Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ασφαλές το DEFENDER.......

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ασφαλές το DEFENDER.......

Δημοσίευσηαπό ollram » 23 Οκτ 2006, 22:06

αντιγράφω από άρθρο του ΕΘΝΟΥΣ


...Tο μέγεθος... μετράει όσον αφορά τουλάχιστον την ασφάλεια των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τα ευρήματα μίας νέας έρευνας, το μεγαλύτερο σε όγκο αυτοκίνητο είναι και το ασφαλέστερο για τον οδηγό του σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλο αυτοκίνητο. Oι οδηγοί αυτοκινήτων μικρού ή μεσαίου μεγέθους έχουν τις 50πλάσιες πιθανότητες από τους οδηγούς 4X4 να σκοτωθούν σε ενδεχόμενη σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο.

Oσοι οδηγούν Land Rover Defender, Mercedes ML Class, Toyota Landcruiser ή Isuzu Trooper μπορούν να νιώθουν ασφαλείς πίσω από το τιμόνι, καθώς τα παραπάνω αυτοκίνητα έλαβαν «χρυσό μετάλλιο» για την ασφάλεια του οδηγού από την έγκυρη έρευνα του βρετανικού υπουργείου Mεταφορών. H αυξανόμενη, όμως, στροφή που έχει σημειωθεί προς τα αυτοκίνητα τύπου 4X4 -12.5% το 2006 συγκρινόμενο με ένα 5.6% το 1996- ενέχει κινδύνους, διότι όσο ασφαλή είναι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας για τους οδηγούς τους τόσο «φονικά» αποδεικνύονται για πεζούς, ποδηλάτες και οδηγούς μικρότερων αυτοκινήτων που παρασύρουν στον θάνατο.

Aντίθετα, τα αυτοκίνητα χαμηλών κυβικών «σκοτώνουν» τους οδηγούς τους με πιθανότητα μία στις 200.

πηγή:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... ubid=68368



Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό fokion » 24 Οκτ 2006, 08:53

Μαλιστα...

Ο ακριβης τιτλος θα επρεπε να ειναι καπως σαν το μεγεθος των 4χ4.... ετσι για να βγει ΚΑΙ στον τιτλο το 'εσωψυχο" του αρθρογραφου.....

Δηλ μια Merc-BMW- και οποιο αλλο 2-τονο κανονικο αυτοκινιτο και οχι 4χ4 "σκοτωνει" τους αλλους λιγοτερο??????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Οκτ 2006, 09:05

Όπως λέμε: λιγότερο έγγειος? Απλά το 4x4 τον σκοτώνει περισσότερο!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Οκτ 2006, 09:07

Λίγο αργά το ανακάλυψαν στο έθνος, καθότι αυτή η έρευνα πρέπει να κλείνει καμιά δεκαετία.

Και ναι φίλε fokion, ένα 4Χ4 είναι πιο "θανατηφόρο" από ένα ίδιο βάρους σεντάν για 2 λόγους:

α. έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά και

β. το σχήμα του (ψηλό στο εμπρός τμήμα) δεν αφήνει κανένα περιθώριο στους πεζούς - ποδηλάτες - μοτοσυκλετιστές κλπ

έχει όμως το θεωρητικό αβαντάζ ότι λόγω υψηλότερης θέσης οδήγησης, ίσως αντιληφθεί νωρίτερα τον κίνδυνο.

Και φυσικά θα πρέπει να διευκρινήσουμε ότι ένα άκαμπτο οχυρό είναι απλά ένας βαρύς τάφος εάν ΔΕΝ ΦΟΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, καθότι πολυτέλειες του στιλ "ελεγχόμενες ζώνες παραμόρφωσης" απλά δεν υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Οκτ 2006, 09:11

Ο πεζός έχει το αβαντάζ ότι σε ενδεχομενη συμπλοκή με 4x4 πάει αβασάνιστα, μια και έξω. :twisted: :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 24 Οκτ 2006, 09:57

Νίκο, πρόκειται δηλαδή για ένα όχημα φιλικό στους πεζούς..
Δεν τους ταλαιπωρεί καθόλου.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fokion » 24 Οκτ 2006, 10:41

alp έγραψε:α. έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά και

β. το σχήμα του (ψηλό στο εμπρός τμήμα) δεν αφήνει κανένα περιθώριο στους πεζούς - ποδηλάτες - μοτοσυκλετιστές κλπ
.


α. σε σχεση με τι?? πως το προσδιοριζεις αυτο??? ΠΡΟΣΕΧΕ μην αρχισεις να μιλας για κεντρο βαρους κ.λ.π. γιατι υπαρχουν ειδη και ειδη τετρακινητων οπωτε το ολο θεμα συκωνει πολυ κουβεντα

β. ενω μια φεραρι με 150 ειναι ακινδυνη......
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 24 Οκτ 2006, 10:45

Επειδη βγηκε λιγο "αποτομο" τι θελω να πω υπαρχουν παραπολες παραμετροι σε ενα ατυχημα.... το ειδος των οχηματων ειναι το τελευταιο....
Να υπερβαλω αρκετα με ενα παραδειγμα. Αν ο ποδηλατης μας ειναι μαστουρωμενος και πεσει πανω σου, φταιει το οδηγεις τζιπ??? αυτο ειναι η ΚΥΡΙΑ αιτια????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 24 Οκτ 2006, 10:53

Αυτο με το βαρος το εχω σκεφτει και εγω Αλεξ. Ειδικα με τα λαστιχα που εχουν αυτ αθηρια κατι διαστασεις 235 στο πελμα. Αν πχ χασει τον ελεγχο ο οδηγος με 40 χλμ/ωρα , τι θα σταματησει πιο ευκολα , το 1200αρι με τα 950 κιλα ή το 4Χ4 με τα 2200 κιλα; Φανταζεστε να βρει λαδια ή παγο ... οπου σταματησει αυτο το πραγμα, μαλλον "σε οτι επανω σταματησει", δε θα μεινει τιποτα.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό fokion » 24 Οκτ 2006, 11:01

Μονο τα τζιπ εχουν 235 πελμα???
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Οκτ 2006, 13:23

fokion έγραψε:
alp έγραψε:α. έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά και

β. το σχήμα του (ψηλό στο εμπρός τμήμα) δεν αφήνει κανένα περιθώριο στους πεζούς - ποδηλάτες - μοτοσυκλετιστές κλπ
.


α. σε σχεση με τι?? πως το προσδιοριζεις αυτο??? ΠΡΟΣΕΧΕ μην αρχισεις να μιλας για κεντρο βαρους κ.λ.π. γιατι υπαρχουν ειδη και ειδη τετρακινητων οπωτε το ολο θεμα συκωνει πολυ κουβεντα

β. ενω μια φεραρι με 150 ειναι ακινδυνη......


φίλε fokion,

α. σε σχέση με τα MERC,BMW κλπ που ανέφερες εσύ λίγο πιο πάνω.
Επίσης θα μπορούσα κάλλιστα να αναφερθώ σε κέντρο βάρους κλπ καθότι τα αποτελέσματα τις έρευνας αναφέρονται σε συγκεκριμένα τετρακίνητα (Defender, Range Classic, Discovery και Land Cruiser) τα οποία έχουν όλα τους πολύ υψηλό κέντρο βάρους.

β. αν θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει η φεραρι των 150 με αυτό :
"το σχήμα του (ψηλό στο εμπρός τμήμα) δεν αφήνει κανένα περιθώριο στους πεζούς - ποδηλάτες - μοτοσυκλετιστές κλπ "

Και ναι, αναμφισβήτητα, μια φεράρι που κινείται με 150 (ρελαντί) συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα Defender που κινείται με 150 (σκασμένο).

Παρόλα αυτά, εγώ προσωπικά έχω έρθει πάμπολλες φορές σε αντιπαράθεση με κόσμο διότι υποστηρίζω ότι νοιώθω ασφαλέστερος ζωσμένος στο Range Rover μου παρά σε ένα χαμηλό καινούργιο σεντάν.
Και ένα βήμα παραπέρα, έχω αμφισβητήσει ουκ ολίγες το EURONCAP και τον τρόπο που μοιράζει τα αστέρια του σε σχέση με την πραγματική ζώή.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Οκτ 2006, 13:26

fokion έγραψε:Επειδη βγηκε λιγο "αποτομο" τι θελω να πω υπαρχουν παραπολες παραμετροι σε ενα ατυχημα.... το ειδος των οχηματων ειναι το τελευταιο....
Να υπερβαλω αρκετα με ενα παραδειγμα. Αν ο ποδηλατης μας ειναι μαστουρωμενος και πεσει πανω σου, φταιει το οδηγεις τζιπ??? αυτο ειναι η ΚΥΡΙΑ αιτια????


Καλά τα λές, αλλά η συγκεκριμένη έρευνα αφορά βασικά αυτό: το είδος των οχημάτων....

Θα ψάξω να βρω κάπου την έχω αυτούσια και θα την "ανεβάσω"
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Οκτ 2006, 13:31

Παραθέτω θέμα του φίλου Παντελή, βρίσκεται λίγο πιο πάνω στο forum
μας.

Πρόκειται, πιστέυω, για την ίδια έρευνα, οπότε ας μην επαναλαμβανόμαστε :


"Αγαπητοί φίλοι,

τελικά μπόρεσα και βρήκα την έρευνα για την οποία σας είχα μιλήσει και στο παρελθόν.
Σε αυτή το Defender αποδεικνύεται με βάση στατιστικά δεδομένα ότι είναι το ασφαλέστερο όχημα για τον οδηγό σου σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα όπου σημειώνεται τραυματισμός (απλός ή θανατηφόρος) σε κάποιο από τα οχήματα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Road_accid ... odel_basis

ή

http://www.roadlincs.com/Content/Car/Docs/makemodel.pdf

Σελίδες 10 και 17.

Από τα 4 οχήματα που καταλαμβάνουν τις 3 πρώτες θέσεις (στην τρίτη ισοβαθμούν το Discovery και το Land Cruiser της ΤΟΥΟΤΑ) τα 3 είναι Land Rover
Να σημειώσω ότι το Discovery (μαζί με το LC) είναι και πάλι ασφαλέστερα ακόμη και από την Mercedes S class (με 34 βαθμούς για τα Disco και LC αντί των 35 για την Sclass)

Xαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER "
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Οκτ 2006, 13:52

Θέλω να πετύχω τον Καραμανλή η τον Παπανδρέου πεζό. Μετά θα σας αναλύσω το "ατύχημα".
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Οκτ 2006, 13:57

Καλά ρε μάγκες τα 4x4 σας βγάλαν το μάτι? Τα SCANIA τα DAF τα MAN τα πούλμαν δεν σας τρομάζουν με 40 τόνους συν? Η 2 τόνοι σας μάραναν? Ναχαμε να λέγαμε τάχα μου δε σούπα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες

cron