Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Defender, νεότερες πληροφορίες

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ollram » 17 Απρ 2007, 18:56

΄Ηδη τα πρώτα 110 βγήκανε στους δρόμους στην μαμά Αγγλία, όποιος έχει περίπου 45000 σε ευρώ...αγοράζει το σχέδον πλήρως εξοπλισμένο....δηλαδή καταλαβαίνεται το αντίστοιχο πόσο θα έχει εδώ......55000??????
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Απρ 2007, 21:28

Χάρη το ουσιαστικότερο είναι ότι ΗΔΗ τα ανταλλακτικά του νέου Defender (2007 model είναι η άτυπη ονομασία του) πέρασαν στο σύστημα.

Το ταμπλώ ΔΕΝ μπαίνει χωρίς αλλαγή του bulkhead (το διαχωριστικό ανάμεσα στα πόδια οδηγού και συνοδηγού με τον κινητήρα)

Υπάρχουν και κρυφές διαφορές σε εσωτερικά στοιχεία του αμαξώματος.

Το όνομα του καινούργιου κινητήρα είναι DURATORQ. (προσοχή στο πώς γράφεται)
Οι βάσεις του είναι ΠΟΛΥ ενισχυμένες και αν η απόδοσή τους είναι ανάλογη του μεγέθους και του σχεδιασμού θα απομονώνουν τους κραδασμούς του πετρελαιοκινήτηρα πολύ αποτελεσματικά.
Και 16βάλβιδος. ΟΝΤΩΣ

Ο κωδικός του νέου εξατάχυτου κιβωτίου είναι ΜΤ82.
Από τα εξαρτηματά του φαίνεται πολύ απλό στην συναρμολόγηση, έχει ΠΟΛΛΑ πλάγια κομμένα γρανάζια (άρα θα πρέπει να είναι πολύ ήσυχο), έχει πολλά και καλά στεγανοποιημένα ρουλεμάν (άρα δεν θα έχει απώλειες και θα έχει γερά σημεία στήριξης και μοιράσματος των φορτίων, άρα και λιγότερες φθορές). Το σύστημα του χειριστηρίου του κιβωτίου ταχυτήτων έχει λιγότερα εξαρτήματα, όπως και αυτό του κεντρικού διαφορικού και όπως φαίνεται θα πρέπει και οι διαδρομές και των δύο να είναι πολύ κοντές και σαφείς.

Το κεντρικό διαφορικό έχει γρανάζια με σχέση 1.2 : 1 σύμφωνα με το βιβλίο των ανταλλακτικών.

Η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ από πλευράς σχεδιασμού και θέσης των εξαρτημάτων.
ΟΛΗ η επιφάνεια πίσω από το ταμπλώ και τα πόδια οδηγού/συνοδηγού είναι καλυμένη με ελαστικό ηχομονωτικό σε δύο κομμάτια. Ενα μέχρι την αρχή του ταμπλώ και ένα από την βάση του ταμπλώ και επάνω.
Καμμία σχέση με το προηγούμενο. Αυτό επιβεβαιώνει τα σχόλια των δημοσιογράφων αλλά και των φίλων που το οδήγησαν ότι είναι αθόρυβο (σε σχέση ιδίως με τα παλαιότερα)

Οσο και αν φαίνεται περίεργο ακόμη δεν το έχουν βαφτίσει (πώς λέγαμε ΤD5 ή 200/300 Τdi ή V8). Kανένα απολύτως όνομα πέραν του Defender 90 ή 110 2007 model.

Aυτά τα λίγα μετά από μερικές ώρες έρευνας στο "βιβλίο" ανταλλακτικών του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό iatros » 17 Απρ 2007, 22:02

disco έγραψε:τι θα λέγατε για έναν κινητήρα από Νήσσαν, αυτό με τά εκατόν εβδομήντα κάτι άλογα?
.


Από αξιόπιστες πληροφορίες που έχω, οι εν λόγω κινητήρες έχουν τα κουσούρια του Freelander I (φλάτζες κ.λ.π.).
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Απρ 2007, 06:30

Καλημέρα γιατρέ μου (αλήθεια θα πας στον Χελμό?)

Η ΝΙSSAN εδώ και καιρό σχεδιάζει τα αμαξώματα και το εσωτερικό των αυτοκινήτων της στην Λαϊκή Δημοκρατία της Καλιφόρνια στην Αμερική.
Και αν δεν κάνω λάθος τους κινητήρες τους σχεδιάζουν και στην Αγγλία.

Αν αυτό ισχύει βρήκαμε γιατί έχουν αυτή την τάση με τις φλάντζες (χιχιχιχιχι)

Σοβαρά τώρα το πρόβλημα με τα NAVARA εντοπίζεται περισσότερο σε αυτά που τα έχουν "κουρδίσει" είτε απευθείας από την αντιπροσωπεία είτε μόνοι τους οι ιδιοκτήτες. Το κακό είναι ότι ελάχιστοι βάζουν μεγαλύτερο ιντερκούλερ, κάτι που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ αν αυξήσεις την πίεση και/ή την ποσότητα καυσίμου και ιδίως με την ελληνική ζέστη.

Πάντως όπως και να είναι το NAVARΑ είναι όντως εντυπωσιακό και πολύ δυνατό. Και δυναμώνει ακόμη περισσότερο με ένα καλό ιντερκούλερ (κάτι που του λείπει για την ζέστη της Ελλάδος. Εχω βάλει ένα ειδικό μεγαλύτερο ιντερκούλερ που κατασκευάσθηκε στην Αγγλία για φίλο εδώ στον Ωρωπό και το NAVARA του πηγαίνει σαφώς καλύτερα. Τελικά το μεγαλύτερο ιντερκούλερ είναι ο΄τι καλύτερο μπορεί κανείς να βάλει σε ένα αυτοκίνητο με υπερσυμπιεστή. Φτάνει να είναι σωστά σχεδιασμένο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 04 Μάιος 2007, 12:08

Γιά όσους ενδιαφέρονται να το δούνε από κοντά ...
θα υπάρχει ένα "κομμάτι" στη Διεθνη Έκθεση Αυτοκινήτου (12 - 20 Μαίου) στο Ελλήνικό.
Τελικά οι τιμές "θα κινηθούν" κοντά στις γνωστές του παλαιότερου....
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Μάιος 2007, 13:25

Οσο ενα Land Cruiser δηλαδη? Δεν πανε να πνιγουν λεω εγω,γιατι ειπαμε μοδα-μουρη,τετoια εχει και το Hummer Η3.Ξερω ακουγομαι βλασθημος,αλλα οι τυποι απευθυνονται σε "ελληνα κροισο με 7 γραμματα!".
Και μην μου πειτε περι off-road δυνατοτητων κλπ,τωρα που ολοι οι χωματοδρομοι κλεινουν ανα τον κοσμο,ολοι θελουν ενα Defender ή ενα G-class με 80000ευρω!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Μάιος 2007, 13:49

Να μου πεις γαιδαρο με σαμαρι βρισκεις πιο δυσκολα και πιο ακριβα απο αυτοκινητο..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μάιος 2007, 20:01

Κοντά στα 46.000 Ευρώ για το 90άρι.

Και μετά θα πρέπει να κοντύνεις τα πόδια σου αν είσαι γύρω στο 1.80κάτι με 1.90.

Ακόμη δεν βγήκε άρχισαν τα παράπονα και φυσικά οι μετατροπές/πατέντες/εξελίξεις για να διορθωθούν οι αβλεψίες.

http://www.geocities.com/pantg/Before_AfterDEF2007.jpg

Η φωτογραφία όπου ακουμπούν τα γόνατα του οδηγού είναι τραβηγμένη με το κάθισμα στο τέλος της διαδρομής του προς τα πίσω.
Η άλλη είναι με την προσθήκη των προεκτάσεων διαδρομής των σιδηροδρόμων των καθισμάτων.
Το σετ υπήρχε και για τα παλαιότερα Defenders αλλά στο καινούργιο δείχνει να είναι σχεδόν απαραίτητο.....

(απόδειξη ότι στην Land Rover στο τμήμα εξέλιξης νέων μοντέλων ή αναβάθμισης των υπαρχόντων εργάζονται μόνο κοντοί)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 04 Μάιος 2007, 21:56

Παντελή,

καλά το έθεσες.....ακόμη δεν το είδαμε, γαιδαρο το βαφτήσαμε :lol: [/img]
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2007, 06:13

Xάρη καλημέρα,

το πρόβλημα δυστυχώς είναι υπαρκτό αλλά αποδεικνύει περίτρανα ένα από τα καλά των Landies.

O'τι και να έχουν ξεχάσει ή κάνει λάθος από το εργοστάσιο υπάρχουν ιδιοκτήτες που θα το διορθώσουν/βελτιώσουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 07 Μάιος 2007, 06:38

Είναι κρίμα που δεν γίνεται τόσο πολύ της μόδας ώστε να το πάρουν οι ''celebrities'' (ουαου!!) και σε κανά 7αρι χρόνια να τους το πάρουμε εμείς.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Μάιος 2007, 08:25

Φίλε Δημήτρη μην το λες αυτό.

Απλώς όταν τα αγοράζουν ΔΕΝ τα πουλάνε σύντομα καθώς το μοντέλο ΔΕΝ αλλάζει τόσο συχνά άρα δεν αισθάνονται την ανάγκη να τα αντικαστήσουν.

Εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετά απλώς δεν κυκλοφορούν στον δρόμο τόσο πολύ όσο μέσα στα κτήματα ή πάνε βόλτες με τους υποστατικούς .

Πάντως αν μπορεί κανείς να πει κάτι για το Defender είναι ότι είναι ένα από τα ελάχιστα "αταξικά" αυτοκίνητα (όπως έχει ήδη γραφθεί από πολλούς άλλους). Ενδεικτικά (όπως αναφέρουν) μπορεί να το οδηγεί την ίδια στιγμή από την μιά η Βασίλισσα της Αγγλίας και από την άλλη πλευρά δίπλα της ο εργάτης του ορυχείου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 07 Μάιος 2007, 08:48

Celebrity: είδος που παροικεί εις τα νότια ή βόρεια προάστεια των Αθηνών (μπορεί και στα δύο,πως λέμε και βουνό και θάλασσα), δεν έχει σχέση με κτήματα αλλά και αν έχει δεν ξέρει καν που είναι.
Κυκλοφορεί σε μέρη που είναι της μοδός και που ξέρει πως θα τον δούνε (οι υπόλοιποι του συναφιού του).
Θα πάρει DEFENDER (λέμε τώρα) γιατί είναι ΑΚΡΙΒΟ και προσθέτει κάτι συναρπαστικό στο look του.
Θα το πουλήσει όσο όσο μόλις θα αρχίσει μετά από Χ χρονικό διάστημα να κάνει θόρυβο το ρημάδι και θα πρέπει να φωνάζει σαν λαικατζής στο hands free εισπράτοντας απαξιωτικά βλέμματα από τους ομοειδείς του στα φανάρια.
Ας μην μιλάμε καλύτερα για την εκδοχή να στάξει λάδι στο γκαζόν της κυρίας Κοκοπίκου όπου θα το έχει παρκάρει κατά την διάρκεια του B.B.Q.

Υ.Γ.Αταξικό με αυτήν την τιμή;;; ΟΚ μάλλον εγώ είμαι φτωχούλης και αναξιοπαθο... :alright: τέτοιος
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό ollram » 07 Μάιος 2007, 09:55

..και φυσικά τα Celebrities...εν τα πάμε καθόλου στα βουνάκια μας τα ...defender.....

Δωλώνω Πρώτος στην ουρά για κάποιο td5 (110) ή το new defender :P :P κα΄τω από αυτές τις παραμέτρους...(ειδικά το όσο όσο στο πούλημα :twisted: )
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό cuspid » 12 Μάιος 2007, 02:51

Από την έκθεση αυτοκινήτου....

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 5 επισκέπτες