Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αναβαθμιση (αλλαγη χειροφρενου Disco + Defender κλπ)

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

αναβαθμιση (αλλαγη χειροφρενου Disco + Defender κλπ)

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 09:25

κατι που ειδα στο τελευταιο LAND ROVER WORLD και μπορει να ενδιαφερει τους συντροφους

www.X-eng.co.uk

http://www.x-eng.co.uk/index.asp?MID=31

Εικόνα


to site το δινει 209,99 λιρονια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 16:46

Γιώργο το σύστημα αυτό έχει σηκώσει θύελλα συζητήσεων στην Αγγλία καθώς υπάρχει διαφορά στην πατρότητα της ιδέας αλλά επίσης και πρόβλημα με την χρήση του στο δρόμο καθώς στην οδηγίες της Ε.Ε. (ευρωπαϊκής ενωσης) αναφέρεται ΡΗΤΑ ότι δεν επιτρέπονται μετατροπες στον τρόπο λειτουργίας του χειροφρένου εκτός και αν αυτές φέρουν έγκριση τύπου (κάτι που δεν γνωρίζω ακόμη να έχει ο συγκεκριμένος κατασκευαστής)

Επίσης δεν βλέπω τον λόγο για βελτίωση του μηχανισμού χειροφρένου των Defender/Discovery 1/2 /RaRo Classic κλπ.
Οπως είναι λειτουργούσε και λειτουργεί περίφημα φτάνει να έχει κάποιος το συρματόσχοινο τεντωμένο. Το να κρατηθεί το συρματόσχοινο τεντωμένο είναι εύκολο καθώς στα αυτοκίνητο των ετών από το 1993 και μετά (αν θυμάμαι καλά) αυτό γίνεται από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και δεν χρειάζεται να το γίνει αυτό από κάτω (από το σημείο στήριξης της ντίζας στο ταμπούρο του χειροφρένου),

Μόνο πλεονέκτημα του συστήματος με το δισκόφρενο είναι η σχετικά ευκολότερη αλλαγή των υλικών τριβής σε περίπτωση φθοράς (δεν χρειάζεται να βγει ο κεντρικός άξονας) και σε οριακές καταστασεις η ικανότητα του δισκοφρένου να διατηρεί τον υψηλό συντελεστή τριβής (να φρενάρει δηλαδή καλύτερα) μέσα στα νερά.
Ομως το χειρόφρενο στα μοντέλα αυτά υπάρχει για να χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ με το αυτοκίνητο σε στάση οπότε δεν βλέπω το λόγο να μπαίνει κανείς σε αυτά τα έξοδα και την ταλαιπωρία μόνο και μόνο για αυτές τις οριακές βελτιώσεις.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 18:59

Παντελη, εγω παντως δεν εχω δει ποτε στο ΚΤΕΟ να ψαχνουν τι χειροφρενο εχεις, εδω περνα φιλος με διπλο συρματοσχοινο (το μπλοκε του φτωχου...)

επισης δεν με απασχολει καθολου η πατροτητα ή οι πατεντες, αυτο ειναι θεμα της καθε εταιριας, εξαλλου εμεις τι ειμεθα, αποκλειστικοι αντιπροσωποι? Χρηστες ειμεθα που την ψαχνουμε (και γιατι οχι εξαλλου, γι'αυτο πηραμε ΛΡ)

σαν ιδεα ομως, διαφωνω, ειναι καλυτερος ο δισκος απο το ταμπουρο που μαζευει οτι λαχει και ειναι πιο δυσκολο στον ελεγχο και θα εχει κανεις σιγουρα χειροφρενο μετα απο τρελες λασπες ή νερα

στην τελικη, δεν παιρνουν ολοι οι συντροφοι LR World, Monthly ή International. Οτι μου γυαλιζει θα το μεταφερω. Αμ πως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 20:16

Βρε εσύ πάρα πολύ καλά κάνεις και τα μεταφέρεις,
ουδείς διαφωνεί με αυτό.

Απλώς νομίζω ότι με τα 400 Ευρώ και βάλε (μην ξεχνάς τα μεταφορικά και τον ΦΠΑ) υπάρχουν πολύ πιό λειτουργικά πράγματα να βάλουμε στο ρημάδι μας (συγγνώμη στο Land Rover μας)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 20:27

εμμμ, σε κατοχους ΛΡ αναφερεσαι...

η λογικη παει περιπατον
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 21:27

Γιώργο έχεις απόλυτο δίκαιο στο σχόλιο περί λογικής και περιπάτου αυτής όταν αφορά επιλογή εξοπλισμού ενός ικανότατου οχήματος έτσι ώστε στην ουσία να περιορίζει κανείς την ευρύτητα της χρήσης του.

(δεν μιλάω για το σύστημα του χειροφρένου της θεματικής αυτής ενότητας, αλλά κυρίως για τα συστήματα αναρτήσεων, της βελτιώσεις που στην ουσία βρίσκονται εκτός της πραγματικής χρήσης του οχήματος, τα λάστιχα που δημιουργούν προβλήματα ευστάθειας, θορύβου, φθοράς μηχανικών μερών κλπ, τους εργάτες και τα σίδερα που μπαίνουν μόνο και μόνο για να αυξάνουν το βάρος και να δημιουργούν πρόβλημα στα ΚΤΕΟ, κλπ κλπ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Ιουν 2006, 10:41

το δικό μου ταμπούρο είναι λαδωμένο μόνιμα και για αυτόν τον λόγο κουβαλάω και δυο τούβλα μαζί μου...xexexe. την τρίτη μου έρχεται το τσουτσούνι που τρίβει πάνω στην τσιμούχα, (είναι φαγωμένο) και μετά δεν ξέρω για ποσο διάστημα θα είναι αλάδωτο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιουν 2006, 11:58

Nίκο γειά,

αν έχεις πρόβλημα διαρροής λιπαντικού από το κεντρικό προς το ταμπούρο θα πρέπει να το δείς.
Το πιθανότερο είναι να φταίει η τσιμούχα που υπάρχει γύρω από το άκρο.

Αν την αλλάξεις (και δεν έχει κάνει πατούρα το πλακάκι στήριξης του ταμπούρου) θα φτιάξει.

Αν έχει κάνει πατούρα το πλακάκι στήριξης του ταμπούρου τότε υπάρχει σαν ανταλλακτικό και δεν είναι δύσκολο να το αλλάξεις (φτάνει να βγάλεις και πάλι το ταμπούρο του χειροφρένου)

Αν συμβαίνει αυτή πρέπει να βγάλεις το ταμπούρου του χειροφρένου, την τσιμούχα, να γεμίσεις όσο το δυνατόν πιό πολύ τις βαλβολίνες μέσα στο κεντρικό και να κολλήσεις το ρήγμα (έχω ένα θαυματουργό υλικό για κολλήσεις αλουμινίου αν θέλεις να σου στείλω). ΙΣΩΣ έτσι να μπορέσεις να γλυτώσεις το καινούργιο (ή μεταχειρισμένο) κέλυφος.

Αν το φτιάξεις καλά (και σίγουρα μπορείς) δεν θα έχεις ξανά πρόβλημα με λάδωμα του χειροφρένου.

Χαιρετώ

[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Ιουν 2006, 10:55

για φανταστείτε τώρα αυτό το δισκόφρενο με μια δυνατή δαγκάνα, ένα ξεχωριστό ποδόφρενο και να το χρησιμοποιείς σε δύσκολες συνθήκες με το κεντρικό κλειδωμένο! θα το δει αυτός που έφτιαξε τα ΑιΜπιΕς και θα προσπαθήσει να αυτοκτονήσει με κωλοδάχτυλο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 13:25

Φίλε disco ξανασκέψου αυτό που έγραψες.

Απλώς θα χαλάσεις το κεντρικό σου, θα κάψεις το δίσκο σου και να ξυρίσεις το πολύσφηνο.

Αφήνω που πιθανόν και να σκοτωθείς αν πατήσεις κατά λάθος το ξεχωριστό ποδόφρενο και φρενάρεις με το σύστημα αυτό ενώ κινείται το αυτοκίνητο.

Το σύστημα που χρησιμοποιεί η land rover στα αυτοκίνητα αυτά είναι φτιαγμένο για να χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ για να κρατά το όχημα σε ΣΤΑΣΗ και όχι για να το ακινητοποιεί από κίνηση.

Αν χρησιμοποιηθεί για να το σταματήσει ενώ κινείται (το όχημα) τότε θα καταστρέψεις το σύστημα μετάδοσης (αν δεν έχει πατήσει νεκρά στο κιβώτιο ή δεν βάλεις νεκρά στο κεντρικό διαφορικό) και πολύ πιθανόν να σκοτωθείς εσύ ή/και οι επιβαίνοντες στο όχημα ή/και άλλοι άνθρωποι γύρω σου (από τις τούμπες που θα πάρεις καθώς το όχημα θα αρχίσει σίγουρα να τουμπάρει)

Ο χειρισμός του χειροφρένου για ακινητοποίηση των Disco/Defender/RaRoClassic ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από το εργοστασιακό εγχειρίδιο και ακόμη και στην σχολή οδήγησης της LR παλαιά προτεινόταν ΜΟΝΟ στο επίπεδο των εκπαιδευτών οι των οδηγών θωρακισμένων οχημάτων ή οχημάτων στρατού ή σωμάτων ασφαλείας και τώρα πλέον το έχουν σταματήσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 18:51

Ωραία ξανασκέφτηκα... m@....@ είπα.. Έχεις δίκιο Παντελή. . Το δισκόφρενο σε σχέση με το ταμπούρο έχει περισσότερη προοδευτικότητα. Aρα για ΧΕΙΡΌΦΡΕΝΟ με την έννοια τις ακινητοποίησης το ταμπούρο έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Η δισκόπλακα όμως σαν φερόμενο φορτίο παρουσιάζει μεγαλύτερο πλεονέκτημα γιατί έχει την φερομενη μάζα πιο κοντά στο κέντρο και ενδεχομένως να είναι κατά πολύ πιο ελαφριά με ότι συνεπάγεται (κραδασμούς, πετσικάρισμα, ποιότητα, διάρκεια αδράνεια).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 20:22

disco έγραψε:Ωραία ξανασκέφτηκα... m@....@ είπα.. Έχεις δίκιο Παντελή. . Το δισκόφρενο σε σχέση με το ταμπούρο έχει περισσότερη προοδευτικότητα. Aρα για ΧΕΙΡΌΦΡΕΝΟ με την έννοια τις ακινητοποίησης το ταμπούρο έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Η δισκόπλακα όμως σαν φερόμενο φορτίο παρουσιάζει μεγαλύτερο πλεονέκτημα γιατί έχει την φερομενη μάζα πιο κοντά στο κέντρο και ενδεχομένως να είναι κατά πολύ πιο ελαφριά με ότι συνεπάγεται (κραδασμούς, πετσικάρισμα, ποιότητα, διάρκεια αδράνεια).


Νίκο φυσικά και έχει πλεονεκτήματα.
Αλλωστε ένα προϊόν για να δημιουργηθεί πάει να πει ότι συνήθως υπάρχει και μία ανάγκη για να καλυφθεί.
Απλώς το τύμπανο του χειροφρένου των Landies έχει εδώ και χρόνια (σχεδόν 60 πλέον) αποδείξει ότι λειτουργεί καλά και αξιόπιστα.Φτάνει να έιναι καλά ρυθμισμένο και να έχει υλικά τριβής.
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα Landies έχουν πολλά χρόνια λειτουργίας και σε μερικές φορές απρόσεχτης χρήσης οπότε πώς μπορείς να κατηγορήσεις κάτι που χαλάει όταν έχει χρόνια να ρυθμιστεί, ελεγχεί ή συντηρηθεί?

Αν τον τελευταίο καιρό σε αγωνιστική χρήση ζητούν ορισμένοι χρήστες υπερβολικά πράγματα τότε σίγουρα αυτό δεν πάει να πει ότι αυτές οι ανάγκες είναι και τμήμα της καθημερινής ή μέσα στα σχεδιαστικά όρια χρήσης των οχημάτων μας.
Σπάνια κάποια μετατροπή έχει μόνο θετικά στοιχεία και πρέπει όταν αποφασίζουμε να αρχίσουμε να μετατρέπουμε κάτι να αποφασίζουμε ταυτόχρονα ότι ίσως κάτι άλλο θα αρχίσει να χαλάει κάπου αλλού κάποια στιγμή.

Το θέμα δεν είναι να κάνουμε αλλαγές για τις αλλαγές αλλά αλλαγές που έχουν σημασία και δεν δημιουργούν αρνητικά αποτελέσματα σε κάτι άλλο ή έχουν διαφορά σε καταστάσεις που ελάχιστοι μόνο πρόκειται να βρεθούν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 21:09

το υπεροχο με τα ΛΡ ειναι οτι βγαινουν μετατροπες ενα σωρο, απο παντου και ειδικα απο τους Αγγλους φιλους μας


προτεινω ανεπιφυλακτα στους συντροφους να παιρνουν απο καιρου εις καιρον κανενα αγγλικο περιοδικο, ΘΑ ΓΥΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥΣ!

με επιφυλαξεις ομως γιατι

α. πρεπει να γινεται σωστη εκτιμηση του τι χρειαζομεθα

β. εκει εξω οι επαγγελματιες του χωρου τα φραγκα μας θελουνε και ορισμενες φορες ταζουν και παπαδες

αρα καλο θα ηταν να πεφτει και καμια ερωτηση σε ατομο που εχει ηδη προβει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 21:17

Γιώργο,

το LROI άρχισε να ξανακυκλοφορεί στην Ελλάδα στα περίπτερα το 1995 μετά από απευθείας επικοινωνία του υπογράφοντος με τον τότε εκδότη (και προσωπικό φίλο) James Taylor.

Βλέπεις μέχρι τότε το πρακτορείο διανομής ημερησίου και περιοδικού τύπου δεν το έφερνε καθώς δεν πουλούσε τα απαραίτητα για αυτούς νούμερα αντιτύπων.

Το LRW επίσης και ας έχει υπάρξει διαμάχη του υπογράφοντος με τον τότε και τωρινό εκδότη του (James Carroll) για τις ανεπίτρεπτες δηλώσεις του για τον ελληνικό πλήρωμα του Camel Trophy του 1996.

Και συζητάμε για τις εποχές που το ιντερνετ δεν μας έδινε την αμεσότητα και την ευκολία της αλληλογραφίας που έχουμε τώρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discogirl » 26 Ιουν 2006, 23:03

παντελη το 96 δεν ειχε παρει η ελλαδα το camel trophy ;
για πες, τι δηλωσεις ειχε κανει αυτος ;
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες