Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ("καλύτερα να σου βγεί το μάτι...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2007, 07:19

Μανώλη καλημέρα,

ένας ανασταλτικός παράγων για το υγραέριο είναι το αυξημένο κόστος εγκατάστασης και αγοράς των εξαρτημάτων για την μετατροπή αυτή.

Αξίζει πραγματικά μόνο αν ο χρήστης κάνει πολλά χιλιόμετρα και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.

Για το θέμα της φθοράς των κυλινδροκεφαλών θα πρέπει να αναφέρεσαι στα έδρανα των βάσεων των βαλβίδων μάλλον.
Αυτό το θέμα υπήρχε και με την αμόλυβδη βενζίνη και έχει να κάνει, τόσο στο υγραέριο όσο και στην αμόλυβδη, με την μη ύπαρξη στοιχείων μολύβδου τα οποία λειτουργούσαν τόσο σαν λιπαντικό στα έδρανα των βαλβίδων όσο και σαν βοηθητικό για την μείωση των προαναφλέξεων.
Οι νέοι κινητήρες που έχουν υποστεί ειδική διαδικασία σκλήρυνσης των επιφανειών των εδράνων των βαλβίδων δεν θα πρέπει να έχουν πρόβλημα και με το υγραέριο.
Σαν ένα πρόβλημα το οποίο μου έχουν μεταφέρει οι φίλοι στην Αγγλία που κυρίως χρησιμοποιούν υγραέριο σε Landies είναι ότι ξεραίνονται τα σωληνάκια παροχής καυσίμου (τα ελαστικά) όταν χρησιμοποιείται σχεδόν αποκλειστικά το υγραέριο και για αυτό και εκείνοι προτείνουν την χρήση του υγραερίου τόσο κατά την εκκίνηση του οχήματος (πράγμα που ούτως ή άλλως γίνεται από μόνο του) όσο και όταν πρόκειται να σταματήσει. Δηλαδή λίγο πριν φτάσουν στον προορισμό τους ξαναγυρίζουν σε χρήση βενζίνης έτσι ώστε να υγρανθούν τα σωληνάκια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 23 Μαρ 2007, 16:39

Για όποιον ενδιαφέρεται σχετικά με το υγραέριο και μετά από 3 μήνες που το έχω εγκαταστήσει στο Range μου (V8 Auto, δίπορτο επαγγελματικο).

Ξεκινώ με το σημαντικότερο (για εμένα) :

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
Η καύση του υγραερίου δεν επιβαρύνει την αύξηση της θερμοκρασίας της Γης (Global Warming). όποιος από εσάς έκλαψε εφέτος γιατί δεν είδε χιόνια-δεν έκανε σκι, με καταλαβαίνει....

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η γιαγιά καίει σε ταξίδι περίπου 15-17 λιτρα/100 χλμ.
Με την τιμή της αμόλυβδης στο .095 αυτό μεταφράζεται σε 14,25 - 15,15 ευρώ / 100 χλμ.
Με το το υγραέριο που κοστίζει .059 αυτό μεταφράζεται σε 8,85 - 10,03 ευρώ / 100 χλμ
do the math...

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
80 λιτρα αμόλυβδη + 80 (75 ωφέλιμα) υγραέριο μιλάμε για πολύ χιλιόμετρο (στα μέτρα του range rover πάντα).

ΑΡΝΗΤΙΚΟ:
πιάνει χώρο στο πορτ μπαγκάζ. ελλάσωνος σημασία καθότι μιλάμε ούτως ή άλλως για μεγάλο αυτοκίνητο με χώρους. Ειδικά με τον τρόπο που σκεφτηκα και έβαλα εγώ την μπουκάλα, είναι αμελητέο.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Το υγραέριο ειναι περίπου 110 οκτάνια.
Με σωστη εγκατάσταση - ρύθμιση δεν ανεβάζεις κατανάλωση. αντίθετα κερδίζει το μοτέρ σου.

βάλτε τώρα στην άσκηση ότι φουλάρεις βενζίνη πιο αραιά (= από εκεί που ξέρεις, εμπιστεύεσαι και είναι και φθηνότερη) και θα καταλάβετε γιατί το έβαλα.


ΥΓ. Δεν έχω κανένα συμφέρον, η δουλειά μου είναι άσχετη, είμαι απλά ευχαριστημένος που έλυσα το μόνιμο προβλημα που είχα σε όλα μου τα range (το υψηλό κόστος κίνησης).

Επισης να διευκρινήσω ότι αυτά που λέω είναι δική μου άποψη στο δικό μου αυτοκίνητο. Ενδεχομένως σε άλλο αυτοκίνητο να έρθει η καταστροφή, οπότε μη ζητήσει κανείς ευθύνες.....έτσι για να ξεκαθαριζόμαστε και να μην χρειαζόμαστε "πατέρες" στη παρέα μας.

Φιλικά
Αλπ
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2007, 09:04

Αλέξανδρε καλημέρα,

θα συμφωνήσω με όλα εκτός από το πρώτο περί οικολογίας.

Το πρόβλημα με το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχει να κάνει με το μονοξείδιο του άνθρακα και όχι με τις άλλες ενώσεις μονοξειδίων.

Το υγραέριο μπορεί να έχει χαμηλότερες εκπομπές άλλων ενώσεων μονοξειδίων (καθώς έχει λιγότερα πρόσθετα από τους υγρούς υδρογονάνθρακες) αλλά ακόμη παράγει μονοξείδιο του άνθρακα το οποίο άλλωστε παράγεται από όλα τα πράγματα που αναφλέγονται.
Τα περισσότερα οκτάνια του υγραερίου παράγουν τελειότερη καύση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παράγουν και μονοξείδιο του άνθρακα.

Αλλωστε η δική μας συνεισφορά στην μόλυνση του πλανήτη είναι άνευ αντικειμένου. Τα μονοξείδια του άνθρακα ή άλλων ενώσεων/στοιχείων ή τα μικροσωματίδια που εκπέμπει η εξάτμιση ενός αυτοκινήτου σε όλη τη ζωή του οχήματος είναι ΣΑΦΩΣ λιγότερα από την μόλυνση που παράγεται σε μόνο μία πτήση, μόνο ενός αεροπλάνου που κάνει την διαδρομή Λονδίνο - Νέα Υόρκη χωρίς επιστροφή.
Και δεν μιλάω για τα εργοστάσια, τα λεωφορεία κλπ.

Σαφώς και δεν λέω ότι δεν πρέπει να βοηθούμε όσο μπορούμε.

Οι προτεραιότητα όμως θα έπρεπε να δοθεί αλλού από εκείνους που λαμβάνουν τις αποφάσεις και όχι στο πώς να κάνουν εμάς τους πολίτες να έχουμε συνειδησιακούς εφιάλτες επειδή χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητό μας. (και αυτό στο λέει κάποιος που κάποτε δούλευε αμισθί ώρες επί ωρών για την WWF εδώ στο Ελλαδιστάν)

Η σοβαρή πηγή μόλυνσης δεν είναι οι τελικοί καταναλωτές αλλά αυτοί που τους δημιουργούν τις πλασματικές νέες ανάγκες και τους εφοδιάζουν με μέσα ικανοποίησής τους.

Χαιρετώ
pantg
 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (" ...

Δημοσίευσηαπό iatros » 24 Μαρ 2007, 22:04

DISCO 3 TDV6, στα κρύα και σχεδόν κάθε πρωϊ ζέσταμα 5 λεπτά, χρήση μεικτή, με 30% των χιλιομέτρων εντός επαρχιακής πόλης και τα υπόλιπα στην "Εθνική" με σταθερή ταχύτητα 140Km/h, λίγα χιλιόμετρα πραγματικά εκτός δρόμου και συνολική κατανάλωση 11,5lt/100.
Πετρέλαιο από SHELL και V-Power Diesel, ενώ ίδια κατανάλωση έχω και με το απλό Diesel αλλά βάζοντας ενυσχιτικό.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Μαρ 2007, 22:31

alp έγραψε:Το υγραέριο ειναι περίπου 110 οκτάνια.
Με σωστη εγκατάσταση - ρύθμιση δεν ανεβάζεις κατανάλωση. αντίθετα κερδίζει το μοτέρ σου.
Αλπ


Ενδιαφέρον. Πες μας και εμάς που το εγκατέστησες και είσαι ευχαριστημένος. EFI είναι το range ή καρμπυρατέρ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ollram » 25 Μαρ 2007, 18:16

και οι δικές μου μετρήσεις:
TDV6 ακόμη στο στρώσιμο με το 80% σε ανοικτό δρόμο (μέγιστη ταχ. 125χλμ) και τα υπόλοιπα σε "κίνηση" 9,8λτ/100χλμ.....
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό alp » 26 Μαρ 2007, 10:58

Παντελή,
δεν θα μπορεσω να διαφωνησω μαζι σου καθοτι το εχω πιασω μονο επιδερμικα το θεμα και δεν εχω κανει σωστο homework. εισαι σιγουρος οτι δεν είναι καθολου πιο οικολογικο απο την αμολυβδη???


ekarpod το εβαλα στου Ρεντη, στον Μπιρμπο. μου εβγαλε τη ψυχη με την εγκατασταση, πηγα 4-5 φορες για να το κανει να δουλευει, δεν ηταν ευκολο, αλλα τελικα δουλευει....
το range ειναι Efi

το επομενο θα ειναι πετρελαιο TDV6.......
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 26 Μαρ 2007, 11:31

alp έγραψε:το εβαλα στου Ρεντη, στον Μπιρμπο. μου εβγαλε τη ψυχη με την εγκατασταση, πηγα 4-5 φορες για να το κανει να δουλευει, δεν ηταν ευκολο, αλλα τελικα δουλευει....
το range ειναι Efi

το επομενο θα ειναι πετρελαιο TDV6.......


Eυχαριστώ, κράτα μας ενήμερους με την απόδοση του αερίου γιατί είναι ενδιαφέρον.

Εγώ επειδή έχω ΙΧ DISCO και δεν θέλω να χάσω τον χώρο αποσκευών θέλω να ψάξο το θέμα με ρεζερβουάρ εκτός καμπίνας. Υπάρχουν λύσεις με αντικατάσταση κεντρικού ρεζερβουάρ με αερίου και προσθήκη δεύτερου βενζίνης στο πίσω φτερό αλλά θέλω λίγο να ψάξω για καλύτερη θέση για το βενζίνης...

Αλήθεια βάζοντας αέριο στο ΕFI, τι γίνεται με την συνεργασία του δικού σου ECU με την μονάδα διαχείρησης του αερίου?
χρειάζεται ο εγκαταστάτης να γνωρίζει ειδικά το κάθε μοντέλο ?
χρειάζεται μονάδα ελέγχου κατάλληλη για κάθε ECU ?
με το αβανς ξέρεις τι γίνεται για να μπορεί να δουλεύει σωστά και με τα δύο καύσιμα?
Εχω πολλές απορίες για το θέμα, αν ξέρεις και θές πές μου να σου στείλω πμ. Αν όχι δώσε μου το τηλέφωνο του "Μπίρμπου" να μάθω

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Μαρ 2007, 14:04

_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό jimnys » 26 Μαρ 2007, 20:36

15lt/100 χλμ μικτή οδήγηση (500χλμ 200 εθνική 300 πόλη).
Θα βάλω και εγώ αέριο στο Land μου :lol: (δεν είναι Rover αλλά Cruiser αλλά αυτό λίγη σημασία έχει....Land είναι :lol: )

Σαν λύσεις για σας, κάτι είχε αναφέρει ο jdelis για την autotank μια αγγλική ετερεία που κατασκευάζει ρεζερβουάρ μικτά, αερίου και βενζίνης, και έχει κάμποσα καλούδια και για disco....
Σκεφτείτε όσοι βάλετε και είσαστε πλεονέκτες χώρου, και το χρησημοποιείτε και σαν πούλμαν, ότι μπορεί να μπεί και απο κάτω :wink:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Μαρ 2007, 07:17

Στο LRO καποτε ειχα δει κατι ρεζερβουαρ που μπενανε απο κατω στο πισω μερος αναμεσα στο σασι και αν θυμαμαι καλλα ηταν 35 λιτρα το καθενα δεν θυμαμαι ομως σε ποιο τευχος ηταν γιατι εχει περασει αρκετος καιρος,αν θυμαται κανεις;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μαρ 2007, 07:55

Συνάδελφοι καλημέρα,

υπάρχει ένα πρόβλημα με τις δεξαμενές στις οποίες αναφέρεσθε.

Σύμφωνα με όσα μου έχει πει συνάδελφος LandRoverάς ο οποίος έχει εταιρεία εγκαταστάσεων συστημάτων υγραερίου σε αυτοκίνητα (το έχω αναφέρει στο παρελθόν όποιος ενδιαφέρεται για τα στοιχεία του μπορεί να τα ζητήσει) ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ εξάρτημα τοποθετείται σε σύστημα υγραεριοκίνησης στο Ελλαδιστάν ΠΡΕΠΕΙ να έχει έγκριση τύπου και από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Κάτι που στοιχίζει σε χρόνο και χρήμα.
Για τον λόγο αυτό κυρίως ΔΕΝ υπάρχει η ποικιλία εξοπλισμού και κυρίως σε τεπόζιτα η οποία υπάρχει σε άλλες αγορές.

Για παράδειγμα οι δεξαμενές μικρής χωρητικότητας πριν από κάμποσο καιρό, όταν το είχαμε ξανασυζητήσει στο φόρουμ, δεν είχαν έγκριση τύπου.
Ενας βασικός λόγος για αυτό ήταν ότι τελικά η εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος (με δύο μικρές δεξαμενές στα πλάγια του πλαισίου) στοιχίζει πολύ περισσότερο από όσο η εγκατάσταση ενός μεγάλου τεπόζιτου και έτσι δεν υπήρχε αγοραστικό ενδιαφέρον που να δικαιολογεί την επένδυση σε χρόνο και χρήμα για την απόκτηση έγκρισης τύπου.

Αυτά, όπως προ-αναφέρθηκε, ίσχυαν πριν από καιρό και ελπίζω να έχουν αλλάξει.

Πάντως πριν κανείς επενδύσει στο υγραέριο θα πρέπει να κάνει τους υπολογισμούς του και να δει τελικά αν η απόσβεση των χρημάτων που θα πληρωθούν για την εγκατάσταση θα γίνει σε λογικό χρονικό διαστήμα το οποίο να δικαιολογεί το έξοδο.

Από πλευράς επιδόσεων, ιδίως στους μεγάλους κινητήρες με σύγχρονους κινητήρες και σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης από όσα έχω ακούσει δεν υπάρχει μείωση.
Από πλευράς ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος ένα ΣΩΣΤΑ τοποθετημένο σύστημα υγραεριοκίνησης είναι εκ σχεδιασμού και προδιαγραφών ΣΑΦΩΣ ασφαλέστερο από το σύστημα παροχής καυσίμου για τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Αν θα το έβαζα σε δικό μου βενζινοκίνητο όχημα? Μάλλον όχι αν δεν υπήρχε τρόπος να μην μειώνει την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jimnys » 27 Μαρ 2007, 10:29

http://www.autotanks.com/discovery2.htm


Για διέται..........
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 27 Μαρ 2007, 10:30

Στα List of tanks θα δείτε επίσεις και κάμποσα LR

http://www.autotanks.com/List_of_Tanks.htm
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μαρ 2007, 11:31

Φίλε jimnys καλά και όμορφα τα τεπόζιτα στην Αγγλία αλλά έχουν την δυνατότητα να τοποθετηθούν νόμιμα εδώ στο Ελλαδιστάν? (έγκριση τύπου για το καθένα από αυτά, αν φυσικά δεν έχει καταργηθεί ο περιορισμός αυτού του ελέγχου)

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 3 επισκέπτες