Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αντιστρεπτικές σε Discovery

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αντιστρεπτικές σε Discovery

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 00:02

θα ήθελα να μεταφέρω ένα ενδιαφέρον άρθρο από LRO I (ή έστω τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία αυτού, σε χαλαρή μετάφραση), σε σχέση με αυτό το επίμαχο ζήτημα, που απασχόλησε και εμένα στο παρελθόν.

to anti-roll or not to anti-roll?

ιδού η άποψη ενός εκπροσώπου της ΛΡ

αν και η αφαίρεση των α/ρ θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη άρθρωση του άξονα, μεταβάλλει τα εντός δρόμου χαρακτηριστικά. Σε αυτή την περίπτωση, η αφαίρεση της οπίσθιας μπάρας θα οδηγήσει κυρίως σε εμφάνιση υποστροφικών τάσεων.

Ο συγγραφέας, όμως επιθυμούσε την αύξηση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων της ανάρτησης, που φυσικά οδηγεί σε συμβιβασμούς.

Η πρώτη διερεύνηση πρέπει να γίνει επί τη βάση του αν με την α/ρ έχουμε πλήρη ή όσο το δυνατόν πιο πλήρη άρθρωση εξ αρχής.

Φυσικά όλα αυτά με την προϋπόθεση οτι δεν έχουμε υπερβολικά ψηλώματα δηλ. ως και δύο ίντσες ( 5 εκ.) - οριακά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Φεβ 2006, 00:27

Γιώργο γειά,

θα σε παραπέμψω σε παλαιότερες συζητήσεις επί του θέματος τόσο σε αυτό το φόρουμ όσο και το to4x4.gr .

H εδώ και χρόνια συζήτηση αλλά και πείρα που έχει αποκτηθεί επί του θέματος από χρήστες και των δύο στρατοπέδων (υπέρ και κατά των αντιστρεπτικών) είναι ότι ΟΝΤΩΣ η χρήση των αντιστρεπτικών στα Landies (και μιλάμε για Defenders, Disco και Range) δίνει μία αισθητή διαφορά στις κλίσεις του αμαξώματος (όχι τόσο πολύ στα φαινόμενα υπερ ή υποστροφής τα οποία μπορούν να ελεγχθούν και με διαφορετικές πιέσεις ελαστικών ή και ρυθμίσεις με σκληρότητα ελατηρίων) και μία οριακή μεταβολή στην διαδρομή των αναρτήσεων στην εκτός δρόμου χρήση.

Οσον αφορά δε το θέμα των σηκωμένων αναρτήσεων οτιδήποτε γίνεται από +2" και επάνω με ελατήρια ή λίγο χαμηλότερα με αποστάτες δημιουργεί προβλήματα με "συναντήσεις" μερών των αντιστρεπτικών με άλλα μέρη του πλαισίου, της ανάρτησης ή του συστήματος μετάδοσης.
Μόνη λύση το κατέβασμα των βάσεων στήριξης των αντιστρεπτικών προς τα κάτω με ειδικές βάσεις.

Οσον αφορά το δικό σου αυτοκίνητο (το V8, αν δεν το άλλαξες και αυτό ακόμη......) θα σου πρότεινα να ΜΗΝ τις αφαιρέσεις καθώς για την χρήση που ουσιαστικά προορίζεται τα οφέλη της διατήρησής τους είναι περισσότερα από αυτά που θα σου δώσει η εξαγωγή τους.

Σαφώς και το αυτοκίνητο δεν θα γίνει επικίνδυνο, άλλωστε οι αντιστρεπτικές έγιναν στάνταρ εξοπλισμός από το 1995 και μετά, αλλά η αίσθηση της "πλεύσης" που θα έχεις και οι κλίσεις στις στροφές θα σου φανούν περίεργες αν έχεις συνηθίσει τις αντιστρεπτικές και τις βγάλεις.

Από την άλλη πλευρά πρέπει να κάνεις πολύ χοντρές βλακείες στο δρόμο για να κατορθώσεις να τουμπάρεις ένα Discovery και στην περίπτωση αυτή σπάνια θα σε σώσει η παρουσία των αντιστρεπτικών. Μάλιστα με βάση την προσωπική εμπειρία τα αυτοκίνητα χωρίς αντιστρεπτικές τελικά έχουν περισσότερη πιθανότητα να ΜΗΝ τουμπάρουν καθώς σε προειδοποιούν πιό εμφανώς και πιό νωρίς για την προσέγγιση του ορίου ισορροπίας τους.

Συζητάμε ΠΑΝΤΑ για κανονικά ύψη αναρτήσεων και αμαξώματος και για εξαρτήματα ανάρτησης σε καλή κατάσταση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 00:39

συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σου

από τη στιγμή της τηλ. συζητήσεώς μας σχετικά με το θέμα, επανεξέτασα το ζήτημα και στο V8 και στο mpi και συγκλίνω πλέον στη μη αφαίρεσή τους στο V. Οι απώλειες στην άρθρωση δεν είναι αισθητές, ενώ η διαφορά στην εντός είναι παραπάνω από χαρακτηριστική (βέβαια πάντα για στοκ οχήματα). Ούτε όμως και με τους μονόϊντσους αποστάτες είχε σημαντική διαφορά.

Πάντως δεν με ξένιζε και εξακολουθεί να μην με ξενίζει η αίσθηση του 200ριου (άνευ α/ρ - μπρος πίσω) και συμφωνώ απόλυτα για το προειδηποιητικό των κλίσεων. ΑΠλά όταν κατέληξε στα χέρια μου το κατά πολύ πιο ισχυρό V, είχα συνηθίσει τη συμπεριφορά των Disco στο δρόμο, οπότε μετέβην με αυτές τις βασικές παραμέτρους χειρισμού

Σίγουρα ένας λιγότερο έμπειρος πιθανώς να ενθουσιαζόταν υπερβολικά, με άσχημα αποτελέσματα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 00:41

ΥΓ 1. ναι το έχω ακόμα το V ( και προβλέπεται να μείνει μαζί μου για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, το όχημα είναι α π ι σ τ ε υ τ ο !

ΥΓ 2. δεν θα τις βγάλω Παντελή, συμφωνώ για το ζήτημα της εξίσωσης των ωφελειών
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 00:44

Παντελή

κιτ απελευθερώσεως πρέπει να υφίσταται, JA?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Φεβ 2006, 03:16

Ja Herr RechtsanwaltMeister (σου έβαλα και το Μeister για πιό πολύ βάρος)

Το θέμα είναι ότι τελικά δεν αξίζει τη φασαρία καθώς είναι μπελάς το βάζε/βγάζε και ιδίως όταν το όχημα έχει λασπωθεί δεόντως.

Σε συνάρτηση και με το υψηλό κόστος αυτής της έτοιμης αλλά απλής λύσης τελικά χάνει το ενδιαφέρον.

Ψάχνω επι του παρόντος κάποια είτε πιό φθηνή και απλή είτε πιό εξελιγμένη λύση με ελαφρώς ακριβότερο κόστος από την απλή αλλά τουλάχιστον να το αξίζει. Δηλαδή να μην χρειάζεται σκύψιμο και εμπλοκή χεριών και λερώματα ρούχων αλλά πάτημα κουμπιού άνετα και μέσα από το αυτοκίνητο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 05:32

αναρωτιέμαι τελικά αν αξίζει είτε η απλή είτε η πιθανώς πιο σύνθετη (και εκ τούτου ακριβή), με δεδομένο οτι τουλάχιστον το V είναι στοκ στην ανάρτηση (πλην των αποστατών δηλ.), και με αυτό είναι που θα κάνω και τα μακρυνότερα ταξίδια

για το 200 δεν με ενοχλεί καθόλου η έλλειψη

vielen Dank Landroverisches Maiestaet!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Φεβ 2006, 06:01

Γιώργο συμφωνώ απολύτως και για το λόγο αυτό και δεν το έχω κυνηγήσει το θέμα ζεστά.

Κρίνω (όπως και εσύ) ότι τελικά είναι άνευ ουσιαστικού αντικειμένου καθώς οι αντιστρεπτικές κάνουν καλά την δουλειά για την οποία τοποθετήθηκαν χωρίς να δημιουργούν ουσιαστικά προβλήματα στην λογική χρήση εκτός δρόμου (ακόμη και στην παράλογη όταν μάθεις να εκμεταλλεύεσαι τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και τον τρόπο που μπορεί να οδηγηθεί κάτω από αυτές τις συνθήκες)

(μην με κάνεις να κοκκινίζω, ευχαριστώ για το compliment)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 06:15

έλα τώρα, άστα αυτά για την Kelli! :roll:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Φεβ 2006, 17:57

Ρε Γιωργάκη με το συμπάθιο που επεμβαίνω αλλά μου γεννήθηκε η απορία γιατί να ψάχνεσαι να ξυλώσεις την αντιστρεπτική, σε περιορίζει στο ανέβασμα των πεζοδρομίων ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Φεβ 2006, 19:04

φίλε BLACKCHRIS ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!!!!!!!

ελπίζω το γέλιο μου να ακούστηκε μέχρι το Βόλο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Φεβ 2006, 21:28

Μπαίνω λίγο «αργά» στη συζήτηση σας, αλλά θα ήθελα να επισημάνω το εξής:

Η αφαίρεση μιας εκ των δύο αντιστρεπτικών στο Discovery (είτε μπροστά – είτε πίσω) θα έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει επικίνδυνο σε απότομες αλλαγές πορείας με σχετικά μεγάλες ταχύτητες.
Πράγματι τα παλαιότερα disco κυκλοφορούσαν χωρίς αντιστρεπτικές και στο προσωπικό μου δεν τις χρησιμοποιώ.

Προσοχή όμως είτε θα έχετε ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ πάνω είτε ΚΑΜΙΑ.

Προσέχουμε για να έχουμε. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα θέλατε να προσπαθήσετε να αποφύγετε οποιοδήποτε ξαφνικό εμπόδιο σε διαδρομή κινούμενη με ταχύτητα πάνω από 70-80, φορώντας μόνο την μια αντιστρεπτική. Όσο καλά προετοιμασμένοι και αν είστε οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν κατά... περίπτωση.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 21:33

blackchris έγραψε:Ρε Γιωργάκη με το συμπάθιο που επεμβαίνω αλλά μου γεννήθηκε η απορία γιατί να ψάχνεσαι να ξυλώσεις την αντιστρεπτική, σε περιορίζει στο ανέβασμα των πεζοδρομίων ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


όχι, των Βραστάρα :twisted:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Φεβ 2006, 23:58

superspy έγραψε:Μπαίνω λίγο «αργά» στη συζήτηση σας, αλλά θα ήθελα να επισημάνω το εξής:

Η αφαίρεση μιας εκ των δύο αντιστρεπτικών στο Discovery (είτε μπροστά – είτε πίσω) θα έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει επικίνδυνο σε απότομες αλλαγές πορείας με σχετικά μεγάλες ταχύτητες.
Πράγματι τα παλαιότερα disco κυκλοφορούσαν χωρίς αντιστρεπτικές και στο προσωπικό μου δεν τις χρησιμοποιώ.

Προσοχή όμως είτε θα έχετε ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ πάνω είτε ΚΑΜΙΑ.

Προσέχουμε για να έχουμε. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα θέλατε να προσπαθήσετε να αποφύγετε οποιοδήποτε ξαφνικό εμπόδιο σε διαδρομή κινούμενη με ταχύτητα πάνω από 70-80, φορώντας μόνο την μια αντιστρεπτική. Όσο καλά προετοιμασμένοι και αν είστε οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν κατά... περίπτωση.


Πιστεύω οτι ο Superspy έχει απόλυτο δίκιο, μιας και ο Vagelis οταν τούμπαρε στην Αττική οδό συνέβαινε ακριβώς αυτό. Στο αμάξι είχε ξηλωθεί η πίσω αντιστρεπτική απο κόψιμο της μιας βάσης και έκανε μανούβρα αποφυγής με ταχύτητα γύρω στα 100 km, με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα.( αγόρασε οικόπεδο επι της Αττικής με θέα).
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Φεβ 2006, 23:59

firelord έγραψε:
blackchris έγραψε:Ρε Γιωργάκη με το συμπάθιο που επεμβαίνω αλλά μου γεννήθηκε η απορία γιατί να ψάχνεσαι να ξυλώσεις την αντιστρεπτική, σε περιορίζει στο ανέβασμα των πεζοδρομίων ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


όχι, των Βραστάρα :twisted:


Γιωργάκη αληθεύει ότι συμμετέχεις σε trial ανεβάσματος πεζοδρομίου ??
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες