Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

νεο ντιφεντερ

Δημοσίευσηαπό B.T » 21 Σεπ 2007, 10:17

ειχα ενα το 88 ( 110) καλο σκληρο εργαλειο αυτο με εκανε να κολλησω με τα λαντ το επομενο μια γρια του 90 τωρα μια καμηλα του 96.
το καινουριο ντιφεντερ το οδηγησα τωρα να σας πω οτι με εντυπωσιασε δεν ξερω ισως φανω υπερβολικος .
ειναι σιγουρα καλυτερο και πιο πολυτισμενο απο το παλιοτερο μου θυμιζει οδηγηκα πολυ το ντισκοβερι 1 ,το νεο του φουσκομενο του καπω λογο κινητηρα δεν ειναι ασχημο μαλλον το κανει πιο προκλητικο ειναι ακριβως ενα αμαξι για εκτος ισως και η σημαια της λαντ, αποψη μου ειναι οτι δεν πρεπει να σταματησει να παραγεται ποτε αλλα να ανανεωνεται συντηριτικα.
παντως η τιμη του στην ελλαδα υπερβολικη εαν δειτε την τιμη του πριν τον εκτελωνισμο του η διαφορα τεραστια. μπορει να πουλησει πιο πολυ αλλα με αλλη τιμη στο κατω κατω δεν φοραει και τιποτα εξτριμ τεχνολογια δεκαετιας εχει.
οσο για τον κινητηρα καλος αλλα θελει περισοτερη ροπη αυτη χρειαζεται ενα αμαξι με υπαρξιακες βλεψεις το εκτος.
αλλιως μαλλον υπαρχουν και αλλες λυσεις, υπαμε κολλημενοι αλλα μεχρι ποτε.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Re: νεο ντιφεντερ

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 10:49

B.T έγραψε:ειχα ενα το 88 ( 110) καλο σκληρο εργαλειο αυτο με εκανε να κολλησω με τα λαντ το επομενο μια γρια του 90 τωρα μια καμηλα του 96.
το καινουριο ντιφεντερ το οδηγησα τωρα να σας πω οτι με εντυπωσιασε δεν ξερω ισως φανω υπερβολικος .
ειναι σιγουρα καλυτερο και πιο πολυτισμενο απο το παλιοτερο μου θυμιζει οδηγηκα πολυ το ντισκοβερι 1 ,το νεο του φουσκομενο του καπω λογο κινητηρα δεν ειναι ασχημο μαλλον το κανει πιο προκλητικο ειναι ακριβως ενα αμαξι για εκτος ισως και η σημαια της λαντ, αποψη μου ειναι οτι δεν πρεπει να σταματησει να παραγεται ποτε αλλα να ανανεωνεται συντηριτικα.
παντως η τιμη του στην ελλαδα υπερβολικη εαν δειτε την τιμη του πριν τον εκτελωνισμο του η διαφορα τεραστια. μπορει να πουλησει πιο πολυ αλλα με αλλη τιμη στο κατω κατω δεν φοραει και τιποτα εξτριμ τεχνολογια δεκαετιας εχει.
οσο για τον κινητηρα καλος αλλα θελει περισοτερη ροπη αυτη χρειαζεται ενα αμαξι με υπαρξιακες βλεψεις το εκτος.
αλλιως μαλλον υπαρχουν και αλλες λυσεις, υπαμε κολλημενοι αλλα μεχρι ποτε.



Φίλε Β.Τ. τί μανία και αυτή να μας μπλέκεις με τα ονόματα που δίνεις στα αυτοκίνητά σου. Τα λες με τρόπο τέτοιο που μπερδεύουν κόσμο.

Εδώ και χρόνια έχει επικρατήσει το 88 να αφορά τα αυτοκίνητα Series και όχι τα 110. Αναφέρεσαι σε χρονολογία (1988) λοιπόν.

Λέγοντας "γριές" οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα Landies εννοούν τα Series ("γιαγιάδες" ή "γριούλες") Αναφέρεσαι απλώς λοιπόν στην ηλικία του 90άριου Defender που είχες.

Και με τις καμήλες τα έχουμε ήδη πει. Καμήλα θα σε στεναχωρήσω αλλά νοείται μόνο ένα όχημα του CT. Eιτε αυτό είναι series, είτε Range Rover Classic, είτε Defender 90/110, είτε Discovery 1, είτε Freelander.
Φυσικά και η καμπούρα κάνει όλα τα Discovery 1 και 2, και μερικώς και τα 3, να ομοιάζουν με το συμπαθές και πολύ βρωμερό τετράποδο αλλά τί να κάνουμε που έχει αλλιώς και αλλού κολλήσει το παρατσούκλι????

Μας μπερδεύεις συνάδελφε !!!!!! (χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι)

------------

Για το θέμα της ροπής του νέου Defender δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Δεν μπορεί κάποιος να συγκρίνει έναν βενζινοκινητήρα V8, ατμοσφαιρικό και μεγάλης χωρητικότητας με έναν πετρελαιοκινητήρα με τούρμπο.
Η ροπή είναι υπέρ του δέοντος αρκετή για την χρήση που το αυτοκίνητο θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Η παραπάνω ροπή ενός μεγάλου βενζινοκινητήρα είναι πάντα πιό εντυπωσιακή και ευπρόσδεκτη. Δυστυχώς όμως το εργοστάσιο επιμένει να μην διαθέτει το Defender με τέτοιο βενζινοκινητήρα εδώ και χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί ένα μοτέρ βενζίνης ατμοσφαιρικό ή με τούρμπο (λέω εγώ τώρα........) κάτω από το καπώ του Defender.

Πάντως τα σχόλια περί ελλείψεως ροπής στο τωρινό Defender και ιδίως αναφορικά με την ικανότητα του να ξεκινά και να κινείται εκτός δρόμου νομίζω ότι είναι υπερβολικά. Στο ξεκίνημά του πολύ απλά πρέπει να είσαι εντελώς αρχάριος με το αυτοκίνητο για να σου σβύσει ακόμη και σε σοβαρά σημεία (ναι μου έσβυσε σε ανηφόρα αλλά δεν εφταιγε το αυτοκίνητο). Στην κίνηση εκτός δρόμου όταν επιταχύνει κανονικά με 1500 σαλ και πέμπτη στο κιβώτιο τί άλλο θέλει κανείς? Και η 5ή δεν είναι κάν η τελευταία του ταχύτητα στο κιβώτιο. Επιταχύνει ακόμη και με κάτω από τις 2000 και 6η. Νισαφι πιά αυτοκίνητο είναι όχι μπουλντόζα ή τράκτορας!!!!!
Σαφώς και ένας τρίλιτρος τουρμποντήζελ κινητήρας θα ήταν καλύτερος όμως αυτό θα ανέβαζε το κόστος ακόμη περισσότερο.
pantg
 

Re: νεο ντιφεντερ

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 11:04

B.T έγραψε:........ειναι ακριβως ενα αμαξι για εκτος ισως και η σημαια της λαντ, αποψη μου ειναι οτι δεν πρεπει να σταματησει να παραγεται ποτε αλλα να ανανεωνεται συντηριτικα.
παντως η τιμη του στην ελλαδα υπερβολικη εαν δειτε την τιμη του πριν τον εκτελωνισμο του η διαφορα τεραστια. μπορει να πουλησει πιο πολυ αλλα με αλλη τιμη στο κατω κατω δεν φοραει και τιποτα εξτριμ τεχνολογια δεκαετιας εχει.
.....


Φίλε Β.Τ. γειά και πάλι,

την ημέρα που η LR θα σταματήσει να παράγει το Defender χωρίς να μπορεί να προσφέρει κάτι αντίστοιχο θα είναι σαν να πυροβολεί το κεφάλι της για αυτοκτονήσει. Ακόμη και τώρα ο αγοραστής ενός RaRo Supercharged βαθιά μέσα του αγοράζει ένα αυτοκίνητο με τις καταβολές και τις ικανότητες ενός Defender. Και ας μην πρόκειται ποτέ του να το βάλει σε σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις. Και ας το έχει αγοράσει για την πολυτέλεια και την άνεση, την ταχύτητα και τις επιδόσεις του. Αν ήθελε κάτι που θα είχε μόνο αυτά τα χαρακτηριστικά και είχε το αντίστοιχο γούστο για ασυνήθιστα αυτοκίνητα θα αγόραζε ένα AUDI RS6.
H επιλογή ενός Range Rover ή ενός LR3 ή ενός FR2 (ναι το γράφω λάθος) κρύβει μέσα της και τον θαυμασμό για τo Defender.

H εργοστασιακή του τιμή είναι ακριβή γιατί κοστίζει η κατασκευή του καθώς απασχολεί πολύ περισσότερο εργατικό δυναμικό και γίνεται πιό αργά από αυτή ενός αυτοκινήτου που συναρμολογείται από αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής.
Και φυσικά έχει εξαρτήματα που στοιχίζουν πολύ περισσότερο από αυτά των ψεύτικων, ομολογουμένως, γιαπωνέζικων με τα οποία ατυχώς συγκρίνεται. Ενα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο της κατηγορίας του Defender πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχει. Ακόμη και σε επίπεδο επαγγελματικών οχημάτων τα σύγχρονα γιαπωνέζικα διπλοκάμπινα είναι απλά αυτοκίνητα με καρότσα.
Το Defender είναι φορτηγό. Ποτέ του δεν το έκρυψε άλλωστε. Κάντε μία σύγκριση μόνο και μόνο στα μπουλόνια των τροχών και θα δείτε αυτόματα τη διαφορά.

Σιγά που έχει τεχνολογία δεκαετίας !!!!!!
Τεχνολογία του 1940 κουβαλάει ακόμη επάνω του. Απλώς σε ορισμένα σημεία έχει αναβαθμιστεί, όπως πολύ σωστά αναφέρεις ήδη φίλε Β.Τ. και ο κινητήρας του και το κιβώτιο ταχυτήτων του έχει έρθει στα σύγχρονα επίπεδα. (άντε και η εμπρός ηχομόνωση και το σύστημα εξαερισμού τα οποία ανήκουν στην περασμένη δεκαετία αν και αναβαθμίσθηκαν τώρα)

Ελα όμως που μας αρέσει ακόμη (και ας είμαι βαμμένος Discoverάκιας....)

Χαιρετώ
pantg
 

Re: νεο ντιφεντερ

Δημοσίευσηαπό ollram » 21 Σεπ 2007, 15:52

pantg έγραψε:την ημέρα που η LR θα σταματήσει να παράγει το Defender χωρίς να μπορεί να προσφέρει κάτι αντίστοιχο θα είναι σαν να πυροβολεί το κεφάλι της για αυτοκτονήσει. Ακόμη και τώρα ο αγοραστής ενός RaRo Supercharged βαθιά μέσα του αγοράζει ένα αυτοκίνητο με τις καταβολές και τις ικανότητες ενός Defender. Και ας μην πρόκειται ποτέ του να το βάλει σε σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις. Και ας το έχει αγοράσει για την πολυτέλεια και την άνεση, την ταχύτητα και τις επιδόσεις του


Παντελή,

Tις σκέψεις μου διαβάζεις???? :?: :?: :twisted:
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 16:12

Ασε Χάρη,

εσύ ανήκεις σε άλλη κατηγορία. (ακόμη χειρότερη)

Στους αναποφάσιστους !!!!!!!
Εχεις ακούσει το παλαιό τραγούδι "Απ' την Κική και την Κοκώ ποιά να διαλέξω????" Ετσι και εσύ. Δεν ξέρεις.

Για αυτό διάλεξες την λύση LACTA.
"LACTA αμυγδάλου ή γάλακτος? Από τις δυό διαλέξτε και τις δυο"
(όπως έλεγε και η σχετικά παλαιά διαφήμιση)

Η γυναίκα σου να δω τι θα σε κάνει......

(αλήθεια σας έχω πει ότι οι ιδιοκτήτες LR έχουν μία ροπή προς τα διαζύγια λόγω διαφωνιών με την σύζυγο αναφορικά με τα χρήματα που ξοδεύουν για τα αυτοκίνητά τους????? Μόνη λύση να ξοδεύουν τα ίδια ποσά χρημάτων και για εκείνη <λέμε τωώωωωωωωρα>)

Χαιρετώ
pantg
 

συνχηση ονοματων

Δημοσίευσηαπό B.T » 21 Σεπ 2007, 18:45

ενταξει εχετε δικιο με τα ονοματα 88 ενοω χρονολογια ,οταν λεω γρια μιλαω για το ρειντζ ροβερ του 1990 που ειχα ,καμηλα λεω το ντισκοβερι του 1996 που εχω τωρα.
την επομενη φορα θα σας γραφω το μοντελο για να μην μπερδευεστε και εσεις και εγω εχετε απολυτο δικιο.
συναδελφοι μπορει να μην ειμαστε και δεν ειναι απαραιτητο να γινουμε απλα μοιραζομαι μαζι σας μεσω του φορουμ την προτιμηση μου για τα συγκεκριμενα οχηματα. συζηταμε να περναει η ωρα και ισως να βρισκουμε διεξοδα σε καποια προβληματα που παρουσιαζουν τα οχηματα αυτα.
ετσι υπαρχουν παντα σε ολα τα θεματα πιο γνωστες και καπιοι πιο ασχετοι
και οι μεν προσπαθουν να μαθουν απο τους δε.
να ειστε καλα ευχαριστω για τις γνωσεις σας.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2007, 00:41

Φίλε Β.Τ. νομίζω ότι διακρίνω μία σχετική ψυχρότητα στα γραπτά σου ή απλώς φταίει το Αγιοργίτικο που ήπιαμε με την παρέα μου?

Συνάδελφοι είμαστε αφού οδηγούμε Landies.

Kαι όλοι έχουμε πολλά περισσότερα που αγνοούμε από αυτά που ξέρουμε.

Να είσαι καλά και καλό βράδυ

Χαιρετώ
pantg
 

Defender is still the King of the Off-Roaders

Δημοσίευσηαπό ollram » 28 Σεπ 2007, 17:52

http://www.carpages.co.uk/land_rover/la ... -09-07.asp


και για το 2008 αλλα 3 βραβεία (ναι από αγγλικό περιοδικό :lol: )
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Σεπ 2007, 09:47

Xάρη καλημέρα,

Σε άλλον διαγωνισμό που έγινε από το AUTO EXPRESS η LR πήρε και άλλα δύο βραβεία.

Για το LR3 και το LR2.

ένα ΠΟΛΥ ιδιαίτερο στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι το Discovery LR3 για την ανάδειξή του ως το καλύτερη 4Χ4 Οff Roader στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων ανταγωνίστηκε με τα Mercedes ML και BMW X5 καθώς πλέον ανήκει σε αυτή την κατηγορία.

Φαντάσου να είχαν βάλει το RaRo τριτης γενιάς (L322) να είχε αντιμετωπίσει τα αυτοκίνητα αυτά.......

------------

Tο δεύτερο βραβείο αφορούσε το καλύτερο 4Χ4 Διασκέδασης (recreational) και το LR2 (Freelander 2) είχε σαν αντιπάλους το Sante Fe και το CR-V.

Xαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 30 Σεπ 2007, 09:33

Λίιιιγο "περίεργη" σύγκριση; :roll: :roll:

Τι σχέση έχει το νέο Freelander με τα αυτοκίνητα που συγκρίθηκε...;

Ας περιμένουν λίγο το Q5 και το XC50 έτσι ώστε να γίνει ολοκληρωμένη σύγκριση της κατηγορίας, μαζί και με την Χ3...

(Θέλω να) πιστεύω ότι θα είναι το πιό χωμάτινο.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Σεπ 2007, 10:37

Θανάση καλημέρα,

η Χ3 δεν είναι αυτοκίνητο εκτός δρόμου, ούτε καν SUV μπορείς να το θεωρήσεις. Ενα ψηλό και χοντροκομμένο station wagon που το σχεδίασε μεθυσμένος μπορείς να το πεις........ (έχετε δει τις γραμμές του από τις πίσω πόρτες και μετά? Σαν να είχε πιάσει λόξυγγας τον σχεδιαστή και να του έφυγε ο χάρακας είναι.....)

(κλέβω εν προκειμένω το πολύ πετυχημένο σχόλιο του Clarkson για το θέμα αυτό)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό panjo » 30 Σεπ 2007, 12:06

Το μαλλί είναι πράγματι τοσο??? 30.000+πινακιδες για το puma,
είναι αυτη εκδοση ΙΧ 4θεσια?
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Σεπ 2007, 12:14

Φίλε panjo καλό μεσημέρι,

Το 30.000 είναι λίγο φουσκωμένο.
Παίζουν αν θυμάμαι καλά από 23.000 έως 29.000 συν τέλη ταξινομήσεως κλπ.

Ολα έχουν σχέση με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού όπως φυσικά και από το αν αφορά επαγγελματικό ή ΙΧ αυτοκίνητο.

Τα Defenders είναι 2θέσια, 5θέσια ή 7θέσια πλέον.

Τις τιμές θα στις πουν αναλυτικά στα κέντρα πώλησης νέων αυτοκινήτων.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 30 Σεπ 2007, 12:34

pantg έγραψε:Θανάση καλημέρα,

η Χ3 δεν είναι αυτοκίνητο εκτός δρόμου, ούτε καν SUV μπορείς να το θεωρήσεις. Ενα ψηλό και χοντροκομμένο station wagon που το σχεδίασε μεθυσμένος μπορείς να το πεις........ (έχετε δει τις γραμμές του από τις πίσω πόρτες και μετά? Σαν να είχε πιάσει λόξυγγας τον σχεδιαστή και να του έφυγε ο χάρακας είναι.....)

(κλέβω εν προκειμένω το πολύ πετυχημένο σχόλιο του Clarkson για το θέμα αυτό)

Χαιρετώ


Σαφώς και δε διαφωνώ, όμως η επιδειξιομανία και ο ξιπασμός του Έλληνα την έχει ανάγει σε πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του...

Εξάλλου, άλλο να πείς σε γκόμενα "έχω BMW" , άλλο "Land Rover"...
(τουλάχιστον σ' αυτό, για λίγο ακόμη κρατάμε).

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Σεπ 2007, 18:13

Θανάση γειά σου με τα ωραία σου.

Το Land Rover το αγοράζεις για το κέφι σου και γιατί αρέσει σε εσένα.
Την BMW την αγοράζεις είτε για να δουν οι γείτονες ότι έγινες
"πετυχήμενος" είτε μπάς και μαμήσεις (γιατί αλλιώς δεν σου "κάθονται")

Ευτυχώς οι επιρροές της BMW δεν ήταν πολλές και αποδεδειγμένα μάλλον κακό έκαναν στην αγαπημένη μας εταιρεία. (δες τα 4.6 και τα ιπποποταμάκια π.χ.)

Από την άλλη πλευρά η BMW ακόμη στηρίζει τα SUV της σε τεχνολογία και τεχνογνωσία που απέκτησε από την Land Rover.

Kαι για το πόσο ακόμη θα είναι πρώτο σε πωλήσεις το X3 κάνε λίγη υπομονή..... Ασε μπας και δούμε το FR2 με έναν πιό ελληνικό κινητήρα και θα δούμε τί έχει να γίνει.

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες