Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

3,9 stalls !

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

3,9 stalls !

Δημοσίευσηαπό alp » 03 Φεβ 2006, 00:52

καλημερα σας,

μετατροπη (αλλαγη απο 3,5 με αλλον 3,9) σε 90αρι εχει αποτελεσμα να "μπουκωνει" συνεχεια το μοτερ.
δοκιμαστηκαν τα παντα ! μπουζοκαλωδια, εγκεφαλος, αισθητηρες λ, κλπ
το συνεργειο δ βρισκει ακρη.

καμια ιδεα ?

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

3,9 stalls !

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Φεβ 2006, 05:11

αν έχεις την ευγενή καλοσύνη ανάλυσε περισσότερο το μπουκώνει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό alp » 03 Φεβ 2006, 19:23

Sorry,
ανεβαζει μεχρι καποιες στροφες και οχι παραπανω, δεν εχει καθολου δυναμη, δειχνει σαν (αν εχει τυχει κι εχεις οδηγησει) διχρονη μοτο που με ενα καλο ξεμπουκωμα θα ανοιγε ....

πατας το γκαζι και δεν ανεβαζει στροφες, ρεταρει και εχει τρομακτικη καταναλωση.

αλλαχτηκαν διαφορα, μεχρι και ντιστριμπιτερ, αλλα τιποτε....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Φεβ 2006, 19:47

alp έγραψε:Sorry,
ανεβαζει μεχρι καποιες στροφες και οχι παραπανω, δεν εχει καθολου δυναμη, δειχνει σαν (αν εχει τυχει κι εχεις οδηγησει) διχρονη μοτο που με ενα καλο ξεμπουκωμα θα ανοιγε ....

πατας το γκαζι και δεν ανεβαζει στροφες, ρεταρει και εχει τρομακτικη καταναλωση.

αλλαχτηκαν διαφορα, μεχρι και ντιστριμπιτερ, αλλα τιποτε....


Ειχα αυτο το προβλημα σε Ford V6 εφταιγε ο ρυθμιστης του αερα στην ford ειναι μπροστα στην μηχανη δουλευει ηλεκτρικα και ρυθμιζει την ποσοτητα του αερα που χρειαζεται αναλογα για να ειναι σωστο το μειγμα,αλαζοντας το τελειωσε και το προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό eggletakis » 03 Φεβ 2006, 19:57

alp έγραψε:Sorry,
ανεβαζει μεχρι καποιες στροφες και οχι παραπανω, δεν εχει καθολου δυναμη, δειχνει σαν (αν εχει τυχει κι εχεις οδηγησει) διχρονη μοτο που με ενα καλο ξεμπουκωμα θα ανοιγε ....

πατας το γκαζι και δεν ανεβαζει στροφες, ρεταρει και εχει τρομακτικη καταναλωση.

αλλαχτηκαν διαφορα, μεχρι και ντιστριμπιτερ, αλλα τιποτε....



Δοκιμασε ενα καθαρισμο στα μπεκ και ελενξε την τρομπα βενζινης μηπως σηκωνει λιγη πιεση?
Ο καθενας με την σφαιρα του!!!!
Άβαταρ μέλους
eggletakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 08:51
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Φεβ 2006, 21:03

η υπερβολική κατανάλωση με οδηγεί αρχικά στη σκέψη του υπέρ-πλούσιου μίγματος

δηλαδή

αέρας (ρυθμιστής)
injectors
φίλτρα
ανάφλεψη

λογικά θα πρέπει να εξετάσεις όλα τα παραπάνω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό alp » 03 Φεβ 2006, 23:51

ειναι σιγουρα θεμα μιγματος διοτι μαυριζει τα (καινουργια) μπουζι αμεσως.

το air flow meter αλλαχτηκε, τα μπεκ καθαριστηκαν.

μαλλον ηλεκτρικο....?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό eggletakis » 04 Φεβ 2006, 00:31

alp έγραψε:ειναι σιγουρα θεμα μιγματος διοτι μαυριζει τα (καινουργια) μπουζι αμεσως.

το air flow meter αλλαχτηκε, τα μπεκ καθαριστηκαν.

μαλλον ηλεκτρικο....?


Μηπως σηκωνει πολυ πιεση η τρομπα βενζινης και το πνιγει
Ο καθενας με την σφαιρα του!!!!
Άβαταρ μέλους
eggletakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 08:51
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία

Δημοσίευσηαπό eggletakis » 04 Φεβ 2006, 00:33

Απο χρονισμο το μοτερ ειναι σωστο
Ο καθενας με την σφαιρα του!!!!
Άβαταρ μέλους
eggletakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 08:51
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Φεβ 2006, 04:07

Φίλε alp,

είχα την εντύπωση ότι το RaRo σου ήταν 3.9 από το εργοστάσιο.
Πήρες και 3.5άρι και το "γαργάλησες"?

Το συνεργείο είναι ο Πέτρος?

Τώρα όσον αφορά τον 3.9 και με όσα περιορισμένα γνωρίζω σε σχέση με το μοτέρ αυτό.

Αν θέλεις καν'τε έναν έλεγχο στην βαλβίδα ρύθμισης της πίεσης καυσίμου.

Η αντλία καυσίμου έχει αλλαχθεί? Το 3.5 ήταν injection ή καρμπυρατέρ?
Η αντλία που βάλατε είναι συμβατή με το μοτέρ 3.9?

Εχει γίνει προσπάθεια να γίνει ανάγνωση των διαγνωστικών του injection?
Αν δεν υπάρχει διαγνωστικό για να τα διαβάσετε υπάρχει διαδικασία ελέγχου των υποσυστημάτων.

Σπινθήρα έχετε και στις υψηλές στροφές?

Τα μπουζί είναι σωστά?

Εχει γίνει έλεγχος της κατάστασης του εκκεντροφόρου και των ωστηρίων και καλυμάτων των υδραυλικών βαλβίδων?

Υπάρχει μήπως πιθανότητα να έχει πηδήξει δόντι στην τοποθέτηση του ντιστριμπιτέρ ?

Από ρεύμα πώς τα πάτε? Μήπως η μπαταρία σου έχει αρχίσει να γερνάει?

Ο πολλαπλασιαστής σας είναι εντάξει? Βάλτε έναν καινούργιο για δοκιμή.

Καν'τε επίσης και έναν έλεγχο στην σωστή γείωση του κινητήρα και του συστήματος injection.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 08 Φεβ 2006, 03:30

Το classic μου ειναι 3,9 απο "μαμα", προκειται για 90αρι φιλου μου που εγινε 3,9 auto !
τελικα βρεθηκε η ζημια στην πλεξουδα του εγκεφαλου και (κατα το συνεργειο) επισκευαστηκε.
θα δειξει.....
thanχ anyway guys!
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες