Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μεταχ. Defender εισαγωγής βγαίνει επαγγελματικό?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Μεταχ. Defender εισαγωγής βγαίνει επαγγελματικό?

Δημοσίευσηαπό nb345123 » 14 Σεπ 2006, 15:52

Για 14 χρόνια είχα ένα Land Rover 90 V8. Το πούλησα πρόπερσι και πήρα Terrano diesel, όμως έχω επιθυμήσει το LR και θέλω να αγοράσω πάλι ένα 90άρι ή 110. Μόνο που θέλω το Td5 για οικονομία καυσίμου, μεγαλύτερη αυτονομία και ροπή, α ξέχασα τον μπελά με το τσοκ.

Έμαθα ότι το 90άρι βγαίνει πάλι επαγγελματικό. Αυτό δεν σημαίνει ότι η εισαγωγή μεταχειρισμένου ως επαγγελματικό θα είναι εφικτή;

Ξέρει κανείς τίποτε;

Νικ
Άβαταρ μέλους
nb345123
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 14:28

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Σεπ 2006, 17:38

Φίλε Νικ (που να γράφω τον σιδηρόδρομο που έχεις....) γειά,

τρελλάθηκες και θέλεις να δώσεις τον αξιόπιστο Ιάπωνα για να ξανακυλήσεις στην ταλαιπωρία των Land Rovers?????
EIΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ???????


Το 90άρι είχε έρθει σαν επαγγελματικό με τον κινητήρα TD5.
Yπάρχει μάλιστα η μικρή πιθανότητα να έρθει και πάλι ως επαγγελματικό με την παρουσίαση του μοντέλου 2007 (μπορείς να διαβάσεις για το μοντέλο αυτό στην θεματική ενότητα που έχει ανοιχθεί)

Αν σε ενδιαφέρει υπάρχει ένα μοντέλο του 2001 επαγγελματικό διπλοκάμπινο 130 (20 ίντσες μακρύτερο απο το 110, ιδανικό για φόρτωμα και εκδρομές αλλά λίγο μακρούτσικο το μικρό μας....) στα 20.000 Ευρώ.

------------

Σε γενικές γραμμές αν ψάχνεις στο εξωτερικό για να φέρεις επαγγελματικό θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το όχημα θα πρέπει και στο εξωτερικό να έχει ταξινομηθεί ως επαγγελματικό όταν πρωτοπήρε πινακίδες στην χώρα πρώτης κυκλοφορίας του. Αν το αγοράσεις καινούργιο απο το εξωτερικό θα πρέπει να έχει τον χαρακτηρισμό του επαγγελματικού στα χαρτιά του από το εργοστάσιο.
Να αγοράσεις ΙΧ και να το εκτελωνίσεις ως επαγγελματικό δεν γίνεται (η πλαγία μέθοδος βέβαια ίσως να μπορεί να τα λύσει αυτά τα προβλήματα αλλά ας μιλήσουμε για το τί συμβαίνει κανονικά)

Ροπή χαμηλά ο V8 έχει περισσότερη από τον TD5 ο οποίος είναι κατά γενική ομολογία "ψόφιος" χαμηλά εκτός και αν τον "κουρδίσεις" (και "κουρδίζεται" εύκολα, γρήγορα και σε διάφορες διαβαθμίσεις κόστους ανάλογα με το πόσο πολλά και πόσο αξιόπιστα θέλεις τα αποτελέσματα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Σεπ 2006, 18:02

pantg έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρει υπάρχει ένα μοντέλο του 2001 επαγγελματικό διπλοκάμπινο 130 (20 ίντσες μακρύτερο απο το 110, ιδανικό για φόρτωμα και εκδρομές αλλά λίγο μακρούτσικο το μικρό μας....) στα 20.000 Ευρώ.

------------

Ωραίο μου ακούγεται. Και το συγκεκριμένο μου υπέραρέσει!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2006, 18:46

πουλαει ενας φιλος 90ρι στη Θεσσαλονικη, αψογο με πολλα καλουδια, αλλα ειναι V8...

ΥΓ ασε Παντελη, ξερω αρκετο κοσμο που εφτυσε αιμα με το Τερρανο ΙΙ, συμπεριλαμβανομενου του Λιμενικου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό nb345123 » 14 Σεπ 2006, 18:51

Φίλε Παντελή,

ως ιδρυτής του συλλόγου LR σίγουρα καταλαβαίνεις ότι έχω κολλήσει το μικρόβιο. Εξάλλου Terrano έχω δύο ίδια πετρέλαια, το ένα χωρίς πινακίδες που το πήρα σε αντικατάσταση του Land Rover και μόνο για βουνό. Όμως δεν ευκαίρεσα να το φτιάξω όπως σχεδίαζα και με έπιασε πάλι η νοσταλγία για τον χάρο μου.

Θυμάμαι ότι την απόφαση να το πουλήσω την πήρα, όταν το είχα προετοιμάσει με 4 αλυσίδες για το χειμώνα και όταν χιόνισε και πήγα να το βάλω μπρος για να ανοίξω το δρόμο από τα ανεμοσούρια ... αυτό δεν έβγαλε κιχ. Επίσης έκαιγε τον αγλέορα, γρήγορο δεν ήταν, άνετο δεν ήταν, καφτό το καλοκαίρι (βλέπε κάψα από σασμάν και μοτέρ), κρύο το χειμώνα, όταν έβερεχε έξω έβρεχε και μέσα και το σημαντικότερο κολλούσε εκεί που το terrano με ένα ψευτομπλοκέ δεν μασούσε τίποτε (μιλάω για χιόνι βαθύ + ανηφόρα).

Από την άλλη όμως χαιρόμουν να το κοιτάω και με ανοικτή τέντα έχω ωραίες αναμνήσεις από βόλτες στα βουνά με την κόρη μου ... οι πρώτη φράση της ήταν "μπαμπά δύσκολος δρόμος, χρειάζεται Land Rover". E αυτές τις στιγμές θέλω να χαρίσω και στον γιο μου, οκ και σε μένα, οπότε με βλέπω να πουλάω το ένα terrano και να ξαναγίνω κολλητός με το συνεργείο.

Όταν λες επαγγελματικό εννοείς πρώτη κυκλοφορία ως φορτηγό (LKW-Zulassung) έτσι δεν είναι;

Το 130 δεν με ενδιαφέρει, αλλά 110 (δίθυρο) παίζει. Ενδιεφέρομαι δηλαδή για 90άρι ή 110, πετρέλαια ή τα αντίστοιχα σε V8 αλλά χωρίς καρμπυρατέρ με μετατροπή σε injektion ή με κινητήρα 3,9 και μπόλικα εξτρά σε λογική τιμή. Αν έχεις τίποτε σχετικό υπ' όψιν σου pm pls.

Φιλικά
Νικ
Άβαταρ μέλους
nb345123
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 14:28

Δημοσίευσηαπό nb345123 » 14 Σεπ 2006, 18:59

@ firelord

φίλε μου, αυτοί και LC 100 ή HDJ80 να 'χαν, πάλι όλο θα τα χαλούσαν. Στα Land Rover ένα περπατούσε και δύο τα έσφαζαν για ανταλλακτικά (τρόπος του λέγειν). Τα Terrano II πάσχουν μόνο από καντράν (δείκτης βενζίνης), ηλ. παράθυρα, επαφές για εσωτ. φωτισμό και ένα πολύ μικρό ποσοστό (<3%) από σασμάν. Κατά τ' άλλα μόνο φυσιολογική φθορά ανάλογα με τη χρήση σε αναλώσιμα και λαστιχάκια, ακρομπαράκια μπρος πίσω κλπ. Ποτέ δεν τρίζουν, δεν μπάζουν, δεν σπάνε, δεν σκουριάζουν, δεν δεν δεν ... και στο βουνό αντέχουν και δεν κολλάνε.

Νικ
Άβαταρ μέλους
nb345123
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 14:28

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2006, 19:02

παιζει ρολο και ο οδηγος, βεβαιως βεβαιως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Σεπ 2006, 19:04

ερώτηση που έκανα σε νερόμπάτσο μου είπε ότι σε γενικές γραμμές στην άσφαλτο είναι καλο το Τερανο2 , αλλα όταν το κυνηγάς πίνει πολύ. Στο βουνό δεν του άρεσε διότι του αρέσει πιο πολύ το δικό του. Αυτός έχει ένα ενα Νταιχατσου Ροκυ παρταλι,ετοιμόρροπο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό nb345123 » 14 Σεπ 2006, 19:10

Μιλάω για μένα με τις Χ ικανότητες που ενώ με το Land Rover κόλλησα τρεις φορές σε έναν χειμώνα (πότε ήταν ο βαρύς πριν τρία ή τέσσερα χρόνια) ενώ εγώ πάλι στον ίδιο δρόμο, ίδιες συνθήκες με το Terrano ούτε κόλλησα ούτε κόντεψα καν να κολλήσω. Τώρα εάν αυτό οφείλεται στο limited slip diff. του Terrano, στην κατανομή βάρους (?), στα λάστιχα πάντως όχι και τα δύο Wrangler MT-R φορούσαν 30χ9,5 15 ο γιαπωνέζος, 31χ10,5 15 ο βρεττανός.

Νικ
Άβαταρ μέλους
nb345123
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 14:28

Δημοσίευσηαπό nb345123 » 14 Σεπ 2006, 19:15

@disco
επιβεβαιώνω ... όταν τους συναντώ (συνοριοφύλακες) απορούν που είμαι ευχαριστημένος με τα terrano μου.

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ... προτιμάει το Ρόκυ απ' το terrano !!!
Άβαταρ μέλους
nb345123
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 14:28

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Σεπ 2006, 19:52

Οτι μου ειπε σου λεω.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2006, 19:59

στο Βολο οι Λιμενομπατσοι ουτε να τα φτυσουν, εχει και κανα δυο η ΑΔ Μαγνησιας, αλλα ολο τα τσεροκυ βλεπω εξω

ειχε γινει μια κινηση και με τη ΔΕΗ (ξερω το διευθυντη) να αλλαξουν τα ΛΡ για γαλλοπερ ή νισσαν αλλα ο μαστορας κρατησε τα 110

αυτα απο εδω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Σεπ 2006, 20:04

Φίλος του Παντελή θα είναι!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2006, 20:21

χιχι

ψαχνεται πολυ, μην ανησυχεις, τα εχει ολα στην πενα και δουλευουνε ρολοϊ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό sirros » 16 Σεπ 2006, 13:06

Μπορεί να πουλήσω το δικό μου είναι 90αρι επαγγελματικό και αρκετά φορτωμένο .
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες