Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ DISCO

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ DISCO

Δημοσίευσηαπό D90LPG » 04 Απρ 2006, 11:16

γεια σας και χαρα σας σκευτομαι να παρω ενα disco 96 2.0 mpi.

γεια να γινει καποια στιγμη μετατροπη και να μπει ο 3.9 τι χρειαζεται???
ειναι μεγαλη ιστορια???
και αν ξερεται ποσο θα κοστισει???

ευχαριστω......
Άβαταρ μέλους
D90LPG
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Απρ 2006, 13:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Απρ 2006, 13:13

Νίκο καλώς ήλθες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 05 Απρ 2006, 10:03

Καλημέρα,
Η μετατροπή γίνεται με κόστος περίπου στα 13-15000€ (για σωστή ολοκληρωμένη δουλειά) αλλά θα μπλέξεις με το τυπικό μέρος της δηλαδή δεν μπορείς να το δηλώσεις και ρισκάρεις ακόμα και κατάσχεση εάν τύχεις σε έλεγχο της τροχαίας/κτέο/ασφαλιστική κλπ.
Καλύτερα να κοιτάξεις κατευθείαν σε 3,9.
Φιλικά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Απρ 2006, 13:35

Aλέξανδρε οι τιμές που αναφέρεις είναι περίπου διπλάσιες από αυτές που μπορούν να υπάρξουν αν υιοθετηθεί λύση με έτοιμο σετ κινητήρα, αυτομάτου κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού απο RaRo μαζί με ΟΛΑ τα απαιτούμενα εξαρτήματα για την σωστή τοποθέτησή τους σε Discovery.
Yπάρχει φυσικά και η δυνατότητα επιλογής σετ από Discovery αλλά το κεντρικό διαφορικό του RaRo Classic είναι σαφώς καλύτερο.

Το κόστος που ανέφερες θεωρώ ότι είναι υψηλότατο εκτός και αν αφορά ανακατασκευασμένο ή καινούργιο κινητήρα και άλλα επι μέρους εξαρτήματα ή εργασία σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Οσον αφορά το "τυπικό" ως γνωστόν και αυτό τακτοποιείται δια της γνωστής οδού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 05 Απρ 2006, 14:19

Και μη ξεχνάτε ότι έστω και με 25000 παίρνεις Land Cruiser 6-7 ετών.

Χώρια η κατανάλωση
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Απρ 2006, 18:32

DISCOVERER......... ξαναπές το να το χορέψω!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 05 Απρ 2006, 19:03

pantg έγραψε:Aλέξανδρε οι τιμές που αναφέρεις είναι περίπου διπλάσιες από αυτές που μπορούν να υπάρξουν αν υιοθετηθεί λύση με έτοιμο σετ κινητήρα, αυτομάτου κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού απο RaRo μαζί με ΟΛΑ τα απαιτούμενα εξαρτήματα για την σωστή τοποθέτησή τους σε Discovery.
Yπάρχει φυσικά και η δυνατότητα επιλογής σετ από Discovery αλλά το κεντρικό διαφορικό του RaRo Classic είναι σαφώς καλύτερο.

Το κόστος που ανέφερες θεωρώ ότι είναι υψηλότατο εκτός και αν αφορά ανακατασκευασμένο ή καινούργιο κινητήρα και άλλα επι μέρους εξαρτήματα ή εργασία σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Οσον αφορά το "τυπικό" ως γνωστόν και αυτό τακτοποιείται δια της γνωστής οδού.

Χαιρετώ


Παντελή καλησπέρα,
Έχεις δίκιο για την παρατήρηση σου και δυστυχώς έκρινα εξ ιδίων...και εξηγούμαι. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα τροπέτο "ως είναι" απο αγγλία αλλά για ανακατασκευασμένα όλα τα επιμέρους = κινητήρας, σαζμάν, βοηθητικό κλπ κλπ. Φυσικά και είναι πιο ακριβά έτσι αλλά τουλάχιστον ξέρεις τι βάζεις.
Πρόχειρα έχουμε και λέμε:
Κινητήρας 3,9(μεταχειρισμένος και ότι γίνει) = 4500 με φπα
Σαζμάν ZF(ανακατασκευή): 1200 με φπα
Convertion kit απο manual σε αυτόματο: (?)
Πλεξούδα: 2000€
Εγκέφαλος(ανακατασκευή): 700€
Εργασία ηλεκτρολόγου: 500€ (σε τρελά γλέντια)
Εργασία μηχανικού: 2000€ (επίσης)
Και δεν θές φρένα, ελατήρια, αμορτισέρ, επισκευή βοηθητικού, λάδια ξύδια κλπ μικρά -αλλά κοστοβόρα- πράγματα που προκύπτουν για να στηθεί σωστά? μιας και λογικά το mpi θα είναι σε χλμ που μάλλον θα θέλουν άλλαγμα (εάν δεν έχουν ήδη αλλαχθεί).
Αυτά ξέρω αυτά λέω.
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Απρ 2006, 06:39

Aλέξανδρε καλημέρα,

Φιλαράκο μην τα λές έτσι μαζεμένα και πάθουμε κανένα εγκεφαλικό !!!

ΠΛΕΞΟΥΔΑ 2000 Ευρώ?????? Αν εννοείς την πλεξούδα του κινητήρα για το injection αυτή άντε να στοιχίζει από 300 έως 500 Ευρώ μεταχειρισμένη αλλά σε τέλεια κατάσταση. Σετ ολόκληρο για injection 3.9 (εγκέφαλος, airflow, πολλαπλή εισαγωγής με τα μπεκ και οτιδήποτε άλλο σχετικό) στοιχίζει από 1200 έως 1800 Ευρώ.
Μοτέρ 3.9 από 1700 έως 3000 Ευρώ.
Σετ ολόκληρο κινητήρα 3.9 ή 4.2 μαζί με αυτόματο κιβώτιο, κεντρικό Borg Warner, τραβέρσα του σασσί, πολλαπλές εξαγωγής και εμπρός κεντρικό άξονα (ο οποίος χρειάζεται αν βάλεις το Borg Warner και όχι το κανονικό χειροκίνητο κεντρικό διαφορικό) άντε να πάει στα 5.500 Ευρώ.
Και 2500 Ευρώ εργατικά (ηλεκτρολόγος και τοποθέτηση). Αν όμως το υπολογίσεις με βάση τον χρόνο απασχόλησης και το ότι έκανες την τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο τότε ακούγεται λογικό (αλλά ακόμη είναι ακριβό νομίζω)

Πάντως το ουσιαστικό είναι ότι είσαι ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό κάνει το τελικό κόστος να αξίζει οπότε χαλάλι του.
Στο κάτω κάτω της γραφής τα λεφτά για αυτό κουραζόμαστε να τα βγάλουμε. Για να τα κάνουμε πράγματα που ζούμε και χαιρόμαστε. Στον τάφο μας σίγουρα δεν τα παίρνουμε μαζί (αν και σκέφτομαι να ζητήσω να με θάψουν μαζί με την μιά μου καμήλα, (το ακούς αυτό firelord????) )

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 11 Απρ 2006, 09:29

pantg έγραψε:Aλέξανδρε καλημέρα,

Φιλαράκο μην τα λές έτσι μαζεμένα και πάθουμε κανένα εγκεφαλικό !!!

ΠΛΕΞΟΥΔΑ 2000 Ευρώ?????? Αν εννοείς την πλεξούδα του κινητήρα για το injection αυτή άντε να στοιχίζει από 300 έως 500 Ευρώ μεταχειρισμένη αλλά σε τέλεια κατάσταση. Σετ ολόκληρο για injection 3.9 (εγκέφαλος, airflow, πολλαπλή εισαγωγής με τα μπεκ και οτιδήποτε άλλο σχετικό) στοιχίζει από 1200 έως 1800 Ευρώ.
Μοτέρ 3.9 από 1700 έως 3000 Ευρώ.
Σετ ολόκληρο κινητήρα 3.9 ή 4.2 μαζί με αυτόματο κιβώτιο, κεντρικό Borg Warner, τραβέρσα του σασσί, πολλαπλές εξαγωγής και εμπρός κεντρικό άξονα (ο οποίος χρειάζεται αν βάλεις το Borg Warner και όχι το κανονικό χειροκίνητο κεντρικό διαφορικό) άντε να πάει στα 5.500 Ευρώ.
Και 2500 Ευρώ εργατικά (ηλεκτρολόγος και τοποθέτηση). Αν όμως το υπολογίσεις με βάση τον χρόνο απασχόλησης και το ότι έκανες την τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο τότε ακούγεται λογικό (αλλά ακόμη είναι ακριβό νομίζω)

Πάντως το ουσιαστικό είναι ότι είσαι ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό κάνει το τελικό κόστος να αξίζει οπότε χαλάλι του.
Στο κάτω κάτω της γραφής τα λεφτά για αυτό κουραζόμαστε να τα βγάλουμε. Για να τα κάνουμε πράγματα που ζούμε και χαιρόμαστε. Στον τάφο μας σίγουρα δεν τα παίρνουμε μαζί (αν και σκέφτομαι να ζητήσω να με θάψουν μαζί με την μιά μου καμήλα, (το ακούς αυτό firelord????) )

Xαιρετώ
΄

Παντελή καλημέρα,
Δεν νομίζω οτι έχει νόημα η παράθεση αριθμών, προσωπικά διευκρινίζω οτι μου στοίχησε πολύ παραπάνω όχι γιατί δεν βρίσκεις και με όσα λές αλλά λόγω του ότι όλα όσα αντικέιμενα έβαλα ήταν ανακατασκευή ή και βελτιωμένα. Τα εργατικά ήταν λιγότερα (πάλι για εμένα) και σίγουρα δε θα έκανα τετοιο εγχείρημα σε εξουσιοδοτημένο.
Σε κάθε περίπτωση όποιος ενδιαφέρεται για μετατροπή σε 3,9/4,6 προτείνω να σε συμβουλευτεί για να έχει τις τιμές που αναφέρεις αλλά και την εμπειρεία σου.
Να είσαι καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Απρ 2006, 10:33

Αλέξανδρε καλημέρα και πάλι,

το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητό σου είναι εξαιρετικά καλά φτιαγμένο και πάντα το κόστος αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό και την ποιότητα.
Ετσι λοιπόν, όπως πολύ σωστά είπες, επέλεξες την ακριβή οδό για να διασφαλίσεις με τον πιό σίγουρο τρόπο που μπορούσες την αρτιότητα και την ποιότητα της βελτίωσης που έκανες.

Η παράθεση των αριθμών που έκανα ήταν για να υπάρχει τουλάχιστον μία ενδεικτική τιμή και για τις φθηνότερες λύσεις που υπάρχουν, οι οποίες όμως απαιτούν και τις απαραίτητες παραχωρήσεις.

Οσον αφορά το θέμα του εξουσιοδοτημένου, υπάρχουν ένα δύο τέτοια συνεργεία που έχουν τόσο τις γνώσεις όσο και την όρεξη για να κάνουν κάτι τέτοιο. Και οι τιμές τους είναι λογικές σε σχέση με αυτό που περιμένει κανείς ακούγοντας την φοβερή λέξη "εξουσιοδοτημένο"

Εχω προσωπική εμπειρία και γνώση ενός παρομοίου εγχειρήματος (μετατροπή από Mpi σε 4.6 V8 βελτιωμένο όπου παίρνει) και το αυτοκίνητο είναι υπέροχο. (μιλάω για το πράσινο Discovery το οποίο σου έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενη καταχώρηση)

Σε περιμένω στον Ωρωπό όποτε κατέβεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 11 Απρ 2006, 10:46

Με την πρώτη ευκαιρία θα έρθω για καφέ και κουβέντα.
Να είσαι καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες