Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ REDLINE

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ REDLINE

Δημοσίευσηαπό Freelander » 21 Σεπ 2006, 13:19

Συνάδελφοι, γνωρίζει ή έχει χρησιμοποιήσει κάποιος, τα λιπαντικά Redline;
Το concept (ουάου) εχει ως εξής: Κάποιος χημικός κάτοχος freebie ισχυρίζεται οτι το λάδι της Redline: Shockproof Lightweight έχει πρόσθετα παρόμοια με τεφλόν τα οποία δρούν ευεργετικά στα γρανάζια και ρουλεμάν του εμπρος (κεντρικού) διαφορικού, του IRD δηλαδή που συνήθως υποφέρει απο έντονες καταπονήσεις και πρόωρη φθορά λόγω σχεδιασμού.
Μάλιστα στο 5άρι σασμάν χρησιμοποιεί Redline MT90 GL4 συνθετική (αυτήν έβαλα κιεγώ) και με αυτά έχει κάνει 100.000 χλμ χωρίς σημάδια φθοράς.

Διάβασα και ξαναδιάβασα για τα Redline, βρήκα τον αντιπρόσωπο και δείχνουν πολύ προχωρημένης τεχνολογίας λιπαντικά.
Το θέμα είναι οτι για το IRD η LR προτείνει 75w90 API GL5
Το Shockproof Lightweight είναι ιξώδους αντίστοιχου με 75W140 GL5,
ενώ αυτή τη στιγμή διαθέσιμο υπάρχει (και έβαλα ήδη) το 75W90NS GL5 το οποίο αναφέρει οτι είναι πολύ γλιστερό σε περιπτώσεις LSD και μπλοκέ διαφορικών και δεν συνίσταται η χρήση του σε αυτά. Βέβαια το IRD μου μόνο ελικοειδή γρανάζια, άξονες και ρουλεμάν έχει εσωτερικά αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Γενικά σασμάν και βοηθητικό δουλεύουν ρολόϊ με αυτά τα ζουμάκια που τους έβαλα αλλά δεν σταματώ να το ψάχνω.
Τί λέτε;

http://www.redlineoil.com/
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ REDLINE

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 18:00

Φίλτατε Ιπποπόταμε: Ο Τύπος αυτός έγινε γνωστός με ένα παραφλού που βγάζει το οποίο αγαπούν όλοι οι μηχανικοί αγώνων μοτοσικλετών μιας και ρίχνει την θερμοκρασία από 3-6 βαθμούς κάτω, (πολύ σημαντικό όταν βγάζεις από την μύγα ξίγκι)-(Ομολογουμένως άριστη δουλειά). Μετέπειτα διείσδυσε στα τζετ-σκι με ένα λιπαντικό 2stroke. . . . . Έχει η CASTROL ένα ανάλογο αυτού που αναφέρεις, το λέει SAF-XJ 75W-140. Προδιαγραφές: SAE 75-14Ο,API GL5,exclusive BMW approval for rear axles with limited slip differential, ZF TE-ML 05. T ο λιπαντικό αυτό εξελίχτηκε από κοινού για τα μπλoκε στους άγονες DTM (αν το λέω καλά). Τέλος, πίστευε και μη,.....ΕΡΕΥΝΑ!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ REDLINE

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 18:05

Γιώργο η τιμή του λιπαντικού που αναφέρω ξεπερνά τα 20 εύρα χονδρικής συν τον φόρο. Η ολίσθηση σε δισκάκια του μπλoκε διαφορικού και σε δίσκους συμπλέκτη σε μοτοσικλέτες που από 32hp που έγιναν 50+ !!!!! είναι μηδενική.
Τελευταία επεξεργασία από disco και 21 Σεπ 2006, 19:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2006, 18:37

Φίλε freelander γειά,

τα redline ΔΕΝ τα έχω χρησιμοποιήσει και δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο από γνωστό μου για αυτά όσον αφορά την χρήση τους σε Land Rover.

OMΩΣ oι παλαιοί μου φίλοι με τα AUDI στην Αμερική κυρίως πίνανε νερό στο όνομα των λιπαντικών της Redline και ιδίως σε αυτοκίνητο πολύ υψηλών ιπποδυνάμεων.
Τοσο στον κινητήρα όσο και στην μετάδοση.

Τώρα όσον αφορά το θέμα του IRD το βασικό πρόβλημα έχει να κάνει με το ρουλεμάν που κράτα το πηνίο στην θέση του.
Αυτό είναι που συνήθως χαλάει πρώτο καθώς η διαφορά μεταξύ της περιστροφής των εμπρός και των πίσω τροχών του δίνει και καταλαβαίνει.

Το καλό νέο είναι ότι τελικά υπάρχει και ανταλλακτικό κορωνοπήνιο για τα Freelanders αλλά μόνο μέχρι και τα μοντέλα του 2003.
Υπάρχει επίσης και σετ αντικατάστασης των ρουλεμάν αλλά αυτό ούτως ή άλλως υπήρχε εδώ και καιρό και δεν είναι δύσκολο να βρεί κανείς τις αντιστοιχίες. Το πρόβλημα υπήρχε στο κορωνοπήνιο καθώς όταν άρχιζαν τα προβλήματα θορύβων στο IRD συνήθως η ζημιά είχε φτάσει και στο ΚΡΠ.

Για να έλθουμε πίσω στο θέμα όμως αν ζητάς εντυπώσεις για τα redline να σου επαναλάβω ότι έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από ανθρώπους που οδηγούσαν θηρία. (όπως ένα RS2 φτιαγμένο στα 750 άλογα)

Από την άλλη πλευρά μήπως αξίζει να σκεφτείς και το ενδεχόμενο χρήσης ενός πολύ καλού λιπαντικού ιδίων προδιαγραφών αλλά χαμηλότερης τιμής και απλώς να το αλλάζεις συχνότερα?

Μετά από χρόνια στο δρόμο και εκτός αυτού προσωπικά τείνω περισσότερο στην επιλογή αυτή. Προτιμώ να αλλάζω τα λάδια (και το φίλτρο για τον κινητήρα, ή να ελέγχω/καθαρίζω το φίλτρο στο κιβώτιο) πολύ πιό συχνά από το να βάζω ένα πανάκριβο λάδι και να το κρατώ περισσότερο.

Χαιρετώ
pantg
 

ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ REDLINE

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 18:44

Τώρα μια πικραμένοι ιστορία είναι και τα σαζμάν και διαφορικά από τα Σαξοραλλα . Τα οποία παραδίνουν πνεύμα όταν είναι πάνω από 170hp. Ένα τέτοιο που είχα και το μαστίγωνα επί 5 χρόνια(τα 2 χρόνια μπλoκε με δισκάκια, αυτό το λιπαντικό δεν με απασχόλησε. Για 1 χρόνο το είχα με 260hp(kompresor).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 21 Σεπ 2006, 20:18

Δίσκε, Παντελή, φίλοι, ξαναχαίρεται.
Το διάσημο αντιψυκτικό πρόσθετο της redline είναι το water-wetter (τί αμερικάνικη ονομασία ε;; ) και για να πώ την αλήθεια μπήκα στον πειρασμό να πάρω ένα μπουκαλάκι μιας και είναι γνωστά τα προβλήματα υπερθέρμανσης των "K" μετά όμως άλλαξα γνώμη και το άφησα πίσω στο ράφι. Άσε που είχε 20 ευρώ η τζούρα...
Και τα λάδια της εταιρίας όμως δεν πάνε πίσω Νίκο. 20 ευρώ μέσο όρο το λίτρο παρακαλώ. Ευτυχώς χωράνε μόνο 3 και κάτι λίτρα στο σύνολο...

Παντελή ό λόγος που έβαλα τα Redline δεν είναι για να μην αλλάζω λάδια και βαλβολίνες συχνά αφού έτσι κιαλλιώς τα αλλάζω και τα παρατηρώ για βρώμες και ρινίσματα εξευτελιστικά συχνά, αλλά επειδή το IRD μου είναι καινούργιο θέλω το καλύτερο.
Όμως επειδή στην ελέυθερη αγορά που ζούμε μπορεί να δώσεις του κόσμου τα χρήματα και να πάρεις τα πιό ακατάλληλα πράγματα ψάχνω και ξαναψάχνω.
Χαίρομαι βέβαια που επιβεβαιώνεις την ποιότητα των εν λόγω λιπαντικών αλλά απο την άλλη έχω ακόμη μια αμφιβολία μήπως το 75W90NS στο IRD και το ΜΤ90 στο σασμάν του πέσουν βαριά...
Ακόμα και ο Ashcroft μου είπε πως δεν είναι σίγουρος για το αν τελικά κάνουν αυτά τα ζουμιά.

Όσο για τα IRDs αυτό που ξέρω είναι πως τα αυτοκίνητα χρονολογίας εως το τέλος του 2001 φορούν την παλιά έκδοση TAG000020 που έχει ευπαθή ρουλεμάν και κάπως... περίεργες σχέσεις (γρανάζωμα), έτσι στέλνει μεγάλο ποσοστό κίνησης στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα τις υπερωρίες και το κόλλημα του VC με τις γνωστές συνέπειες.
Τα νεότερα μοντέλα φορούν το TAG000230 το οποίο έχει σωστότερες σχέσεις με το πίσω διαφορικό και πιο ανθεκτικά ρουλεμάν, έτσι όλα λειτουργούν ομαλότερα.
Τί να τα κάνεις όμως όλα αυτά αν τα βάλεις να κολυμπάνε σε λάδια με λάθος προδιαγραφές και κάνεις 1000 σκληρά χιλιόμετρα;;;
Αυτό ακριβώς θέλω να αποφύγω.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Σεπ 2006, 20:31

Tα redline τα έχω χρησιμοποιήσει στο κιβώτιο LT77 - συγκεκριμένα το MTL το οποίο είναι βαλβολίνη με προδιαγραφές GL-5 και ιξώδες 70W-80 δηλαδή αντίστοιχο του 5W-20 που έχουν τα συνήθη ΑΤF.

Το λάδι αυτό έχει όντως διαφορά στην αίσθηση του κιβωτίου (πιό γλυκό στις αλλαγές) και σίγουρα μεγαλύτερη αντοχή στην χρήση από τα κοινά ATF. Ψάνχοντας στο δίκτυο βρήκα ότι είναι το μόνο που βελτιώνει την αίσθηση σε κιβώτια με δύσκολους συγχρονιστές (CAYENNE, ΜΙΑΤΑ, CRV etc)

Ο εδώ αντιπρόσωπος (αν μιλάμε για τον ίδιο, έχει μαγαζί σε Καλλιρόης και πειραιά) ζητάει ότι θέλει για το λάδι. Μάλιστα αλλάζει και την τιμή από ημέρα σε ημέρα και από κατάστημα σε κατάστημα. Την τελευταία φορά που ζήτησα ΜΤL μου είπε ότι κοστίζει 30 ευρώ το μπουκάλι (στην Ιταλία ο αντιπρόσωπος το πουλάει λιανική 16 ευρώ). Μετά από αυτό παρήγγειλα από αμερική μέσω Ιnternet. Στην αμερική πωλείται από 7-12 USD το μπουκάλι. Η εισαγωγή από αμερική με UPS στην πόρτα μας κοστίζει υπολογίζω με όλες τις επιβαρύνσεις περίπου 22 ευρώ (ήδη η πρώτη μου παραγγελία βρίσκεται στον δρόμο σε λίγο θα ξέρω ακριβώς το κόστος)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Freelander » 21 Σεπ 2006, 20:43

ekarpod έγραψε:Ο εδώ αντιπρόσωπος (αν μιλάμε για τον ίδιο, έχει μαγαζί σε Καλλιρόης και πειραιά) ζητάει ότι θέλει για το λάδι.

Αλήθεια είναι, για τον ίδιο μιλάμε.
Ίσως όμως να μπορείς να γλιτώσεις απο την αγορά της Αμερικής.
Ρίξε μια ματιά: http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=71
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2006, 06:41

ekarpod έγραψε: Μετά από αυτό παρήγγειλα από αμερική μέσω Ιnternet. Στην αμερική πωλείται από 7-12 USD το μπουκάλι. Η εισαγωγή από αμερική με UPS στην πόρτα μας κοστίζει υπολογίζω με όλες τις επιβαρύνσεις περίπου 22 ευρώ (ήδη η πρώτη μου παραγγελία βρίσκεται στον δρόμο σε λίγο θα ξέρω ακριβώς το κόστος)



Μανώλη (ekarpod) καλημέρα,

αν στο φέρει η UPS από την Αμερική ΧΑΘΗΚΕΣ !!!!
Ετοιμάσου να πληρώσεις ένα κουβά χρήματα.
Εκτελωνιστικά μόνο θα σου χρεώσουν γύρω στα 70 με 80 Ευρώ.

Αν φέρνεις κάτι από Αμερική (ή χώρα εκτός Ε.Ε.) και αξίζει πάνω από 20 κάτι Ευρώ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ εκτελωνίζεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και η UPS χρεώνει κανονικά εκτελωνιστικά έξοδα, φόρους, δικαιώματα αεροδρομίου και φυσικά επιπλέον την μεταφορά από το αεροδρόμιο μέχρι τον τόπο παράδοσης.
Την έχω "πατήσει" αρκετές φορές με την UPS και τώρα πολύ απλά τους ζητώ να μου στέλνουν τα πράγματά μου σε φίλο στην Αμερική που μου τα στέλνει σαν προσωπικά δώρα μέσω του κρατικού αμερικανικού ταχυδρομείο με εξπρες αεροπορική αποστολή.
Ερχονται σε 3 με 5 ημέρες και δεν εκτελωνίζονται.
Φθηνά και γρήγορα.

Με την UPS έσω ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ επιφυλακτικός και προσεκτικός.

Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για τις άλλες ταχυμεταφορές/couriers καθώς όπως είχα γράψει και σε σχετική καταχώρηση τα πράγματα έχουν αλλάξει στα τελωνεία από 1/1/2006 μετά από την επανενεργοποίηση των σχετικών τελωνειακών διατάξεων οι οποίες είχαν ατονίσει για χρόνια με την άτυπη καθιέρωση ορίου 100 Δολλαρίων ΗΠΑ συν μεταφορικά για τον μη εκτελωνισμό δεμάτων προς ιδιώτες και ας προέρχονταν αυτά από εταιρείες.

Ελπίζω να την γλυτώσεις και αν συμβεί αυτό ειδοποίησέ μας.

Για το Landy σου μπορείς να βρεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ λιπαντικά και σε λογικές τιμές στο www.difflock.com

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Σεπ 2006, 08:47

Eυχαριστώ Παντελή,

εχω ξαναφέρει από αμερική και γνωρίζω τις επιβαρύνσεις. Εγραψα UPS από συνήθεια. Ηταν λάθος, ήθελα να πώ ΕMS δηλαδή κρατικά ταχυδρομεία...

Με όλες τις επιβαρύνσεις (και με την ΕΜS θα πληρώσω αρκετά, αλλά αγοράζω 8 USD το μπουκάλι) τόσο θα πάει υπολογίζω, θα σας ενημερώσω όταν πληρώσω.

Όσο για το difflock έχει όντως το αντίστοιχο Ovoline 5W-20 για το LT77. Αυτό μαζί με το REDLINE MTL είναι τα μόνα διαθέσιμα παγκοσμίως λιπαντικά που μπορούν να αντικαταστήσουν τα ATF στα μηχανικά κιβώτια.
Από το ψαξιμό μου θεωρώ το Redline "καλύτερο" όσον αφορά τουλάχιστον τις προδιαγραφές και για αυτό πήγα πρός τα εκεί.

Αγαπητέ freelander όσο και άν έψαχνα στο δίκτυο δεν είχα βρεί αυτό που μου έστειλες...

Αν τα έχουν όντως και τα πουλάνε σε αυτές τις τιμές το λύσαμε το πρόβλημα. Θα τους πάρω γιατί όντως και το water wetter είναι πολύ αποτελεσματικό σώμφωνα με φίλο που το έβαζε σε "αγωνιστικά" αυτοκίνητα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Σεπ 2006, 10:20

Γιώργο θα έλεγα να μην ρισκάρεις με το παραφλου . Μιας και είναι γνωστό το σακατιλίκι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2006, 13:12

ekarpod έγραψε:Eυχαριστώ Παντελή,
..................
Όσο για το difflock έχει όντως το αντίστοιχο Ovoline 5W-20 για το LT77. Αυτό μαζί με το REDLINE MTL είναι τα μόνα διαθέσιμα παγκοσμίως λιπαντικά που μπορούν να αντικαταστήσουν τα ATF στα μηχανικά κιβώτια.
...


Μανώλη γειά και πάλι,

για να αντικαταστήσεις το ATF υπάρχουν αρκετά είδη λιπαντικών και όχι μόνο το Redline MTL. Συγκεκριμένα και η ίδια η Land Rover εδώ και χρόνια δίνει λάδι ΜΤ για τα R380 (αλλά και για τα LT77). Εδώ στο Ελλαδιστάν το βρίσκεις δύσκολα και όποτε έχει φανεί το λάδι αυτό της LR ήταν ακριβό.
Εναλλακτικά όμως υπάρχει το αντίστοιχο της Ford ή της ΤΟΥΟΤΑ ή της ΝΙSSAN το οποίο είναι ιδίων προδιαγραφών.
Ιδιο λάδι βγάζει και η ΤΕΧΑCO (μάλιστα η εταιρεία αυτή προμηθεύει την Land Rover) και ίδιο λάδι βγάζει και η CASTROL. Απλώς TEXACO και το συγκεκριμένο της CASTROL και πάλι δεν το βρίσκεις στο Ελλαδιστάν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Σεπ 2006, 15:15

http://www.castrol.com/castrol/castrolg ... Id=6005575 ........Σε αυτήν την σελίδα επιλέξτε σύσταση προϊόντος και βγάζει όλα τα μοντέλα αναλυτικά τι λιπαντικό παίρνει το κάθε ένα. Να αποφύγετε την Ελληνική έκδοση διότι δεν είναι ενημερωμένοι σωστά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Σεπ 2006, 15:50

ekarpod έγραψε:Αγαπητέ freelander όσο και άν έψαχνα στο δίκτυο δεν είχα βρεί αυτό που μου έστειλες...
Σκέψου λοιπόν εγώ πόσο έψαξα. :D

Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι καταπληκτικές, εύχομαι να μήν είναι όνειρο.
Οι ταχύτητες αλλάζουν σά βούτηρο και το IRD (που είναι βέβαια καινούργιο) είναι εντελώς αθόρυβο. Ό μόνος εκνευριστικός θόρυβος κύλισης που ακούγεται πλέον είναι απο τα λάστιχα που έχουν φθαρεί απο κάτι καλοκαιρινές διαδρομές σε βραχώδη και πετρώδη εδάφη, αλλά δυστυχώς η redline δεν έχει λάστιχα...
Δίσκε, το πρόσθετο για το παραφλού δεν θα το πάρω τώρα, άλλωστε πέρασε και το καλοκαίρι με τις μεγάλες ζέστες και όλα λειτουργούν πιο δροσερά.
φτου φτου φτου
Τελευταία επεξεργασία από Freelander και 22 Σεπ 2006, 17:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Σεπ 2006, 16:48

Τώρα πρέπει να κεράσεις μπίρα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες