θα ήθελα να μεταφέρω ένα ενδιαφέρον άρθρο από LRO I (ή έστω τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία αυτού, σε χαλαρή μετάφραση), σε σχέση με αυτό το επίμαχο ζήτημα, που απασχόλησε και εμένα στο παρελθόν.
to anti-roll or not to anti-roll?
ιδού η άποψη ενός εκπροσώπου της ΛΡ
αν και η αφαίρεση των α/ρ θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη άρθρωση του άξονα, μεταβάλλει τα εντός δρόμου χαρακτηριστικά. Σε αυτή την περίπτωση, η αφαίρεση της οπίσθιας μπάρας θα οδηγήσει κυρίως σε εμφάνιση υποστροφικών τάσεων.
Ο συγγραφέας, όμως επιθυμούσε την αύξηση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων της ανάρτησης, που φυσικά οδηγεί σε συμβιβασμούς.
Η πρώτη διερεύνηση πρέπει να γίνει επί τη βάση του αν με την α/ρ έχουμε πλήρη ή όσο το δυνατόν πιο πλήρη άρθρωση εξ αρχής.
Φυσικά όλα αυτά με την προϋπόθεση οτι δεν έχουμε υπερβολικά ψηλώματα δηλ. ως και δύο ίντσες ( 5 εκ.) - οριακά