Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λες να είναι φλάντζα???

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Λες να είναι φλάντζα???

Δημοσίευσηαπό gdod » 20 Οκτ 2006, 17:33

Ωραία λοιπόν πρόβλημα με το συνεκτικό δεν έχουμε αλλα μετα από καποιες μέρες συστηματικής παρατήρησης βλέπω το άντιψυκτικό στο δοχείο υπερχύλισης να μειώνεται (χωρίς ποτέ να φτάνει κάτω από το min.) Ειχε συμβεί και πιο παλιά αλλά είχα συμπληρώσει και δεν υπήρξαν άλλες παρενέργειες ούτε είχε βρεθεί κάτι από το συνεργείο.

Δυο φορές σε διάστημα ενός μήνα άφησα το αυτοκίνητο για δυο τρεις μέρες σε ακινησία και όταν επεστρεψα η στάθμη του αντιψυκτικού είχε μειωθεί σημαντικά, χωρίς να υπάρχει εμφανής διαρροή από κολλάρα κλπ.

Πήγα λοιπόν σήμερα από το συνεργείο και σουξου μούξου από δω κι απο κεί, βγάζουμε ένα μπουζι το κάτω μερος του οποίου είχε απόχρωση πορτοκαλο-κόκκινη. Συνεπώς στο θάλαμο κάυσης έχουμε και...αντιψυκτικο. Ο μάστορας μου είπε να το αφήσω χωρίς να συμπληρώσω (το είχα ήδη κάνει) και να το παρακολουθώ για 1000 χλμ και να του το πάω μετά εκτός αν υπάρξει μεγάλη απώλεια νωρίτερα.

Λοιπόν, κι εγώ ρωτάω τώρα, έστω και το μετακινώ για τόσο διάστημα χωρίς μεγάλη απώλεια, τι συνέπειες έχει στο θάλαμο καύσης, στο λιπαντικό και στα στοιχεία της εξάτμισης... ?? Να περιμένω όσο μου είπε ή αν του πώ να το κοιτάξει άμεσα. Απο την εμπειρία σας με αυτο το θέμα τι λέτε??

Και βασικό ερώτημα? Είναι ή δεν είναι φλάντζα???

Διευκρινιστικά μοντέλο 2004 με 42.000Km και φυσικά με την ανανεωμένη φλάντζα και το κόκκινο (long-life) αντιψυκτικό.
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Λες να είναι φλάντζα???

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Οκτ 2006, 17:44

Μην κακομελετάς βρε. :cussing: Περίμενε να δεις πρώτα αν θα κατεβει το υγρό.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Λες να είναι φλάντζα???

Δημοσίευσηαπό gdod » 20 Οκτ 2006, 18:58

Disco, τα σημάδια στο μπουζί δεν είναι ενδεικτικό για κάτι? Το ρωτάω απλά για να ξέρω και τι περίπου να περιμένω.
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Οκτ 2006, 07:28

To μπουζί σε οποιονδήποτε κινητήρα πρέπει να έχει μια απαλή γκρι απόχρωση , δείγμα καλής καύσης. Οποιαδήποτε άλλη κατάσταση δείχνει πρόβλημα μικρό η μεγάλο. Το πορτοκαλοκόκκινο που αναφέρεις δείχνει νερό στον θάλαμο καύσης :(. Ένα μπουζί ελέγξατε η και τα τέσσερα ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό gdod » 24 Οκτ 2006, 15:26

Ένα μπουζι βγάλαμε τυχαία... απλα για να δούμε τι πάιζει και θα το ξαναπάω...
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 24 Οκτ 2006, 15:36

Το αντιψυκτικό στο δοχείο είναι καθαρό ή φαίνεται σαν να έχει σαπουνάδες;
(Δύο φλάτζες καμμένες σε Ρόβερ... Μιλάει η πείρα!! :evil: :evil: )
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Οκτ 2006, 15:06

Φίλε gdod,

λυπάμαι για το πρόβλημά σου.

Να σου θυμίσω όμως ότι το πρόβλημα μπορεί να μην είναι στην φλάντζα αλλά στα εμβολοχιτώνια τα οποία έχουν μία τάση να χορεύουν και να πέφτουν αφήνοντας το νερό ή το λιπαντικό (ή και τα δύο μαζί) να βρίσκει το δρόμο του στον θάλαμο καύσης.

Προσωπικά θα έκανα την ανάγκη επιλογή και θα το άνοιγα μπας και προλάβω μεγαλύτερη ζημιά.

Αν δείτε ότι η φλάντζα είναι σε καλή κατάσταση αλλά υπάρχουν όντως ίχνη ψυκτικού υγρού ή λαδιού στους κυλίνδρους τότε κάντε έλεγχο στα εμβολοχιτώνια. Κάποιο ή κάποια θα είναι πιό "ελεύθερα" από όσο πρέπει ή μπορεί να έχουν πέσει προς τα κάτω.

Το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση ακόμη και πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ πλήρη κάλυψη των εξόδων ή επέκταση της εγγυήσεως σε περίπτωσης εμφάνισης της ζημιάς μετά την παρέλευσή της.

Χαιρετώ
[/list]
pantg
 

ΑΓΟΡΑ FREELANDER 01.1800cc

Δημοσίευσηαπό NIHTOFILAKAS » 28 Οκτ 2006, 14:23

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ FREELANDER 06/01 ΜΟΝΤΕΛΟ Κ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ
Άβαταρ μέλους
NIHTOFILAKAS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 28 Οκτ 2006, 14:05
Τοποθεσία: θηβα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 28 Οκτ 2006, 18:26

Φίλε nihtofilaka, πρόκειται για καταπληκτικό αυτοκίνητο κυρίως σε αίσθηση, επιδόσεις, άνεση, χώρους, ομορφιά.
Όταν είναι όλα καλά ταξιδεύει όσο λίγα και χαίρεσαι να μπαίνεις μέσα και να πηγαίνεις μαζί του παντού!
Όταν χαλάει θα τραβάς τα μαλλιά σου και θα ψάχνεις στα φόρουμ πληροφορίες για ανταλλακτικά καθώς και τρόπους να το ξεφορτωθείς..

Κυριότερα προβλήματα είναι ο κινητήρας στα 1800άρια μοντέλα, η ηλιοροφή στα 5θυρα και ο συνεκτικός συμπλέκτης στη μετάδοση που μπορεί να κολλήσει στέλνοντας το αυτοκίνητο στο συνεργείο και σένα στο φαρμακείο.
Όλα αυτά πορεί να ελεγχθούν σε καλό συνεργείο πρίν το πάρεις αλλά αργά ή γρήγορα κάτι θα χαλάσει.
Γενικά πάντως η αγορά οποιουδήποτε μεταχειρισμένου Land Rover είναι μόνο για μυημένους-υποψιασμένους.

P.S. Το δικό μου είναι επίσης μοντέλο 6/2001.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 30 Οκτ 2006, 13:00

Αν δεν φοβάσαι να λαδώσεις τα χέρια σου,
Αν κουβαλάς μαζί σου εργαλεία και (ολίγα) ανταλακτικά
Αν η τιμή είναι πολύ ελκυστική
Αν από έμπιστο συνεργείο σου πούν ΟΚ (ρώτα τον Freelander)
Αν μπορείς που και που να τα "σπρώχνεις" για επισκευές

Τότε καλορίζικο. Θα το ερωτευτείς! Τίποτε άλλο....
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Οκτ 2006, 14:25

Γειά σου Στέλιο με την ποιητική ψυχή !!!!!


Να γιατί το λένε freel-AN-der τελικά το αυτοκίνητο...........

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό gdod » 14 Νοέμ 2006, 17:13

Καλησπέρα
Κατ΄αρχήν σορρυ για την απουσία μου και τη μη ενημέρωση σχετικά μετο θέμα. Παντελή ευχαριστώ a posteriori για τις συμβουλές σου. Επανήλθα όμως με ημι-ανανεωμένο κινητήρα. Έχουμε λοιπόν:

Πρίν καν συμπληρώσω τα 1000 επιπλέον χλμ η στάθμη είχε πέσει απειλητικά κατω από το min. Το πήγα λοιπον στο μάστορα και το άφησε όλο το βράδυ (2/11) με πίεση στο σύστημα ψύξης. την επόμενη λοιπόν μου είπε το αυτονόητο ότι το αντιψυκτικό εισέρχεται στον κινητήρα (αντε....), οπότε το ανοίγουμε και βλέπουμε. Το πήρα για Σ/Κ και επανήλθα τη Δευτέρα 6/11 και το πήρα έτοιμο την επομένη με τα εξής:

Αλλαγή φλάντζας
Αλλαγή κυλινδροκεφαλής (ράγισμα στον τρίτο κύλινδο)
Αλλαγή φορέα
Αλλαγή θερμοστάτη
Αλλαγή σε βίδες κλπ....(λαδια, αντιψυκτικό)

Φυσικά και δεν πλήρωσα όυτε δραχμή (που λέγαμε και παλιά). Ολα στην εγγύηση. Και όλα καλά (δεν ρετάρει στην εκκίνηση, είναι πιο άμεσο και δεν δείχνει κουρασμένο....) Το μόνο που μου έχει κάνειο εντίπωση είναι ότι στο ρελαντί και αφού ζεσταθεί, οι στροφές του κινητήρα πάιζουν πάρα πολύ, με αντίστοιχους κραδασμούς (διαμήκεις) να περνάνε στο εσωτερικό. Μου είπαν ότι είναι μέχρι να στρώσει το καινούριο καπάκι και να κάτσουν οι βαλβίδες, αλλά μου φαίνεται μη φυσιολογικό. Όσοι παντως έρθουν άυριο στη συνάντηση θα δουν τι εννοώ...

Κι εκεί που έλεγα ότι τέρμα για την ώρα οι επισκέψεις στο συνεργείο, ήρθε η βαλβίδα εξαέρωσης του συστήματος να με διαψεύσει. Σήμερα λοιπόν ανοίγω το καπό να δώ και να καμαρώσω τη στάθμη στο δοχείο υπερχείλησης και με κόβει κρύος ιδρώτας καθώς βλέπω τη στάθμη κάτω απο το min. Τα ίδια παντελάκι μου, τα ίδια παντελή μου (σ.σ. pantg, σε διαβεβαιώ, δεν έχεις να κάνει με σένα...). Κάνω λίγα χλμ και σταματάω, ανοίγω το κάπώ και η στάθμη ακόμα πιο χαμηλά και από την εξαέρωση του κολλάρου που πάει για το καλοριφέρ να αναβλύζει ζεστό αντιψυκτικό καθώς το πώμα είχε σπάσει στο σπείρωμα!!! Πρέπει να ήμουν μάλλον θέαμα όντας διπλοπαρκαρισμένος στην Ηρακλείου να παλεύω με μονωτικές ταινίες και κάτι latex γαντια που είχα για σταματήσω τη διαρροή (το ξέρετε ότι το νόμισμα των 2 λεπτών εφαρμοζει πολύ καλά στο χείλος του ανοίγματος??). Τέλος πάντως το φτιάχνω και πάω στο συνεργείο όπου αλλάξαν την πλαστική αυτή ταπα-βίδα και αποχώρησα λίγο σπασμένος που για άλλη μια φορά ανέβαλα τις όποιες δουλειές έιχα.... Δεν πειράζει όμως. Πλεόν δε λέω "ας ελπίζουμε να μη συμβει κάτι άλλο" αλλα...
"ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ"

Καλό απόγευμα!

Γιώργος Ν.
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gdod » 14 Νοέμ 2006, 17:21

Τελικά το λένε Fr-eel-under. Δηλαδή γίνεσαι χέλι (eel) για να δεις τι πάιζει από κάτω...
'Οσο για το FR είναι ο ήχος που ξεστομίζεις κάθε φορά που κάτι καινούριο ανακύπτει...ΦΡΡΡΡ
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Νοέμ 2006, 18:02

Γιώργο γειά,

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Το θέμα των κραδασμών ακούγεται όντως λίγο περίεργο και κανονικά δεν θα περίμενε κανείς κάτι τέτοιο από έναν επισκευασμένο κινητήρα.

Για την τάπα της εξαέρωσης τί να πώ?
Αυτά τα πλαστικά σπειρώματα ποτέ δεν τα συμπάθησα.
Αλλωστε εξαιτίας ενός τέτοιου διαβολοκατασκευάσματος κόντεψα να κάψω τον κινητήρα στην μιά μου καμήλα.

Η φλάντζα ήταν τελικά καμμένη ή σαπισμένη? Τί σου είπε ο μάστορας?
Σε ρωτώ για να μπορέσουμε να δούμε αν όντως τελικά καίγονται οι φλάντζες και φεύγουν τα νερά ή γλυστράνε τα εμβολοχιτώνια, καίγεται το νερό και μένουν από ψυκτικό τα μοτέρ.


Περαστικά και πες μας τί έγινε με τους κραδασμούς.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Νοέμ 2006, 18:31

gdod έγραψε:Καλησπέρα
Το μόνο που μου έχει κάνειο εντίπωση είναι ότι στο ρελαντί και αφού ζεσταθεί, οι στροφές του κινητήρα πάιζουν πάρα πολύ, με αντίστοιχους κραδασμούς (διαμήκεις) να περνάνε στο εσωτερικό. Μου είπαν ότι είναι μέχρι να στρώσει το καινούριο καπάκι και να κάτσουν οι βαλβίδες, αλλά μου φαίνεται μη φυσιολογικό.
Καλό απόγευμα!
Γιώργος Ν.
Aκου λέει θα στρώσει, τι να στρώσει ρε? κρεβάτι είναι? M@laki@ είπε ο μάστορας.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες