pantg έγραψε:Aλέξανδρε οι τιμές που αναφέρεις είναι περίπου διπλάσιες από αυτές που μπορούν να υπάρξουν αν υιοθετηθεί λύση με έτοιμο σετ κινητήρα, αυτομάτου κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού απο RaRo μαζί με ΟΛΑ τα απαιτούμενα εξαρτήματα για την σωστή τοποθέτησή τους σε Discovery.
Yπάρχει φυσικά και η δυνατότητα επιλογής σετ από Discovery αλλά το κεντρικό διαφορικό του RaRo Classic είναι σαφώς καλύτερο.
Το κόστος που ανέφερες θεωρώ ότι είναι υψηλότατο εκτός και αν αφορά ανακατασκευασμένο ή καινούργιο κινητήρα και άλλα επι μέρους εξαρτήματα ή εργασία σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Οσον αφορά το "τυπικό" ως γνωστόν και αυτό τακτοποιείται δια της γνωστής οδού.
Χαιρετώ
Παντελή καλησπέρα,
Έχεις δίκιο για την παρατήρηση σου και δυστυχώς έκρινα εξ ιδίων...και εξηγούμαι. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα τροπέτο "ως είναι" απο αγγλία αλλά για ανακατασκευασμένα όλα τα επιμέρους = κινητήρας, σαζμάν, βοηθητικό κλπ κλπ. Φυσικά και είναι πιο ακριβά έτσι αλλά τουλάχιστον ξέρεις τι βάζεις.
Πρόχειρα έχουμε και λέμε:
Κινητήρας 3,9(μεταχειρισμένος και ότι γίνει) = 4500 με φπα
Σαζμάν ZF(ανακατασκευή): 1200 με φπα
Convertion kit απο manual σε αυτόματο: (?)
Πλεξούδα: 2000€
Εγκέφαλος(ανακατασκευή): 700€
Εργασία ηλεκτρολόγου: 500€ (σε τρελά γλέντια)
Εργασία μηχανικού: 2000€ (επίσης)
Και δεν θές φρένα, ελατήρια, αμορτισέρ, επισκευή βοηθητικού, λάδια ξύδια κλπ μικρά -αλλά κοστοβόρα- πράγματα που προκύπτουν για να στηθεί σωστά? μιας και λογικά το mpi θα είναι σε χλμ που μάλλον θα θέλουν άλλαγμα (εάν δεν έχουν ήδη αλλαχθεί).
Αυτά ξέρω αυτά λέω.