αυτά και τα χώσανε. Τέτοιο πρόβλημα παρουσιάζεται σε σκάφος με ενσωματωμένο μεταλλικό τεπόζιτο, έσπασα το κεφάλι μου να βρω στο πρώτο από που γεμίζει η νεροπαγίδα. Κάτι σαν την παγωμένη μπίρα που ιδρώνει το ποτήρι από έξω.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες