Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Defender, νεότερες πληροφορίες

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Νέο Defender, νεότερες πληροφορίες

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Μαρ 2006, 12:40

Εικόνα

από http://www.roverparts.com/VehicleReview ... r_2007.cfm

για να δούμε για να δούμε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 01 Μαρ 2006, 13:18

ΑΙΣΧΟΣ - ΑΙΣΧΟΣ και πάλι ΑΙΣΧΟΣ.

Το μπροστά μέρος είναι σα Freelander, το πίσω σα τα παλιά τσερόκι , τα παράθυρα σα πολεμιστρες ενώ φέρνει και λίγο απο Hummer.

Κοινώς δεν είναι άμεσα αναγνωρίσιμο οπως είναι το τωρινό.

Μάλλον απευθυνεται στην απο κέι πλευρα του ατλαντικού και στην αισθητική (η μάλλον ανυπαρξία αυτής) των αμερικάνων.

Ισως πάνε καλά τασ οικονομικά και προλάβω να πάρω και ένα γνήσιο Defender .
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Μαρ 2006, 14:33

συμφωνώ τα μάλλα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Μαρ 2006, 15:58

Το ποιο όμορφο αυτοκίνητο μπράβο !!
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Μαρ 2006, 18:28

Είναι άραγε τελική μορφή αυτό? Η μας περνούν την πίεση?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 01 Μαρ 2006, 20:43

Μην ανησυχείτε παιδιά, έτσι το φαντάστηκε ο μαλ..ας ο Αμερικάνος.

Σιγα μην έχουν παρει ληγμενα για να βγάλουν τέτοια μπούρδα.

Θέτω ερώτημα για ψηφοφορία

ΣΕ ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΚΑΛΟ DEFENDER;;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 02 Μαρ 2006, 09:10

Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο βαθύτερο τασάκι , γιατί όλο γεμάτο είναι το άτιμο.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό teroulas » 02 Μαρ 2006, 09:35

DISCOVERER έγραψε:Θέτω ερώτημα για ψηφοφορία

ΣΕ ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΚΑΛΟ DEFENDER;;


Σε τίποτα

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 02 Μαρ 2006, 14:32

H 8esh tou odhgou prepei na anebei ligo pio pshla gia na einai pio aneth... polloi nomizoune oti oi ponoi sta podia meta apo megalo ta3idi proerxontai apo to gegonos oti h 8esh fainetai na einai arketa pshla kai oxi anatomika topo8ethmenh...ean anebei 3 - 4 ekatosta ginetai polu pio aneth ...h en telei ta ka8ismata einai aparaithto na alla3oun ( egw ebala mia bash apo agglia pou anebazei th 8esh kata 4 ekatosta kai eida megalh diafora...alla meta bias xwraw mesa!
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό spartacus » 02 Μαρ 2006, 14:34

oso gia ta skitsa me tipota...kukloforoun arketo kairo sto internet alla de nomizw na odeuei pros ta ekei sxediastika...pali spartan look 8a exei...prepei na kanei th diafora allwste kai sth gama ths land rover alla kai se sugkrish me oti kukloforei...
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Μαρ 2006, 16:54

τι θα λέγατε για έναν κινητήρα από Νήσσαν, αυτό με τά εκατόν εβδομήντα κάτι άλογα?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μαρ 2006, 19:07

Aγαπητοί φίλοι,

το 2008 επανεξετάζεται τελικά το αν θα δοθεί η παράταση ζωής που αποφασίστηκε για το Defender έως το 2010.
Το πιθανότερο είναι ότι με την σημερινή του εξωτερική μορφή θα είναι μαζί μας μέχρι τότε.

Από πλευράς κινητήρων αναμένεται μέσα στο 2006 να το δούμε με κινητήρα προελεύσεως Ford (τί άλλο περιμένατε). Πιθανότερος υποψήφιος ο πετρελαιοκινητήρας από την σειρά κινητήρων Puma με γύρω στα 2200 cc και απόδοση περί τα 150 άλογα αλλά και καλύτερη ροπή από τον TD5 (άλλωστε ποτέ αυτός ο κινητήρας δεν φημιζόταν για την ροπή του και ιδίως χαμηλά). Ο ΤD5 καταργήθηκε ήδη και αυτοκίνητα με αυτόν τον κινητήρα απαγορεύεται να πωλούνται καινούργια εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

----------

Οσον αφορά το τί χρειάζεται το Defender?
Καλύτερη στεγανότητα,
Καλύτερο σύστημα θέρμανσης και ψύξης του εσωτερικού των επιβατών,
μεγαλύτερο άνοιγμα φόρτωσης χώρου αποσκευών,
Μεγαλύτερη ακαμψία πλαισίου,
Λιγότερο θόρυβο και κραδασμούς στο εσωτερικό,
Καλύτερα φώτα,
και ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΣΑΚΙ !!!!! (για να αστειευτούμε λίγο)

----------

Φίλε spartacus η βάση καθίσματος του Kevin εκτός από το ότι ανεβάζει το κάθισμα του δίνει την δυνατότητα να πηγαίνει και πιό πίσω, αν φυσικά έχεις ολοκληρώσει το κιτ που δίνει και με την μπάρα αφαίρεσης του διαχωριστικού μεταξύ των εμπρός καθισμάτων και του χώρου φόρτωσης (για τα 90άρια και τα τρίπορτα 110 καθώς στα πεντάπορτα 110 το διαχωριστικό αυτό λείπει)
Πάντως οι βάσεις αυτές των καθισμάτων όντως κάνουν διαφορά.

-----------

Χαιρετώ και καλή Σαρακοστή σε όλους
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 08 Μαρ 2006, 10:12

Τι εννοείς με το "μεγαλύτερη ακαμψία πλαισίου" Παντελή;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2006, 12:12

Φίλε Discoverer γειά,

στην ουσία το ότι το πλαίσιο (σασσι) του Defender έχει την τάση να στραβώνει (σπάνια όμως μόνιμα καθώς είναι αρκετά ελαστικά και επανέρχεται όταν σταματήσει η εφαρμογή των στρεπτικών δυνάμεων)

Μπορεί κανείς να το διαπιστώσει άνετα αυτό αν τοποθετήσει διαγωνίως ένα 110 (ιδίως πεντάπορτο) έτσι ώστε να δέχεται δυνάμεις στρέψης (κρεμασμένοι οι δύο διαγώνιοι τροχοί και πιεσμένοι οι δύο άλλοι).
ΑΝ ανοίγουν οι πόρτες ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα κλείνουν ή δεν θα κλείνουν καλά.

Βεβαίως αν αναλογισθεί κανείς το μήκος του σασσί αυτού καθώς και το ότι σχεδιάσθηκε στην ουσία το 1947 και εξελίχθηκε στην παρούσα του μορφή το 1980 πρέπει να παραδεχθούμε ότι για την τεχνολογία που έχει είναι εξαιρετικά καλό. Ομως τα πράγματα προχωράνε και σίγουρα το νέο μοντέλο θα πρέπει να είναι πολύ πιό άκαμπτο. Αλλωστε αν κρίνω από το πόσο στοιβαρό είναι το πλαίσιο του Discovery LR3 στο οποίο και θα βασίζεται, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, το νέο Defender τότε θα πρέπει να είμαστε χαρούμενοι.
Να διευκρινήσω, για όσους έχουν απορεία, ότι το Discovery LR3 κυκλοφορεί και σε έκδοση με απλή ανάρτηση με κανονικά ελατήρια και χωρίς αερόσουστες. Αυτή μάλλον θα είναι και η ανάρτηση του κανονικού Defender ή των εκδόσεων βαρέως τύπου. Σύμφωνα με τις φήμες πάντως οι πολυτελείς εκδόσεις θα έχουν ίσως την αεροανάρτηση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιουν 2006, 17:19

Aγαπητοί φίλοι,

αναμενόμενη παρουσίαση του αναβαθμισμένου μοντέλου στην ελληνική αγορά (μαζί με τις υπόλοιπες) γύρω στον Μάρτιο του 2007.

Oπως ακούγεται μέχρι στιγμής θα υπάρχουν τα εξής.

Τετρακύλινδρο μοτέρ τούρμποντήζελ καταγωγής Ford, μάλλον 2.2 έως 2.5 λίτρων. Ιπποδύναμη ίσως λίγο παραπάνω από τον TD5 των Defenders αλλά μάλλον καλύτερη ροπή, σίγουρα καλύτερη κατανάλωση και σαφώς (και υποχρεωτικά) καλύτεροι ρύποι (όμως θα είναι ηλεκτρονικός)

Αλλαγές στο πλαίσιο του παρμπριζ με κατάργηση των αεραγωγών (κλαπέτων)

Αλλαγές στο ταμπλώ στο εσωτερικό. Εχει ακουστεί κάτι και για υιοθέτηση αερόσακκων για να μπορέσει να αρχίσει εκ νέου η πώλησή του στην αγορά της Β. Αμερικής (ΗΠΑ και Καναδά)

Διαφορετικό ταμπλώ (αυτοί που έχουν δει μιλάνε για αναμενόμενη επιδημία παραγγελιών για αλλαγή του καπω των παλαιοτέρων αυτοκινήτων με αυτο του καινούργιο στυλ κάτι το οποίο οπτικά φαίνεται να είναι εύκολο)

Διαφορετικά όργανα στο ταμπλώ.

Εξατάχυτο κιβώτιο. Πιθανολογώ προσωπικά ότι δεν θα είναι βελτιωμένο το R380 μιά και μπορεί ίσως να χρησιμοποιηθεί κάποιο ανθεκτικότερο (γερμανικό της Gertrag ή ZF?) κιβώτιο. Αυτό ειναι προσωπική εκτίμηση και πάσα βελτίωση ή ακόμη καλύτερη αντικατάσταση του R380 είναι ευχάριστη είδηση (να μην μιλήσουμε για το παλαιό LT85)

Xαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες