Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Land Rover Range Stormer

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Land Rover Range Stormer

Δημοσίευσηαπό axilleas » 24 Ιουν 2006, 13:55

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Τί θα γίνει με αυτο; Πότε θα κυκλοφορήσει;

Δεν ξερω ποια είναι η άποψη σας αλλά πιστεύω οτι θα κανει θραύση...

Ειδικα η ηλιοροφή!!! (Ελπίζω να μην είναι ανοιγόμενη...)
:D :D :D
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 15:04

Αχιλλέα γειά,

το συγκεκριμένο πρωτότυπο είχε εμφανισθεί λίγο καιρό μετά την πώληση της Land Rover από την BMW στην Ford και είχε σαν σκοπό να μετρήσει τις αντιδράσεις του ειδικού τύπου και των πιθανώς ενδιαφερομένων καταναλωτών/αγοραστών για ένα υψηλών επιδόσεων στο δρόμο όχημα εκτός δρόμου (παράλογο ακόμη και σαν ονομασία κλάσεως οχημάτων αλλά έλα που δημιουργήθηκε μετά την παρουσίαση του X5 4.4i/4.6i, του PORSCHE CAYENNE και του VW TOUAREG V10 και V8)

-------
Mακρυά παρένθεση

Στην ουσία την κλάση αυτή την δημιούργησε η BMW με το X5 το οποίο όλοι ξέρουμε ότι φτιάχθηκε με βάση την τεχνογνωσία που "ξεζούμισε" η βαυαρική εταιρεία από την LR για τον λίγο χρόνο που την κράτησε υπό την κατοχή της. Ολοι ξέρουμε επίσης τα μοντέλα που δημιουργήθηκαν σε αυτά τα χρόνια και τα προβλήματα που είχαν τόσο τα ίδια τα αυτοκίνητα αυτά αλλά και που δημιουργήθηκαν και ακόμη βασανίζουν την εταιρεία (LR) από αυτά και την ταλαιπωρία που υφίστανται ακόμη και τώρα οι ιδιοκτήτες που επέλεξαν να τα αγοράσουν.
Δεν μπορώ να μην θεωρώ ότι η BMW λειτούργησε αρνητικά στην ιστορία της Land Rover και ο αντίκτυπος αυτού του κεφαλαίου θα ταλαιπωρεί την εταιρεία για καιρό ακόμη.

Τέλος μακρυάς παρενθέσεως.

-----------
Πίσω στο Stormer.

Η ανταπόκριση ήταν εξαιρετική και αυτό δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την απελευθέρωση των κεφαλαίων για την εξέλιξη του πλαισίου του Discovery LR3 έτσι ώστε να "γεννήσει" το Range Rover Sport και κυρίως την έκδοση Supercharged. Aλλωστε αν προσέξει κανείς οι ζάντες του Supercharged είναι το μοντέλο Stormer και είναι σχεδόν ίδιες (σε σχέδιο) με αυτές του πρωτοτύπου.

Το πρωτότυπο αυτό παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτων του Detroit οπότε όλοι καταλαβαίνουμε ότι η προτεραιότητα της Land Rover (μάλλον της Ford ε?) ήταν και είναι η αμερικανική αγορά η οποία άλλωστε είναι και η μεγαλύτερη αμιγής αγορά για την εταιρεία που αγαπάμε (και αγαπάμε να μισούμε)

Η ηλιοροφή δεν θα μπάζει σίγουρα. Βλέπεις είναι φτιαγμένη τώρα που η εταιρεία που έχει την αγαπημένη μας θέλει να την διατηρήσει και όχι να την κλείσει.

Απόδειξη για αυτό το ότι το LR3 έχει βγάλει τελικά ελάχιστα και άνευ ουσιαστικής σημασίας προβλήματα παιδικής ηλικίας και ας ήταν ένα ολοκληρωτικά νέο μοντέλο. Τι και αν μερικοί διακόπτες δείχνουν ότι είναι της Ford? Λειτουργούν τελικά καλά (μέχρι τώρα, σε μία πενταετία τα ξαναλέμε για πιό σίγουρα καθώς είμαστε όλοι καμμένοι στο χυλό) και στο κάτω κάτω της γραφής τους ίδιους χρησιμοποιεί και η Aston Martin (τώρα αυτό δηλαδή το έγραψα για καλό?)

Αλήθεια Αχιλλέα, έχεις δεί πώς άνοιγαν οι πλαϊνές του πόρτες?

Ευτυχώς αυτό δεν το πέρασαν στο μοντέλο παραγωγής.
Θα ψάξω το αρχείο να σου βρω φωτογραφίες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό axilleas » 24 Ιουν 2006, 16:12

Ναι...

Και απορώ γιατί δεν η LR δεν χρησιμοποίησε αυτήν την τεχνογνωσία και στα προηγούμενα μοντέλα.. (Disco, Freelander!!!)

Μου κανει φοβερή εντύπωση δηλαδή!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 16:39

Αχιλλέα,

αν είχε εφαρμόσει η BMW τέτοια τεχνολογία στα μοντέλα τα οποία είχαν παραχθεί ή σχεδιασθεί και παραχθεί επί των ετών της τότε θα είχαν οι πόρτες αυτές τα εξής:

1. Πολλούς αισθητήρες που δεν θα δούλευαν όταν πρέπει και να έδιναν λάθος ένδειξη όταν δεν πρέπει.
2. Θα έβαζαν νερά όταν βρέχει.
3. Θα έμεναν ανοικτές ή θα άνοιγαν από μόνες τους χωρίς λόγο.
4. Θα ήθελαν τσιμούχες και γλύστρες κάθε 10.000 χλμ.
5. Οταν μία από τις επάνω βλάβες θα συνέβαινε το αυτοκίνητο θα έμπαινε σε λειτουργία ασφαλείας και να απαιτούσε επαναπρογραμματισμό σε ειδικό μηχανημα (σαν αυτό που έχετε και δεν έχετε στην Ροδο), ξεμάτιασμα από Καθολικό, Ορθόδοξο και Προτεστάντη παπά, πλεξούδα σκόρδα, και κυρίως αλλαγή εγκεφάλου.

Τώρα με την ford θα δείξει. Πάντως όπως σου είπα το πολύ πολύ, με βάση όσα συμβαίνουν στα LR3, RaRo Sport και νέας γενιάς RaRoL322 μάλλον μόνο θα άναβαν τα λαμπάκια του διαγνωστικού βλαβών και ίσως να έμπαινε σε λειτουργία ασφαλείας μέχρι να σβύσεις τον κινητήρα και να το αφήσεις κλειστό για 10 με 15 λεπτά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό axilleas » 24 Ιουν 2006, 20:11

Φοβερός για μιά ακομα φορά!!!

Και στην αρχή θα είμασταν έτσι...
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Θα συνεχίζαμε κάπως έτσι...
ΕικόναΕικόνα

Και θα καταλήγαμε κάπως έτσι...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Ιουν 2006, 09:10

Αχιλλέα εξαιρετικά σχεδιάκια.

Τα σχόλια έχουν σαφείς αναφορές στο Freelander και το RaRo 4.6 (P38A δηλαδή). Αυτά που μας άφησε σαν κληρονομιά η BMW δηλαδή.

Τελικά αυτοί οι Βαυαροί με εξαίρεση τον Οθωνα, τον Fix (της μπύρας), την γιορτή της μπύρας στο Μόναχο και τον χαμένο θησαυρό των Ναζί μόνο μπελάδες δημιουργούν.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες