Ειχα περασει ΚΑΙ απο το σχολειο του Niva to 96-97 (1.6 καταλυτικο)
Ανδρεας-Fatman.
next one please!
|
|
|
giagoulas έγραψε:Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.
Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.
Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.
By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.
Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.
ekarpod έγραψε:giagoulas έγραψε:Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.
Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.
Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.
By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.
Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.
Αγαπητέ giagoula,
όλα είναι σχετικά, χωρίς ροπή και δύναμη γενικά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους του Niva μπορεί πάντα να κάνει σκόνη το disco.
Υπάρχει και το θέμα οδηγός, ελαστικά κλπ αλλά δυστυχώς σε πολλές βόλτες σε δύσκολα (παγωμένα και βαθιά χιόνια) είδα Niva να ταλαιπωρούνται πολύ εκεί που το V8 στην περιπτωσή μου με 2 truetracks και λάστιχα 80/20 εκτελούσε χρέη παγοθραυστικού...
Νομίζω ότι βασικό στοιχείο σ' αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί η πείρα και η γνώση των δυνατοτήτων-ιδιαιτεροτήτων του αυτοκινήτου και του οδηγού. Οχι ότι πάντα αυτό που έχουμε είναι το καλύτερο, αλλά με σεβασμό του βάρους και την απαραίτητη φόρα-ορμή momentum όπως θέλετε πείτε το, το disco μπορεί να ανταπεξέρχεται γενικά καλύτερα...
giagoulas έγραψε:ekarpod έγραψε:giagoulas έγραψε:Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.
Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.
Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.
By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.
Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.
Αγαπητέ giagoula,
όλα είναι σχετικά, χωρίς ροπή και δύναμη γενικά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους του Niva μπορεί πάντα να κάνει σκόνη το disco.
Υπάρχει και το θέμα οδηγός, ελαστικά κλπ αλλά δυστυχώς σε πολλές βόλτες σε δύσκολα (παγωμένα και βαθιά χιόνια) είδα Niva να ταλαιπωρούνται πολύ εκεί που το V8 στην περιπτωσή μου με 2 truetracks και λάστιχα 80/20 εκτελούσε χρέη παγοθραυστικού...
Νομίζω ότι βασικό στοιχείο σ' αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί η πείρα και η γνώση των δυνατοτήτων-ιδιαιτεροτήτων του αυτοκινήτου και του οδηγού. Οχι ότι πάντα αυτό που έχουμε είναι το καλύτερο, αλλά με σεβασμό του βάρους και την απαραίτητη φόρα-ορμή momentum όπως θέλετε πείτε το, το disco μπορεί να ανταπεξέρχεται γενικά καλύτερα...
Ακριβώς αυτό λέω και γώ, θέλει αλυσίδες.
Πάντως σε προκαλώ στα πρώτα χιόνια να κάνουμε μια φιλική αντιπαράθεση.
Ολο και κάποιος πρώην σύντροφος θα διαθέσει το νιβα του.
Φυσικά για να το πήρα σημαίνει ότι over all με καλύπτει καλύτερα απο το νιβα. Στο χιονι και τη λάσπη το νίβα είναι by far καλύτερο.
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες