Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερώτηση σε όσους είχαν το γνωστό πρόβλημα με το κιβώτιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ερώτηση σε όσους είχαν το γνωστό πρόβλημα με το κιβώτιο

Δημοσίευσηαπό pskoul » 30 Οκτ 2006, 14:59

Ερώτηση σε όσους είχαν το γνωστό πρόβλημα με το κιβώτιο του discovery τι έκαναν
Ανακατασκευή στην Ελλάδα ;
Αγορά καινούργιου ;
Αγορά ανακατασκευασμένου στην Ελλάδα ;
Αγορά ανακατασκευασμένου από έξω ;

Ευχαριστώ

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Re: Ερώτηση σε όσους είχαν το γνωστό πρόβλημα με το κιβώτιο

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Οκτ 2006, 15:01

pskoul έγραψε:Ερώτηση σε όσους είχαν το γνωστό πρόβλημα με το κιβώτιο του discovery τι έκαναν
Ανακατασκευή στην Ελλάδα ;
Αγορά καινούργιου ;
Αγορά ανακατασκευασμένου στην Ελλάδα ;
Αγορά ανακατασκευασμένου από έξω ;

Ευχαριστώ

Παναγιώτης


Παναγιώτη γειά,

Ολα μπορούν να γίνουν.
Η ανακατασκευή του δικού σου κιβωτίου έχει εξαιρετικά μεγάλο εύρος πιθανού κόστους καθώς η ζημιά μπορεί να περιορίζεται μόνο σε ρουλεμάν άντε και μερικούς ή όλους τους συγχρονιστές οπότε μένουμε σε λογικά επίπεδα. Αν όμως έχουμε φθορές σε άξονες και γρανάζια τότε το κόστος απογειώνεται στην κυριολεξία.
Αλλο θέμα που θέλει προσοχή είναι η σχετικά περίεργη φύση των κιβωτίων αυτών η οποία θέλει είτε προσοχή και γνώση από μάστορα που δεν τα ξέρει κάλα είτε μάστορα που τα ξέρει καλά και έχει διάθεση να τα φτιάξει σωστά.

Η αγορά καινούργιου ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία αλλά δυστυχώς τα αποθέματα κιβωτίων Discovery σε προσφορά εξαντλήθηκαν και δεν περιμένουμε να επαναληφθεί η ενέργεια αυτή του εργοστασίου (κιβώτιο καινούργιο R380 στα 1200 περίπου ευρώ αν θυμάμαι καλά)

Ετοιμο ανακατασκευασμένο λίγο δύσκολα βρίσκεται στην Ελλάδα. Αν βρεθεί πρέπει να είσαι σίγουρος ότι είναι φτιαγμένο από μάστορα που ξέρει την δουλειά και έχει όντως αλλάξει αυτά που πρέπει.

Για αγορά ανακατασκευασμένου από Αγγλία ισχύει το ίδιο με το από Ελλάδα. Αξίζει να το πληρώσεις λίγο ακριβότερα και να το αγοράσεις από κάποιον που ξέρει την δουλειά και όχι από κάποιον που το πουλάει 100 Ευρώ ευρώ φθηνότερα αλλά δεν αλλάζει όλα όσα πρέπει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 31 Οκτ 2006, 16:00

Καλησπέρα Παντελή

Αν και δεν με επείγει το συγκεκριμένο θέμα το ψάχνω για να ξέρω τι θα κάνω όταν θα έρθει η ώρα.

Ψάχνοντας έστειλα και κάποιο mail στον Ashcroft για διαθεσιμότητα καθώς και τιμές για κιβώτιο και βοηθητικό για το ΜΡΙ αλλά δυστυχώς δεν έχουν και με παρέπεμψαν σε κάποιον στην Ελλάδα, το θέμα είναι ότι η διαφορά τις τιμής ήταν μεγάλη για την αγορά από εδώ συγκρίνοντας την με τις τιμές που ανέφερε ο Ashcroft στον διαδικτυακό του τόπο.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Οκτ 2006, 17:52

Παναγιώτη γειά,

φίλος στην Χίο με ειδοποίησε ότι είδε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ βελτίωση τόσο στην μείωση του θορύβου από το κιβώτιο ταχυτήτων όσο και στην καλύτερη αίσθηση κίνησης και εμπλοκής των ταχυτήτων στο λεβιέ του κιβωτίου αλλά και ότι προσέξε μία αισθητή βελτίωση των επιδόσεων του αυτοκινήτου (πράγμα που σημαίνει άμεση μείωση των απωλειών ισχύος από τριβές) μετά από την χρήση του SLICK 50 στο κιβώτιό του.

Το συγκεκριμένο πρόσθετο/ενισχυτικό λίπανσης το χρησιμοποιώ και προσωπικά σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που έχω χρησιμοποιήσει από το 1982 που οδηγώ αλλά μόνο για τον κινητήρα.

Τα σχόλια ήταν ΤΟΣΟ θετικά για το ενισχυτικό λίπανσης και του κιβωτίου που το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βάλω και στο δικό μου.

Θα σας κρατήσω ενήμερους.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 31 Οκτ 2006, 18:02

Παντελη πιστευεις οτι το συγκεκριμενο προσθετο θα βοηθουσε κουρασμενα κιβωτια και αλλων αυτοκινητων?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Οκτ 2006, 19:53

Μην βάζετε πρόσθετα στα λιπαντικά διότι πολλά από αυτά δεν συμφωνούν με όλα τα λάδια, έχουν σημειωθεί καταστροφές χωρίς να φταίνε τα μηχανήματα. Τα λιπαντικά πια υπερκαλύπτουν (αν επιλεχθούν βάση του κατασκευαστή η ενός καλού μάστορα-TUNER ) της οποιες απαίτησης τον κατασκευαστών. Έβαλα στο δικό μου σαζμάν Castrol Automatic TQ Dexron III . Προδιαγραφές: GM DEXRON III G34427, Ford Mercon M941009, ZF TE-ML 02F,03D,04D,11B,14A,17C, MB236.1/ 236.5, Αllison C4, MAN 339F, Voith G607 . Λουκούμι δουλεύει. Παντελή αυτό πρέπει να είναι της Ford. Χαμηλό κόστος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discoman » 01 Νοέμ 2006, 08:52

τι διαφορες ειδες? ποσα κιλα χρειαστηκες?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Νοέμ 2006, 10:20

discoman έγραψε:τι διαφορες ειδες? ποσα κιλα χρειαστηκες?
3ltr. νομίζω είναι αρκετά. Δεν είδα μεγάλες διαφορες μιας και το κιβώτιο μου δούλευε ήδη πολύ καλά. Απλά όταν ζεσταίνεται μετά από πολύωρη χρήση στο βουνό(δεν έχω ψυγείο λαδιού, αργότερα θα βάλω και ένα τέτοιο ) εξακολουθεί και είναι το ίδιο γλυκό όπως όταν είναι παγωμένο. Όταν γρατζουνάει δεν είναι ότι καλύτερο .
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pskoul » 01 Νοέμ 2006, 10:30

LT 77 και το R380 2.7 lt

LT 230 transfer box 2.2 lt

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pskoul » 01 Νοέμ 2006, 10:32

Παντελή καλημέρα

Τα προβλήματα που έχω δει στο κιβώτιο είναι μια δυσκολία στις αλλαγές από πρώτη σε δευτέρα όταν είναι κρύο και από ότι έχω διαβάσει χρησιμοποιώντας καλύτερο λιπαντικό αυτό εξαφανίζεται σε μεγάλο βαθμό.
Το πιο σημαντικό είναι κάποια φθορά που έχει στους άξονες η όπως αλλιώς λέγεται με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί κάποιος τζόγος και να ακούγεται κάποιος θόρυβος το οποίο φυσιολογικά θα επιδεινωθεί και θα καταλήξουμε σε αντικατάσταση.
Το ερώτημα είναι αφού το πρόβλημα δημιουργείτε λόγω μη λίπανσης των εν λόγω εξαρτημάτων το οποίο δημιουργεί την φθορά, αλλάζοντας το λιπαντικό με κάποιο καλύτερο η βάζοντας κάποιο πρόσθετο (όπως slick 50) φυσιολογικά θα συνεχίσει να μην λιπαίνεται οπότε δεν αλλάζει και κάτι σωστά ;
Για αυτό έκανα και την ερώτηση για το τη έχουν κάνει οι άλλοι κάτοχοι discovery όταν αντιμετώπισαν αυτού του είδους το πρόβλημα, εκτός και αν είμαι ο μόνος.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Νοέμ 2006, 10:55

την δεύτερη ταχύτητα όταν είναι παγωμένο θα την περιμένεις λίγο(και στο κατέβασμα από τρίτη ) για να μην σου φθείρει το συγχρoνιζε, έτσι και αλλιώς μετά από 2 λεπτά αρχίζει και δουλεύει καλά. αν ακούγεται θόρυβος από τους άξονες είναι ήδη αργά και μη αναστρέψιμο( και πονάει οικονομικά). δίνη ένα εξάρτημα ίδιο, που όμως έχει δυο τρύπες και λιπαίνεται πια. Εγώ το έλυσα προληπτικά και του έκανα τρύπες ( τρυπάει πολύ δύσκολα διότι είναι βαμμένο, θέλει ειδικό τρυπάνι σχεδόν μιας χρήσεως ) και ένα σύστημα που ρίχνει το λιπαντικό ακριβώς πάνω στις τρύπες.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pskoul » 01 Νοέμ 2006, 14:21

Το ξέρω ότι είναι μη αναστρέψιμο για αυτό ψάχνω για πιθανές λύσεις από τώρα ώστε όταν έρθει η ώρα να είμαι έτοιμος και ψυχολογικά και οικονομικά αν και από ότι φαίνεται έχει πολύ ψωμί ακόμα, το οποίο θα το τσεκάρω όταν βρω τον χρόνο να βγάλω το καπάκι από το βοηθητικό για να δω και την έκταση της ζημιάς.

Όσο για τις αλλαγές από πρώτη σε δευτέρα και από τρίτη σε δευτέρα από ότι διάβασα στο difflock με αλλαγή του λιπαντικού εξαλείφεται.

Οπότε θα δω είτε για αγορά κάποιου ανάλογου λιπαντικού για δοκιμή είτε από το difflock είτε από την redline όπως διάβαζα σε προηγούμενα ποστ.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

www.motorkote.gr

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 02 Νοέμ 2006, 09:32

Καλημερα αυτο ειναι www.motorkote.gr οτι καλυτερο εγω ειδα τεραστια διαφορα στο σαζμαν και θα το βαλω και στη μηχανη. Δεν ξερω αν κανει να το βαλω και στο κεντρικο διαφορικο που σφιριζει λιγο μετα τα 60 και ειναι πιο εντονο με τα αργα διαφορικα ειναι φυσιολογικος αυτος ο θορυβος????? Τι βαλβολινη να βαλω στο κετρικο διαφορικο
[/url]
Τελευταία επεξεργασία από NIKOSXIOS και 02 Νοέμ 2006, 10:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Motorkote

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 02 Νοέμ 2006, 09:50

To motorkote το χρησιμοποιώ στον κινητήρα πολλά χρόνια. Το δοκίμασα και σε δύο κιβώτια LR. Καμμία απολύτως διαφορά στην αίσθηση. Το motorkote δεν αλλάζει τα χαρακτηριστικά του λαδιού - ιξώδες, ρευστότητα - οπότε και δεν μπορεί θεωρητικά να αλλάξει την αίσθηση του κιβωτίου, να βελτιώσει την λειτουργία φθαρμένων συγχρονιστών...
Αυτό επιτυγχάνεται σύμφωνα με την δική μου εμπειρία μόνο με "ειδικό λιπαντικό κατάλληλου ιξώδους" (Ovoline from diflock ή Redline MTL)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pskoul » 02 Νοέμ 2006, 11:27

Το difflock δίνει το Evolution 1 για τα κιβώτια και το Evolution 2 για το κεντρικό διαφορικό τους άξονες και τα Swivel Housings

Από ότι κατάλαβα η Redline δίνει το MTL για τα κιβώτια και για το βοηθητικό είτε το synthetic gear oil 75W 90 είτε το lightweight gear oil, η ερώτηση είναι πιο από τα δύο.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες

cron