Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

κεντρικό σε 90αρι.HELP

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

κεντρικό σε 90αρι.HELP

Δημοσίευσηαπό planet4x4 » 30 Ιαν 2006, 01:48

Γεια χαρα σε ολους τους Land Roverακιδες, Εχω ενα 90αρι το οποιο καποια στιγμη απο 2.5 το εκανα 3.9 αλλαζοντας το σασμαν αλλα κρατωντας το ιδιο κεντρικο. Υστερα απο 4 χρονια και μετα απο οχι και παρα πολυ σκληρη χρηση το κεντρικο ενω ειναι στη θεση γρηγορου (Η) πηδαει απο μονο του στη θεση του νεκρου (Ν). Μπορω μονο να κινηθω με το αργο (L). Η δικη μου αποψη ειναι οτι εχει χαλασει καποιο γραναζι οποτε πρεπει να παραγγειλω ενα επισκευασμενο απο Αγγλια, αλλα πριν καταληξω σε κατι λαθος ειπα να ρωτησω κι εσας.
Εχει λοιπον κανενας κατι να προτεινει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ευχαριστω πολυ
My Other Toy Has Titts
Άβαταρ μέλους
planet4x4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2006, 07:07

αγαπητέ planet4x4 γειά,

θα σου φανεί περίεργο αλλά ρίξε του ένα καλό πλύσιμο και γρασσάρισμα και ίσως να λυθεί το πρόβλημά σου.

Πάντως το να κρατήσεις το ίδιο (κοντό) κεντρικό διαφορικό δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα. (και μετά λένε ότι τα V8 καίνε πολλά καύσιμα. Πώς να μην καίνε αν είναι κοντά γραναζομένα? Μπας και τους λείπει η ροπή?)
Αν ψωνίσεις από Αγγλία προτίμησε να δώσεις κάτι παραπάνω και να παραγγείλεις τα ήσυχα γρανάζια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 31 Ιαν 2006, 07:06

πόσα να καίει άραγε???
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Φεβ 2006, 01:10

Γιώργο γειά,

μέ βάση το ότι το κιβώτιο ταχυτήτων του 90αριού έχει πιό κοντές σχέσεις από το αυτόματό σου και το κεντρικό διαφορικό του 90 με τους τετρακύλινδρους κινητήρες είναι επίσης σαφώς κοντύτερο από το κεντρικό του δικού σου αυτοκινήτου (και έχεις και το BW το οποίο είναι κατά τι μακρύτερο από τα εργοστασιακά των άλλων Disco) τότε θα πρέπει να έχετε μία διαφορά της τάξεως του 15% περίπου (ίσως και παραπάνω) μόνο και μόνο από γρανάζωμα του συστήματος μετάδοσης.

Υπολόγισε και την χειρότερη αεροδυναμική του αμαξώματος του 90αριού με το πιό κάθετο μπαρ-μπριζ και το πιό κοντό αμάξωμα και τότε σε ταχύτητες πάνω από 80 με 100 χαω ίσως η πιό πάνω διαφορά να μεγαλώνει ακόμη περισσότερο.

Από την άλλη μεριά όμως το υγραέριο στο αυτοκίνητο του Γιώργου (πολλοί Γιώργηδες μαζευτήκατε, τί να σας κάνουμε????) σίγουρα θα του κατεβάζει το χρηματικό κόστος (παλαιά το λέγαμε "δραχμικό" τότε πώς πρέπει να το λέμε? "ευρικό"?)

Πάντως είναι κουκλί το άτιμο στο κίτρινό του. Γιώργο πώς το λές το 90άρι σου? Το έχεις βαφτίσει???? (τα δικά μου τα φωνάζω "καμήλες" για ευνοήτους λόγους)

Χαιρετώ
pantg
 

trakter

Δημοσίευσηαπό airclub » 07 Φεβ 2006, 09:31

panteli trakter to leo ........
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Φεβ 2006, 18:46

Γιώργο καλημέρα,

συγγνώμη για εχθές το βράδυ, αλλά η οικογένεια είχε πέσει για ύπνο.

Ωραίο όνομα το "ΤΡΑΚΤΕΡ" !!!!!

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες