Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΥΠΟΣ για υπολογισμό πίεσης ελαστικών

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΤΥΠΟΣ για υπολογισμό πίεσης ελαστικών

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Οκτ 2006, 15:35

Αγαπητοί φίλοι,

μιά και έγινε συζήτηση για το θέμα της πίεσης των ελαστικών σας παραθέτω στην συνέχεια τύπο υπολογισμού της όπως αυτός μου έχει δοθεί από ιντερνετικό φίλο.

Στην πράξη ο τύπος αυτός δίνει ελαφρά χαμηλότερη πιέσεις από αυτές που δίνει η Land Rover για τα αυτοκίνητά της και για αυτό θα παρακαλούσα τον φίλο Fatman να μας δώσει την έγκρισή του και ακόμη περισσότερο την δική του έγκριτη άποψη επί του θέματος των πιέσεων των ελαστικών γενικότερα.

Ο τύπος είναι ως εξής.

Α = το συνολικό βάρος του οχήματος ΣΕ ΛΙΜΠΡΕΣ(με οδηγό, καύσιμα και τα πράγματα που συνήθως μεταφέρει σε καθημερινή βάση ή με πλήρες φορτίο αν θέλετε τις πιέσεις για τέτοιες συνθήκες) (μία λίμπρα περίπου μισό κιλό
Β = το ανώτατο επιτρεπόμενο φορτίο ανά ελαστικό (όπως αναγράφεται στο "μάγουλο" του ελαστικού) επί 4 (τέσσερα λάστιχα σε κάθε αυτοκίνητο)
Γ = το πηλίκο της διαιρέσεως του Α στο Β.
Δ = η ανώτατη επιτρεπόμενη πίεση του ελαστικού (όπως αναγράφεται στο "μαγουλο" του ελαστικού)

Ε = το πηλίκο της διαιρέσεως του Γ στο Δ.
Το "Ε" είναι η σωστή πίεση του ελαστικού σας σε psi.

==================

Επαναλαμβάνω ότι όταν το δοκίμασα στα λάστιχα που φοράει το "πολεμικό" Camel μου η πίεση ήταν τελικά χαμηλότερη από αυτή που θα έπρεπε να χρησιμοποιείται.
Τον αναφέρω ΜΟΝΟ για ενημέρωση και η χρήση του είναι αποκλειστική ευθύνη όσων επιλέξουν να τον υιοθετήσουν.
Προσωπικά είδα το αυτοκίνητό μου να λειτουργεί καλύτερα με τις αυξημένες σχετικά πιέσεις που πρότειναν οι επαγγελματίες φίλοι μου τους οποίους εμπιστεύομαι για τα θέματα ελαστικών.

Περιμένουμε και το ΟΚ του fatman ή όποιου άλλου φίλου έχει ιδίαν σίγουρη και σωστή γνώμη, άποψη και εμπειρία επί του θέματος.

Αν ο πιό πάνω τύπος είναι μη ορθός ή υπάρχουν έστω και μερικές αντιρρήσεις για την πλήρη ορθότητά του παρακαλώ όπως το δηλώσετε για να σβήσουμε εντελώς την θεματική ενότητα ή ακόμη καλύτερα να αναρτήσουμε έναν αντίστοιχο τύπο υπολογισμού που θα τυχαίνει της ομόφωνης αποδοχής των ειδικών.

Χαιρετώ


.
Το πλήρες αγγλικό κείμενο είναι ως εξής:

Take the total weight of your truck, write it down and put an "A" next to it. Then multiply the maximum weight from the tyre sidewall by four {four tyres under the truck}, write down the answer and but a "B" next to it. Divide "A" into "B" and write the number down with a "C" next to it.
Next divide "C" into the maximum side wall pressure "D", and you have the correct pressure for your tyres on your truck.
The formula is shown again below to help.
Truck weight in lb's =A
Side wall max weight x 4 =B
B into A = C
Side wall max pressure =D
C into D = ideal psi.

Easy isn't it!! With the correct inflation pressure and having been balanced right, your new tyres will give years of faithful service.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 04 Οκτ 2006, 07:32

Παντελή,


Αρκετά Χρήσιμο το εν λόγω πόστ!
:o
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες